Lehekülgi: 1 2 3 .. 9 |
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
postitati 26.07.13 17:49
|
|
|
Audi S6 C5 Avant - 2001 - EgertP
Tere!
Kuna väga palju C5 kerega ''esse'' siin foorumis pole kohanud, siis tuleks seda viga parandada.
Tegemist 2001 aasta mudeliga, pärit on ta Šveitsist ja mina olen Eestis esimene omaink. Auto soetasin eelmise aasta Septembris (20.09.2012). Tol
hetkel oli auto täiesti ''stock'' ja läbisõit oli 261 000 km. Nüüdseks on autoga juba mõnda aega sõita saanud ja nipet-näpet ka muudatusi tehtud.
Asjad, mis mulle selle auto juures kõige rohkem meeldivad on kindlasti see ülimalt mugav ja ilus Recaro nahksisustus. Samuti auto kiirendus ja V8
madalad hääled toovad naeru suule. Muidugi ei tasu mainimata jätta, et talv on üks kuradima mõnus aeg quattroga ''mängimiseks''.
Kindlasti üks ebameeldivamaid asju selle auto puhul on suur küttekulu. Talvel, kui neli ratast enamus aeg all ringi käisid, oli keskmiseks küttekuluks
21-22l/100km. Kui ''normaalselt’’ kulgeda, siis vähimaks keskimiseks küttekuluks olen saanud 10.3l/100km , seda siis kiirteel sõites. Aga üldiselt
jääb keskmine küttekulu siiski 16l/100km juurde, mida on küll palju, kuid mina leian, et sõidumugavus, auto välimus ja korralik ''minek''
kompenseerivad selle
Autost täpsemalt siis (ostes) :
Audi S6 Avant
Keretüüp : universaal
Esmane reg : 04/2001
Mootor : 4.2 V8 (250 kw) (AQJ)
Kütus : bensiin
Odom. näit ostes : 261 000 km
Vedav sild : nelikvedu
Käigukast : automaat (tiptronic)
Värvus : must metallik (LZ9W)
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
6x turvapadi
turvavööde eelpingutid esiistmetel
signalisatsioon
immobilisaator
külglibisemise vastane seade
veojõukontroll
lisapidurituli
Mugavusvarustus
kliimaautomaatik
elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid
peeglid päikesesirmides
kohtvalgustid
parkimisandurid (ees, taga)
püsikiiruse hoidja
Sisustus
nahkpolster
Recaro sportistmed
elektriliselt reguleeritavad istmed
istmesoojendused
tagaistme seljatugi allaklapitav
reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga)
nahkkattega rool
multifunktsionaalne rool
nahkkattega käigukanginupp
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga
iluliistud salongis (puitdekoratsioon)
jalamatid
Audio, video, kommunikatsioon
Bose stereo (originaal)
CD Box
ekraan (ees)
navigatsiooniseade
kompuuter
Rehvid ja veljed
suverehvid
valuveljed ( Audi Caressa, 18'')
Tuled
Xenon (lähituled)
udutuled
Muu varustus
välistemperatuuri näidik
salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
pagasikate
Auto hetkel :
Mõned pildid siis pärast auto soetamist :
Tehtud tööd
Kirjutan siis, mida on saanud remontida, mis juppe vahetada.
Esimese asjana läks muidugi käigukast. Pärast auto soetamist, oli see vist 4 päeva ja autol hakkas käigukast jupperdama. Nimelt läksid armatuuris kõik
käigutuled (P R N D 2 3 4 ) põlema ja auto keeldus põhimõtteliselt liikumast. Kui varba otsaga õrnalt/sujuvalt gaasipedaali vajutada, siis pika peale
kogus vaikselt hoo üles ja vahetas käike ilusti. Kui aga normaalselt gaasipedaali vajutada, siis lõi kohe autol pöörded üles ja hakkas käike välja
loopima.
Auto läks siis remonti. Alguses näitas diagnostika, et viga on mingisuguses anduris, mis ära vahetati, kuid asjata. Lõpuks selgus, et hüdraulika
plokis oli mõra sees. Inglismaalt tuli uus S-i kast ja see läks alla. Rohkem pole käigukast probleeme tekitanud.
Oktoobris sai autole õlivahetus tehtud, sisse läks Mobil 5W-50 täissünteetiline õli.
Kuna talvel sai esimest korda quattro rõõme nautida, siis ei läinud pikalt, kui tuli vahetada vasakpoolne välimine poolteljeots.
Detsembrikuus läks armatuuris põlema mootori tuli, diagnostikas selgus, et üks nukkvõlli asendi andur on vigane ja sai see andur ära vahetatud. Auto
jälle korras.
Aprillis sai vahetatud parempoolne rattalaager.
Juunikuus sai vahetatud ülemised õõtsad (Lemförder) ja vasakpoolne välimise pooltelje kaitsekumm.
Samuti läksid vahetusse vedrud. Nimelt oli soov auto madalamaks lasta ja seda sai ka tehtud. Alla läksid Saksast tellitud H&R -40mm
madaldusvedrud. Kuna all on vale ET-ga veljed, siis oli vaja 20mm flantsid (alumiinium) vahele panna, et rattad liiga koopas peidus poleks.
Auto muutus pärast seda kõvastu stabiilsemaks/juhitavamaks. Auto on nüüd mõnusalt jäik, pole nagu vanker, aga ei ole ka pereauto, täpselt see, mis ta
olla võiks
Samuti sai juunis vahetatud veel geneka pingeregulaator, kuna autol kadus laadimine ära ja lõpuks enam ei käivitunud.
Pärast vedrude vahetamist sai autoga ka sillastendis käidud, kõik sillad oli paigast ära ja kokkujooks oli vale, õnneks nüüd sillad paigas ja asi
korras.
Lisaks sai teha autole nahahooldus ja audiot vähe täiendatud. Kuna minu jaoks tundus Bose woofer veidi lahja, siis sai see välja vahetatud Pioneeri
wooferi ja võimendiga. Kuna Bosel kõik kõlarid võimendi järgi, siis jäi Bose võimendi sisse, tavakõlareid toitma ja lisaks tuli siis uuele woofrile
monovõimendi.
Võimendiks Pioneer GM-D8601 :
Suurim väljundvõimsus: 1 x 600 W , 1 x 1000 W , 1 x 1600 W
Pidev väljundvõimsus (RMS): 1 x 300 W RMS , 1 x 500 W RMS , 1 x 800 W RMS
Sageduskarakteristik 10-240 Hz
Moonutus: 10 W, 100 Hz ref. <0,5%
S / N suhe> 100 dB
Bass Boost: Pult, Sagedus 50Hz, Level 0-18dB
LPF 40-240 Hz (-12 dB / ÜMT)
RCA klemmid
Kõlari terminalid Block-tüüpi
Kõlar sisend sisselülitus anduriga
Sisendi taseme kontroll RCA (0.2V - 6.5V), SP (0,8 - 16V)
Max. voolutarve 24 A
Korpuse mõõdud (L x K x S) 265 x 60 x 200 mm
Kaal 2,7 kg
Woofriks 10'' Pioneer TS-W260D4 :
Maksimaalne sisendvõimsus 1,200 W
Nominaalne sisendvõimsus 350 W
10" tolli ehk 25cm
Sageduskarakteristik 20-250 Hz
Tundlikkus (1W/1m) 93 dB
Woofer 25,0 cm
Terminalid Push-tüüpi
Kaal 4,59 kg
Qts 1,15
Fs [Hz] 47 Hz
Vas [l] 11,5
Vas [ft3] 0,41
Xmax [mm] 12,2
Xmax [in] 0,5
Kuna ma ei tahtnud, et wooferi kast palju ruumi seal taga võtaks, siis otsustasin kasti ehitada vasakpoolsesse külje sisse. Välja sai võetud
''tööriistakast'', CD box, ja ise sisse pandud TV Tuner. Kuna see CD box nagunii ei töötanud seal, kuna selle asemele on ehitatud Apple
iPod/iPhone juhtimissüsteem, siis polnud sellel seal mingit mõtet. Kui ettejääv sai välja kistud, tekkis sinna piisavalt palju ruumi, et 10''
elemendile kast ehitada. Tuli siis 18 liitrine kinnine kast. Lõpptulemus jäi väga hea, kui oleks piisanud ka veidi lahjemast woofrist. Tööriistakast
siirdatud tagavararatta juurde, põhjakaane külge.
Selline on siis iPodi süsteem ja asukoht :
Valgustus, mis nendel originaalis on, minu arust kohutavalt kole. Vahetasin kõik pirnid ''külma'' valguse vastu, LED'ide näol siis. Lõpptulemus
väga ilus, eriti hästi toob valge naha esile
Lisaks sai autole kleebitud täistoonring, ehk siis ka esimesed küljeklaasid on kiletatud. Esiteks on palju hubasem autos sõita ja välimus ka oluliselt
parem. Samuti eemaldasin tagumise kojamehe ja asendasin selle Saksast tellitud klaasist ''junni'' vastu, mis spetsiaalselt sellejaoks mõeldud.
Külge läks see klaasiliimiga. Eemaldatud sai siis tagakojamees ja kojamehemootor.
Lisaks sai esimesed võred mattmustaks värvitud, algselt olid siis kergelt hallikas.
Tuleviku plaanid :
Kuna esimene suvi selle autoga, siis üritan võimalikult palju ringi sõita ja sõitu nautida. Nagu teada on, siis auto on ikkagi üsna vana, siin seal
esineb iluvigu, kivitäkkeid ja kriime, siis sooviks tulevikus keretööd ette võtta ning autole uue ja säravama musta metalliku värvi peale kanda. See
suvi sai autole kaks korda must värvivaha peale kantud ja auto läks vähe säravamaks küll.
Sooviks ka kaug- ja udutuled xenonite vastu vahetada. Lisaks vajab esiklaas vahetust, kuna kivitäkkest tekkis talvel suur mõra.
Üks suurimaid soove oleks soetada korralikud 19 tollised RS6 originaalveljed ja ka RS6 alumiiniumist peeglid oleksid ka kenad
Hetkel on käsil talvevelgede taastamine. Velgedeks siis Audi RS4 stiilis 17 tollised veljed, 7.5 tolli laiad. Hetkel veel pole otsustanud, mis värvi
teha need. Möödunud talvel nägid välja sellised :
Mõned pildid ka hetkeseisust :
|
|
|
andzz
huviline
Registreerunud 08.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 avant 2.6, A6 Avant Q 3.0 165kw
|
postitati 26.07.13 18:43
|
|
|
Väga ilus ja viisakas S6! Kui ma ei eksi siis ka juba Tartus korduvalt nähtud. Edu selle iludusega ja muidugi paksu rahakotti!
|
|
|
timukas100
huviline
Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi
|
postitati 26.07.13 19:20
|
|
|
Täitsa püss ju.
Rool kuidagi nagu ei taha sobida selle kooslusega.
Kas see hüdroplokk oli nii defka, et kuskilt saada ei olnud. Second hand kasti osta on nagu loto mäng, hea et hästi läks.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 27.07.13 05:17
|
|
|
Sigailus auto, aga ilma tagumise kojameheta on kuidagi veider see tagaots...
Muusikaga oled head tööd teinud.
|
|
|
|
miqu
huviline
Registreerunud 09.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2.0TDI
|
postitati 27.07.13 09:30
|
|
|
Väga viks ja viisakas masin!
|
|
|
|
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
postitati 27.07.13 09:51
|
|
|
Tänud !
Eks selle bassikõlari kasti nikerdamine võttis omajagu aega, et maksimaalne ruum sealt ära kasutada ja kere külge ilusti kinni saada.
See rool oli seal ostes juba, maitse asi, vähemalt multifunktsionaalne
Ja hüdraulika plokki polnud tol hetkel tõesti kuskilt võtta, Pärnus oli üks, aga see ei sobinud millegi pärast ..
Kunagi varsti tuleks rihmavahetus teha ja igaks juhuks ka käigukasti õli ära vahetada. Samuti hakkavad piduriklotsid otsa saama.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
postitati 28.07.13 08:37
|
|
|
Möödasõitudega ja mootori pöördesse minekuga ei ole probleemi tõesti Aga
jah, minul on küttekulu selline.
Roostet ei ole, tagumise koopa juures on üks kivitäke pruuniks läinud, aga see ka ainuke. Vähemalt keret vahatades ei pannud küll tähele.
Kojamehega oli see teema, et mina sellel vajadust ei näinud. Talvel kogus ainult lund sinna taha ja lõpuks jäätus ära ning nägi rõve välja. Isiklikult
meeldib mulle ''clean look' ' rohkem ja kojamehest puudust ei tunne. Mulle piisab peeglitest
Paar pilti siis, kuidas uus valgustus naha pimedas esile toob
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 28.07.13 13:52
|
|
|
Pane pildid kohe õigesse mõõtu (pikim külg 800pix)!
Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
|
|
|
|
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
postitati 03.08.13 10:53
|
|
|
Selline küsimus targematele inimestele, milles võib viga olla, kui hommikul autot käivitades teevad klapid klõbinat. See ei ole iga hommik, aga
suhteliselt tihti kui auto käima panna, siis klapid teevad hirmsat klõbinat. Klõbin on ainult hetkeks, kohe kui õli üles jõuab kaub klõbin ära.
Ma ise arvan, et kui tõukurid ära oleksid, siis teeksid nad koguaeg häält ?!
Milles võib viga olla ? Õli tase on normis.
Mäletan, et autot ostes seda jama ei olnud, aga talvel suure külmaga kuulsin esimest korda ja siis ei teinud kah iga kord.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 03.08.13 11:18
|
|
|
Ketipinguti hääl ei või olla?
|
|
|
kelluke
huviline
Registreerunud 01.08.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.9 , 5000 C2
|
postitati 03.08.13 12:14
|
|
|
Minul hakkas asi sama moodi pihta,hommikuti 1 sek jagu klõbinat,aasta pärast juba terve minut.
Vahetasin ketid,pingutid,kõik rimad ,rullid ja veel mõned jupid.
Nüüd asi korras ei ühtegi kõrvalist häält.
Aga sul võivad ka klapid olla,kui nii arvad.
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 03.08.13 21:25
|
|
|
Teemasid C5 S6test tõesti siin vähe. Väga huvitav teema mida lisaks siin jälgida. Tore kui uus kasutatud kast endiselt kestab. Küttekulu - seda oled
jälginud kompuutri oma või ise ka arvutanud?
Rihmavahetus maksumus huvitab. Kui vahetatud saad, tuletn end meeldi ja ehk viskad summa privaatteadetesse.
|
|
|
|
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
postitati 10.08.13 14:41
|
|
|
Väga vabalt võivad keti pingutid läbi olla. Kuna rihmavahetus on nagunii ees, eks siis ole näha kas pärast seda ikka see klõbin veel sees on või ei.
Küttekulu olen jälginud nii kompuutrilt kui ka ise arvutanud. Viimane pikem sõit normaalses tempos ühe jutiga, natuke ka linna sõitu, (kokku 500 km)
tõi keskmiseks 12 ja nati peale , ehk siis alla 13
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 10.08.13 15:09
|
|
|
Tõesti silmale kena vaadata sellist masinat! Dünaamika poolelt aga on natuke ses osas halb vaadata, mida vana automaatkast kilovattidega teeb, sekundi
jagu aeglasem, kui pre FL S6 manuaal ehk siis vähemalt 0-100 sama kiire, kui FL C6 3,0TDI aut vms, muus osas dünaamikat ei oska kommenteerida.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
postitati 10.08.13 15:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tõesti silmale kena vaadata sellist masinat! Dünaamika poolelt aga on natuke ses osas halb vaadata, mida vana automaatkast kilovattidega teeb, sekundi
jagu aeglasem, kui pre FL S6 manuaal ehk siis vähemalt 0-100 sama kiire, kui FL C6 3,0TDI aut vms, muus osas dünaamikat ei oska kommenteerida.
|
Eks see automaatkast vähe uimane on jah võrreldes manuaaliga, aga nt A6 C6 3,2L jääb küll alla nii 0-100 kui ka sealt edasi. Ei oska diislit
kommenteerida
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 10.08.13 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Golfr32
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tõesti silmale kena vaadata sellist masinat! Dünaamika poolelt aga on natuke ses osas halb vaadata, mida vana automaatkast kilovattidega teeb, sekundi
jagu aeglasem, kui pre FL S6 manuaal ehk siis vähemalt 0-100 sama kiire, kui FL C6 3,0TDI aut vms, muus osas dünaamikat ei oska kommenteerida.
|
Eks see automaatkast vähe uimane on jah võrreldes manuaaliga, aga nt A6 C6 3,2L jääb küll alla nii 0-100 kui ka sealt edasi. Ei oska diislit
kommenteerida |
Jämedalt samasse auku ka 3,2-ga ehk siis sõltub rohkem sellest, mis seisukorras mootor on jms, mäekõrgust vahet pole, võimalik, et 100st edasi seis
muutub tugevamalt s6 kasuks.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 10.08.13 20:18
|
|
|
Kast piirab minekut, kas mingi manuaase kasti vastu vahetust ei kaalunud kui automaatne rikki läks? Väga lol küsimus vb, aga siis tehtav.
|
|
|
|
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
postitati 11.08.13 05:14
|
|
|
Kuna ma eriti kiiruskatseid ei tee selle autoga, siis pigem naudin sõidumugavust automaatkasti näol
Gaasi vajutades tõmbab korralikult istmesse kinni ja mulle sellest piisab
|
|
|
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
postitati 11.08.13 12:50
|
|
|
Väike ''update'' talve velgedest.
Kuna veljed olid kõik kõverad ja üsna räsitud, siis otsustasin neid taastama hakata. Nüüdseks on veljed sirgestatud ja liivapritsiga üle tehtud. Üsna
kaua läheb aega, et kõik ilusti puhtaks saada - kõigi velgede peale kulus 5 tundi
Nüüd siis vaja sobiv värvitoon valida ja pulbervärvimisse viia.
|
|
|
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
postitati 23.08.13 09:18
|
|
|
''Update''
Paar päeva tagasi sai siis esimesed piduriklotsid ära vahetatud. Kuna esimene S6, siis karpi avades olin üllatunud, et vastu vaatas 8 pidurikoltis
Tootjaks Swag.
Nipet-näpet sai veel tehtud. Kuna ajaga tuleb kaasas käia, siis sai lasta tulede lülitus automaatseks teha. Laisa inimese värk .. ning samuti sai ka uus antenn autole paigaltatud. Eesmärk oli auto vähe ilusamaks teha, aga
boonuseks hakkasid ka raadio kanalid kenasti mängima. Originaal GPS antenniga ei mänginud millegipärast ükski raadio sagedus. Lõpp hea, kõik hea
Paar kehvemat uudist kah. Mõni aeg tagasi sai uuritud, et mis asi siis auto käivitamisel hirmsat klõbinat teeb. Niipalju kui teiste käest uurinud, kes
on kuulnud seda häält ja varem kokku puuteid olnud, siis ilmselt on nukkvõlli ketipingutid väsinud. Eile autot käivitades jäi see klõbin päris pikalt
kestma. Vajutasin varba otsaga gaasi ja siis vaikselt kadus ära see hääl.
Tegin siis hinnapäringu ketipinguti kohta ja hinnad on järgmised :
Fors : 531€ tk (tuleb tellida)
HUM Parts Oü : 490 € tk (077 109 088 E ja 077 109 087 E)
Kuna kohe kohe tuleb nagunii rihmavahetus ette võtta, siis tuleb ilmselt ka ketipingutid sama aegselt ära vahetada. Seega peab minema pankla röövima.
Paar pilti kah lõpetuseks :
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.13 09:22
|
|
|
Räägi palun veidi selle tulede automaatikast. Kuidas täpsemalt asi toimib ja kuidas tehniliselt lahendati?
|
|
|
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
postitati 23.08.13 09:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
Räägi palun veidi selle tulede automaatikast. Kuidas täpsemalt asi toimib ja kuidas tehniliselt lahendati? |
Toimib nii, et auto käivitamisel lähevad pooltuled automaatselt tööle. Kui pimedaks läheb siis keerad tulede lüliti sisse ja saad ka täistulesi
kasutada.
Lahendati nii, et tulede lüliti pistikusse lisati üks uus juhe ja mõned takistid. Päris täspelt ei oska öelda, kuhu miski täpsemalt läks - seda tuleb
elektriku enda käest küsida.
|
|
|
daButcha
huviline
Registreerunud 11.07.13
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 c5
|
postitati 02.09.13 10:57
|
|
|
Olen vist pime, aga privaatsõnumi nuppu ma üles ei leia. Ühesõnaga ehk räägid kustkohast sa selle klaasist junni said sinna tagumise kojamehe asemele,
sama sooviks ka katuseantenni kohta teada. Kuna mu autole Eesti kaarti polegi tuleb välja, siis pole suurt midagi selle suure koblaka seal katusel
peale ka hakata...
|
|
|
EgertP
huviline
Registreerunud 12.06.09
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 S-line
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 9 |
|