Lehekülgi: 1 2 3 .. 7 |
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 08.06.10 11:59
|
|
|
Audi A6 C5 1.8T - 2000 - Siim89
Audi A6 1.8T 20V 110kW, 210Nm. Nüüd veidi rohkem
Koodid serviseraamatust:
E0A = No special edition
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated
1KD = Disc brakes, rear
J1L = Battery 280 A (60 Ah)
1LB = Disc brakes, front
1AH = Electronic differential lock (EDL)
1BA = Standard suspension/shock absorption
3FA = Without roof insert (standard roof)
5MB = Decorative inserts
7X0 = Without park distance control
F0A = No special purpose vehicle, standard equipment
0LE = Special plates/stickers/ safety certificates for Sweden
8GD = Alternator 90A
0G1 = Gearshift lever
0YE = Weight range 5 installation control only, no requirement forecast
0JH = Weight category front axle weight range 8
T8B = 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 058.D
3ND = Rear seat bench/backrest, unfolding
8JH = Ellipsoidal headlight for driving on the right
U1C = Instrument insert with km/h speedometer,clock, tachometer, trip odometer and add. instruments (volt., oil temperat.)
X1D = National sales program Sweden
1N1 = Power steering
1MR = Leather steering wheel
3HA = Without leather parts scope
8Q1 = Headlight-range adjustment
9Q0 = Without multi-function display/ on-board computer
8Z6 = Hot country
M9L = 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/110 kW 20V turbo, MVEG 2 base engine is T8B/T8C
7Q0 = Without navigation device
C8Y = Steel wheels 5.5J x 16 front, with 8.5J x 16 rear
7K0 = Without tire pressure warning light
4X4 = Side air bag, front and rear with curtain air bag
2K1 = Reinforced bumpers
6R2 = Leather gearshift boot
3PF = Electric height adjustment for both front seats
4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
3Y0 = Without roll-up sun screen
4K4 = Radio remote controlled central locking
5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
1SA = Without additional engine guard
Q1A = Standard front seats
4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
Kronoloogilises järjekorras siis:
29.05.2010
Auto ostmine
ls 200200
06.07.2010
Summuti sukk vahetatud
16.07.2010
Mootoriõli vahetus
Käigukastiõli vahetus
Õlifiltri vahetus
ls 203350
26.08.2010
Esimesed pidurivoolikud
Parem ülemine tagumine õõts
ls 205070
31.08.2010
Peeglid korras
Kõrvalistuja aken korras
ls 205420
12.09.2010
Vasak välimine rooliots vahetatud
ls 206216
17.09.2010
ABS juhtmoodul remonditud
ls 206670
26.10.2010
Esisild reguleeritud
ls 210112
28.12.2010
Paigaldatud (lõpuks ometi) tagumised parkimisandurid
Esimeste akende kiilud vahetatud
ls 212834
26.04.2011
Uus mootor AEB (APU karter ja mõned pisiasjad veel APU omad)
Hammasrihm koos pudinatega
Parem välimine rooliots vahetatud
2x õlivahetus (teine u 200 km hiljem koos uue filtriga)
Käigukasti laagrid vahetatud ja õlivahetus.
Turbo kapremont
Turbo õlitustorud vahetatud
Kõikvõimalikud uued tihendid
Jahutusvedelik vahetatud
Ette uued rehvid (ContiPremiumContact 2)
Tuled poleeritud (hoopis teine asi)
ls 215400
07.05.2011
Sillastend
ls 216127
24.05.2011
Vasak veovõlli ots vahetatud
ls 217843
09.06.2011
Summuti klamber vahetatud
ls 218784
14.06.2011
Parem esimene tiib värvitud (värv koorus)
ls 218914
16.06.2011
Kliimarihma pinguti vahetatud
ls 218928
05.07.2011
Kõik neli piduriketast ja 8 klotsi vahetatud
ls 220219
19.02.2012
Õlivahetus + filter
ls 234029
24.03.2012
Süüteküünlad 4tk NGK Platinum
Õhufilter
ls 235712
06.06.2012
Vasak pooltelje ots vahetatud
Termostaat
Geneka rihm vahetatud
ls 240251
11.06.2012
Parem alumine eesmine õõts vahetatud
ls 240427
20.06.2012
Parem tagumine amordi padi vahetatud
ls 240953
22.06.2012
Kõrvaldatud vibratsioon - Kliimapumba kinnitus ploki küljes oli lahti + pumba kinnitus kinnituse küljes lahti.
Kliima töötab jälle (oli igaks juhuks lülitist lahti ühendatud, et vältida rikkeid)
Kliimarihma pinguti
ls 241109
11.07.2012
Salongifiltri vahetus
ls 242241
16.07.2012
Kütusefilter vahetatud
Stabikapuksid uued
ls 242911
20.07.2012
Õlivahetus
Õlifilter vahetatud
Jahutusvedelik vahetatud
Karterituulutus puhastatud
Jahutusvedeliku leke turbo juurest likvideeritud
ls 243040
29.07.2012
Esimeste pidurisadulate liugtapid vahetatud
ls 243807
02.08.2012
Auto parandatud kindlustusfirma kuludega - parem esimene tiib + oma kuludega tagumine vasak tiib.
ls 243988
30.08.2012
Esimesed klotsid vahetatud (Ferodo)
ls 245042
10.11.2012
Tagumised klotsid vahetatud (Ferodo)
Parempoolne käigukastipadi vahetatud
ls 247891
22.11.2012
Juhiukse aknatõstukimehhanism vahetatud
Vaakumsüsteemis leke kõrvaldatud, uus klamber
ls 248295
24.11.2012
Suction jet pump vahetatud
Sekundaarne karterituulutus pimedaks tehtud
PRJ poolt uus aju
ls 248355
25.12.2012
Õlijahuti vahetatud
Lisatud vajalik hulk õli ja jahutusvedelikku, mis vahetuse käigus ja vea avastamisel loodusesse kadusid
Tuled poleeritud (ka udutuled)
ls 249789
15.02.2013
Vasak alumine eesmine õõts vahetatud (Lemförder)
ls 251580
08.03.2013
Parempoolne rooliotsa tolmukate vahetatud
Esimene parempoolne logar vahetatud
ls 252103
13.03.2013
Mõlemad külgmised suunatuled vahetatud
ls 252214
22.03.2013
Õhufilter vahetatud
Salongiõhu filter vahetatud
ls 252814
03.07.2013
Klapikambrikaane tihendid vahetatud (Victor Reinz)
4x süüteküünlad vahetatud (NGK PFR7Q)
ls 256923
05.07.2013
Lähitulepirnid vahetatud (Osram NB+)
ls 256954
23.07.2013
Väntvõlli tagumine flants vahetatud (OEM)
Väntvõlli otsa nõellaager vahetatud (OEM)
Sidur vahetatud koos korvi ja survelaagriga (Sachs)
Õlivahetus (Shell 5W-40)
Õlifilter vahetatud (Mann)
Õlivanni tihend vahetatud (Victor Reinz)
Turbo õlitagasivoolu tihend vahetatud
Vasakpoolne käigukasti padi vahetatud
ls 258720
05.08.2013
Vasak ülemine tagumine õõtshoob vahetatud (Lemförder)
Parem ülemine eesmine õõtshoob vahetatud (Lemförder)
Vasak välimine rooliots vahetatud (Lemförder)
4x sportvedrud (OEM, kasutatud)
ls 259124
16.08.2013
Esimesed sportamordid (Koni)
Esimesed vedrud
ls 259582
28.08.2013
Sillastend
ls 260129
02.09.2013
Tagumine vasak amordi tugilaager vahetatud (Topran)
ls 260787
13.09.2013
Roolivõimuõli vahetatud
ls 261583
17.09.2013
Käigukastiõli vahetatud (Valvoline)
Parem tagumine alumine õõtshoob vahetatud (RTS)
Ketipinguti tihend vahetatud (Elring)
ls 261640
18.11.2013
Summuti klamber vahetatud
ls 265067
21.11.2013
Vända tagumine simmerling vahetatud
Parem veovõlli ots vahetatud
ls 265138
26.03.2014
Parempoolne esimene rattalaager vahetatud (SKF)
ls 272412
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 08.06.10 13:04
|
|
|
No edu autoga. 1.8T on Audil väga hea mootor. Pilte ootame huviga!
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 08.06.10 13:48
|
|
|
Edu läheb vaja.
Küsimus väike: Mis õli see 1.8T armastab enda sees ringi käiata? Omanikud võiks soovitada.
Kuidas selle käigukastiõli vahetusega on? Tasub teda nii igaks juhuks ära teha või ei? Rootsi keelest nii palju aru ei saanud, et kas seda on tehtud
või ei.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.06.10 13:57
|
|
|
Sõber, vaheta mootorisse täissünt(!) 5W-40 ja mine sõida oma autoga suvi ja naudi. Sügisel hakkame nokitsema, ole mureta
Asjalik jutt on siin:
http://www.audihooldus.ee/?mis=hooldus
Käigukast:
täissünt. SAE 75W90, Audi/VW tootekood G 005 000
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 08.06.10 14:02
|
|
|
Mind häirib, kui auto juures miski paigast ära on. Pigem korda ära teha ja siis tallata. Seega kõik korraga ära teha ja on pikemaks ajaks muretu.
Sellist korralikku masinat lihtsalt ei tohi halvasti kohelda, jättes talle vajalikud remondid tegemata
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 10.06.10 22:00
|
|
|
Pildid
Tegin õhtupoolikul mõned pildid siis oma masinast. (Ei oska ei vähendada, ega vähem udusemalt teha)
Siis veel mõned märgid, et eelmine omanik autot hästi kohelnud (minimaalsed kulumisjäljed):
Kuna välimuselt ei kavatse nagunii mitte midagi ette võtta, siis pole seal mõtet suurt midagi soovitadagi.
Chippida tahaks küll oma masina ära (kiire auto on stockina kõige hirmsam siiski, kuigi ega A6 mingi kiirendusloom pole), ootan häid ja kvaliteetseid pakkumisi mõistliku hinna eest
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 11.07.10 10:15
|
|
|
2 kuud läks kõigest mööda, kuni lõpuks suutis mingi ajukääbik parklas imepisikese mõlgi tekitada uksele enda uksega. Kahju, et ei näinud, oleks mõnuga
akna sisse visanud vms tal. Edaspidi pargin vähegi tühjema parkla puhul juti peale ja üldse ei koti.
|
|
|
tuljo4
huviline
Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93
|
postitati 11.07.10 12:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
2 kuud läks kõigest mööda, kuni lõpuks suutis mingi ajukääbik parklas imepisikese mõlgi tekitada uksele enda uksega. Kahju, et ei näinud, oleks mõnuga
akna sisse visanud vms tal. Edaspidi pargin vähegi tühjema parkla puhul juti peale ja üldse ei koti. |
Pärast mõni paparatso teeb pilti su autost ja paneb pildi kuskile foorumisse ülesse valesti parkija kategooria alla ..
Eiaga , mõnus auto , edu !
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 12.07.10 22:48
|
|
|
1.8T hea valik.
Palju ta sul keskmiseks neelab?
Softi/chipiga aitab kasutaja jyrisoo. Odav ja kvaliteetne lahendus jõulisa saamiseks, katsetatud, töötab ja nägu naerul.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 13.07.10 18:05
|
|
|
Need pildistajad las pildistavad, kui tõesti parkla täis ja raiskaksin kaks kohta, siis ei hakka nõmetsema vaid üritan leida mõne viisakama auto
kõrvale panna, aga tühja parkla puhul on kohe näha ka, kui tühi ja jäävad need pildistajad ise idiootsesse seisu
Keskmine kulu on masendavalt väike, kuigi väga ei hellita selle gaasipedaaliga. Foori alt olen reeglina esimesena läinud ja linnas saan vaevu
tehasenäitajad kätte. Ütlen sulle niipalju, et tehaseandmed on üsnagi täpsed. Mootor peab korras olema, siis ei ole probleemi (mul õnneks jopanud
sellega). Kohe kohe õlivahetused mootoris ja käigukastis ees, üks õõts, peeglid enam ei tööta (kaitse ma arvan) ja kütusenäidik on naljakas ikkagi
veidi. Usun (ja loodan), et ei lähe palju raha nende pisiasjade peale.
1.8T tõesti super mootor ja audi üldse super auto, midagi pole öelda. Chipi tahaks jah ära teha. Peabki uurima jyrisoo käest hindasid jne. Võitsin
just MM ennustusvõistluses kah korraliku summa, mille nüüd saab auto alla paigutada
Küsige julgelt, kui tahate. Autost räägin meeleldi ja kui see uksemõlkija kah seda näeb, siis loodan et talle tehakse samamoodi ja mitu korda
|
|
|
tuljo4
huviline
Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93
|
postitati 13.07.10 21:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Need pildistajad las pildistavad, kui tõesti parkla täis ja raiskaksin kaks kohta, siis ei hakka nõmetsema vaid üritan leida mõne viisakama auto
kõrvale panna, aga tühja parkla puhul on kohe näha ka, kui tühi ja jäävad need pildistajad ise idiootsesse seisu
Keskmine kulu on masendavalt väike, kuigi väga ei hellita selle gaasipedaaliga. Foori alt olen reeglina esimesena läinud ja linnas saan vaevu
tehasenäitajad kätte. Ütlen sulle niipalju, et tehaseandmed on üsnagi täpsed. Mootor peab korras olema, siis ei ole probleemi (mul õnneks jopanud
sellega). Kohe kohe õlivahetused mootoris ja käigukastis ees, üks õõts, peeglid enam ei tööta (kaitse ma arvan) ja kütusenäidik on naljakas ikkagi
veidi. Usun (ja loodan), et ei lähe palju raha nende pisiasjade peale.
1.8T tõesti super mootor ja audi üldse super auto, midagi pole öelda. Chipi tahaks jah ära teha. Peabki uurima jyrisoo käest hindasid jne. Võitsin
just MM ennustusvõistluses kah korraliku summa, mille nüüd saab auto alla paigutada
Küsige julgelt, kui tahate. Autost räägin meeleldi ja kui see uksemõlkija kah seda näeb, siis loodan et talle tehakse samamoodi ja mitu korda |
Eks ta nii ole jah.
Endalgi ühele küljele tekitatud kaks keskmise suurusega mõlki , üks ilmselt laeva peal ja teist eitea kus . Hakkad autot pesema ja jälle üks uus mõlk
juures. Närvi ajab küll vahepeal . Aga on ka vist olemas neid firmasi ,
kus mõlke välja "pekstakse". Kiire guugeldamise peale leidsin nt sellise firma
Aga mootor on sul jah väga mõnus
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 14.07.10 09:38
|
|
|
See täitsa huvitav firma, on kellelgi kogemusi ka olnud nendega, et kas jääb tõesti asi nii iluskena nagu mehed räägivad oma kodulehel?
Iseenesest on see mõlk mul tõesti mikrosuurusega ja ega eriti aru ei saagi kui otsima ei hakka, 900.- sellise väikese eest vist on natukene palju
tahetud minu arust. Peab äkki pildi saatma neile ja äkki leiame mingi mõistliku lahenduse nendega .
Jyrisoo ütles kah hinnaks 1800 ja arvatavasti läheb tegemiseks. lisa 30kW ja mõnikümmend Nm teevad autoga imet kindlasti
Muidu oskab keegi öelda, mis firma õli eelistada, lugesin seda Õlide arutelu aga ühest selget vastust ei saanud, küll soovitati Mobilit küll Motulit,
mõni kiitis Castroli, teine jälle Liqui Moly-t. täissünt 5w-40 läheks sisse, et targemad andke firmanõu nüüd
Samuti käigukastiõli valikul, mis firmat eelistada?
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 14.07.10 10:24
|
|
|
Kõik mis välja kirjutasid väga head firmad, ise valisin nende seast Liqui Moly MOS2 lisandiga.
Neid mustasid alumisi plastikuid pole plaanis värvida?
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 14.07.10 12:12
|
|
|
Selle värvimisega pidi olema nii, et tippkiirust ta ei mõjuta ja ega tumeda plastiku pealt ei paista kivitäkked (mida siin Eestis nende asfalteerijate
saamatuse tõttu on tohutul hulgal autodel) nagunii nii hästi välja, siis ei teagi kas tasub ära see võõpamine. Võibolla kaugemas tulevikus, praegu tähtsamaid asju ära teha
Siiani otsin vastust ka käigukastiõli firmade kohta. Nimetage mõni parem, mida ei pea kartma.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 16.07.10 09:20
|
|
|
Sai siis täna tehtud ära õlivahetus MDM autos, Pärnus (Seati esindus siin). Sisse läks Mobili 5W-40 täissünt ja käigukasti 75W-90. Hooldaja aga
imestas, kui ainult 3.7L õli sisse läks
Nüüd kadus see loll klõbin kah ära, mis tegi mu autost diisli kohati ja võib jälle talda anda. Käigud lülituvad ka libedamalt.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 16.07.10 09:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Sai siis täna tehtud ära õlivahetus MDM autos, Pärnus (Seati esindus siin). Sisse läks Mobili 5W-40 täissünt ja käigukasti 75W-90. Kokku summa tuli
väga mõistlik 1500 krooni koos õlifiltriga. Hooldaja aga imestas, kui ainult 3.7L õli sisse läks
Nüüd kadus see loll klõbin kah ära, mis tegi mu autost diisli kohati ja võib jälle talda anda. Käigud lülituvad ka libedamalt. |
Mul oleks kah vaja käigukasti õli ära vahetada.Ma pole isegi sinna sisse piilunud peale ostu
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 16.07.10 09:29
|
|
|
Eks mul endal ka polnud mingit arusaama, kas teda on kunagi tehtud või ei. Välja lastes paistis täitsa mõistlikku värvi, aga eks need omadused kaovad
ära. Sisse läks teda 2.5L, e u 500 krooni õli eest. Ei ole just väga suur väljaminek ka
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 27.07.10 20:01
|
|
|
Sai siis pikalt reisilt tagasi tuldud ja jälle sõidetud Audiga. Tuli jälle naeratus peale (Sai 5400 km Transiti panniga ringi lastud) ja ka üks loll
asi meenus selle C5 kere pärast. Ma ei tea kas olen ainus kes absoluutselt ei taju seda, kus on selle auto taguots parkides? Sellest lähtuvalt oleks
huvitav teada, kust saaks odavalt normaalseid parkimisandureid taha?
Tulevikust veel niipalju, et lähen kontrollin lähipäevil kliima üle ja vajadusel ka täidan. Ehk saab ka peeglid korda ja vaatab ka kütusenäidiku igaks
juhuks üle (kuigi vist näitab õigesti ja oligi lihtsalt seismisest andurid [roppus] täis settinud).
|
|
|
Raigo22
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 30.07.10 18:00
|
|
|
Tekkis ka huvi esimese käetoe vastu, kuidagi jube lohakil on see käsi sõiduajal. Kellelgi on pakkuda või keegi oskab öelda, kas a4 käetugi nt sobib
kah sinna paigaldada?
Kas istmesoojendus töötab ka siis, kui peal ei istu? Kui ei siis on kõrvalistuja oma õhtul omadega.
Iga hetk läheb auto hooldusesse ja remonti ja oleks tore ennem kõik vead selgeks teha
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 11.08.10 13:45
|
|
|
Auto läks lolliks. Sõites siis lööb ABSi põlema ja ka seda hüdraulika viga näitab autocheck. Toimub siis asi järgnevalt: Järsemal kiirendamisel siis
lööb põlema need mõlemad ja pidurdades ka vaikselt juba on tunda seda ABSi effekti. Oskab keegi selgitada, mis viga (äkki on kogemusi sarnase jamaga)
või tuleb lihtsalt ABSi andurid üle vaadata ja ka igaks juhuks diagnost teha.
Siuke debiilsus lööb veel välja: Paagis u 60L kütust ja bensutuli lööb särama(näidik näitab 7/8). Kas tõesti on audi nii pirtsakas, et sõidab vaid
täiskõhuga või on midagi tõsiselt peetis?
Ostsin ära ka esimesed pidurivoolikud, kuna väheke vanakesed näevad välja. Kiigutatakse esisild läbi ja vaadatakse kas miskit vajab vahetust. Samuti
aetakse see nädal elektroonika jälle joonde. Peeglid, iste.
|
|
|
Raigo22
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 11.08.10 19:54
|
|
|
Aga andurid?
58 160 982
|
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 11.08.10 20:03
|
|
|
Kurat, ragistasingi jubedalt ajusid postitust tehes, et mis veel. Põhjus miks ära jäid oli vast selles, et see on siuke asi, mis ei ole katki, vaid
tuleb juurde lisana
Bensiin on jätkuvalt autol otsas, kalliks läheks see auto aru järgi tankimine.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 31.08.10 14:40
|
|
|
Lõppude lõpuks siis sai korda tehtud kõrvalistuja aken, mis ei tahtnud kuidagi ülesse tulla purunenud plastikvidina tõttu, mis trossi küljes on. Jube
nagla viga ja lammar sai 200 võrra rikkamaks tänu minule. Küll pakuti süsteeme ja asju, aga ühes oli õnneks katkise süsteemiga täiesti olemas see
plastikjura.
Peeglid samuti olid ühenduse viga lihtsalt ja sai kiiresti kõrvaldatud.
Nüüd veel ABS aju tahab korda tegemist/asendamist ja võib auto "veatuks" tunnistad
PS! Keegi on proovinud talvel Dunlopi Graspic lamelle, et kuidas meie oludesse sobivad vs naastrehvid. Pidid olema omapärased lamellid, aga
tagasisidet nende kohta netis vähe. Äkki siit keegi proovinud ja oskab hinnata?
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 12.09.10 20:56
|
|
|
Täna sai siis ära vahetatud vasakpoolne välimine rooliots, mille kummitihend oli alla andnud.
Keegi teab mõnda meest, kes mingi väga mõistliku hinnaga ära teeks ABS juhtmooduli remondi?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 7 |