Foorumi logo

Audi A4 B5 1.8TQ - 1996 - spartel
spartel - 11.12.19 23:58

Tere õhtut

Võtan kogu jõu ja motivatsiooni ja tahtmise, mis vähegi leian ja teen ikkagi B5-le ka teema siia ära - et noh omasugustele oma hullusi jagada nagu ikka :)

Auto on siis kasutaja Nimi umbkaudu viimase kolme aasta vaba aja produkt, millega minagi üritan samas suunas edasi liikuda ja võibolla teha asju mida B6 ei taha ja ei ole mõistlik teha. Ehk siis B6 rohkem igapäeva perevagun ja B5 selline lõbusõidu masin.

Karul kõhus on:
K04
Chip
Punased poolid
Jämedam toru

Muud märkimisväärset kapoti all tehtud pole. Küljes on mingid madalamad vedrud ja poolraami puksid on alumiiniumist jäigad. Sees on sportrool ja väljast vähe edevam võidusõidu disain. Detailsemalt saab ajaloost lugeda eelmise omaniku teemast.

Hakkan kohe pilte postitama sest piltideta teemasid kohe üldse ei viitsi lugeda.

https://www.upload.ee/image/10835273/Audi1.jpg

https://www.upload.ee/image/10835275/Audi2.jpg

https://www.upload.ee/image/10835277/Audi3.jpg

Rooli tahtis eelmine omanik tagasi seega see sai uus pandud. Läks täpselt sama talvepeetri standard rool Stance.ee-st - aitäh megakiire toimetamise eest.
https://www.upload.ee/image/10835278/Audi4.jpg

Üks õhtu jäi telekast silma tuttav numbrimärk. Täitsa tore näha, et auto on pikemat aega juba hobikasutuses olnud.
https://www.upload.ee/image/10835284/Audi5.jpg

Hetkel talveseades selline. 15" tolli rattad Hakkapelliita 5 naastudega.
https://www.upload.ee/image/10835289/Audi6.jpg

Tulevikuplaanid on minna kiiremaks, kergemaks, sportlikumaks. Proovida sõita nt. rada, miili vb dragi jne (täitsa niisama oma meelelahutuseks). Mingi hetk proovida sõita tagaveolisena jne. Eksperimenteerida :cool:

Järgmine nädal läheb Teemo juurde natukene ravile ka. Hetkel häirivamateks asjadeks on tagadiffri väga suur kolks ja roolivõimu pump andis esimese lumega alla. Ei kesta minu autodel need roolivõimu pumbad. Igatahes sellel autol katsetama ei hakka odavate asjadega enam - läheb kohe TRW pump peale.

Selline kolakas.
https://www.upload.ee/image/10835298/Audi_7.jpg

Hetkel praegu kõik. Uue aasta lubadus on, et postitan aktiivsemalt :)
Uuendusteni
Siim


Rix - 12.12.19 07:21

Ahh siia see B5 siis läkski. :D

Tsitaat:
Algselt postitas: spartel
...roolivõimu pump andis esimese lumega alla. Ei kesta minu autodel need roolivõimu pumbad. Igatahes sellel autol katsetama ei hakka odavate asjadega enam - läheb kohe TRW pump peale.


Roolivõimu süsteemi osas, olen aru saanud, et kõige rohkem lõhub (latte ja pumpasi) see, kui rool on lõpuni välja keeratud ja samal ajal gaasi tallata. Ehk siis tuleks vältida rooli lõpuni keeramist ning samal ajal gaasi tallamist.


spartel - 12.12.19 09:49

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Ahh siia see B5 siis läkski. :D


:D


Tsitaat:

Roolivõimu süsteemi osas, olen aru saanud, et kõige rohkem lõhub (latte ja pumpasi) see, kui rool on lõpuni välja keeratud ja samal ajal gaasi tallata. Ehk siis tuleks vältida rooli lõpuni keeramist ning samal ajal gaasi tallamist.


Roolivõimu koha pealt on sul täitsa õigus ja - sõõrikuid ei kannata nad. Samas seda autot päris kirikus käimiseks ei ostnud nii et uued korralikud jupid külge ja küll ta siis kestab ka ;)


mkb - 12.12.19 11:54

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix

Roolivõimu süsteemi osas, olen aru saanud, et kõige rohkem lõhub (latte ja pumpasi) see, kui rool on lõpuni välja keeratud ja samal ajal gaasi tallata.


See on universaalne tõde enamus markide kohta.


spartel - 16.02.20 21:43

B5 käis mõni aeg tagasi Teemo juures, kus sai vahetatud õli, probleemne roolivõimu pump, tagadiffri kõva metalse kolksu lahendas katkise sisemise pooltelje otsa vahetus. Väike kolks jäi veel aga see on nende autode juures suhteliselt standard ilmselt. Õnneks on üks differ garaazis veel varuks. Differ sai ka uued simmerid sest oli veits märg ja esisilda läks üks uus puks.

Hetkel tegelen talvevelgedega (jah talv mida ei tulnud ja mis kohe läbi saab :D). Sai kokku kogutud pea kahe komplekti jagu velgi millest ühe korraliku komplekti teen. Tulevad talveks 15" valged Ronali vanakooli veljed - sellised midagi kruusaralli velje stiilis. Ise ka veel päris kindel pole kuidas nad hõbedase auto alla sobivad aga eks varsti saab teada.

Jutu illustreerimiseks pilt haljaks lastud veljest, mis tegelikult käiku ei lähe kuna keskaugu kallal on keegi vägivallatsenud.


https://www.upload.ee/image/11140842/86638846_210664060061615_6351068041534504960_n.jpg


Kuna auto alt oli vaja osasid velgi kätte saada panin teise auto OZ Superleggerad ajutiselt sellele alla. Minu arust sobivad nagu valatult ja sai otsustatud, et suvel sõidab see auto nende ratastega. Peab ainult mingid tsentreerimisrõngad otsima sest keskauk on suurem. B6-le oli plaan niikuinii midagi gramm edevamat vaadata.

https://www.upload.ee/image/11140877/86501358_508647853365760_2183587667076186112_n.jpg


siimuu - 16.02.20 22:18

Vaatan viimast pilti nii ja vaatan naa ning ütlen, et midagi on nagu väljast puudu või ülearu. :P


spartel - 16.02.20 22:39

Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Vaatan viimast pilti nii ja vaatan naa ning ütlen, et midagi on nagu väljast puudu või ülearu. :P


Mida täpselt silmas pead?


EnricoN - 17.02.20 21:24

Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Vaatan viimast pilti nii ja vaatan naa ning ütlen, et midagi on nagu väljast puudu või ülearu. :P

Ilma Sinu kommentaari nägemata , tahtsin sama kirjutada. :D
Samas raske öelda ka mis täpselt.


antsvolli - 17.02.20 23:41

Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Vaatan viimast pilti nii ja vaatan naa ning ütlen, et midagi on nagu väljast puudu või ülearu. :P


Velgedele korgid peale ja esiosalt kroom matiks ja siis on juba suht hää. Jääb selline kurjem välimus!:cool:


EnricoN - 18.02.20 08:06

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Vaatan viimast pilti nii ja vaatan naa ning ütlen, et midagi on nagu väljast puudu või ülearu. :P


Velgedele korgid peale ja esiosalt kroom matiks ja siis on juba suht hää. Jääb selline kurjem välimus!:cool:

Võibolla tõesti pisiasju veidi muuta. Hetkel kuidagi hall mass millele kleepsud peale löödud.


Rix - 18.02.20 08:19

Neid kahte pilti võrreldes tundub, et puudu on veel paar kleepsu esiustelt ja kapotilt ning stange lipp vms.
https://www.upload.ee/image/11140877/86501358_508647853365760_2183587667076186112_n.jpg https://c8.alamy.com/comp/B5TFJ3/1996-audi-quattro-a4-btcc-contender-with-driver-frank-biela-at-goodwood-B5TFJ3.jpg

Ma küll ei tahaks seda öelda, aga kõrge vist on ka. :D


nimi - 18.02.20 10:39

Esialgu annaks juurde juba see kui auto oleks puhas :)


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/31/0112015543b2e35.jpg


siimuu - 18.02.20 14:21

Elus on tegelikult palju olulisemadki, kui teise mehe autoteemas detailide üle vinguda, kuid mulle isiklikult tundub, et kas kleepsud on ülearu, või tuleb minna vedrustuse ja välimuse kallale. Ainult jumala eest - mitte S tükid. ;)


spartel - 18.02.20 22:46

Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Elus on tegelikult palju olulisemadki, kui teise mehe autoteemas detailide üle vinguda, kuid mulle isiklikult tundub, et kas kleepsud on ülearu, või tuleb minna vedrustuse ja välimuse kallale. Ainult jumala eest - mitte S tükid.


Tahtsingi näha mis ütled ja. ;)

Tegelikult on kõigil natuke õigus. Auto on must, pilt on paha, taust on kole, kapslid puudu jne. Auto välimuse koha pealt olen ise ka vaadanud, et kleepsude kohapealt on esiuksed ja kapott nagu lagedad. Ukse pealt on siis number puudu jne. Ja noh originaal A4 esistange teeb selle asja ka selliseks tavaliseks. Samas see must lisa, mis selle stiiliga autodele pannakse, mulle ei meeldi üldse kohe.
Tegelikult käis teatud diilidega selle autoga kaasa üks RS replica esistange, mida on moditud rohkem originaalilähedasemaks. Seda mõtet päris nurka pole visanud ja vb leiab see mingil ajahetkel omale koha auto küljes. Kui kasutada ees madalat stanget on vaja ka külgedega midagi ette võtta. Selleks pakkus eelmine omanik välja S4 karbikatted. Ja kapoti kohapealt, kui edasi unistada, olen ette kujutanud sinna selliste õhutusavadega kapotti.

https://www.upload.ee/image/11151884/ee88e3479658bf56edc84fe6919ebd8a.jpg

See kõik on tegelikult selline teisejärguline teema, mille peale kindlasti kogu oma motivatsiooni ja energiat lähiajal paigutada ei kavatse.
Reaalsus on see, et kleepsud teevad hetkel oma tööd ideaalselt ehk siis tõmbavad tähelepanu küll. Lähiaja plaanid autoga on pigem seotud tehnilise poole ning otstarbeka kasutamisega.

Tänan kõiki kes arvamust avaldasid - tore näha, et inimesed kaasa mõtlevad :)


Lauri0112 - 03.03.20 17:52

Kui varem sõitis ikka ja jälle jüris mulle masin vastu, siis seekord männiku teel. Häält ikka tegi natuke. :cool:

https://www.upload.ee/image/11217496/11111.jpg


spartel - 03.03.20 18:51

Jep nüüd rohkem Männiku kandis näha :) Vaatasin peeglist ja et keskmisest kõvasti viisakam B6 läheneb ja siis juba nägin, et pildistab ka nii et jäid vahele täitsa :D


spartel - 25.03.20 23:44

Selle autoga on siis vahepeal niipalju uut, et katalüsaatori paigalduse tarbeks said V-band ühendused tehtud ja talverehvid said värvi alla. Ahjaa suveveljed said ilusti uute poltide ja tsentreerimisrõngastega alla ja pool käsitööna valmisid ka veljekapslid.


https://www.upload.ee/image/11337921/88325815_2520966188220508_7158940304601513984_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11337922/89014991_1317953288403281_742295989427109888_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11337924/88450524_201723717569830_8747744592536797184_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11337927/90535528_139136960872897_5680346075777466368_n.jpg

Talvevelgedele ilmselt pildil olev originaalkapsel ikkagi ei jää. Tuleb midagi muud sinna otsida ja velgedele on veel plaanis mõned kleepsud lisada. Samuti suvevelgede kapslitega on mõned plaanid veel. Hetkel matt must jätab ikka mulje nagu oleks seal auk.

Ja täna oli pesupäev. Paar pilti ilusast puhtast autost ka.

https://www.upload.ee/image/11337934/90648325_2442627656049681_3721422671871737856_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11337937/90794851_551602052148027_4293387018618011648_n.jpg

https://www.upload.ee/image/11337940/90651369_530883697831351_4825566542135558144_n.jpg


spartel - 14.04.20 12:14

Kulub marjaks ära.

https://www.upload.ee/image/11477976/93246196_681187039293485_512795253778939904_n.jpg


JoonasJJ - 14.04.20 14:27

Tsitaat:
Algselt postitas: spartel
Kulub marjaks ära.

Ise võtsin Federal 595RS-PRO'd ligi ja sain sõbralt noomida, et tegemist pole "(pool)sliki", vaid "sportliku tänavarehviga":
https://live.staticflickr.com/65535/49623406826_e2070c0264.jpg

Mis tootja ja mudeliga tegu rehvide puhul? Pildi pealt ei dešifreeri ära.


spartel - 14.04.20 15:58

Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat:
Algselt postitas: spartel
Kulub marjaks ära.

Ise võtsin Federal 595RS-PRO'd ligi ja sain sõbralt noomida, et tegemist pole "(pool)sliki", vaid "sportliku tänavarehviga":
https://live.staticflickr.com/65535/49623406826_e2070c0264.jpg

Mis tootja ja mudeliga tegu rehvide puhul? Pildi pealt ei dešifreeri ära.


Ma ütleks pildi põhjal teistpidi, et tegu on tänavalegaalse poolslikiga. Aga mul Extreme VR1 type S2 mis on tegelikult toodetud drifti silmas pidades. Eks siis näha mis ta rajal teeb.


weiks - 14.04.20 17:05

Mis rajale siis plaan katsetama minna on?

Ise kasutan see aasta Sailuni semislikke. B5 all 17" ning B8 all 18". S4ga sai auto24 ringil nendega kangutatud ja oli ülitimm.


spartel - 14.04.20 19:14

Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Mis rajale siis plaan katsetama minna on?


Mul selliste asjadega suht null kogemust aga proovida tahaks igasugu asju. Auto24 kindlasti ka. Et kui kellegil plaanis kuskile sõitma minna ja mind punti võtaks või ka jõudu proovida nt. tahaks, siis vaba aja olemasolul oleksin kindlasti käpp :)


spartel - 21.04.20 21:52

Täna võtsin OZ Superleggeradelt rehvid maha ja viisin kontrolli - kolm tükki tahavad tiba sirgemaks nügimist. Peale seda lähevad värvimisse ja siis lähevad need poolslikid sinna peale. Midagi oli vaja autole alla panna ja sai ajutiselt talverattad alla panna.

Hõbedane auto valge rattaga näeb siis välja selline. Velgedele on paar kleepsu ja kapslid veel plaanis lisada. Lisaks on vaja flantsi, et sügavalt koopast välja poole tuua ja esimestele piduritele vähe rohkem ruumi teha.

https://www.upload.ee/image/11534639/93995958_295654931417400_5451539166326161408_n.jpg


spartel - 07.06.20 21:45

https://www.upload.ee/image/11841324/0.jpg

See auto nüüd ka veidi tähelepanu saanud vahelduseks. OZ Superleggerad said pulbervärvi alla - toon sai minu arvates täpselt õige. Peale läksid Extreme poolslikid ja auto alla istusid ideaalselt ilma flantsita. :cool:

https://www.upload.ee/image/11841335/1.jpg

https://www.upload.ee/image/11841338/2.jpg

https://www.upload.ee/image/11841339/3.jpg

Ise jäin väljanägemisega väga rahule. Väga racing näeb välja - samas jumala ok tööle-koju sõita. Varsti lähen proovin rajal ka järgi kuidas kangutada on.

https://www.upload.ee/image/11841340/4.jpg

Sellest pandeemia asjast on megakopp ees ja ilge isu on käia juba igasugustel autoüritustel ja võistlustel. Sõber saatis siis, et EDRA teeb Haapsalus testipäeva ja kuna pealtvaatajaid ei lubatud, tuli sõitma minna. Hommiku inimene väga ei ole ja läks jupp aega enne kui asjad sinnamaale said, et joonele ajada sain. Jõnksutasin siis ära seal oma elu esimese päris kiirenduse stardi ja enne lõppu soperdasin midagi käiguvahetusega ja lasin veel gaasi ka maha, mille peale ilmataat otsustas, et aitab sulle küll ja vihm selle ürituse ära seal lõpetas. Aeg oli vist ~15,2 miskit. RT 0,2s. Saab kõvasti paremini :)
Ei tegelt hästi tore oli ja kindlasti lähen veel kuskile proovima ja üritaks siis ühe päris aja ka maha sõita. Mitte et hirmsasti võidu sõita tahaks aga pigem tagasisidet saada auto mineku kohta ja lihtsalt kasutada ja nautida. Lõppu üks pilt kuskilt Haapsalu keldrist.

https://www.upload.ee/image/11841411/5.jpg


Maikel18 - 08.06.20 14:59

Hahaha..Normilt käkerdasid selle dragi sõidu ära küll. :) Aga eks see testipäev selleks ju ongi, et harjutada. Eks siis kunagi oleme mõlemad seal kuuse taga ootamas... :)


spartel - 30.07.20 21:58

Õhtust Huvilistele!

https://www.upload.ee/image/12079791/rallikas3.jpg

Ei hakka siin midagi vabandama - elu on selline, et suvel see arvuti kuidagi kätte ei satu, et siia oma monoloogi üles kirjutada saaks. Seega tuleb üks pikem pildiseeria väikese seletuskirjaga sellest, mis vahepeal teinud olen.
Vahepeal on pandeemia läbi saanud ja elu hooga käima läinud. Autol on üht-teist tehtud ja saanud ka sihtotstarbelist kasutust.

https://www.upload.ee/image/12079795/rallikas1.jpg

Kohe pärast viimast postitust käis auto Sleepersis ravil, kus sai endale profülaktika mõttes uue Febi Bilstein õlipumba. Seda polnud mina ega eelmine omanik vahetanud ja ega ilmselt ka enne seda mitte. Sellega kaasnes uus õli ja filter ja mõned tihendid. Lisaks sai auto endale armeeritud pidurivoolikud ja ATE RACING TYP200 piduriõli. Sellega said mu ringraja ettevalmistused selleks korraks valmis ja võtsin suuna Pärnu poole.

https://www.upload.ee/image/12079828/rallikas2.jpg

Õhtul sai lahtine kola ja tagavara ratas ja asjad vanaisa garaaži ees välja roogitud ja hommikul läksin Audru ringrajale. Nagu algaja ikka käisin pea laiali otsas ringi ja esimesed ringiajad olid ka hullemad kui enamus mannergutel. Autosi oli palju ja andis ikka aega sõita nii, et kellelegi jalgu ei jää. Lõpuks sõitsin vist kokku 36 ringi millest siis mingi 3 äkki sain oma sõitu sõita ja ringist maksimumi võtta. Parimaks ringiajaks jäi 1:44.191 (optimal 1:42.70). Tegelikult sain ajad kõvasti paremaks täitsa viimaste ringidega kui õppisin pidureid rohkem ära kasutama. Aga noh, olgem ausad sõita veel ei oska ja ilmselt on võimalik ikka tükk maad kiiremini ka sõita selle autoga.
Auto oli tubli ja mingeid probleeme ei olnud. Õlid vedelkaks ei läind ja piduritega ka probleeme polnud isegi kui üheksa ringi järjest lasin. Kindlasti lähen veel ja tahan aega paremaks lihvida. Mõned pisikesed mõtted on autoga ka aga sellest siis kui tegemiseks läheb.

https://www.upload.ee/image/12079864/rallikas4.jpg

https://www.upload.ee/image/12079865/rallikas5.jpg

Järgmine põnevam üritus oli Avalaks kus osalesin. Kui eelmisel kiirenduse üritusel sain ühe sõidu teha, siis seekord olin kaval ja olin kohe varakult kohal, ruttu tehniline ja kohe sõitma. Selles mõttes edukalt, et seekord sain kaks sõitu teha kui vihm selle peo seal ära lõpetas :D
Parimaks 400m ajaks jäi seal 14,9

https://www.upload.ee/image/12079908/rallikas7.jpg

https://www.upload.ee/image/12079911/rallikas8.jpg

Igasugustel üritustel osalemisega tekkis vajadus puksiiraasa järele ja kuna seda noolekleepsu kuhugile kleepida enam ei olnud, siis ostsin Sparco tõmbeaasa. Et ikkagi ju ralliauto ka...
Kinni läks ta selliselt. Viisakal kulgemisel saab võre ette panna ja aasa ära peita.

https://www.upload.ee/image/12079920/rallikas9.jpg

https://www.upload.ee/image/12079922/rallikas10.jpg

Kuna tulevikus on niikuinii plaan panna suurem cooler siis proovisin külge RS replica esistanget. Tahab kõvasti sobitamist ja külge monteerimist aga üldiselt mulle need suured avad meeldivad ja saab neid päris asjalikult ära kasutada. Sõidusuunas parem ava jääks õhuvõtu jaoks, keskmine suure cooleri jaoks ja vasakpoolse ava taga hakkab paiknema õli jahuti. Õli jahuti ja torude väljavõtu sain juba siit samast foorumist tuleviku tarbeks ka varutud.

https://www.upload.ee/image/12079992/rallikas12.jpg

https://www.upload.ee/image/12079996/rallikas14.jpg

https://www.upload.ee/image/12080000/rallikas15.jpg

Ahjaa! Väga meeldiva ürituse nimega "Piibe Legal" korraldas vahepeal veel Raketibaas. Kui ikka öeldakse, et täitsa legaalselt mine lase peeneks ja politsei paneb veel tee ka kinni, no siis tuli kohale minna. Väga lahe üritus ja loodan, et korraldatakse veel. Sellest üritusest kahjuks ainult üks pilt tagasisõidust.

https://www.upload.ee/image/12079945/rallikas11.jpg

Samas jõudsin seal samal üritusel selgusele, et škodasid võin ma ju tolmutada aga tegelikult on auto ikkagi aeglane. 3.0 Diislid niimodi jätavad häbisse ja tulevikuplaanid tuleb suunata nüüd sinnapoole, et edasised tegevused autot kiiremaks teeks. Mitte ainult kiirendusel aga ringrajal jne. Selleks on mul igasugu suuri plaane kuklas aga eks nad kõik võtavad palju aega ja raha. Hetkel olengi vähe hoo maha tõmmanud ja tegelen pigem väikeste asjadega.

Sellega oma monoloogi ka lõpetan. Kui kirjutama hakkasin oli õhtu aga nüüd võib juba öelda head ööd.
Siim

https://www.upload.ee/image/12080034/rallikas6.jpg


spartel - 10.10.20 13:16

Tervist tervist!

Väike update selle auto teemasse ka. Augustis käis korra Sleepersis, kus vahetati väntvõlli eesmine simmer sest lekkis veidi ja paigaldati shortshifter. Külge läks ta kõige lühema käiguga asendisse. Lisaks lasin teha käigukangile pikenduse, et tuua kangi asukoht vähe kõrgemale. Need kaks muudatust kokku tegi siis käigu gramm lühemaks ja tunnetust natuke konkreetsemaks + asukoht parem ja näeb vähe rohkem rallikas välja. Eks see viimane ole siuke maitse asi rohkem. Külgepidi on päris suur loks hetkel aga selle saab loodetavasti sidurivahetuse ajal korda kui hoovastiku puks asendada uniball-ga. Pikendus käib keermega originaalnupu asemele ja on väga lihtne vajadusel originaalnupp tagasi panna.

https://www.upload.ee/image/12373413/121274991_3274249496024528_3988648159612101975_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12373432/121264716_428807244755240_8558386712297983244_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12373434/121180295_443118266666811_5566079232444741935_n.jpg

Väikest jõulisa lootes sai ettevõetud visco ventika delete. Hetkel midagi asemele pole pannud sest olen jälginud ja jahutus on väga hea praegu ja ta ei lähegi kuumaks. Tulevikus läheb elektrivent asemele. Ütleme nii, et midagi märgatavat see muudatus ei teinud just aga üks väike takistus ja gramm kaalu ikka vähem. :D

https://www.upload.ee/image/12373494/121147463_685850722046560_6822536127802362101_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12373496/121202501_396903224806138_8001525269642124722_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12373497/121364956_640769643496929_7781581229735871666_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12373498/121184939_1314691202211042_1359976039192123073_n.jpg

Boosti kõikumise probleemi lahendasin manual boost controlleriga ja ühendasin ta justkui sillana vahele ja reguleerisin nii vähe kui võimalik boosti takistama. Minimaalne jõu kadu sellega kaasneb, kuid ühtlase boostiga saab kiiremini sõita kui kõikuva boostiga. Eks ta pigem selline sümptomi ravimine on ja jääb sinna ajutiselt. Kõige parem asukoht ka ei ole sest saab seal päris palju kuuma ja temperatuuridega vedru pinge muutub veidi. Seega võib auto külmalt ja soojalt vähe erinevalt käituda. Igatahes boosti hoiab nüüd ühtlaselt ja ei ole oht et virutab selle järsku lakke ootamatult.

https://www.upload.ee/image/12373538/Capture.JPG

https://www.upload.ee/image/12373553/121151397_798787747546196_329226692619812819_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12373556/121198380_3254108107977601_1005424346127357650_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12373559/121217246_991380808027429_6203571422276721097_n.jpg

Peale avalaksu(14,9) sai omal selle hooaja eesmärgiks võetud, et tahaks hirmsasti veerand miili alla 14 sekundi sõita. Järgmine aasta nkn uued plaanid ja lootsin nende väikeste muudatustega ja parema sõiduga selle sekundi siiski maha saada. Wheels Up testipäeval selleks võimaluse sain ja pressisin mis ma pressisin aga parimaks jäi siiski 14.2. Eks õppisin sellest päevast kõvasti ja järgmine suvi proovib juba väiksemaid numbreid võtta. Kevadeni õnneks nüüd aega on ja eks näis palju ma kahe auto peal paralleelselt tehtud jõuan. Nüüd aga väike pildiseeria üritusest. Ilusamate piltide autoriteks on Liisi Soovik ja Tanel Simon. Suured tänud neile selle eest.

https://www.upload.ee/image/12373642/121172257_368383391009768_1633308779392308042_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12373645/121257610_2785135538384714_264083027188993324_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12373648/121190683_736796573571508_1144233168316758991_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12373651/121189859_380374843152025_1866129513721586846_n.jpg

https://www.upload.ee/image/12373655/Ralli1.jpg

https://www.upload.ee/image/12373657/IMG_0560.JPG

https://www.upload.ee/image/12373660/ralli2.jpg

https://www.upload.ee/image/12373666/IMG_6280.jpg

https://www.upload.ee/image/12373669/IMG_6277.jpg

https://www.upload.ee/image/12373672/IMG_6281.jpg

Viimased pildid on mõnusad retro audi vibega :cool:
Loodan, et teiste autode omanikud ei pahanda, et pilte jagan :)
Praegu siin lõpetan. Plaane kevadeks on palju, eks üritan jooksvalt asjadega kursis hoida.


weiks - 10.10.20 15:05

See 14.2 ei ole üldse mitte paha. Mul endal sama turbo, aga teised pihustid, suur cooler, Maxxecu, vesimeta ja täis sisu ning parim mis saanud on 13,7 kahekesi sõites. Muidugi see 2.8 kast oma ülekannetega oli mul räige surm võrreldes 1.8T enda kastiga. Sain eelmise kuu keskel 4.55 ülekandega kasti ja diffri alla, aga enne kui jõudsin minna aega mõõtma lendas torsen lilleks ja nüüd seisab kuni tuleb jälle tahtmine peale.


spartel - 09.02.22 22:17

Tervitused siia teemasse ka!

Sama lugu - ei jätku mul jaksu ega viitsimist, et siin foorumis enam asju kajastada.
Tegemistel saab edaspidi silma peal hoida instagrammis ja kiirendusradade ääres - audimehed tulge julgelt boksi juttu ajama.

Spartel Racing - Instagram

Samuti kui keegi leiab, et ilus värviline Audi võib näiteks tema ettevõtmisi kaunistada ja saab selle juures mulle abiks kuidagi olla, siis võib ka julgelt kirjutada :)

Jõudu ja jaksu kõigile!
Siim
partel.siim@gmail.com
55602271


https://www.upload.ee/image/13874280/received_4098020983577018__21_.jpg