Foorumi logo

Audi A7 S-line 3.0TFSI - 2011 - OttOlesk
OttOlesk - 16.12.16 13:05

Mõnda aega nüüd autoga sõidetud ja oleks aeg hakata päevikut pidama. Lisaks muudele postitustele täidan jooksvalt esimest postitust tehtud töödest.

Tekkis soov uuema auto vastu ja valikus oli C7 A6 või A7. Abikaasa tungival soovil vältida järjekordset „koera kuuti“, sai otsustatud A7 kasuks. Kuna Eesti turg jäi minu maitse jaoks kitsaks, tuli autot vaadata välismaalt. Selles osas aitas mind Mobile24.ee esindaja Kuldar Assmann (foorumi kasutaja KuldarA). Otsisin ise Mobilest autot ja paralleelselt tegi seda ka Kuldar. Suuremast valikust sai mingi ports välja valitud, millest filtreerisime siis konkreetsema auto välja. Kuldar korraldas kogu asja ära (uuris ajalugu, transport, ARKi toimingud jne). Suurepärane teenindus. Kogu välismaa turu pealt leidsime ainult ÜHE sobiliku auto, sest minu soovid olid lihtsalt liiga konkreetsed. Ideaalis otsisin diislit, aga kitsa valiku tõttu tuli bensukaga leppida. Tunduvalt suurem kütusekulu, aga muude lisade arvelt on asi seda väärt. Oleks tahtnud ka S-line musta lage, aga võib-olla kõike head ka ühes pakendis ei saa. Nüüdseks ei ole heledal lael ka viga miskit.

Varustus
Kogu varustust ei ole vast mõtet kirja panna. Lisan siia minu jaoks märkimist väärt varustuse (võimalik, et mõni asi võib olla ka A7 standardvarustuses).
- Audi Exclusive Paint
- Audi Pre Sense Plus
- Lane Assist Plus. Hoiab ise autot sõidurajas, rooli vibratsioon.
- Parkimisandurid ümber kogu auto. Kaamera ees (vaatega ette ja külgedele) ja taga (vaatega taha ja külgedele)
- Adaptive Cruise Control Stop&Go funktsiooniga
- Side Assist
- Auto hold Assist
- Liiklusmärgi tuvastus (ei tööta Eestis?)
- Keyless entry, keyless go
- Head-up display
- Webasto, puldiga (ekraaniga)
- Comfort nahksisu. Ees el., mäludega, massaa˛iga, soojendusega, ventileeritavad. Taga soojendusega.
- Roolisammas el., mäludega
- Peeglid el., mäludega, kokkuklapitavad, soojendusega, isetumenevad (3tk)
- Automaatne kaugtulede lülitus
- Night vision jalakäija hoiatusega
- Katuseluuk el.
- Tagaluuk el.
- Puit liistud salongis
- BOSE heli süsteem
- MMI navigation plus with MMI touch
- 4-tsooniline kliima
- CD box, mälukaardi (2tk) ja SIM kaardi pesad, AMI, JUKEBOX
- LED tuled (ees ja taga)
- LED salongivalgustus + ambient lighting uste liistudes
- TV tuuner
- HomeLink garaa˛i ukse nupud
- Õhkvedrustus ja Drive Select (ECO funktsiooniga)
- 20’’ veljed

Pildid (Kliki pildile, et suuremalt näha)
Kasutan müügikuulutuse ja Kuldari tehtud pilte. Auto on hetkel tumedate velgedega.

http://i.imgur.com/UJszbVb.jpg http://i.imgur.com/sIqvvdn.jpg http://i.imgur.com/eOhvZjp.jpg http://i.imgur.com/Wf701tO.jpg http://i.imgur.com/hCmVWth.jpg http://i.imgur.com/xqIQmGC.jpg http://i.imgur.com/qGLKLAj.jpghttp://i.imgur.com/34yTIKQ.jpg

TEHTUD TÖÖDE NIMEKIRI
S-tronic full rebuild 26.09.2016 Recros + uus mehhatronika plokk läbisõidul ~207 289km +/- paarkümmend km.
MMI + Maps 2016 update 25.10.2016
Mootori õli vahetatud 13.12.2016 läbisõidul 216 609km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 11 473km.
Mootori õli vahetatud 18.03.2017 läbisõidul 227 479km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 10 870km.
Esisilla alumiste tagumiste õõtsade puksid vahetatud 06.04.2017 läbisõidul 229 729km.
Stabika kondid vahetatud 06.04.2017 läbisõidul 229 729km.
Väljalaske sukad vahetatud koos mõne lisa keevituskoha remondiga 06.04.2017 läbisõidul 229 729km.
ACC radar (parem; master) vahetatud 24.04.2017 läbisõidul 231 700km.
Parkimiskaamera (esimene) vahetatud 12.05.2017 läbisõidul 234 000km.
Stange võre (parem) asendatud 23.05.2017 läbisõidul 236 339km.
Mootori õli vahetatud 01.06.2017 läbisõidul 237 897km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 10 418km.
Rattalaager (esimene, vasak) vahetatud 14.07.2017 läbisõidul 243 244km.
Rattalaager (esimene, parem) vahetatud 16.08.2017 läbisõidul 247 021km.
Mootori õli; õhufilter; salongifilter vahetatud 28.08.2017 läbisõidul 248 754km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 10 857km.
Esimesed pidurikettad ja -klotsid vahetatud 05.10.2017 läbisõidul 252 766km.
S-tronic dünaamiline õlivahetus hüdraulika poolel @Hõbenool OÜ 22.11.2017 läbisõidul 257 045km. Mehhaanilise poole õlivahetus jääb järgmiseks korraks, kuna seda ei ole mõtekas nii varakult teha veel. S-tronic full rebuildist on möödas ca 49 745km +/- paarkümmend km. Kastist välja tulnud õli olevat hea välja näinud. Mingeid üllatusi välja ei ilmunud.
Mootori õli vahetatud 19.12.2017 läbisõidul 259 978km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 11 224km. Kiired ajad jälle...
Kliima rõhuandur vahetatud 22.04.2018 läbisõidul 269 330km.
Mootori õli; õhufilter; salongifilter vahetatud 06.06.2018 läbisõidul 272 996km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 13 018km. Piinlikult pikk intervall see kord, aga juhtub ka neid hetki mõnikord.
Tagumised pidurikettad ja -klotsid vahetatud 14.07.2018 läbisõidul 276 693km.
Kliima rõhuandur vahetatud garantii korras 11.08.2018 läbisõidul 279 388km. Aprillis vahetatud andur osutus mingit moodi defektseks ja kestis ~10 000km.
Airsuspension fault tule asjus sai lahti võetud ja puhastatud kõik kõrgusandurid ning ühe hoovastik sirgendatud 14.09.2018 läbisõidul 282 198km.
Esisilla alumiste esimeste õõtsade sisemised ja välimised puksid; esimene parem alumine ˛arniir; tagumised rattalaagrid; sillastend vahetatud 19.09.2018 läbisõidul 282 704km.
Mootori õli vahetatud 27.09.2018 läbisõidul 283 660km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 10 664km.
Kõrgusandur (tagumine, parem) vahetatud 31.10.2018 läbisõidul 286 126km.
Mootori õli; õhufilter; salongifilter vahetatud 20.02.2019 läbisõidul 293 625km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 9 965km.
Esimesed kõrgusandurid vahetatud 21.06.2019 läbisõidul 302 675km.
Mootori õli; õhufilter vahetatud 03.09.2019 läbisõidul 309 954km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 16 329km.
Summuti klambrid vahetatud esimesed 17.11.2019 läbisõidul 316 507km.
Summuti klambrid vahetatud tagumised 30.01.2020 läbisõidul 322 128km.
S-tronic täielik hooldus @Hõbenool OÜ 18.02.2020 läbisõidul 324 048km. S-tronic full rebuildist (mehhaaniline pool) on möödas ca 116 759km +/- paarkümmend km. Viimasest hüdraulika poole õlivahetusest on möödas 67 003km. Läks hapult paljuks seekord, aga omal kaebusi ei olnud (va see, et hoolduse vajadus oli tunda) ja muid üllatusi välja ei ilmunud. Välja tulnud õli oluliselt ei viidanud sellele, et hooldust oleks nüüd räigelt üle lastud. Eks enamasti püsikaga maanteesõit ja muidu rahulik sõidustiil olid ka abiks.
Difri(te) hooldus @Hõbenool OÜ 18.02.2020 läbisõidul 324 048km. Tagadifri viimast õlivahetust ei oska öelda, millal enne mind tehti, aga sealt ka mingeid üllatusi välja ei tulnud. Samuti oli välja tulnud õli selline, mis ei viitaks hoolduse räigele ülelaskmisele nii, et kõik on OK. Töö läks natuke kallimaks kui pakkumises, sest minu tagadiffer tahtis kahte erinevat õli. Pidi vähe võimekam olema, kui tavaline.
Mootori õli; karterituulutuse süsteem vahetatud 05.03.2020 läbisõidul 325 222km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 15 268km. Karterituulutuse süsteem vahetatud @Forss.
Esiklaas vahetatud @GlassDrive 30.04.2020 läbisõidul 328 120km.
Jahutusventilaatorite kaitsmed vahetatud 16.06.2020 läbisõidul 332 270km.
Esimesed pidurikettad ja -klotsid vahetatud 11.07.2020 läbisõidul 333 848km. Läbisõit viimasest vahetusest 81 082km.
Mootori õli vahetatud 11.08.2020 läbisõidul 338 266km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 13 044km.
Mootori õli, õhufilter, salongifilter vahetatud 30.01.2021 läbisõidul 348 824km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 10 558km.
Generaator vahetatud 25.02.2021 läbisõidul 349 780km.
Maps 2020/21 update 02.03.2021.
Esimesed rattalaagrid vahetatud 08.07.2021 läbisõidul 353 927km. Läbisõit viimasest vahetusest 110 683km.
Mootori õli vahetatud 28.12.2021 läbisõidul 361 291km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 12 467km.
Tagumised pidurikettad ja -klotsid vahetatud 23.01.2022 läbisõidul 362 263km. Läbisõit viimasest vahetusest 85 570km.
Kliima rõhuandur vahetatud 30.04.2022 läbisõidul 364 645km.
Tankimisluugi lukusti vahetatud 28.05.2022 läbisõidul 365 294km.
ACC radar (vasak; slave) vahetatud 10.06.2022 läbisõidul 365 903km.
Kiirusandur (vasak, tagumine) vahetatud 27.06.2022 läbisõidul 366 639km.
Tagumised rattalaagrid, veepump, generaatori rihma pinguti vahetatud 27.07.2022 läbisõidul 366 903km.
Mootori kapitaalremont @Auto Kirurgia Kliinik 03.10.2022 - 11.11.2022 läbisõidul 370 398km. Lisainfo lk 3.
Starter vahetatud 23.11.2022 läbisõidul 370 560km
Mootori õli vahetatud 21.01.2023 läbisõidul 374 375km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit mootori full rebuildist 3 977km.
Kiirusandur (parem, esimene) vahetatud 25.01.2023 läbisõidul 374 490km.
Aknatõstuk (vasak, esimene) vahetatud 07.03.2023 läbisõidul 376 509km.
Õhkvedrustuse õhkpadi (parem, tagumine) vahetatud 21.07.2023 läbisõidul 381 146km.
Kojamehed vahetatud 03.01.2024 läbisõidul 384 716km.
Aku vahetatud 09.01.2024 läbisõidul 384 785km.
Mootori õli vahetatud 09.01.2024 läbisõidul 384 785km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit viimasest õlivahetusest 10 410km.
Tagaluugi moodul vahetatud 16.02.2024 läbisõidul 386 271km.
Tagadifri õlitemp. ja -rõhuandurid vahetatud ja kalibreeritud 21.02.2024 läbisõidul 386 445km.


kalju24 - 16.12.16 15:13

Väga ilus isend.
Kui ei eksi siis dasauto Lätist müüs seda masinat.
Igaljuhul palju edu ja jaksu selle masinaga. Suht samasugune varustuse nimekiri mis enda omalgi, ja võin kinnitada sellise varustusega isendeid paras pähkel leida, ise raiskasin pool aastat selle peale ja 1 napsati isegi saksamaal nina alt ära (Mobile Eesti esindaja jäi kõnega 2H hiljaks oli juba bronn peale pandud)


KuldarA - 16.12.16 15:26

Tuli lõpuks teema ära. Omalt polt võin lisada, et tõesti ilus ja korralik auto on.

Toodud sai tõepoolest Lätist Das Autost, aga ajalugu oli korras(algusest lõpuni esinduses). Mäletan, et Saksas oli ka üks variant, mis täpselt eest napsati. Otil oli otsus tehtud ja sai müüjalt juba arve küsitud, aga vastu ootusi osteti see see just sama päeva hommikul(laupäev) ära.

Liiklusmärkide tuvastuse osa peab ilmselt uurima, tean, et Passatitel on sama teema ja seal peab kaamera ära vahetama ehk asi on riistvaras või no vanale kaamerale pole vastavat softi vms.

Soovin edu ja muretuid kilomeetreid!


Audi499 - 16.12.16 17:32

Liiklusmärkide tuvastus töötab esimesed mõni minut kuni navi saab aru, et on eestis ja lülitab selle funktsiooni välja. Enda A6 sama jamaga. Võimalus on varjatud menüüst antenn välja lülitada ja märke näha aga siis puudub navi :(
Sai isegi seda autot vaadatud aga müüja oli liiga põikpäine:D


end3l - 16.12.16 17:40

Kena värv ja varustustase. Kas said kahed sama välimusega 20" veljed kaasa - ühed tumedad ja teised heledad?
Miks käigukast full rebuildi tahtis?


madtongue - 16.12.16 17:41

See kogu VAGi teema, et Sign Assist töötab vaid Lääne-Euroopa kaardiga, aga Eesti on Ida-Euroopa. Navi funktsiooni aga Sign Assisti pärast ohverdada ma mõtet ei näe. Volkaril ravib jah asja uue B8 Passati kaamera. Audi osas ei oska öelda.


OttOlesk - 16.12.16 18:54

Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Kena värv ja varustustase. Kas said kahed sama välimusega 20" veljed kaasa - ühed tumedad ja teised heledad?
Miks käigukast full rebuildi tahtis?

Heledad veljed olid algul all. Kui autole järgi sai mindud, siis olid veljed tumedaks värvitud. Järelikult suhteliselt värskelt, sest nägid täiesti tutikad välja. Tumedam velg tundub muidugi väiksem, aga selle sinise värviga mulle meeldib isegi rohkem kui hele.

Käigukasti osas oli veakood sees kui autot esimest korda sai üle vaadatud. Vastavalt sellele sai auto hinda alla kaubeldud ja osa ise finantseeritud. Lõppkokkuvõttes tulus tehing kuna teoreetiliselt peaks S-tronic nüüd ca 200 000km muretu olema.

Ega see liiklusmärkide tuvastus nii oluline ei olegi. Pigem järjekordne mänguasi, aga Navist selle pärast loobuda kohe kindlasti ei ole mõtet.


prj - 16.12.16 20:46

See bensukas käib kordades paremini edasi, kui diisel. Eriti kui koha pealt startida.
Selleks muidugi vajalik Stage 2 rihmaratas ning soft.


lynx - 16.12.16 20:53

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
See bensukas käib kordades paremini edasi, kui diisel. Eriti kui koha pealt startida.
Selleks muidugi vajalik Stage 2 rihmaratas ning soft.


Kuidas see stage2 reaalselt igapäeva kasutuses tunda annab (võrreldes originaaliga)?
Olen sellise originaal seades sõidukiga sõitnud ja see küll mingit emmotsiooni ei tekitanud.


prj - 16.12.16 23:25

Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Kuidas see stage2 reaalselt igapäeva kasutuses tunda annab (võrreldes originaaliga)?
Olen sellise originaal seades sõidukiga sõitnud ja see küll mingit emmotsiooni ei tekitanud.


Umbes sama, nagu 3.0 TDI sõita stock ja korralikult chipitud väände vahe poolest. Aga kõik, mis üle 4000 hakkab toimuma võrreldes eelnevaga on oluliselt parem.
Lisaks koha pealt esimesega vajutades põhja on kohene response ja rattad kratsivad. Miski 570-580nm bensuka ülekannetega.


Maku - 17.12.16 09:26

Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
TEHTUD TÖÖDE NIMEKIRI
S-tronic full rebuild 26.09.2016 Recros + uus mehhatronika plokk.
Mootori õli vahetatud 13.12.2015 läbisõidul 216 609km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 11 473km.
Huvi pärast küsin, mis läbisõidu juures kasti veakood tekkis ja mis läbisõidu juures/mitu korda oli selleks hetkeks kastiõli vahetatud? Mis see täisremont maksma läks?


antsu - 17.12.16 09:56

Ai see on ilus auto.

Sai seda päris palju seda autot silmaga nauditud kui käigukast vahepeal Lätis oli ja auto meil seisis.
Olles nüüd ise ka Exclusive variantidega kokku puutunud mõned korrad siis kiidan heaks. On arusaadav miks selliste kompottide eest uuest peast nii palju makstakse.

Märkide lugemine on võimalik toimima panna. Suhtle meie juurest Silveriga, ta paneb sul selle tööle. Sõbral on 2013 aasta oma vist ja sellel küll toimis.


OttOlesk - 17.12.16 10:48

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
TEHTUD TÖÖDE NIMEKIRI
S-tronic full rebuild 26.09.2016 Recros + uus mehhatronika plokk.
Mootori õli vahetatud 13.12.2015 läbisõidul 216 609km. Kasutatud Motul 8100 X-Clean Plus 5w30 õli. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 11 473km.
Huvi pärast küsin, mis läbisõidu juures kasti veakood tekkis ja mis läbisõidu juures/mitu korda oli selleks hetkeks kastiõli vahetatud? Mis see täisremont maksma läks?

VCDS näitas läbisõiduks 206 912 km ja frequancy 1. 205 136km on tehtud kastile mingit updatei ja müüja väitel, siis oli kõik korras. Kasti õli on varasemalt vahetatud 181 063km, 119 580km, 51 199km. Full rebuild ja mehhatrooniku plokk läksid kokku ümmarguselt 3500€.
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
See bensukas käib kordades paremini edasi, kui diisel. Eriti kui koha pealt startida.
Selleks muidugi vajalik Stage 2 rihmaratas ning soft.

Olen kuulnud jah, et sellele mootorile saab üsna kergelt vunki juurde keerata, aga 220kw on minu jaoks täiesti piisav. Piisavalt jõudu ja ülegi, et möödasõite teha kiirelt ja ohutult. Koha pealt starte ei ole ma kunagi väga armastanud. Selle autoga ei ole kordagi proovinud ja eelmise C6-ga vist ka mitte. Kui nüüd mõtlema hakata, siis gaasipedaali täiesti põhja olen ka 2-3 korda ainult lükanud ja seda ka ca 50km/h juures. Minu prioriteet on varustus ja disain :).


Jann - 17.12.16 13:29

Just just, disain :D
Mõne proua kohta öeldakse "tagant nagu gümnaasium, eest nagu muuseum". A7 kohta ütleks vastupidi selle lause.
Tundub, et disainer oli puhkusel, kui see tagaosa tehti. Seepärast pole ise neid ühtegi kunagi otsingusse pannud.
Aga maitse üle ei vaielda, edu uue autoga. Varustus on tipp-topp, tean kui keeruline on head varustust leida, kus ka auto küljes oleks. Kuna peaaegu tuttavad, siis ei pane vast pahaks ;)


OttOlesk - 17.12.16 14:25

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Just just, disain :D
Mõne proua kohta öeldakse "tagant nagu gümnaasium, eest nagu muuseum". A7 kohta ütleks vastupidi selle lause.
Tundub, et disainer oli puhkusel, kui see tagaosa tehti. Seepärast pole ise neid ühtegi kunagi otsingusse pannud.
Aga maitse üle ei vaielda, edu uue autoga.
Kuna peaaegu tuttavad, siis ei pane vast pahaks ;)

Ei ole probleemi. Maitse üle ei vaielda. Nagu näha, siis loobusin abikaasaga vaidlemast selle üle, et Avant on ikka midagi muud kui ainult "koera kuut".
Mulle meeldib Avant, abikaasale meeldib Sedaan. Tuli kompromiss leida :D. C7 ja A7 salongid on niikuinii ühesugused :P.


Jann - 17.12.16 14:38

Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Just just, disain :D
Mõne proua kohta öeldakse "tagant nagu gümnaasium, eest nagu muuseum". A7 kohta ütleks vastupidi selle lause.
Tundub, et disainer oli puhkusel, kui see tagaosa tehti. Seepärast pole ise neid ühtegi kunagi otsingusse pannud.
Aga maitse üle ei vaielda, edu uue autoga.
Kuna peaaegu tuttavad, siis ei pane vast pahaks ;)

Ei ole probleemi. Maitse üle ei vaielda. Nagu näha, siis loobusin abikaasaga vaidlemast selle üle, et Avant on ikka midagi muud kui ainult "koera kuut".
Mulle meeldib Avant, abikaasale meeldib Sedaan. Tuli kompromiss leida :D. C7 ja A7 salongid on niikuinii ühesugused :P.


Naistele meeldivadki sellised autod, kuhu mahub kohver, vahest ka mees ning tema pangakaart..Ei saa ju pahaks panna :D


KuldarA - 17.12.16 16:24

Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Huvi pärast küsin, mis läbisõidu juures kasti veakood tekkis ja mis läbisõidu juures/mitu korda oli selleks hetkeks kastiõli vahetatud? Mis see täisremont maksma läks?

VCDS näitas läbisõiduks 206 912 km ja frequancy 1. 205 136km on tehtud kastile mingit updatei ja müüja väitel, siis oli kõik korras. Kasti õli on varasemalt vahetatud 181 063km, 119 580km, 51 199km. Full rebuild ja mehhatrooniku plokk läksid kokku ümmarguselt 3500€.


Lisaks oli vist ca 180k peal Saksamaal mehatroonikablokk maas käinud mingil põhjusel.

Recros oleks esialgu hakkama saanud ca 2500€, aga selgus, et mehatroonika blokis elektriosaga ka jama(üks sensor läbi) ja neid eraldi vahetada ei saa, seega tuli uus blokk tuua. Selle võrra läks ülejäänud rebuild muidugi odavamaks.

Muidugi oleks piisanud võibolla ka ainult mehatroonika bloki vahetusest, aga selle läbisõidu juures on väidevalt(ja ka kontrollides reaalselt) sidurid piisavalt kulunud, et full-rebuild on kindla peale minek. Lisaks oli kast alt võttes üsna õline ehk tihendite vahetus oli nagunii vajalik(täpselt ei mäleta mis tihendid läbi lasid, aga pidi jällegi sellele kastile tüüpiline asi olema)

Loo positiivne külg on tõepoolest see, et vaadates palju siia foorumisse neid kasti teemasid on tekkinud, siis 200k läbisõidu juures oli see kindlaim viis S-tronicuga auto ostmiseks. Nüüd mehatroonikablokile 2a garantiid ja ülejäänud kastile aasta.

Ahjaa sümptomiteks oli, et alla vahetamisel tegi paaritud käikudega jõnksu, eriti tugevalt vahetult enne seisma jäämist esimesele lülitades.

//edit: Mina tänaks omalt poolt veel lisaks müüjale(Das auto küll ainult vahendas komisjonimüüki, aga nii omanik kui nemad olid abivalmid) Revalit, kes müüs mehatroonikabloki ja aitas vea leidmisega(kinnitas Recro väidet reaalse diagnoosiga, et ka sidurid üsna kulunud), Recrot ja AC Garaget, kus kast maha ja peale monteeriti.


Maku - 17.12.16 16:50

Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
VCDS näitas läbisõiduks 206 912 km ja frequancy 1. 205 136km on tehtud kastile mingit updatei ja müüja väitel, siis oli kõik korras. Kasti õli on varasemalt vahetatud 181 063km, 119 580km, 51 199km. Full rebuild ja mehhatrooniku plokk läksid kokku ümmarguselt 3500€.
Ehk siis enam-vähem 60 000 km tagant aga 200 000 km pealt kast ikkagi pekkis.

Btw, väga ilus auto!


HangOver - 18.12.16 16:11

Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Ai see on ilus auto.

Sai seda päris palju seda autot silmaga nauditud kui käigukast vahepeal Lätis oli ja auto meil seisis.
Olles nüüd ise ka Exclusive variantidega kokku puutunud mõned korrad siis kiidan heaks. On arusaadav miks selliste kompottide eest uuest peast nii palju makstakse.

Märkide lugemine on võimalik toimima panna. Suhtle meie juurest Silveriga, ta paneb sul selle tööle. Sõbral on 2013 aasta oma vist ja sellel küll toimis.


Kas see märkide lugemine Silveri abiga sai lahendatud? Oleks ise ka huvitatud kui see tõesti võimalik on.


OttOlesk - 21.12.16 13:17

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Tsitaat:
Algselt postitas: antsu
Ai see on ilus auto.

Sai seda päris palju seda autot silmaga nauditud kui käigukast vahepeal Lätis oli ja auto meil seisis.
Olles nüüd ise ka Exclusive variantidega kokku puutunud mõned korrad siis kiidan heaks. On arusaadav miks selliste kompottide eest uuest peast nii palju makstakse.

Märkide lugemine on võimalik toimima panna. Suhtle meie juurest Silveriga, ta paneb sul selle tööle. Sõbral on 2013 aasta oma vist ja sellel küll toimis.


Kas see märkide lugemine Silveri abiga sai lahendatud? Oleks ise ka huvitatud kui see tõesti võimalik on.

Hetkel veel mitte. Võtan selle uuesti päevakorda jaanuari kuus alles, kui on aega rohkem tegeleda sellega.

Huvi pärast lolli peaga otsustasin proovida seda juhendit:

Open the green menu, then go in "nav>Update database" and select "default" as Nav database, reboot the MMI, then VZE is working!
unfortunately navigation says "incompatible database".
You can go back to the green menu to select the right database version and reboot to have again navigation working, but then again "out of area" for VZE.
It permits anyway to play with the traffic sign recognition.
Next step: having VZE and nav at the same time!"


See põhimõtteliselt toimis, aga aru ma ei saa miks, kuid pärast navigation database tagasi muutmist ei hakanud minul enam Navi tööle ja liiklusmärke tuvastas ikka rahuga edasi. Tegin MMI-le uuesti updatei ringi ja panin uuesti 2016 kaardid peale. Nüüd olen tagasi algses seisus, kus VZE on "outside operational area" ja Navi töötab ilusti.


igozavr - 22.12.16 22:22

Väga ilus masin, suht sama varustusega mis mul. Mul läbisõit 70 000, ostes oli 63 000 ja kohe läks mehatronika blokk vahetusesse, kadusid paaris käigud ära 10 km peale ostu :) Nii et, see vist väga kaua ei kesta.

Liiklusmärkide tuvastust tahaks ka endale väga!

Kas uued kaardid panid ise peale? Tahaks ka endale...


vedru - 22.12.16 22:39

Tundub, et C7 saab käimakotti tihedamini remontida, kui mootoris õli vahetada:D


OttOlesk - 22.12.16 22:41

Tsitaat:
Algselt postitas: igozavr
Väga ilus masin, suht sama varustusega mis mul. Mul läbisõit 70 000, ostes oli 63 000 ja kohe läks mehatronika blokk vahetusesse, kadusid paaris käigud ära 10 km peale ostu :) Nii et, see vist väga kaua ei kesta.

Liiklusmärkide tuvastust tahaks ka endale väga!

Kas uued kaardid panid ise peale? Tahaks ka endale...

Kaardid panin ise klubiliste ja vene foorumi abiga. Minu puhul ei hakanud Google Earth toimima, aga sellest puudust ei tunna. Online traffic information ka mitte, aga samuti puudust ei tunne ja see vist Eestis niikuinii ei tööta. Online destinations toimib väga hästi ja seda kasutan koguaeg (SIM kaardi pesaga).

Edit: Ma ei tea, mis ma valesti või õigesti tegin, aga mingi ime läbi hakkas Google Earth tööle ja Street View ka täitsa olemas.

http://i.imgur.com/owyYaTz.jpg

Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tundub, et C7 saab käimakotti tihedamini remontida, kui mootoris õli vahetada:D

Vaikselt jääb jah mulje, et Audi on S-tronicu puhul midagi "teisiti" teinud. Äkki tulevikus korrigeeritakse vastavalt.


Leopold661 - 23.12.16 07:24

Küll minu isiklik arvamus aga see märkide lugemine tundub põnev vidin. Tegelikult suht mõttetu lisa.


igozavr - 23.12.16 08:04

Ei tea, uutel VW töötab väga hästi. Just sain trahvi, jutustasin sõbraga ja unustasin, et sõidan 50 alas, mitte 90 ja politsei tuli vastu. :)


OttOlesk - 23.12.16 08:21

Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
Küll minu isiklik arvamus aga see märkide lugemine tundub põnev vidin. Tegelikult suht mõttetu lisa.

Mulle ka meeldib see lisa. Kiiruspiirangud kuvab kenasti head-up display kaudu klaasi peale ja koguaeg on silme ees. Märkasin muidugi kahe päevase kasutusega paari puudust ka. Näiteks ei lugenud asulamärke. Samuti mõnikord 70km/h lõppeb järgmise ristmiku peal ära, aga selle lõppemise kohta või 90km/h alguse kohta märki pole, siis näitab 70km/h nii pikalt kuni uus märk ette tuleb. Võib-olla kui Navi ja VZE koos tööle saada, siis on lugu natuke teine. Teoreetiliselt peaks näitama ka möödasõidu keelualasid ja liiklusmärkide lisatahvleid, aga minul praegu katsetades ei näidanud.


Kivitare - 23.12.16 09:04

Ilusad on need uued autod. Aga miks nad kõik juhi nii mugavaks peavad tegema? Kõik läheb sinna suunda, et juht nagu ei peakski midagi tegema. Varsti on ilmselt autokoolides eraldi tund õpetatamaks, kuidas aktiveerida märkide lugemise funktsiooni autos või mis märk autos, mida tähendab, sest muidu ju silmi peas pole ja ei oskakski liigelda. :(

Jah, ilus auto ikka.


OttOlesk - 23.12.16 09:29

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Ilusad on need uued autod. Aga miks nad kõik juhi nii mugavaks peavad tegema? Kõik läheb sinna suunda, et juht nagu ei peakski midagi tegema. Varsti on ilmselt autokoolides eraldi tund õpetatamaks, kuidas aktiveerida märkide lugemise funktsiooni autos või mis märk autos, mida tähendab, sest muidu ju silmi peas pole ja ei oskakski liigelda. :(

Jah, ilus auto ikka.

Sinu postituse sisu on selline, et selle üle võikski jääda arutlema, aga minu arvamus on ka, et asi tehakse järjest mugavamaks. Vaata kasvõi Tesla autopilot updatei. Ilmselt on kõik suunatud turvalisuse (ja mugavuse) tagamisele, aga tundub tõesti, et sõiduoskus kannatab. Mõni ei saa parkimisega ka hakkama ilma anduriteta. Eks liikluses saab ka peaaegu iga päev imestada mõne inimese sõiduoskuse peale. Ei tohi ära unustada, kes tegelikult kontrolli peaks hoidma auto üle. Aga ajaga tuleb kaasas käia. Vanasti ei saanud telefoniga pilte ka teha.
Mul üks tuttav tegi just autokoolis automaat käigukasti lubasid... nukker.
Tegelikult oleks veel nii palju öelda, aga ei hakka laiemalt arutama praegu.


Kivitare - 23.12.16 09:33

Ma loodan, et sa ei pahanda väga jah. Ma mõtlesin üldist olukorda lihtsalt. Et igasugu abisid on tore kasutada, kuid paraku jääb inimese enda koolitamine liiklusega kohanemise osas järjest puudulikumaks. Pea igaüks, kellega räägin, nendib, et autokoolides on asjad väga mädad ja liiga lihtsalt saadakse lube.

A7 disain on siiski üliilus minu silmale. Puhtalt selle 100CoupeS joone jäljendamine on omaette kunst. Kahju ainult, et ma sinna sisse ei mahu. :(

Sry for OT.


OttOlesk - 23.12.16 09:40

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Ma loodan, et sa ei pahanda väga jah. Ma mõtlesin üldist olukorda lihtsalt. Et igasugu abisid on tore kasutada, kuid paraku jääb inimese enda koolitamine liiklusega kohanemise osas järjest puudulikumaks. Pea igaüks, kellega räägin, nendib, et autokoolides on asjad väga mädad ja liiga lihtsalt saadakse lube.

A7 disain on siiski üliilus minu silmale. Puhtalt selle 100CoupeS joone jäljendamine on omaette kunst. Kahju ainult, et ma sinna sisse ei mahu. :(

Sry for OT.

Sain aru. Mõtlesin ka üldist olukorda.

Ma ei teadnudki seda 100CoupeS inspiratsiooni.


http://img.caricos.com/2015_audi_s7_17.jpg


end3l - 23.12.16 15:45

Kust idee tegelikult Sakslastel tekkis A7 kerekujust:

https://www.upload.ee/thumb/6479572/03112016.jpg
Pildid tehtud päev peale seda, kui eelnevad päevad oli tuisanud Novembri alguses. Halva kvaliteediga kiiruga tehtud pildid rekka peal olevast mingist Jaapanlasest; ei tule nimi meelde. Sorry for OT aga kerekuju sellel lumeskulptuuril oli nii sarnane et pidi lihtsalt seisma jääma.
https://www.upload.ee/thumb/6479558/20161103.jpg


siimuu - 23.12.16 20:49

Liiklusmärkide tuvastamine on väga hea lisa ja ise kasutan seda küll igapäevaselt. Kui pean kasutama autot, kus ei ole, siis vahest tunnen isegi puudust sellest.
Teinekord lihtsalt laskud autoga sõites mõtteisse ja unustad end hetkeks ning seejärel jääd juurdlema, mis see piirang nüüd oli. Siis hea kohe spidomeetrilt näha. Igasugused adaptiivsed püsikiirusehoidjad, automaatsed kaugtuled jm selline minu meelest väga tervitatav. Isesõitvad autod, robotnaised ja -kullerid on muidugi täis mõttetus minu jaoks, kuid see teema väljub juba piiridest.
A7 disain on klassika, kuid selle väljamängimiseks minu meelest õiget paketti ja värvi vaja. Mõni kombo on ikka päris õnnetu. Tagaistmel muidugi pikakasvulistel halb istuda just langeva katusejoone pärast. Samas pagasiruum näiteks üllatavalt suur ning esiistmetel ka ruumi omajagu. S-tronicu probleem muidugi huvitav. Pole varem nende autode hingeellu sedavõrd süübinud, seega minu jaoks mõneti uudis.

Värv on Sinu autol huvitav. Ma ise alati arvanud, et sellise auto värv peab olema must või valge. :)


mkb - 23.12.16 22:33

Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
S-tronicu probleem muidugi huvitav. Pole varem nende autode hingeellu sedavõrd süübinud, seega minu jaoks mõneti uudis.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=168007
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=167967


OttOlesk - 12.02.17 19:39

Kui ma ise olen piisavalt laisk, et mitte pilte teha, siis õnneks on mul abikaasa suur pildistaja :D. Tabas hästi ära viimaste päevade härmatise puude peal.

http://i.imgur.com/34yTIKQ.jpg


kalju24 - 23.03.17 10:20

Kui ei eksi siis nägin seda kaunist kerevärvi reedel, kui vuhisesid must mööda Tallinn-Viljandi mnt. Vabandan, et ees venisin, proovisin naelrehve säästa :D


OttOlesk - 23.03.17 10:41

Tsitaat:
Algselt postitas: kalju24
Kui ei eksi siis nägin seda kaunist kerevärvi reedel, kui vuhisesid must mööda Tallinn-Viljandi mnt. Vabandan, et ees venisin, proovisin naelrehve säästa :D

Kõigepealt tänud värvikomplimendi eest. Endale ka meeldib :D.
Ja täitsa võimalik, et mind nägid. Viljandi mnt on mul igapäevane kodu-töö-kodu trass. Iseasi, kui palju sa seda kaunist kerevärvi nägid, kuna viimasel ajal üsna koledad ilmad ja kodus muda nii palju, et esimest korda saab reaalselt Quattro kasutust ka :D.
Tavaliselt olen ma ise see, kes kõigil jalus on :D, aga kuna mulle üldiselt "peesses" sõita teistel ei meeldi, siis sõidan pigem lihtsalt mööda kõigist. Kuna mul hetkel ACC ei tööta, siis oma jalaga pedaali manuaalselt hoides veereb see pikivahe tahtmatult väga väikeseks. Varsti peaks ACC korda saama, siis võime juba koos venida mõistliku pikivahega :D.


asammer - 23.03.17 12:10

Kui küsida tohib palju remondi töödele kulunud on? Ja palju kasko sellel autol?


OttOlesk - 23.03.17 12:26

Tsitaat:
Algselt postitas: asammer
Kui küsida tohib palju remondi töödele kulunud on? Ja palju kasko sellel autol?

Esimene aasta sai kasko liisinguga koos võetud aastaks ja kuumakse hetkel 116,30€/kuus.
Kuna auto alles pool aastat käes olnud, siis ei ole remonttöödeni jõudnud, aga lähitulevikus tuleb paar kulutust teha. Kui aeg paras suverehvide jaoks, lasen sillad üle vaadata ja vajadusel juppe vahetada.
Muus osas peaks vist esimese parkimiskaamera välja vahetama (pilt tuli ja läks ja nüüd kadus täitsa ära), aga kuna tegemist ei ole kriitilise komponendiga, siis ei ole võtnud aega sellega tegelemiseks. Ei ole ka hinna osas uurinud infot.
ACC radar läheb varsti vahetusse ja see läks 180€ maksma. See summa võib veel muutuda.
Hetkel rohkem murekohti ei tea olevat.


ReimsR - 11.04.17 11:57

Vingete lisadega masin!Meie perre peaks ka varsti jõudma c7,kuigi A6 kerega ja samuti Kuldari kaudu.
Ega see leidmine kergete killast ei ole jah.
Mind hirmutasid need S-tronicu remondid nii ära,et algselt plaanitud kolmene turbodiisel sai vahetatud hoopis biturbodiisli vastu.
Kuidas comfort istmed on?


OttOlesk - 12.04.17 05:30

Tsitaat:
Algselt postitas: ReimsR
Vingete lisadega masin!Meie perre peaks ka varsti jõudma c7,kuigi A6 kerega ja samuti Kuldari kaudu.
Ega see leidmine kergete killast ei ole jah.
Mind hirmutasid need S-tronicu remondid nii ära,et algselt plaanitud kolmene turbodiisel sai vahetatud hoopis biturbodiisli vastu.
Kuidas comfort istmed on?

Eks see S-Tronic on üks suurematest kuluosadest jah. Olen ka kuulnud palju lugusid, kus üks remondib koguaeg ja teine ei remondi üldse. Kõik laguneb, mis vähegi liigub. Eks tuleb hambad ristis lihtsalt see raha välja käia.
Comfort istmed mulle meeldivad. Kõik asjad on reguleeritavad. Külgmised padjad seljatoel ja istmikul saab sättida vastavalt oma tahtmisele ja kehakujule jne. Mul on istmed boonuseks veel soojendusega, ventileeritavad ja massa˛iga ka, mis on veel eriti positiivne, kuna sõidan iga päev üsna palju kilomeetreid maha. Tegelikult ma kõikidest nendest reguleerimisvõimalustest ei teadnudki enne kui auto kätte sain alles. Mulle lihtsalt comfort istmed meeldivad juba disaini pärast hulga rohkem kui tavalised.


OttOlesk - 19.04.17 06:06

Kuna mul enda ETKA ei taha millegi pärast enam hardlocki errori tõttu käima minna, siis äkki keegi hea inimene ETKA olemasoluga viitsib mulle otsida esimese parkimiskaamera tootekoodi välja? VIN: WAUZZZ4G2CN067177.


SalmA - 19.04.17 06:10

Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Kuna mul enda ETKA ei taha millegi pärast enam hardlocki errori tõttu käima minna, siis äkki keegi hea inimene ETKA olemasoluga viitsib mulle otsida esimese parkimiskaamera tootekoodi välja? VIN: WAUZZZ4G2CN067177.


7P6 980 551 B

Kasuta sellist lehte: http://audi.7zap.com/en/rdw/

SalmA


OttOlesk - 19.04.17 06:18

Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Kuna mul enda ETKA ei taha millegi pärast enam hardlocki errori tõttu käima minna, siis äkki keegi hea inimene ETKA olemasoluga viitsib mulle otsida esimese parkimiskaamera tootekoodi välja? VIN: WAUZZZ4G2CN067177.


7P6 980 551 B

Kasuta sellist lehte: http://audi.7zap.com/en/rdw/

SalmA

Suurepärane. Tänud sulle!


OttOlesk - 25.04.17 07:28

Vahepeal nipet näpet tehtud. Esisild üle vaadatud ja mõningad asjad vahetatud. Suverehvid läksid alla mõõdus 275/35/20 ja nüüd ka ACC radar lõpuks vahetatud. Kui enne oli piin 85km/h kellegi taga sõita, siis nüüd ei pane üldse pahaks enam mõistliku pikivahega natuke aeglasemalt sõita :).
Tellisin eile ära ka esimese parkimiskaamera. Peaks lähiajal selle ka korda saama, siis peaks jälle kõik tip-top olema.
http://i.memeful.com/memes/wra1eJd/Stoner-Dog.jpg


mmi3plus - 25.04.17 16:42

Et siis jäi norm tööle? ;)


OttOlesk - 25.04.17 17:28

Tsitaat:
Algselt postitas: mmi3plus
Et siis jäi norm tööle? ;)

Jep, esmamulje järgi sama hästi kui varem, kui mitte paremini. Suured tänud sulle vea tuvastamisel ja likvideerimisel :). Muidu vist olekski jäänud sebima.


OttOlesk - 07.05.17 06:37

Eile läks Saue Vanamõisa laadalt jalutama parem stange võre. Kui keegi peaks kuulma midagi, tahaks ka teada saada.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=173819
Kontakt: 5235798


KsenoonE - 10.05.17 17:34

huvitav auto on a7, välimust nagu on aga muu on ikka täiesti mööda - ning jah ma olen ise ka ühe 2012 a7 omanik

alustame sisemürast + rehvimürast - u 60-70prossa suurem kui sama klassi viienda seeria bmwl, mersust ei hakka rääkima, isegi passat cc on vaiksem, huvitav möödapanek audi poolt
jäik, jäik ja veelkord jäik - linnas sõita väga väsitav, ka kõige pisemad augud tunneb ära - comfort seade neil vist nalja pärast - 20 tolli on all plus sline.

plus veel süsteem et avad ukse ja auto sureb välja:D üldiselt ei soovita, kuid kuid eksklusiivne välimus meeldib siis go, enda oma müün kiiremas korras maha, igatpidi pettunud. või ma lihtsalt vanaks jäänud ja tegelt on hea auto:D


Simps - 10.05.17 18:02

Krt ja ma veel mõtlesin, et ma ainuke, kel A7 müratase kõrvu jäi :P


Jann - 10.05.17 18:21

Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
huvitav auto on a7, välimust nagu on aga muu on ikka täiesti mööda - ning jah ma olen ise ka ühe 2012 a7 omanik

alustame sisemürast + rehvimürast - u 60-70prossa suurem kui sama klassi viienda seeria bmwl, mersust ei hakka rääkima, isegi passat cc on vaiksem, huvitav möödapanek audi poolt
jäik, jäik ja veelkord jäik - linnas sõita väga väsitav, ka kõige pisemad augud tunneb ära - comfort seade neil vist nalja pärast - 20 tolli on all plus sline.

plus veel süsteem et avad ukse ja auto sureb välja:D üldiselt ei soovita, kuid kuid eksklusiivne välimus meeldib siis go, enda oma müün kiiremas korras maha, igatpidi pettunud. või ma lihtsalt vanaks jäänud ja tegelt on hea auto:D


Müra tase: ei tea, pole omanud. Kõige muu kohta ütleks, et uuri võimalusi ja õpi oma autot tundma. S-Line vedrustus ongi jäigem ning comfort valik ei tee seda kuidagi pehmemaks ja vedrustusega pole sellel valikul üldse midagi pistmist, nagu väga paljud arvavad. Igasugu väljasuretused ukse avamisel (osadele on see tehasest peale poogitud, eemaldada saab ühe väga pika koodi muutmisel) ja start-stopid saab sekunditega maha kodeerida. Õhkvedrustusega on hoopis teine lugu, aga seal omad miinused.


OttOlesk - 10.05.17 18:28

Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
huvitav auto on a7, välimust nagu on aga muu on ikka täiesti mööda - ning jah ma olen ise ka ühe 2012 a7 omanik

alustame sisemürast + rehvimürast - u 60-70prossa suurem kui sama klassi viienda seeria bmwl, mersust ei hakka rääkima, isegi passat cc on vaiksem, huvitav möödapanek audi poolt
jäik, jäik ja veelkord jäik - linnas sõita väga väsitav, ka kõige pisemad augud tunneb ära - comfort seade neil vist nalja pärast - 20 tolli on all plus sline.

plus veel süsteem et avad ukse ja auto sureb välja:D üldiselt ei soovita, kuid kuid eksklusiivne välimus meeldib siis go, enda oma müün kiiremas korras maha, igatpidi pettunud. või ma lihtsalt vanaks jäänud ja tegelt on hea auto:D

Sise- ja rehvimüra osas olen nõus. Eelmine auto A6 C6 oli minu arust hulga vaiksem. Teiste markidega puudub kogemus.
Jäikuse koha pealt ei oska kurta. Eelmine auto oli madala sport vedruga. Peale pikemat A7-ga sõitmist oli seda A6 jäikust ikka korralikult tunda. Tõsi ta on, et iga mügariku ja augu tunneb ära isegi comfort seades, millega ma koguaeg sõidan, aga dynamicuga on minu maitse jaoks liiga hull igapäeva liikluses sõita. Sellest hoolimata ma ei oska vinguda. S-line vedrustuse kohta on comfort seade piisavalt pehme.
Sellest süsteemist ma ei tea midagi, et auto sureks välja kui uks avada. Kas see on start/stop süsteemiga seotud? SS-i ma lülitasin kohe alguses välja ja olen kasutanud ainult mõnel üksikul korral.
Maitsed on erinevad. Ükski auto ei ole igale inimesel 100% täiuslik :D.
Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Krt ja ma veel mõtlesin, et ma ainuke, kel A7 müratase kõrvu jäi :P

Noup :D
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Õhkvedrustusega on hoopis teine lugu, aga seal omad miinused.

Mida sa nende "omade miinuste" all silmas pead? Ma paneks mingid tõed kõrva taha, millega tulevikus arvestada.


KsenoonE - 10.05.17 18:36

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
huvitav auto on a7, välimust nagu on aga muu on ikka täiesti mööda - ning jah ma olen ise ka ühe 2012 a7 omanik

alustame sisemürast + rehvimürast - u 60-70prossa suurem kui sama klassi viienda seeria bmwl, mersust ei hakka rääkima, isegi passat cc on vaiksem, huvitav möödapanek audi poolt
jäik, jäik ja veelkord jäik - linnas sõita väga väsitav, ka kõige pisemad augud tunneb ära - comfort seade neil vist nalja pärast - 20 tolli on all plus sline.

plus veel süsteem et avad ukse ja auto sureb välja:D üldiselt ei soovita, kuid kuid eksklusiivne välimus meeldib siis go, enda oma müün kiiremas korras maha, igatpidi pettunud. või ma lihtsalt vanaks jäänud ja tegelt on hea auto:D


Müra tase: ei tea, pole omanud. Kõige muu kohta ütleks, et uuri võimalusi ja õpi oma autot tundma. S-Line vedrustus ongi jäigem ning comfort valik ei tee seda kuidagi pehmemaks ja vedrustusega pole sellel valikul üldse midagi pistmist, nagu väga paljud arvavad. Igasugu väljasuretused ja start-stopid saab sekunditega maha kodeerida. Õhkvedrustusega on hoopis teine lugu, aga seal omad miinused.

saab jah, selle jaoks tuleb jälle arvuti külge panna

start-stop süsteemiga see seotud pole - aga umbes nii, sul on võti taskus ja tahad tanklast midagi haarata või mis iganes postkastist midagi võtta, avad ukse ja auto sureb koheselt välja. et ta ei sureks tuleb uks lahti teha, sureb välja ja siis auto tööle panna uuesti kui uks lahti on, siis ta piiksub seal ja ei sure vähemalt - kõrvalvaatajale võib see suht naljakas vaatepilt olla..osadel autodel ei pidavatki saama seda maha kodeerida..endal ajab ikka väga keema see värk:D - käivad jutud et see haige süsteem pidi olema kõikidel uutel audidel.


Jann - 10.05.17 18:39

Pole veel ühtegi näinud, millel ei saa.


Jann - 10.05.17 18:47

Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Õhkvedrustusega on hoopis teine lugu, aga seal omad miinused.

Mida sa nende "omade miinuste" all silmas pead? Ma paneks mingid tõed kõrva taha, millega tulevikus arvestada.


Kõige suurem mure on meie RÕVE kliima, mis 9 kuud aastast süsteemi niiskusega toidab, pori ja plägaga kostitab. Paari aastaga on töö tehtud.
Peale suuremaid sügisplägasid külmaks minnes on üle ühe maoli maas, või siis üleval, viltu, ventiilid kinni ja midagi teha ka ei lase. Andurid on 1cm. pori kihi all. Kompressorist valatakse konkreetselt vett välja. Pauguga lõhkevate tagapatjade kohta uuri näiteks "siseinfot".
Ainuke, mida teha saad, on mitte sõita 9 kuud.:P


OttOlesk - 10.05.17 19:30

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Õhkvedrustusega on hoopis teine lugu, aga seal omad miinused.

Mida sa nende "omade miinuste" all silmas pead? Ma paneks mingid tõed kõrva taha, millega tulevikus arvestada.


Kõige suurem mure on meie RÕVE kliima, mis 9 kuud aastast süsteemi niiskusega toidab, pori ja plägaga kostitab. Paari aastaga on töö tehtud.
Peale suuremaid sügisplägasid külmaks minnes on üle ühe maoli maas, või siis üleval, viltu, ventiilid kinni ja midagi teha ka ei lase. Andurid on 1cm. pori kihi all. Kompressorist valatakse konkreetselt vett välja. Pauguga lõhkevate tagapatjade kohta uuri näiteks "siseinfot".
Ainuke, mida teha saad, on mitte sõita 9 kuud.:P

Siis kaob selle auto omamine üldse mõtte. Eks tuleb nende hädadega siis tegeleda, kui need tulevad.

https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2014-10/25/19/enhanced/webdr09/anigif_enhanced-11483-1414279374-1_preview.gif

Selle ukse avamise ja auto välja suremise süsteemi mul peale ei ole (või on enne mind juba maha võetud). Üks hommik jäi auto naise kätte ja pidin talle 15km töö Berlingoga kesklinna järgi vurama, et võtmed ka üle anda siis, sest telefon oli hääletu peal ja sügaval käekoti põhjas. :D


HangOver - 13.05.17 14:16

Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
huvitav auto on a7, välimust nagu on aga muu on ikka täiesti mööda - ning jah ma olen ise ka ühe 2012 a7 omanik

alustame sisemürast + rehvimürast - u 60-70prossa suurem kui sama klassi viienda seeria bmwl, mersust ei hakka rääkima, isegi passat cc on vaiksem, huvitav möödapanek audi poolt
jäik, jäik ja veelkord jäik - linnas sõita väga väsitav, ka kõige pisemad augud tunneb ära - comfort seade neil vist nalja pärast - 20 tolli on all plus sline.

plus veel süsteem et avad ukse ja auto sureb välja:D üldiselt ei soovita, kuid kuid eksklusiivne välimus meeldib siis go, enda oma müün kiiremas korras maha, igatpidi pettunud. või ma lihtsalt vanaks jäänud ja tegelt on hea auto:D

Sise- ja rehvimüra osas olen nõus. Eelmine auto A6 C6 oli minu arust hulga vaiksem. Teiste markidega puudub kogemus.
Jäikuse koha pealt ei oska kurta. Eelmine auto oli madala sport vedruga. Peale pikemat A7-ga sõitmist oli seda A6 jäikust ikka korralikult tunda. Tõsi ta on, et iga mügariku ja augu tunneb ära isegi comfort seades, millega ma koguaeg sõidan, aga dynamicuga on minu maitse jaoks liiga hull igapäeva liikluses sõita. Sellest hoolimata ma ei oska vinguda. S-line vedrustuse kohta on comfort seade piisavalt pehme.
Sellest süsteemist ma ei tea midagi, et auto sureks välja kui uks avada. Kas see on start/stop süsteemiga seotud? SS-i ma lülitasin kohe alguses välja ja olen kasutanud ainult mõnel üksikul korral.
Maitsed on erinevad. Ükski auto ei ole igale inimesel 100% täiuslik :D.
Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Krt ja ma veel mõtlesin, et ma ainuke, kel A7 müratase kõrvu jäi :P

Noup :D
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Õhkvedrustusega on hoopis teine lugu, aga seal omad miinused.

Mida sa nende "omade miinuste" all silmas pead? Ma paneks mingid tõed kõrva taha, millega tulevikus arvestada.


Kas sa võrdluse tõid BMW ja MERSU - ga sama laiade/suurte rehvidega ? Üldiselt ei ole mürarikas kui 18 -19" rehvid all on. Mida laiem ja suurem rehv seda suurem müra. Mul 235/45/19 ja on A6 C7 küll suht vaikne võrreldes 255/40/19 mis ostes all olid. Ei usu, et A7 lärmakam on.


KuldarA - 15.05.17 08:31

A7 on lärmakam kui sedaan A6. Sedaani kere ehitus summutab müra paremini kui luukpära.


rocket - 15.05.17 09:33

Tõenäoliselt mõjutab seda ka aknaraamide puudumine.


KuldarA - 15.05.17 09:48

Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tõenäoliselt mõjutab seda ka aknaraamide puudumine.


Tuulemüha üle ma ei kurdaks, pigem on rehvimüra teemaks. Seda annaks ehk lisa heliisolatsiooniga parandada.


jorgen - 15.05.17 12:28

Aga kas auto siis piiksuma ei hakka ning ekraanil ei löö karjuvat kirja ette, kui võtme mõjupiirkonnast ära kaob?


OttOlesk - 17.05.17 06:16

Tsitaat:
Algselt postitas: jorgen
Aga kas auto siis piiksuma ei hakka ning ekraanil ei löö karjuvat kirja ette, kui võtme mõjupiirkonnast ära kaob?

Ütleb ikka "Key not in vehicle", aga jäi see hetk märkamata lihtsalt. Juhtub...


OttOlesk - 23.05.17 06:25

Sina sitaratas, kes sa Saue Vanamõisa laadal minu parempoolse stange võrega minema jalutasid, ole õnnelik oma varastatud võre üle. Sain endale uue ja auto ei näe enam välja nagu hambutu.

http://wallpapercave.com/wp/r5MheNR.jpg


KuldarA - 23.05.17 07:21

Need võred vist kuum kaup. Tallinnas mitu C7 silma jäänud ilma nendeta, just S-lined.


Kuits - 13.07.17 20:43

Tervituseks peaks sulle vilgutama hakkama, üsna tihti trehvab. Viimati andsin Tamsaare pikendusel võimaluse reastuda, hiljem kihutasin mntl mööda :).
Isegi rokasena näeb auto hea välja.
Edu.


OttOlesk - 14.07.17 06:11

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tervituseks peaks sulle vilgutama hakkama, üsna tihti trehvab. Viimati andsin Tamsaare pikendusel võimaluse reastuda, hiljem kihutasin mntl mööda :).
Isegi rokasena näeb auto hea välja.
Edu.

Tammsaare pikendusel on mul praktiliselt iga päev hommikul ja õhtul vaja reastuda. Üritan ikka igal korral "aitäh" ka öelda, kui vahele lastakse :D.
Eks see auto puhtana hoidmine on oma ette "challenge". Kuna koduni viib kruusatee, siis on ilusa ilmaga auto tolmune ja koleda ilmaga auto sopane :D, aga tänud komplimendi eest siiski.


Kuits - 14.07.17 08:41

Kuna sul ikka omajagu kilometraasi päeva jooksul siis küsiks, et mis keskmiseks tuleb?
Ahjaaa...kiirendusel viskab ka kerget musta tomu.


OttOlesk - 14.07.17 09:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kuna sul ikka omajagu kilometraasi päeva jooksul siis küsiks, et mis keskmiseks tuleb?
Ahjaaa...kiirendusel viskab ka kerget musta tomu.

Long term consumptionit näitab praegu 9,6l/100km. Oluliselt tähelepanu ei viitsi enam ammu sellele pöörata. Sõita on vaja ja vastavalt peab tankima. Maanteel ka varieerub nii palju olenevalt liiklusest. Kui viitsin kellegi taga sõita 90-95km/h, siis märgatavalt väiksem. Üldiselt on mul 100km/h püsikal ja rehvimõõdu tõttu on see ka täpselt reaalne kiirus.

Must tahm on mulle uudis, aga rääkisin ühe tuttavaga ja ei pidavat olema midagi mille pärast muretseda. Kuna Tammsaare ärikeskuse ees auto tiksus kohapeal ca 10-15min ja siis praktiliselt kohe gaasi talluda Tammsaare pikendusel natuke, siis pidigi väheke tahma välja viskama. Ega ta mul üldiselt kuuma väga ei saagi. Mõned keskmisest kiiremad minekud foori tagant ja möödasõitudel maanteel, aga total kick downi nullist ei ole kordagi saanud ja maanteel ka mõned korrad kuus ehk, kui möödasõit tõesti kitsaks osutub minema. Võib-olla koguneb seda sodi natuke liiga palju võrreldes mõne teisega...

Aga tänud tähelepaneku eest :)


OttOlesk - 12.09.17 06:00

Vahepeal on mingid nõmedad ussid autosse roninud ja paar viga tekitanud.

1. Ühel ilusal päeval jäi käsipidur peale parempoolsel tagumisel rattal. Maha tuli peale auto seisma jätmist ja uuesti käivitamist. Peale seda ei ole julgenud seda oluliselt rohkem kasutada. Proovinud olen ja töötab, aga kurat seda teab, millal ta jälle peale jääb ja kas siis enam maha tuleb. Hakkas pihta sellega, et mõni kord viskas "Auto Releasi" maha ja ei lubanud mõnda aega kasutada (käsipidur töötas edasi) ja mingi hetk ei rakendanud enam käsipidurid. Mõlemal juhul viskas suure välgunoolega käsipiduri veatule armatuuris põlema. Üldiselt aitas see, kui korra auto seisma jätta. Eeldatavalt on vesi mootoris ja tuleks mootor välja vahetada koos supportiga (väidetavalt tüüpviga?). Kuna käsipiduri mittekasutamine kaotab probleemi ära, siis hetkel sellega ei kiirustagi. Talvel niikuinii seda ei kasuta. "Auto Releas" on küll mugav asi, aga põhimõttelsielt saab ka ilma selleta hakkama.

68096 - Right Parking Brake Motor voltage supply
C100E 01 [000] - Electrical Failure
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear


2. "Lights malfunction" veatuli armatuuris. Viskab sekundiks põlema üldiselt kui auto käima panna ja kustub kohe ära, vaiksel hool paremale keerates (kui rakendub parempoolne kurvituli) ja kustub peale pööret ära, kui sisse lülitada udutuled ja kustub jälle ära kui udutuled välja võtta. Üldiselt viskab tule põlema armatuuris pigem niiskete/märgade ilmadega. Hoolimata veast, töötavad kõik tuled normaalselt. Ainuke asi, mille üle võib-olla viriseda võiks on see, et parempoolne tuli nagu näitaks natuke madalamale kui vasakpoolne. Kui auto ees kükitada, siis vasakpoolne tuli hakkab varem silma paistma kui parempoolne.

Interneti otsingu põhjal tuleks vastav moodul välja vahetada. Kuna iga kord veatuld põlema ei löö armatuuris, siis äkki saab ka kuivatada/puhastada või on mooduli vahetus ainuke variant?

03813 - Right High Beam Headlamp: Electrical Current Coding Implausible
008 - Implausible Signal - Intermittent


Mõtted ja ideed on soojalt oodatud.


mkb - 12.09.17 08:34

Kas kerget uputust ei ole autos?


OttOlesk - 12.09.17 08:38

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Kas kerget uputust ei ole autos?

Mis mõttes uputust autos? Enda teada mitte. Kas on mingid tüüpsed või konkreetsed kohad, kust uputust otsida? Või peadki silmas tule juurest kuskilt? Süvitsi ei ole otsinud.


OttOlesk - 16.04.18 18:36

Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Vahepeal on mingid nõmedad ussid autosse roninud ja paar viga tekitanud.

1. Ühel ilusal päeval jäi käsipidur peale parempoolsel tagumisel rattal. Maha tuli peale auto seisma jätmist ja uuesti käivitamist. Peale seda ei ole julgenud seda oluliselt rohkem kasutada. Proovinud olen ja töötab, aga kurat seda teab, millal ta jälle peale jääb ja kas siis enam maha tuleb. Hakkas pihta sellega, et mõni kord viskas "Auto Releasi" maha ja ei lubanud mõnda aega kasutada (käsipidur töötas edasi) ja mingi hetk ei rakendanud enam käsipidurid. Mõlemal juhul viskas suure välgunoolega käsipiduri veatule armatuuris põlema. Üldiselt aitas see, kui korra auto seisma jätta. Eeldatavalt on vesi mootoris ja tuleks mootor välja vahetada koos supportiga (väidetavalt tüüpviga?). Kuna käsipiduri mittekasutamine kaotab probleemi ära, siis hetkel sellega ei kiirustagi. Talvel niikuinii seda ei kasuta. "Auto Releas" on küll mugav asi, aga põhimõttelsielt saab ka ilma selleta hakkama.

68096 - Right Parking Brake Motor voltage supply
C100E 01 [000] - Electrical Failure
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear


2. "Lights malfunction" veatuli armatuuris. Viskab sekundiks põlema üldiselt kui auto käima panna ja kustub kohe ära, vaiksel hool paremale keerates (kui rakendub parempoolne kurvituli) ja kustub peale pööret ära, kui sisse lülitada udutuled ja kustub jälle ära kui udutuled välja võtta. Üldiselt viskab tule põlema armatuuris pigem niiskete/märgade ilmadega. Hoolimata veast, töötavad kõik tuled normaalselt. Ainuke asi, mille üle võib-olla viriseda võiks on see, et parempoolne tuli nagu näitaks natuke madalamale kui vasakpoolne. Kui auto ees kükitada, siis vasakpoolne tuli hakkab varem silma paistma kui parempoolne.

Interneti otsingu põhjal tuleks vastav moodul välja vahetada. Kuna iga kord veatuld põlema ei löö armatuuris, siis äkki saab ka kuivatada/puhastada või on mooduli vahetus ainuke variant?

03813 - Right High Beam Headlamp: Electrical Current Coding Implausible
008 - Implausible Signal - Intermittent


Mõtted ja ideed on soojalt oodatud.

Kuna selle aasta sees ei ole neid vigu enam täheldanud, siis jäävad hetkel taha plaanile senikaua kuni jälle probleem tekib ja enam üldse ära ei taha minna.
Update 15.10.2018: Endiselt kõik puhas selles vallas :).


arvi - 21.02.19 21:56

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
huvitav auto on a7, välimust nagu on aga muu on ikka täiesti mööda - ning jah ma olen ise ka ühe 2012 a7 omanik

alustame sisemürast + rehvimürast - u 60-70prossa suurem kui sama klassi viienda seeria bmwl, mersust ei hakka rääkima, isegi passat cc on vaiksem, huvitav möödapanek audi poolt
jäik, jäik ja veelkord jäik - linnas sõita väga väsitav, ka kõige pisemad augud tunneb ära - comfort seade neil vist nalja pärast - 20 tolli on all plus sline.

plus veel süsteem et avad ukse ja auto sureb välja:D üldiselt ei soovita, kuid kuid eksklusiivne välimus meeldib siis go, enda oma müün kiiremas korras maha, igatpidi pettunud. või ma lihtsalt vanaks jäänud ja tegelt on hea auto:D


Müra tase: ei tea, pole omanud. Kõige muu kohta ütleks, et uuri võimalusi ja õpi oma autot tundma. S-Line vedrustus ongi jäigem ning comfort valik ei tee seda kuidagi pehmemaks ja vedrustusega pole sellel valikul üldse midagi pistmist, nagu väga paljud arvavad. Igasugu väljasuretused ukse avamisel (osadele on see tehasest peale poogitud, eemaldada saab ühe väga pika koodi muutmisel) ja start-stopid saab sekunditega maha kodeerida. Õhkvedrustusega on hoopis teine lugu, aga seal omad miinused.


Tere,
eelmises loos on juttu juhiukse avamisel väljasuretuse teemal.Kas keegi Tallinnas saaks selle nõmeduse likvideerimisega hakkama?Käib jubedalt närvidele.Auto on B8 2013 2,0 d.

Arvi
5010659


OttOlesk - 21.02.19 22:08

Tsitaat:
Algselt postitas: arvi
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
huvitav auto on a7, välimust nagu on aga muu on ikka täiesti mööda - ning jah ma olen ise ka ühe 2012 a7 omanik

alustame sisemürast + rehvimürast - u 60-70prossa suurem kui sama klassi viienda seeria bmwl, mersust ei hakka rääkima, isegi passat cc on vaiksem, huvitav möödapanek audi poolt
jäik, jäik ja veelkord jäik - linnas sõita väga väsitav, ka kõige pisemad augud tunneb ära - comfort seade neil vist nalja pärast - 20 tolli on all plus sline.

plus veel süsteem et avad ukse ja auto sureb välja:D üldiselt ei soovita, kuid kuid eksklusiivne välimus meeldib siis go, enda oma müün kiiremas korras maha, igatpidi pettunud. või ma lihtsalt vanaks jäänud ja tegelt on hea auto:D


Müra tase: ei tea, pole omanud. Kõige muu kohta ütleks, et uuri võimalusi ja õpi oma autot tundma. S-Line vedrustus ongi jäigem ning comfort valik ei tee seda kuidagi pehmemaks ja vedrustusega pole sellel valikul üldse midagi pistmist, nagu väga paljud arvavad. Igasugu väljasuretused ukse avamisel (osadele on see tehasest peale poogitud, eemaldada saab ühe väga pika koodi muutmisel) ja start-stopid saab sekunditega maha kodeerida. Õhkvedrustusega on hoopis teine lugu, aga seal omad miinused.


Tere,
eelmises loos on juttu juhiukse avamisel väljasuretuse teemal.Kas keegi Tallinnas saaks selle nõmeduse likvideerimisega hakkama?Käib jubedalt närvidele.Auto on B8 2013 2,0 d.

Arvi
5010659

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=50258&page=80

See link on natuke õigem koht selleks küsimuseks. Võimalik, et saaksin hakkama selle kodeerimisega, kui natuke googeldada, aga käin hetkel Tallinnas nagu kuuvarjutus ja siis on ka graafik täis...


OttOlesk - 14.11.22 10:41

Vahepeal pikalt vaikus olnud ja postitusi ei ole ammu teinud. Täienenud on ainult esimene postitus jooksvate kuludega. Nüüd käis auto lõpuks ühel oodatud spapuhkusel. Vahepeal oli auto ka müügis ja ostja isegi olemas, aga jäi minu poole diil tegemata. Jääb auto ikka minu kätte pikemalt. Auto oli siis 5 nädalat nüüd puhkusel ja sai natuke värskema hingamise. Eurodest pigem juttu ei teeks, kuna töö oli kallis ja tahaks vältida vestlusi stiilis "Mul naabri Ants garaa˛is teeb sama asja poole hinnaga" või "Siin/seal töökojas oleks saanud odavamalt". Mina otsustasin Pärnu Auto Kirurgia Kliiniku kasuks erinevate soovituste põhjal. Jah, olen kuulnud ka negatiivset tagasisidet, aga pigem olid need mind mittepuudutavatel teemadel. Auto sain küll värskelt kätte, aga minu emotsioonid on laes. Tegu nagu hoopis teise autoga. Ei mäleta, et isegi 6 aastat tagasi ostes oleks nii puhtalt toimetanud masin. Minu põhjused remondiks olid kettide hääl, mis oli külmalt käivitades eriti kole ja kõrisesid ka sooja käivitusega juba pikemat aega. Teine põhjus oli õlikulu ~1l/~1500km. Pikemate otsadega (Riia, Saaremaa, Tartu jne) oli õlikulu küll parem, aga ilmselgelt oli mootor viimase piiri peal. Lisaks tundus mulle, et esisillas olid kõik asjad juba samuti viimasel piiril. Peale mootoritöid siiski esisillas midagi vahetama ei pidanud. Kogu see kolin tuli kuskilt mujalt, mis mootori töödega ära kadusid. Rohkem detailidesse vast ei viitsigi hetkel laskuda, vaid kopeerin siia lihtsalt märkuse arvelt ja esimesse positutsse läheb kokkuvõtlikult mootori kapitaalremont kirja.

"Läbiviidud silindrite endoskoopia ja tuvastatud tugevad kulumised silindriseintel. Samuti mootori seisukorra
hindamisel tuvastatud kettajami kehv seisukord.
Peale mootori demontaazi autolt ja täielikku osandamist leitud mootorist väga tugevad kulumised: silindriseinad
(hõõrdumisvastane kate oli puudulik), kolvid, kettajam, väntvõlli liugelaagrid, klapiajam, väntvõll, pihustid olid
ummistunud ja esines lekkeid.
Remondimeetmena mootoriplokk taastatud hülssimise teel, kolvid asendatud uutega. Väntvõll poleeritud ja
komplekteeritud uute liugelaagritega.
Silindripeades kanalid puhastatud, paigaldatud uued klapid nii sisse- kui väljalaske poolele.
Asendatud kõik kettajami detailid. Kütusepihustid puhastatud ultraheli meetodil.
Asendatud kõik mootori kuluosad nagu rihmad, rullikud, küünlad jne.
Kogu mootor pestud seest ja väljast ning komplekteeritud 100% uute tihendusmatrerjalidega, ning nõutud
sõlmedes ka uute poltidega.
"