Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A7 S-tronic (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 4620)
MagnumSX
huviline



Registreerunud 26.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 26.09.16 20:07 Tsiteeri
A7 S-tronic



Jama selline, et kohapeal jääb kõva vedu taha ja hakkab õli kärsakat ajama....mitte alati. just peale esimest 120000 õlivahetust... millele järgnes 10 tuhande järgi uus, kuna purunes filtri korpus(õlivahetus tehti soomes ) ja ka peale seda probleem kadus... lasin jälle vahetada 190 000 pealt eestis ja probleem tagasi :)

Kas võib olla viga kasti minevas pistikus...see tekitas suurt jama 20000 tagasi...vesi oli sisse pääsenud ja paar kontakti oksüdeerunud ???



3 Faults Found:

10618 - Valve for Transmission Fluid Cooler
P2755 00 [044] - Short to Plus
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority:2
Fault Frequency: 83
Reset counter: 40
Mileage: 196018 km
Date: 2016.08.19
Time: 15:02:37

7980 - RPM Signal from ECU
P0726 00 [044] - Implausible Signal
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 130
Reset counter: 40
Mileage: 196018 km
Date: 2016.08.19
Time: 15:02:31

9708 - Sensor for Gear Actuator 2
P17E1 00 [040] - Mechanical Malfunction
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 35 Mileage: 198449 km
Date: 2016.09.17
Time: 11:06:56


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 27.09.16 02:27 Tsiteeri


Esimesed kaks viga on vigase pistiku teema arvatavasti. Kolmas on eraldi probleem.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
R129
huviline



Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.16 05:28 Tsiteeri


Nende 0B5 (S - tronicu) vigade aeg on tõesti nüüd kätte jõudnud. Tavaliselt on viga kas: sidurites, solenoidides või ka mehaanikas. Kui kohapeal jääb vedu taha, siis keegi laseb (loe leke juhtplokis või solenoidis) sidurile survet peale, või siis aju tellib mingil X põhjusel seda meelega.


Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. kastipesu), -diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
info@hobenool.eu, mob 5227858 Hõbenool OÜ
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.09.16 06:07 Tsiteeri


Tsitaat:
7980 - RPM Signal from ECU
P0726 00 [044] - Implausible Signal


Lintkaabel läbi 99%, lase see ära vahetada, tüüpviga.
Võimalik, et kaovad ka teised vead ära.

Muide sellel kastil on õlivahetuse välp 60 000 km.
Kui sa oled sellest kaks korda tugevalt üle lasknud, siis ma ei imestaks, et sada häda on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
MagnumSX
huviline



Registreerunud 26.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.16 09:50 Tsiteeri


Õlid vahetatud õigeaegselt.
Pigem siiski usun, et pistik ei saanud korralikult puhastatu ja proovin esialgu seda uuesti.
Millist vahendit oksüüdi eemaldamiseks soovitate???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.16 10:54 Tsiteeri


9708 - Sensor for Gear Actuator 2

See viitab juba mehatroonika blokis olevale sensori veale. Seal sensoreid eraldi vahetada ei saa vaid on mehatroonika ajuga ühes tükis. Viimast aga samuti eraldi ei müüda vaid terve mehatroonika korraga. Muidugi läbisõidu järgi on ilmselt mehaaniline osa ka piisavalt kulnud, et kui ainult elektroonika osa vahetada, siis varsti taas probleemid.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MagnumSX
huviline



Registreerunud 26.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.16 12:48 Tsiteeri


Palju mehaanika vahetus võib maksma minna???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.16 13:15 Tsiteeri


Ca 2500€ on koos vahetusega, oleneb mis hindadega jupi leiad. Aga esmalt tasub lasta põhjalikum diagnoosimine teha, et kas see sensor on tuksis. Kas kast muidu jõnksutab ka?


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MagnumSX
huviline



Registreerunud 26.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.16 13:56 Tsiteeri


Muidu oleks nagu ok, aga ummikutes kipub 1lt 2le jõnksutama kui enne peatumist N asendisse pann siis ok kui tagasi Dle aga kui ma seda ei tee jääb vahest nagu vedu tugevamini peale ja kui siis N panna veab kergelt edasi ja vahest hakkab N peal käiku sisse välja nõksutama ... sellistel kordadel on ka selle vea koodi andnud vahest ja kast läinud avarii reziimi....peale taaskäivitust töötab jälle normaalselt. Seda siis juhtunud korra kaks kuu jooksul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.16 14:06 Tsiteeri


Mõned sümptomid maailmast nö:
Purpose: Get some actual numbers about DSG failure rates. Help prospective buyers and current owners have an idea of failure probability.

The major failure modes we know of are

1) Mechatronic Units Failing - the ECU that controls the DSG shifting is packaged within the oil cooled system, with the PCB exposed. The failure of this unit is either due to the chemical properties of the oil reacting with board, the heat from this oil or some combination of both. The result can be a bucking sensation on the 1-2 shift or 2-1 shift. Replacing this unit can cost anywhere in the 5-8k neighborhood;

2) Gear Change Sensor Failure - TSB relating to the "drive range sensor". Can show up as the warning "Gearbox Malfunction You Can Keep Driving" but no bucking sensation. Not sure of cost, but guessing somewhere in 3k range? Someone have source?;

3) Clutchpack Failure or Premature Wear - Caused by driving the transmission hard or long-term wear. Haven't heard of anyone with this problem, so including it in the poll but doubt it factors in much.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.16 14:36 Tsiteeri


Siis sümptomite järgi jah ikkagi probleem sellega ja kui antud kood sees, siis viitab pigem sellele andurile ehk kokkuvõttes mehhatroonikale. Aga see interneti kaudu auto parandamine ja vigade tuvastamine on nagu ta on, et soovitan minna pädevasse kohta diagnostikasse.


Gunnark:
2) Gear Change Sensor Failure - TSB relating to the "drive range sensor". Can show up as the warning "Gearbox Malfunction You Can Keep Driving" but no bucking sensation. Not sure of cost, but guessing somewhere in 3k range? Someone have source?;

Need sensorid asuvadki mehatroonikas ja ma lisaks sinna lõppu, et kui see esineb, siis return to point 1 :)


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MagnumSX
huviline



Registreerunud 26.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.16 14:47 Tsiteeri


Seega mehaanika vahetus??? :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.16 14:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Aga see interneti kaudu auto parandamine ja vigade tuvastamine on nagu ta on, et soovitan minna pädevasse kohta diagnostikasse


Täiesti nõus Kuldar aga omanik ikka uurib ja kuulab maad, et teada mida oodata jne :)ja samas mõni on ka ise selle suht odavalt saadava remondikomplekti vahetanud ja on vedanud, viga lahendatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MagnumSX
huviline



Registreerunud 26.09.16
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.16 16:54 Tsiteeri


Siiani on vedanud.... olen paljud asjad korda saanud, aga ühes olen kindel..vett see auto ei kannata :P
Tallinna veeuputus pani roolivõimu avarii seisu.... see õnneks nüüd jäi pidama peale softi vahetust...oli kampaania tasuta audis :)
Kasti pistk oli vett täis... see ka oli üllatus, kuna pole varem ujumas käinud :)
Abiks palju olnud hiina VCDS 12.12 :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 27.09.16 18:24 Tsiteeri


Mehaanilise osaga neil kastidel eriti midagi ei juhtu, kui peksva kastiga mitte edasi sõita.
Enne mehatroonikaploki vahetust, vaheta lintkaabel.
Või siis vaheta plokk ja lintkaabel korraga.

P17E1 võib muide softi viga olla - selle kohta on TSB.
Ülejäänud vead tulevad eduliselt sisse nii tuksis käigukasti pistiku kui ka katkise lintkaabli korral.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.16 07:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark


Täiesti nõus Kuldar aga omanik ikka uurib ja kuulab maad, et teada mida oodata jne :)ja samas mõni on ka ise selle suht odavalt saadava remondikomplekti vahetanud ja on vedanud, viga lahendatud.


See on täitsa ok :) Mõtlesin seda, et mu jutu peale ei pruugi kohe mehatroonikat vahetama minna, et enne ikka korralik diagnost. Nagu näha, siis võib ka tarkvara uuendusest abi olla, kuigi see võib olla ainult ajutine.

Mis remondikomplektist muidu jutt?


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.16 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Mis remondikomplektist muidu jutt?


Ma pole kursis, kas see on nö viimane uuendatud versioon:
0B5398009D

https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/mechatronics-repair-kit/0b5398009d/

Üks katsetas ka sama aga hiina:) komplekti ära aga ma ei leia seda teemat enam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.16 07:47 Tsiteeri


Selge. Selle puhul saan aru, et lahendab kiiruseanduri ja juhtmestikuga seotud probleemi.

Ülejäänud andurid on minud teada juhtblokiga ühes tükis ja neid saab ainult koos sellega vahetada. Juhtblokki uuena eraldi ei müüda, ainult koos mehatroonikuga. Kui leiad kasutatult korraliku juhbloki on see vahetus võimalik, aga siis tuleks see antud autole ümber kirjutada, mis pole ilmselt kõige lihtsam. Eks see on ilmselt midagi sarnast nagu lisavarustuse lisajad Poolas muude komponentidega teha lasevad vms.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.m24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.16 08:43 Tsiteeri


See vist remondi komplekt 2 nö:

https://www.avito.ru/moskva/zapchasti_i_aksessuary/0b5398048c_platy_mehatronika_s_klapanami-_komplekt_651661255

Mõlemad koos: 0B5398048C

Ja sisukamat juttu siin q5 põhjal, kui idanaabrite keelega sina peal:

https://www.drive2.ru/l/8751272/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 28.09.16 08:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Nagu näha, siis võib ka tarkvara uuendusest abi olla, kuigi see võib olla ainult ajutine.

Mitte midagi ajutist. Kui on konkreetselt see softi kala, siis seda viga reaalselt ei eksiteeri, vaid on probleem vigases tarkvaras, mis täiesti töökorras komponendi vahel vigaseks loeb.

Antud autol vaja teha softi uuendus ja kasti pistiku ning lintkaabli vahetus ja väga võimalik, et sellega saaga lõpeb ka.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]