MagnumSX
huviline
Registreerunud 26.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.16 20:07
|
|
|
A7 S-tronic
Jama selline, et kohapeal jääb kõva vedu taha ja hakkab õli kärsakat ajama....mitte alati. just peale esimest 120000 õlivahetust... millele järgnes 10
tuhande järgi uus, kuna purunes filtri korpus(õlivahetus tehti soomes ) ja ka peale seda probleem kadus... lasin jälle vahetada 190 000 pealt eestis
ja probleem tagasi
Kas võib olla viga kasti minevas pistikus...see tekitas suurt jama 20000 tagasi...vesi oli sisse pääsenud ja paar kontakti oksüdeerunud ???
3 Faults Found:
10618 - Valve for Transmission Fluid Cooler
P2755 00 [044] - Short to Plus
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority:2
Fault Frequency: 83
Reset counter: 40
Mileage: 196018 km
Date: 2016.08.19
Time: 15:02:37
7980 - RPM Signal from ECU
P0726 00 [044] - Implausible Signal
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 130
Reset counter: 40
Mileage: 196018 km
Date: 2016.08.19
Time: 15:02:31
9708 - Sensor for Gear Actuator 2
P17E1 00 [040] - Mechanical Malfunction
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 35 Mileage: 198449 km
Date: 2016.09.17
Time: 11:06:56
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 27.09.16 02:27
|
|
|
Esimesed kaks viga on vigase pistiku teema arvatavasti. Kolmas on eraldi probleem.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
R129
huviline
Registreerunud 19.02.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 05:28
|
|
|
Nende 0B5 (S - tronicu) vigade aeg on tõesti nüüd kätte jõudnud. Tavaliselt on viga kas: sidurites, solenoidides või ka mehaanikas. Kui kohapeal jääb
vedu taha, siis keegi laseb (loe leke juhtplokis või solenoidis) sidurile survet peale, või siis aju tellib mingil X põhjusel seda meelega.
Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. kastipesu), -diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
info@hobenool.eu, mob 5227858 Hõbenool OÜ
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.09.16 06:07
|
|
|
Tsitaat: | 7980 - RPM Signal from ECU
P0726 00 [044] - Implausible Signal |
Lintkaabel läbi 99%, lase see ära vahetada, tüüpviga.
Võimalik, et kaovad ka teised vead ära.
Muide sellel kastil on õlivahetuse välp 60 000 km.
Kui sa oled sellest kaks korda tugevalt üle lasknud, siis ma ei imestaks, et sada häda on.
|
|
|
|
MagnumSX
huviline
Registreerunud 26.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 09:50
|
|
|
Õlid vahetatud õigeaegselt.
Pigem siiski usun, et pistik ei saanud korralikult puhastatu ja proovin esialgu seda uuesti.
Millist vahendit oksüüdi eemaldamiseks soovitate???
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 10:54
|
|
|
9708 - Sensor for Gear Actuator 2
See viitab juba mehatroonika blokis olevale sensori veale. Seal sensoreid eraldi vahetada ei saa vaid on mehatroonika ajuga ühes tükis. Viimast aga
samuti eraldi ei müüda vaid terve mehatroonika korraga. Muidugi läbisõidu järgi on ilmselt mehaaniline osa ka piisavalt kulnud, et kui ainult
elektroonika osa vahetada, siis varsti taas probleemid.
|
|
|
|
MagnumSX
huviline
Registreerunud 26.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 12:48
|
|
|
Palju mehaanika vahetus võib maksma minna???
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 13:15
|
|
|
Ca 2500€ on koos vahetusega, oleneb mis hindadega jupi leiad. Aga esmalt tasub lasta põhjalikum diagnoosimine teha, et kas see sensor on tuksis. Kas
kast muidu jõnksutab ka?
|
|
|
|
MagnumSX
huviline
Registreerunud 26.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 13:56
|
|
|
Muidu oleks nagu ok, aga ummikutes kipub 1lt 2le jõnksutama kui enne peatumist N asendisse pann siis ok kui tagasi Dle aga kui ma seda ei tee jääb
vahest nagu vedu tugevamini peale ja kui siis N panna veab kergelt edasi ja vahest hakkab N peal käiku sisse välja nõksutama ... sellistel kordadel on
ka selle vea koodi andnud vahest ja kast läinud avarii reziimi....peale taaskäivitust töötab jälle normaalselt. Seda siis juhtunud korra kaks kuu
jooksul.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 14:06
|
|
|
Mõned sümptomid maailmast nö:
Purpose: Get some actual numbers about DSG failure rates. Help prospective buyers and current owners have an idea of failure probability.
The major failure modes we know of are
1) Mechatronic Units Failing - the ECU that controls the DSG shifting is packaged within the oil cooled system, with the PCB exposed. The failure of
this unit is either due to the chemical properties of the oil reacting with board, the heat from this oil or some combination of both. The result can
be a bucking sensation on the 1-2 shift or 2-1 shift. Replacing this unit can cost anywhere in the 5-8k neighborhood;
2) Gear Change Sensor Failure - TSB relating to the "drive range sensor". Can show up as the warning "Gearbox Malfunction You Can Keep Driving"
but no bucking sensation. Not sure of cost, but guessing somewhere in 3k range? Someone have source?;
3) Clutchpack Failure or Premature Wear - Caused by driving the transmission hard or long-term wear. Haven't heard of anyone with this problem, so
including it in the poll but doubt it factors in much.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 14:36
|
|
|
Siis sümptomite järgi jah ikkagi probleem sellega ja kui antud kood sees, siis viitab pigem sellele andurile ehk kokkuvõttes mehhatroonikale. Aga see
interneti kaudu auto parandamine ja vigade tuvastamine on nagu ta on, et soovitan minna pädevasse kohta diagnostikasse.
Gunnark:
2) Gear Change Sensor Failure - TSB relating to the "drive range sensor". Can show up as the warning "Gearbox Malfunction You Can Keep Driving"
but no bucking sensation. Not sure of cost, but guessing somewhere in 3k range? Someone have source?;
Need sensorid asuvadki mehatroonikas ja ma lisaks sinna lõppu, et kui see esineb, siis return to point 1
|
|
|
|
MagnumSX
huviline
Registreerunud 26.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 14:47
|
|
|
Seega mehaanika vahetus???
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 14:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Aga see interneti kaudu auto parandamine ja vigade tuvastamine on nagu ta on, et soovitan minna pädevasse kohta diagnostikasse |
Täiesti nõus Kuldar aga omanik ikka uurib ja kuulab maad, et teada mida oodata jne ja samas mõni on ka ise selle suht odavalt saadava remondikomplekti vahetanud ja on vedanud, viga lahendatud.
|
|
|
|
MagnumSX
huviline
Registreerunud 26.09.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.16 16:54
|
|
|
Siiani on vedanud.... olen paljud asjad korda saanud, aga ühes olen kindel..vett see auto ei kannata
Tallinna veeuputus pani roolivõimu avarii seisu.... see õnneks nüüd jäi pidama peale softi vahetust...oli kampaania tasuta audis
Kasti pistk oli vett täis... see ka oli üllatus, kuna pole varem ujumas käinud
Abiks palju olnud hiina VCDS 12.12
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.09.16 18:24
|
|
|
Mehaanilise osaga neil kastidel eriti midagi ei juhtu, kui peksva kastiga mitte edasi sõita.
Enne mehatroonikaploki vahetust, vaheta lintkaabel.
Või siis vaheta plokk ja lintkaabel korraga.
P17E1 võib muide softi viga olla - selle kohta on TSB.
Ülejäänud vead tulevad eduliselt sisse nii tuksis käigukasti pistiku kui ka katkise lintkaabli korral.
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.16 07:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Gunnark
Täiesti nõus Kuldar aga omanik ikka uurib ja kuulab maad, et teada mida oodata jne ja samas mõni on ka ise selle suht odavalt saadava remondikomplekti vahetanud ja on vedanud, viga lahendatud. |
See on täitsa ok Mõtlesin seda, et mu jutu peale ei pruugi kohe
mehatroonikat vahetama minna, et enne ikka korralik diagnost. Nagu näha, siis võib ka tarkvara uuendusest abi olla, kuigi see võib olla ainult
ajutine.
Mis remondikomplektist muidu jutt?
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.16 07:47
|
|
|
Selge. Selle puhul saan aru, et lahendab kiiruseanduri ja juhtmestikuga seotud probleemi.
Ülejäänud andurid on minud teada juhtblokiga ühes tükis ja neid saab ainult koos sellega vahetada. Juhtblokki uuena eraldi ei müüda, ainult koos
mehatroonikuga. Kui leiad kasutatult korraliku juhbloki on see vahetus võimalik, aga siis tuleks see antud autole ümber kirjutada, mis pole ilmselt
kõige lihtsam. Eks see on ilmselt midagi sarnast nagu lisavarustuse lisajad Poolas muude komponentidega teha lasevad vms.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.09.16 08:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Nagu näha, siis võib ka tarkvara uuendusest abi olla, kuigi see võib olla ainult ajutine. |
Mitte midagi ajutist. Kui on konkreetselt see softi kala, siis seda viga reaalselt ei eksiteeri, vaid on probleem vigases tarkvaras, mis täiesti
töökorras komponendi vahel vigaseks loeb.
Antud autol vaja teha softi uuendus ja kasti pistiku ning lintkaabli vahetus ja väga võimalik, et sellega saaga lõpeb ka.
|
|
|
|