Lehekülgi: 1 2 |
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 04.04.04 19:44
|
|
|
viga õhulugejas!
selline probleem siis et mootor suitseb ja viga ilmselt õhulugejas aga kuda seda kõrvaldada?
viga arvan sellepärast olevat õhulugejas et kui õhulugejal juhe küljes annan tuuri siis suitsu tuleb nii nagu tuleb ja võtsin pistiku küljest ära
õhulugejal ja tulemus sama kui tuuri annan!
aga peaks justkui hullemaks minema ju kui juhe tagant ära!
kas pean hakkama uut lugejat otsima või saab sellest veast kuidagi teisiti lahti?
tänud kes viitsivad vastata!
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.04.04 06:38
|
|
|
kui see on kütuse suits siis võibolla võid kahtlustada õhulugejat kui aga sinine õlikas siis kindlasti mitte kui õhulugeja peetis peaks asi veakoodi
ka näitama
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 05.04.04 07:49
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja allans
kui see on kütuse suits siis võibolla võid kahtlustada õhulugejat kui aga sinine õlikas siis kindlasti mitte kui õhulugeja peetis peaks asi veakoodi
ka näitama |
suuremal osal juhtudest ei näita õhukululugeja viga, seda saab kontrollida ikkagi arvutiga, mis reaalajas edastab õhukulu tegelikku hulka. Vähemalt
A4,A6- tel on nii. Veakoodi näitab ainult katkestuse või lühise puhul.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 05.04.04 14:13
|
|
|
aga kuda seda vea koodi näeb? kus kohast seda vaatama peab ja mis moodi?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 05.04.04 19:43
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Driver
aga kuda seda vea koodi näeb? kus kohast seda vaatama peab ja mis moodi? |
seda sa ise ei saagi vaadata, seda vaadatakse kas esinduses või siis VAG-COM - ga, mis töötab PC- baasil.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 10.04.04 16:48
|
|
|
olen veic segaduses nüüd!
ise teadsin siiani et õhulugeja on see kobakas mis on õhupuhastaja küljes aga tuttav väitis et õhulugeja mingi pisike ümmargune jublakas ja peaks
mootori töötades tiksuma nagu
kumb siis on nüüd see õige õhulugeja?
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 10.04.04 16:51
|
|
|
pole old aega et diagnosti minna
täna juhtus siis veel selline asi et autol kadus jõud ära on see samuti sellest õhulugejast tingitud või?
mis üldse see õhulugeja maksab kui ostma minna seda?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 10.04.04 17:13
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Driver
pole old aega et diagnosti minna
täna juhtus siis veel selline asi et autol kadus jõud ära on see samuti sellest õhulugejast tingitud või?
mis üldse see õhulugeja maksab kui ostma minna seda? |
õhulugeja maksab 3-4k. Kas ta on uimane kogu aeg või pärast käivitamist nats sõidab ja siis lööb nagu lukku.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 10.04.04 18:41
|
|
|
ta nagu jah peale käivitust sõidab ja siis mingi aja pärast uimane
ja kui see on nüüd see jublakas mis peaks seal nagu tiksuma kui mootor käib siis peale käivitust ta mingi 30sek tiksus ja siis jäi vait
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 10.04.04 19:00
|
|
|
ei ole kunagi tiksuvat õhukululugejat näinud. Aga auto läheb sul arvatavasti "limp home mode" s.t., et mootorit mitte tuksi keerata võtab
võimsuse maha. Viga võib olla ka turbo rõhus. Kui heitklapi juhtimise voolikud ja klappi liigutav pada lähevad oli täis, siis tekib ülerõhk, mis läheb
piiridest välja ning aju piirab kütuse etteande ära. Iga kord kui süüte välja keerad teeb ajule reseti aga kui sõitma hakkad, siis niikaua sõidab kuni
turborõhk ületab normi ja aju võtab turvameetmed kasutusele. See on väga levinud viga TDI-del.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 10.04.04 19:28
|
|
|
et siis tuleks turboka voolikud lahti võtta ja asi üle vaadata nagu aru saan
et ei pruugigi viga olla õhulugejas või?
aga kui ohtlik see viga olla võib?
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 10.04.04 19:30
|
|
|
turboka puksid läbi küll veic jah ja õli ta võtab
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 10.04.04 19:41
|
|
|
puhasta kogu see peenikeste voolikute ja klapimajandus ära. Samuti pumpa õlist tühjaks heitklappi liigutav pada, mis asub turbo küljes(tuleb küljest
ära võtta). Kõik otsad, mis lahti võtad märgi ära või joonista skeem.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 10.04.04 19:43
|
|
|
homme peab siis lammutama hakkama auto vaja esmaspäevaks kombe saada enam vähem
tänud abi eest
kui küsimusi veel tekib eks siis kirjutan jälle
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 11.04.04 11:55
|
|
|
vot ei tea nüüd mis pull on sai peaaegu kõik need peenikesed voolikud uute vastu välja vahetatud ja läbi pestud aga tulemus ikka sama
selle pada võtsin ära küll aga sealt ei tulnud küll piiskagi ei õli ega midagi
keema ajab juba
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 11.04.04 12:12
|
|
|
aga äkki on see klapp ise tuksis, mis seda heitklappi juhib. Siis juhtub sama nali.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 11.04.04 12:17
|
|
|
kuna ma siin juba segaduses olen et ei tea enam milline see õhulugeja on siis panen paar pilti et keegi äkki oskab mind hädast välja aidata
ise teadsin kogu aeg et nr.2 on õhulugeja aga üks tuttav ütles et mingi pisikene ümmargune jubin on hoopis ja nüüd mul juhe koos
kas üldse see õhulugeja siin pildil on ja kui ei ole siis äkki keegi oskab mind selleni juhatada
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 11.04.04 12:19
|
|
|
aga kas see klapp toimib vaakumiga või heitgaaside mõjul?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 11.04.04 12:22
|
|
|
nr2 on õhulugeja ja nr1 see kandiline, kuhu voolikud külge lähevad ongi see tubo rõhku reguleeriv solenoidklapp.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 11.04.04 12:26
|
|
|
kas see kuhu see ATM kirjutatud või see teine kollakat värvi
see millele see ATM kirjutatud on see ongi see klapp mis tiksub nii nagu ise arvab
kui käivitan siis eile ta tiksus näit.ca 30 sek
aga täna peale nende voolikute puhastamise tiksus juba kauem aga ka samuti mingi aja jooksul jääb vait
kui nüüd õieti mäletan siis varem tiksus justkui kogu aeg
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 11.04.04 12:28
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Driver
kas see kuhu see ATM kirjutatud või see teine kollakat värvi
see millele see ATM kirjutatud on see ongi see klapp mis tiksub nii nagu ise arvab
kui käivitan siis eile ta tiksus näit.ca 30 sek
aga täna peale nende voolikute puhastamise tiksus juba kauem aga ka samuti mingi aja jooksul jääb vait
kui nüüd õieti mäletan siis varem tiksus justkui kogu aeg |
see väiksem kollakat värvi
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 11.04.04 12:29
|
|
|
ja siis olin ikkagi ise õigel arvamusel et see nr 2 on õhulugeja
aga kui õhulugejal võtan juhtme küljest ära kui auto käib siis mitte midagi ei muutu et ilmselt siis see ka ikka peetis või vigane sest suits on ikke
taga
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 11.04.04 12:32
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Driver
ja siis olin ikkagi ise õigel arvamusel et see nr 2 on õhulugeja
aga kui õhulugejal võtan juhtme küljest ära kui auto käib siis mitte midagi ei muutu et ilmselt siis see ka ikka peetis või vigane sest suits on ikke
taga |
kui ta sellest aru ei saa, siis võib küll olla. Kas sul tuttavatel või kubis kellelgi sellist autot pole, et tükke proovida?
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 11.04.04 12:35
|
|
|
ühel tuttaval on tavaline td aga sellel vist ple õhulugejat üldse ja kui ka on ega ta vist nii sama ei sobi, mootorid ikke teised ju
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 11.04.04 12:54
|
|
|
aga tead sa mis klapp see on millel need ATM tähed peal on ja miks ta nii oma suva järgi tiksub?
sest auto käis ja siis mingi hetk hakkas ta uuesti tiksuma
ka siis kui sellel klapil/asjal juhe küljest ära oli
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |