Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
"Sierrast Ferrarit naljalt ei ehita!" ehk Eestis kehtivad tehnilised nõuded ja piirangud sõiduautodele.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Zoig[/i] [quote][i]Algselt postitas: Tehnic[/i] sellega oli siuke asi et Leivategija kaevas välja info et on tehtud kunagi KGB jaoks pobeda erivarianti millel oli miskine üle 5L mootor. Muidu poleks projekt ka õnnestunud. [/quote]Minuteada on selle ajastu mudelitest KGB tarvis tehtud ainult GAZ-23 "Super-Volga" mudelit millele istutati vahele GAZ-13 "Tšaika" 5.53L V8. GAZ-20 "Pobeda" Vähemalt minu mäletamist mööda sellist eriversiooni ei saanud. Peamiselt ehk sellepärast, et kõrgetel KGB seltsimeestel oleks veidi häbi tavakodanikule mõeldud Pobedas Tšaika kolonni turvata. Pobedast tehti hoopis esimene "SUV" ehk GAZ-69 veermikuga nelikveoline mudel GAZ-M-72 [quote][i]Algselt postitas: M-Tech[/i] Reno auto puhul on Eesti väga ilusti ära tõestanud, et Eesti on kõvem kui EU. Nimelt oli see auto Saksas arvel kõigi nende modifikatsioonidega 100% legaalselt!!! Samamoodi ilma muudatusteta tuli see auto Eestisse aga Eesti ARK pidi perseli kukkuma kui modifikatsioone nägi. Samas Saksas sõidab selliseid autosid kümneid tuhandeid ringi ja elu on lill. Ma saaks aru, et ta oleks tahtnud neid asju Eestis ise legaliseerima hakata aga need oli ju juba ühe EU riigi poolt tunnistatud legaalseks. Mina lähtun Eesti puhul põhimõttest, et mida vähem sitta torgid, seda vähem ta haiseb. [/quote] ARKiga jagelemise teemal on väga heaks lugemismaterjaliks see teema: http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=2074&postdays=0&postorder=asc&start=0 [quote]ARK-i keeldumine võtta Eesti registrisse UK registris olev auto lõhnavad ühe EU põhiprintsiibi - kaupade vaba liikumise - jämeda rikkumise järgi. Sest UK registrisse arvele võetud autost on saanud EU-s vastavuskinnituse saanud kaup. [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
"Sierrast Ferrarit naljalt ei ehita!" ehk Eestis kehtivad tehnilised nõuded ja piirangud sõiduautodele.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.6%
- SQL:
68.4%
]