Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ranz

 postitati 17.03.03 19:29
Karpa autodel kohe kindlasti lambda andurit pole sest sellel pole lihtsalt sealt saadud infiga midagi peale hakata, siis tundub jah et tegu hoopis mono pritsega.
Ja seda kati ei toihigi sa sealt minema visata... sest tehnilises passis on kirjas et katiga auto ja kui ülevaatusel näevad et pole siis läbi ei saa. Kui ära võtmis mõte on siis vaid see et raud kang ja seest puhtaks ja alla tagsi.
Aga nüüd siis vea juurde... kui on vaakumiga siis tuleks kõik torud ja asjad üle kontrollida, et kas on pragulised või katki kuskilt ja seda kuni sinna maale välja kus kohast vaakum alguse omal saab...
Amadeus

 postitati 17.03.03 09:33
Tsitaat:
Esialgne postitaja Maku
Kuna mu Audil on katalüsaator vahel, kas ei või olla, et lambdaandur mängib mäkra. Mõtlesin, et ehk viskaks täna katalüsaatori üldse vahel minema ja paneks otse toru ning samuti siis lambdaanduri saadaks garaazi tolmu koguma.


Minu kogemuste põhjal karburaatorautodel lambdaandrid puuduvad. Kuid kui sa väidad kindlalt, et sul see olemas, siis lõhnab asi ikkagi monopritse järele.
Aga selle KATiga on sellised lood, et kui ta sul ikka toimib ja visuaalsel vaatlusel ilus ja puhas on, ning päramisest ajab kenasti munahaisu välja, siis pole teda mõttet nahhui loopida. Point nimelt selles, et kuna meie riik ikkagi EU lävel, ning kui me sinna ikkagi saame siis sarnaselt soome, saksa poliitikale maksustatakse ilma katita autod eriti seffi taksiga :)
Muidugi kui otsustad KATi ikkagi jee visata siis lambda anduri olemasolul peab sond ikka sinna sumparisse jääma, vastasel korral jääb ajule segu põlemisjääkide inf saamata ning kytus ja õhk segatakse kokku kuidas jumal juhatab. Tulemuseks imelik kytusekulu, ning erinevused edasikäimises jne.

Samas suured kuulujuttud et KAT jeehat ja auto käib kohe jubedalt edasi on väär, olen ise selle ohver, lammutates korralik KAT välja ja seesamune suur tulemus, et sitaks kW kohe juures, jäi saamata :)
Maku

 postitati 16.03.03 13:13
Kuna mu Audil on katalüsaator vahel, kas ei või olla, et lambdaandur mängib mäkra. Mõtlesin, et ehk viskaks täna katalüsaatori üldse vahel minema ja paneks otse toru ning samuti siis lambdaanduri saadaks garaazi tolmu koguma. Muideks sain ka teada, et teine siiber avaneb vaakumiga. Teie poolne asjalik arvamus tegevusele?
Amadeus

 postitati 15.03.03 21:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja Maku
Niih, mure järgmine, et masin kord liigub, kord jällegist mitte. Nimelt mingi 3000 pöörde juures peaks teine siiber avanema ja auto minek kasvama aga krt võta näpust. Kord on minek olemas, kord mitte. Kas on võimalik, et karbuss ei ava iga kord teist siibrit. Milles kala võib olla?


Mis seisus sul see karpaalune kummipuhver on? Sealt lisaõhku ei kisu?

Muidu need siibrid peaksid kõik mehhaaniliselt liikuma.
ranz

 postitati 15.03.03 00:00
Oleneb mis süsteemiga teine avaneb... kui hoovastikuga siis nagu ei saa eriti olla et kord on kord mitte... kkui vaakumiga siis ei oska öelda... et äkki vaakum kaob vahest või miskit
Maku

 postitati 14.03.03 22:59
Niih, mure järgmine, et masin kord liigub, kord jällegist mitte. Nimelt mingi 3000 pöörde juures peaks teine siiber avanema ja auto minek kasvama aga krt võta näpust. Kord on minek olemas, kord mitte. Kas on võimalik, et karbuss ei ava iga kord teist siibrit. Milles kala võib olla?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]