Tsitaat: | Esialgne postitaja Maku
Kuna mu Audil on katalüsaator vahel, kas ei või olla, et lambdaandur mängib mäkra. Mõtlesin, et ehk viskaks täna katalüsaatori üldse vahel minema ja
paneks otse toru ning samuti siis lambdaanduri saadaks garaazi tolmu koguma. |
Minu kogemuste põhjal karburaatorautodel lambdaandrid puuduvad. Kuid kui sa väidad kindlalt, et sul see olemas, siis lõhnab asi ikkagi monopritse
järele.
Aga selle KATiga on sellised lood, et kui ta sul ikka toimib ja visuaalsel vaatlusel ilus ja puhas on, ning päramisest ajab kenasti munahaisu välja,
siis pole teda mõttet nahhui loopida. Point nimelt selles, et kuna meie riik ikkagi EU lävel, ning kui me sinna ikkagi saame siis sarnaselt soome,
saksa poliitikale maksustatakse ilma katita autod eriti seffi taksiga
Muidugi kui otsustad KATi ikkagi jee visata siis lambda anduri olemasolul peab sond ikka sinna sumparisse jääma, vastasel korral jääb ajule segu
põlemisjääkide inf saamata ning kytus ja õhk segatakse kokku kuidas jumal juhatab. Tulemuseks imelik kytusekulu, ning erinevused edasikäimises jne.
Samas suured kuulujuttud et KAT jeehat ja auto käib kohe jubedalt edasi on väär, olen ise selle ohver, lammutates korralik KAT välja ja seesamune suur
tulemus, et sitaks kW kohe juures, jäi saamata
|