Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ferdinand

 postitati 08.04.03 14:34
Kuidas on kulgend, Bob?? Kas masin sõidab juba? Huvitaks ka väga milles siis ikkagi probleem oli/on.
jaak

 postitati 07.04.03 22:57
Kui väga pikalt peab käivitama, võib väga vabalt olla läbi tagasivooluklapp bensiinipumbal - ei hoia survet üleval, või bensiinipupm ise.
päkapikk

 postitati 24.03.03 20:44
Tsitaat:
Esialgne postitaja bob
Selline küsimus veel, et kas bensiinipumba ja filtri vahel peab veel midagi olema või mitte??? Ma kiskusin omal kogu selle krempli sealt tagant maha ja sinna pumba ja filtri vahele oli eelmise omaniku poolt mingi rullult roostes (filtrit meenutav) julla pandud? Et kas see on millegijaoks ka vajalik või on see mingi oma aretis?

see on rõhu akumulaator vms. selle vidina ülesanne on hoida bensu rõhku stabiilsena - võibolla ka hoolitseb miski rõhu säilimise eest kui mootor off
bob

 postitati 24.03.03 14:42
Selline küsimus veel, et kas bensiinipumba ja filtri vahel peab veel midagi olema või mitte??? Ma kiskusin omal kogu selle krempli sealt tagant maha ja sinna pumba ja filtri vahele oli eelmise omaniku poolt mingi rullult roostes (filtrit meenutav) julla pandud? Et kas see on millegijaoks ka vajalik või on see mingi oma aretis?
bob

 postitati 20.03.03 08:02
Sellise asja mainiks ka ära, et mõni aeg tagasi kui ta mul veel liikus oli veel selline sündroom, et käivitamisel pidi väga pikalt käiama. Ei taht laksust käima minna enam. Pole veel jõudnud seda kütusepumpa vaadata a kui vahetuseks läheb kas A100 pump Coupe'le ka sobib, või on need erinevad?
QUATTRO

 postitati 19.03.03 08:34
Tsitaat:
Esialgne postitaja bob
Kui aus olla, siis kütusepump on veel üks vähestest asjadest mida ma pole veel kontrollinud. Küsimus siis järgmine, kas kellelgi seda manomeetrit äkki on leanata? Selle väikse tööpärast pole mõtet vist seda riista ostma hakata.


ise olen kasutanud tavalist kummipumpamise püstoli manomeetrit,aint et mõõta tuleb selle otsaga mis kummi külge läeb.pumba otsast tuleb täpselt 8mm. toru mille otsa see voolik istub.mul see hetkel maal omal kahjuks .
bob

 postitati 19.03.03 07:51
Kui aus olla, siis kütusepump on veel üks vähestest asjadest mida ma pole veel kontrollinud. Küsimus siis järgmine, kas kellelgi seda manomeetrit äkki on leanata? Selle väikse tööpärast pole mõtet vist seda riista ostma hakata.
päkapikk

 postitati 18.03.03 20:57
Jutt ilmselt k-jetronik pritsest. Vt. mida Quattro ütleb. k-jetroniku pihustite töösure (rõhk mille juures pihusti avaneb) kuskil 3.. bar'i. St kui pumbal survet pole siis pole pumpa ja pole bensiini silindris. tegelt peaks uue k-jetroniku pumba surve olema kuskill 7-8 kanti.
Graabel

 postitati 18.03.03 16:28
Mul oli täpselt sama jama. Kyynlad kuivad ja säde oli ka ilus. Keerasin pihusti vooliku pea poolt lahti ja bena pritsis nii mis kole. Proovisin igast ime vigureid ja lõpux tuli välja, et jagaja ja syytepooli vaheline juhe läbi. Alguses ei osanud seda vaadatagi kuna säde oli. Kallasin veica bensiini otse kollektorisse, et vaadata kas siis lubab. Kui olex lubanud siis selge, et bena pealesaamise probleem, kuna aga ei lubanud siis tedsin kust viga otsima hakata. Rootor ja jagaja olid mul uued ning arvasin ka, et juhtmed korralikud :P
bob

 postitati 18.03.03 15:18
Küünlad kuivad, küte peale ei tule :( Järgmine ndl pidi üks asjapulk vaatama tulema. Ennem ei osaka midagi taga teha.
InTz

 postitati 18.03.03 15:06
Huvitav jama sul.
Kui sa siiani korda pole saanud, siis mul ka üks teooria sellise vea kohta. Enne tahaks teada muidugi millal ta sul enam käima ei läinud. Kas peale mingit remonti, või ühel heal päeval lambist? Kui sa pihusteid ja pihustipead vahetasid, ning veel mingeid osi, kas siis süüde ei võinud paigast ära minna. Kiskusid näiteks jagaja pealt maha ja sai valesti tagasi vms. Ja äkki ongi kogu viga.
Sorry, kui liiga rumal idee.
Ma ka kunagi pihusteid vahetanud ja sai teised lammutusest ostetud ja pidid olema korralikud, kuna otse saksast auto pealt pärit ja pole seda meie saasta bensiini näinud. Peale pihustite paigaldamist aga ei tahtnud auto enam üldse töötada. Abiks oligi Co keeramine, et asi rohkem kütust peale saaks. Aga asja konkreetsetest isenditest ikkagi ei saanud. Ostsin veel ühe komplekti "korralikke pihusteid". Seekord juba targem kontrollisin ükshaaval kõik pihustid auto peal üle kuda pihustavad (pihusti pesast välja ja auto tööle, kohe näha kas pihustab normaalselt või ei). Lõpuks komplekteerisin mitmest komplektist enam vähem töötavad pihustid kokku.
Point järgmine äkki sul "uued" pihustid lihtsalt kinni ja ei tule kütet peale.
sam

 postitati 14.03.03 16:33
endale viilisin selle võtme kruvikast ise.päris hea sai
MEEMEES

 postitati 14.03.03 14:22
3mm nii pikka võtit igalpool ei müüda,endale leidsin pärnust,nii et kui ei leia siis võin anda kasutada.:)
QUATTRO

 postitati 14.03.03 13:41
Tsitaat:
Esialgne postitaja bob
Nukkvõll käib ringi, sest sai eile ta kuidagi käima vägistatud, gaas põhjas kuidagi töötas 3 pütiga. Hullult paukus.


kle,mul siuke idee.
On olnud nii etkui on CO paigast ära täisega siis hakkab asi hulluks minema ja ei saagi käima.Abix on 3mm.kuuskantvõti ja siis proovi keerata kummassegi poole umbes pool ringi korraga,kui see ka ei aita siis ilmselt tuleb juhtrõhuregulaatorisse ronida ja see välja vahetada.

NB.see pump võib sul lüüa nii et vähe pole a kas ta survet ka anda suudab.viska mingi manomeeter otsa sinna pumbale ja mõõda surve ära kui alla 4 bari siis on juba utiil see asi.

bob

 postitati 14.03.03 11:18
Nukkvõll käib ringi, sest sai eile ta kuidagi käima vägistatud, gaas põhjas kuidagi töötas 3 pütiga. Hullult paukus.

Pump peaks OK olema, kui eest bensiinitoru lahti võtta ja pump tööle panna siis tuleb kütust küll, niiet maa ja ilm seda täis (sai järgi proovitud :P)
bob

 postitati 14.03.03 11:17
Kütusefilter, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaan, rootor on samuti uued.
MEEMEES

 postitati 14.03.03 10:19
Mul oli sama jama,.,raplast tulles ja niiske ilm ,vihma ka sadas .,ühtäkki jäi tallinnas auto seisma ja käima enam ei läinud,.Säde oli ,penapump korras,võtsin bensufiltri lahti ja surve olemas ,tegin ühe pihusti lahti ja sealt ei tulnud midagi,küünlad kuivad.,.õhtul pimedas sain kuidagi auto käima ,3 silindrit ainult töötasid,.,ja suureks imestuseks avastasin et mootori pealt tuleb sädememerd,.,Küünlajuhtmed olid pihustitorude peal ja selles viga oligi.,.Järgmine päev proovisin uuesti käima saada aga tulutult,panin uued küünlajuhtmed peale ,ka süütepoolijuhe peale ja pinks ponks korras.,.:)
Antskala

 postitati 14.03.03 10:09
Igaks juhuks kontrolli kas nukkvõll üldse käib ringi ja kui käib, siis vaata kas nukkvõlli ja väntvõlli märgid on paigas.
Endal oli kunagi 2.3 mootoriga selline jama, et vända otsas oli hammasrihma ratas pool tiiru ringi käinud ja siis sai algul ka kahtlustatud pritsepead ja süütepooli jne. Tükk aega sai jamatud, enne kui vea üles leidsime.
antsu

 postitati 14.03.03 09:57
filter okas?torud kuskilt umbes pole?
pumba poolt voolikud ok?
äär

 postitati 14.03.03 09:40
Oli sama jama! Kontrollisin pead(nagu tead),pihusteid,torusi,pumpa.......!Kõik norm!Bentsu aga pütti ei jõudnud.Igaks juhuks vahetasin vana pumba uue vastu ja käib!(samas vana pump stendis kärab küll) Täielik KOTERMANN!
bob

 postitati 14.03.03 09:07
Selline mure siis, et Audi Coupe 2,2 84a, silindritesse ei jõua kütus peale. Küünlad on kuivad, bensiinipump on korras, surve tuleb pritsepeasse sisse, (pea on ära vahetatud, samuti ka pihustid) aga küsimus siis järgmine? Kas pihustitesse peab see surve mis bensiinipumbast tuleb ka edasi jõudma. Pritsepas kui võtta voolikud lahti, bensiin ei pritsi läbi :( Ei teagi mis teha, omal on mõistus otsas. Segane jutt aga äkki kellegil on sama probleem olnud.

Bob

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.9% - SQL: 46.1%]