bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 14.03.03 08:07
|
|
|
Silindrid ei saa bensiini peale :(
Selline mure siis, et Audi Coupe 2,2 84a, silindritesse ei jõua kütus peale. Küünlad on kuivad, bensiinipump on korras, surve tuleb pritsepeasse
sisse, (pea on ära vahetatud, samuti ka pihustid) aga küsimus siis järgmine? Kas pihustitesse peab see surve mis bensiinipumbast tuleb ka edasi
jõudma. Pritsepas kui võtta voolikud lahti, bensiin ei pritsi läbi Ei teagi
mis teha, omal on mõistus otsas. Segane jutt aga äkki kellegil on sama probleem olnud.
Bob
|
|
|
|
äär
huviline
Registreerunud 01.12.02
Asukoht: tln. ja vajadusel ka mujal
Kasutaja on eemal
Auto: cq
|
postitati 14.03.03 08:40
|
|
|
Oli sama jama! Kontrollisin pead(nagu tead),pihusteid,torusi,pumpa.......!Kõik norm!Bentsu aga pütti ei jõudnud.Igaks juhuks vahetasin vana pumba uue
vastu ja käib!(samas vana pump stendis kärab küll) Täielik KOTERMANN!
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.03 08:57
|
|
|
filter okas?torud kuskilt umbes pole?
pumba poolt voolikud ok?
|
|
|
|
Antskala
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
Auto: A6BiTQ
|
postitati 14.03.03 09:09
|
|
|
Igaks juhuks kontrolli kas nukkvõll üldse käib ringi ja kui käib, siis vaata kas nukkvõlli ja väntvõlli märgid on paigas.
Endal oli kunagi 2.3 mootoriga selline jama, et vända otsas oli hammasrihma ratas pool tiiru ringi käinud ja siis sai algul ka kahtlustatud pritsepead
ja süütepooli jne. Tükk aega sai jamatud, enne kui vea üles leidsime.
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 14.03.03 09:19
|
|
|
Mul oli sama jama,.,raplast tulles ja niiske ilm ,vihma ka sadas .,ühtäkki jäi tallinnas auto seisma ja käima enam ei läinud,.Säde oli ,penapump
korras,võtsin bensufiltri lahti ja surve olemas ,tegin ühe pihusti lahti ja sealt ei tulnud midagi,küünlad kuivad.,.õhtul pimedas sain kuidagi auto
käima ,3 silindrit ainult töötasid,.,ja suureks imestuseks avastasin et mootori pealt tuleb sädememerd,.,Küünlajuhtmed olid pihustitorude peal ja
selles viga oligi.,.Järgmine päev proovisin uuesti käima saada aga tulutult,panin uued küünlajuhtmed peale ,ka süütepoolijuhe peale ja pinks ponks
korras.,.
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 14.03.03 10:17
|
|
|
Kütusefilter, küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaan, rootor on samuti uued.
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 14.03.03 10:18
|
|
|
Nukkvõll käib ringi, sest sai eile ta kuidagi käima vägistatud, gaas põhjas kuidagi töötas 3 pütiga. Hullult paukus.
Pump peaks OK olema, kui eest bensiinitoru lahti võtta ja pump tööle panna siis tuleb kütust küll, niiet maa ja ilm seda täis (sai järgi proovitud
)
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 14.03.03 12:41
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja bob
Nukkvõll käib ringi, sest sai eile ta kuidagi käima vägistatud, gaas põhjas kuidagi töötas 3 pütiga. Hullult paukus.
kle,mul siuke idee.
On olnud nii etkui on CO paigast ära täisega siis hakkab asi hulluks minema ja ei saagi käima.Abix on 3mm.kuuskantvõti ja siis proovi keerata
kummassegi poole umbes pool ringi korraga,kui see ka ei aita siis ilmselt tuleb juhtrõhuregulaatorisse ronida ja see välja vahetada.
NB.see pump võib sul lüüa nii et vähe pole a kas ta survet ka anda suudab.viska mingi manomeeter otsa sinna pumbale ja mõõda surve ära kui alla 4 bari
siis on juba utiil see asi. |
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 14.03.03 13:22
|
|
|
3mm nii pikka võtit igalpool ei müüda,endale leidsin pärnust,nii et kui ei leia siis võin anda kasutada.
|
|
|
sam
huviline
Registreerunud 27.10.02
Asukoht: Tallinn, Kihnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi- A6 2,8 142kw
|
postitati 14.03.03 15:33
|
|
|
endale viilisin selle võtme kruvikast ise.päris hea sai
|
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
postitati 18.03.03 14:06
|
|
|
Huvitav jama sul.
Kui sa siiani korda pole saanud, siis mul ka üks teooria sellise vea kohta. Enne tahaks teada muidugi millal ta sul enam käima ei läinud. Kas peale
mingit remonti, või ühel heal päeval lambist? Kui sa pihusteid ja pihustipead vahetasid, ning veel mingeid osi, kas siis süüde ei võinud paigast ära
minna. Kiskusid näiteks jagaja pealt maha ja sai valesti tagasi vms. Ja äkki ongi kogu viga.
Sorry, kui liiga rumal idee.
Ma ka kunagi pihusteid vahetanud ja sai teised lammutusest ostetud ja pidid olema korralikud, kuna otse saksast auto pealt pärit ja pole seda meie
saasta bensiini näinud. Peale pihustite paigaldamist aga ei tahtnud auto enam üldse töötada. Abiks oligi Co keeramine, et asi rohkem kütust peale
saaks. Aga asja konkreetsetest isenditest ikkagi ei saanud. Ostsin veel ühe komplekti "korralikke pihusteid". Seekord juba targem
kontrollisin ükshaaval kõik pihustid auto peal üle kuda pihustavad (pihusti pesast välja ja auto tööle, kohe näha kas pihustab normaalselt või ei).
Lõpuks komplekteerisin mitmest komplektist enam vähem töötavad pihustid kokku.
Point järgmine äkki sul "uued" pihustid lihtsalt kinni ja ei tule kütet peale.
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 18.03.03 14:18
|
|
|
Küünlad kuivad, küte peale ei tule Järgmine ndl pidi üks asjapulk vaatama
tulema. Ennem ei osaka midagi taga teha.
|
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.03 15:28
|
|
|
Mul oli täpselt sama jama. Kyynlad kuivad ja säde oli ka ilus. Keerasin pihusti vooliku pea poolt lahti ja bena pritsis nii mis kole. Proovisin igast
ime vigureid ja lõpux tuli välja, et jagaja ja syytepooli vaheline juhe läbi. Alguses ei osanud seda vaadatagi kuna säde oli. Kallasin veica bensiini
otse kollektorisse, et vaadata kas siis lubab. Kui olex lubanud siis selge, et bena pealesaamise probleem, kuna aga ei lubanud siis tedsin kust viga
otsima hakata. Rootor ja jagaja olid mul uued ning arvasin ka, et juhtmed korralikud
|
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 18.03.03 19:57
|
|
|
Jutt ilmselt k-jetronik pritsest. Vt. mida Quattro ütleb. k-jetroniku pihustite töösure (rõhk mille juures pihusti avaneb) kuskil 3.. bar'i. St
kui pumbal survet pole siis pole pumpa ja pole bensiini silindris. tegelt peaks uue k-jetroniku pumba surve olema kuskill 7-8 kanti.
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 19.03.03 06:51
|
|
|
Kui aus olla, siis kütusepump on veel üks vähestest asjadest mida ma pole veel kontrollinud. Küsimus siis järgmine, kas kellelgi seda manomeetrit äkki
on leanata? Selle väikse tööpärast pole mõtet vist seda riista ostma hakata.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 19.03.03 07:34
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja bob
Kui aus olla, siis kütusepump on veel üks vähestest asjadest mida ma pole veel kontrollinud. Küsimus siis järgmine, kas kellelgi seda manomeetrit äkki
on leanata? Selle väikse tööpärast pole mõtet vist seda riista ostma hakata. |
ise olen kasutanud tavalist kummipumpamise püstoli manomeetrit,aint et mõõta tuleb selle otsaga mis kummi külge läeb.pumba otsast tuleb täpselt 8mm.
toru mille otsa see voolik istub.mul see hetkel maal omal kahjuks .
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 20.03.03 07:02
|
|
|
Sellise asja mainiks ka ära, et mõni aeg tagasi kui ta mul veel liikus oli veel selline sündroom, et käivitamisel pidi väga pikalt käiama. Ei taht
laksust käima minna enam. Pole veel jõudnud seda kütusepumpa vaadata a kui vahetuseks läheb kas A100 pump Coupe'le ka sobib, või on need
erinevad?
|
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 24.03.03 13:42
|
|
|
Selline küsimus veel, et kas bensiinipumba ja filtri vahel peab veel midagi olema või mitte??? Ma kiskusin omal kogu selle krempli sealt tagant maha
ja sinna pumba ja filtri vahele oli eelmise omaniku poolt mingi rullult roostes (filtrit meenutav) julla pandud? Et kas see on millegijaoks ka vajalik
või on see mingi oma aretis?
|
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 24.03.03 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja bob
Selline küsimus veel, et kas bensiinipumba ja filtri vahel peab veel midagi olema või mitte??? Ma kiskusin omal kogu selle krempli sealt tagant maha
ja sinna pumba ja filtri vahele oli eelmise omaniku poolt mingi rullult roostes (filtrit meenutav) julla pandud? Et kas see on millegijaoks ka vajalik
või on see mingi oma aretis? |
see on rõhu akumulaator vms. selle vidina ülesanne on hoida bensu rõhku stabiilsena - võibolla ka hoolitseb miski rõhu säilimise eest kui mootor off
|
|
|
jaak
huviline
Registreerunud 06.04.03
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6
|
postitati 07.04.03 21:57
|
|
|
Kui väga pikalt peab käivitama, võib väga vabalt olla läbi tagasivooluklapp bensiinipumbal - ei hoia survet üleval, või bensiinipupm ise.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 08.04.03 13:34
|
|
|
Kuidas on kulgend, Bob?? Kas masin sõidab juba? Huvitaks ka väga milles siis ikkagi probleem oli/on.
|
|
|