Teema ülevaade |
TurboQuattro
|
postitati 25.11.15 14:15 |
Mul on pakkuda typ89 coupe quattro põhi kui keegi peaks soovima hulluks minna. Põhi korralik aukude ja roostevaba. Sillad puuduvad ainult põhi.
|
bob
|
postitati 05.11.15 23:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: bob
Kuidagi harvaks jäänud viimastel aastatel sellised projektid, Zoig sa oma punast ei tahagi quattroks teha? | Mul juba punane on quattro, ma ei mõista millest sa räägid |
Ma olen ainult fwd kupeed näinud
|
Zoig
|
postitati 04.11.15 22:55 |
Tsitaat: | Algselt postitas: bob
Kuidagi harvaks jäänud viimastel aastatel sellised projektid, Zoig sa oma punast ei tahagi quattroks teha? | Mul juba punane on quattro, ma ei mõista millest sa räägid
|
Rix
|
postitati 04.11.15 21:12 |
Viimane esiveolisest quattro ehitus, mis mulle foorumis silma jäänud, on weiks-i B4 2.0 -> 1.8T Q
|
bob
|
postitati 04.11.15 20:56 |
Kuidagi harvaks jäänud viimastel aastatel sellised projektid, Zoig sa oma punast ei tahagi quattroks teha?
|
Zoig
|
postitati 04.11.15 19:07 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Sparkle
Tuvastasin B2 passati tagasilla kuid kere...? | Eks ikka kuubikuline
http://audi-b2.pl/forum/viewtopic.php?p=9281
|
Sparkle
|
postitati 04.11.15 17:43 |
Tuvastasin B2 passati tagasilla kuid kere...?
|
djcannabiz
|
postitati 04.11.15 16:38 |
Kuna lumi nagunii varsti maas siis....
http://images23.fotosik.pl/162/64b7f3260a7892ed.jpg
http://images43.fotosik.pl/198/5b9c602d213a93c4.jpg
|
risto995
|
postitati 11.11.14 19:05 |
Lugesin just läbi , kütusepaak ja see abs-i teema pole ka teabmis õudus
|
Rix
|
postitati 11.11.14 18:32 |
Tsitaat: | Algselt postitas: risto995
Tahad öelda ,et B6 piisab ainult kasti , kardaani ja tagumise silla vahetamisega ?! :O |
Head lugemist: http://texasaudigroup.com/forums/showthread.php?t=7534 & http://www.audizine.com/forum/showthread.php/259582-AWD-Swap-almost-DONE
Lisaks peab vahetama ka kütusepaagi ja võibolla veel ka ABS aju/pump ja ehk midagi veel.
|
risto995
|
postitati 11.11.14 18:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Alates B6 kerest pole asi enam nii dramaatiline, kuna kere kallale ei pea üldjuhul minema. |
Tahad öelda ,et B6 piisab ainult kasti , kardaani ja tagumise silla vahetamisega ?! :O
|
Germo
|
postitati 05.11.14 17:43 |
|
kps
|
postitati 30.10.14 18:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: martin321
No võiks täpsemat infot kaa olla, need teemad suht kasutu hämamine. |
Oled proovinud kunagi kasvõi kapoti all toimetades kogu tegevust dokumenteerida ja jäädvustada? Paljud teevad asju ikka tegemise, mitte teiste
õpetamise pärast . Tootekoode ja hindasid ei too keegi kuldkandikul ukse
taha.
Minu kogemus näitab seda, et mida raskem töö, seda vähem ma mõtlen mingi pildi tegemisele. Hiljem võib ju kirjutada kuidas ja mida sai tehtud, aga
sellest tuleb ju samasugune "hämamine" välja, mida lõppkokkuvõttes polekski justkui mõtet olnud kirjutada kuldkandiku ootajatele .
|
martin321
|
postitati 30.10.14 18:37 |
No võiks täpsemat infot kaa olla, need teemad suht kasutu hämamine.
|
prj
|
postitati 29.03.14 09:17 |
Alates B6 kerest pole asi enam nii dramaatiline, kuna kere kallale ei pea üldjuhul minema.
|
aixx
|
postitati 28.03.14 21:43 |
Et teemat pisut elus hoida ka suvel, siis allpool on näide, kuidas kõigepealt pandi esiveolisele B4-le V8, siis otsustati, et paneks kaks turbot ka
ning selle käigus saadi lõpuks aru, et viimanegi pidamine kaob, siis ehitati veel neliveoliseks ka. Pildid on kõnekad, muus osas aitab tõlk.
https://pl-pl.facebook.com/pages/BRmotoRS/349085048453487
https://www.youtube.com/user/kowhy/videos
|
Joel
|
postitati 15.12.10 08:48 |
Kuna iga lume tulekuga tekib siia foorumisse ridamisi uusi teemasid stiilis "mul on see ja see esiveoline Audi, tahaksin ta quattroks ehitada - mis
juppe on vaja ja kas on keeruline töö", siis paneme siia sticky'na üles lingid teemadele, kus seda küsimust on juba mitmest vaatenurgast lahatud.
Lühikokkuvõte:
Esiveolisest Audist quattro ehitamine ei ole üldjuhul majanduslikult, ideoloogiliselt ega puhtpraktiliselt mõistlik ettevõtmine, sest autode põhjad on
üldjuhul erinevad, mistõttu on ümberehitus üsna kapitaalne. Erandina võib see ümberehitus olla mõistetav hobiautode puhul, nt B3/B4 Cabrio, mis
tehasest vaid esiveolisena väljus, st tehase-quattrot ei ole olemas. Teiste Audide puhul on sügavalt ebaotstarbekas kulutada aega, raha ja närve
üritamaks saavutada midagi, mis on juba aastaid tagasi tehase poolt valmis tehtud ja tänapäeval juba väga odavalt kättesaadav. Kui oma esiveoline auto
nii armas on, siis võib osta palja quattro kere koos käigukasti ja veermikuga ja kogu muu tehnika, sisustuse ja lõhnakuuse sinna ümber tõsta - jääb
tunne alles.
Alljärgnevalt siis mõned viited:
Quattro ehitamine
Esiveduse Audi Coupe tegemine quattroks
Esiveoline nelikveoliseks
Küsimus A4 kohta
fwd to awd
K: vana coupe quattroks
jne...
|