Lehekülgi: 1 2 |
taats
huviline
Registreerunud 06.04.08
Asukoht: kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: audi coupe 2,0
|
postitati 23.10.09 15:55
|
|
|
esiveoline nelikveoliseks
Tsitaat: | tervist, tekkis möte et teha selline projekt et esi veoline audi coupe neliveoliseks teha. kas keegi oskab öelda, et kuidas
tagasildadega on, kui palju tuleb seal ära vahetada ja kas kinnitused istuvad? |
Tervist, tekkis mõte, et teha selline projekt, et esiveoline Audi Coupe neliveoliseks teha. Kas keegi oskab öelda, et kuidas tagasildadega on, kui
palju tuleb seal ära vahetada ja kas kinnitused istuvad?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.09 16:00
|
|
|
Ma alles mõni päev tagasi mõtlesin, et esimesed lörtsisajud juba olnud, aga foorumis polegi veel ühtegi uut fwd->q teemat.
|
|
|
|
raivo98
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.09 16:00
|
|
|
Lõikad auto keskelt pooleks ja liidad quatro taga osa külge ja asi korras. Asi toimib, järele katsetatud aga suht mõttetu töö kuna asi läheb
rahaliselt kallimaks kui see väärt on. Ja plus siis veel jama arkis.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 23.10.09 16:23
|
|
|
Odavam on tagavedu käigukangi tagant juurde mõelda, sellest hoovast mida saab enamasti üles tõmmata autos. Või osta mõni cupe quatro, sest eestis
võibolla 10 -20 inimest, kes on kokku suutnud 4 veolised autod ehitada. Alati on otstarbekam ja lihtsam võtta juba 4 veoline auto ja seda arendada.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 23.10.09 17:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Samzik
Odavam on tagavedu käigukangi tagant juurde mõelda, sellest hoovast mida saab enamasti üles tõmmata autos. |
Pole mina veel näinud, et see kang midagi vedama paneks. Peab vist ka
proovima.
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 23.10.09 17:08
|
|
|
See on vist hooajaline nähtus. Nagu ka kevadine turbotamine.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 23.10.09 17:09
|
|
|
Talv pole enam kaugel - õiged teemad hakkavad foorumisse jälle tulema.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 23.10.09 19:00
|
|
|
Mul tekkis üks idee, mis on ajendatud järgnevast:
Audi on üks vähestest automarkidest, millel väga laialt levinud nii esi-, kui nelivedused mudelid. Sellest johtuvalt tekib paljudel idee muuta oma
olemasolev või ihaldatav esivedune liikur neliveduseks. Seda eelkõige seetõttu, et ka väikseimale autohuvilisele on teada quattro olemasolu Audi
mudeliseerias.
Audiklubi foorum on üks põhilisi internetipõhiseid infoallikaid Audide kohta ning siit tuleb otsima infot pea igaüks, keda vaevab peas mõte
2wd->4wd. Seega võiks olla foorumi alajaotuste hulgas selline eraldi teema, kus käsitletakse esivedusest quattroks muutmise protsessi. Sinna
sisenedes oleks ilmselt 99.9% inimestele selge, et pole mõtet sellekohast küsimust ehitama hakata(v.a b4 sedaan/avant). Need tõsised aretajad, kes
reaalselt sellist asja ette võtavad ei hakka ju siit foorumist infot küsimagi, sest ideeliselt saab ka ZAZ 968 ehitada neliveoliseks.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 23.10.09 19:57
|
|
|
Lisan Teemo jutule mõne kommentaari lisaks.
Mitte ükski normaalne inimene, kes on selle vabandage väga k*pi läbi teinud, ei viitsi hakata mingile wannabe'le seletama kogu "projekti" vältel,
mille kõigega arvestama peab jnejne. Nii, et kui ka mina oleksin selle tee läbinud, oleksin ma lihtsalt VAIT, et mitte tõmmata endale mõttetut
tähelepanu!
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 23.10.09 20:31
|
|
|
Ainukene mudel, mis seda tööd vääriks on vast B4 cabrio. Ja seda ka vaid koos 20V ülelaetava motoga.
300 000-400 000.- saaks hakkama
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 23.10.09 20:38
|
|
|
Kps-i jutule kommentaariks veel - et keegi kes selle jama läbi teinud võiks ju siiski miski umbkaudse ajamäära ja rahakulu kirjutada eraldi tehtavale
quattrotamise teemale, siis oleks kohe asi selge. Selge ju on, et erinevate autode neliveduseks ehitamine erineb rahaliselt palju, aga kui miski näide
olemas, siis ei teki ehk kiusatust ka...Usun et see jääks ka üheks väheseks postituseks selles teemas
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 23.10.09 20:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vihane-Tihane
Ainukene mudel, mis seda tööd vääriks on vast B4 cabrio. Ja seda ka vaid koos 20V ülelaetava motoga.
300 000-400 000.- saaks hakkama | Niipalju kui kuulnud
olen, siis need kes Cabriole on nelikveo külge aretanud (ja 20vt) ütlevad, et enam kunagi nad seda uuesti ei tee, liigapalju jebi ja jamamist on
sellega.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 23.10.09 20:57
|
|
|
Vabanda, aga see on täpselt sama umbmäärane kui naise ilu!
Lihtsalt inimestel on oskused ja võimalused erinevad, tean poisi kes ehitas endale 4 veolise g2 (esiveolisest) ja sõidab sellega praegu. Ja ma usun,
et üle 50 000 tal ei läinud. Seda koos auto värvimise ja velgede ostuga. Aga iga mees ei tõmba jänest kübarast välja kah ! Ja nõustun kõigiga kes ütlevad, et see on kallis ja keeruline. Need kes
ehitada tahavad, need tõesti ei tule foorumi uurima kas saab teha! Selleasemel ostavad omale 4 veolise doonori ja võtavad oma garaazis relaka ja
tiigelsae pihku ning nüsivad. Kui doonori jaoks raha pole pole ka mõtet midagi ehitama hakta! Sest valdavalt doonori ost on üks odavamaid asju kogu
selle projekti juures. Mingi sellise teema peaks stickyks panema ja siis kõik kes küsivad ja väärivad vastamist lisama sinna teemasse kokku.
Jõudu ja jaksu neiele kes midagi oma kätega valmistavad, ja ka oma kogemusi jagavad meile!
Rain.
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Kps-i jutule kommentaariks veel - et keegi kes selle jama läbi teinud võiks ju siiski miski umbkaudse ajamäära ja rahakulu kirjutada eraldi tehtavale
quattrotamise teemale, siis oleks kohe asi selge. Selge ju on, et erinevate autode neliveduseks ehitamine erineb rahaliselt palju, aga kui miski näide
olemas, siis ei teki ehk kiusatust ka...Usun et see jääks ka üheks väheseks postituseks selles teemas |
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 23.10.09 21:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Samzik
Vabanda, aga see on täpselt sama umbmäärane kui naise ilu!
Lihtsalt inimestel on oskused ja võimalused erinevad, tean poisi kes ehitas endale 4 veolise g2 (esiveolisest) ja sõidab sellega praegu. Ja ma usun,
et üle 50 000 tal ei läinud. Seda koos auto värvimise ja velgede ostuga. Aga iga mees ei tõmba jänest kübarast välja kah ! Ja nõustun kõigiga kes ütlevad, et see on kallis ja keeruline. Need kes
ehitada tahavad, need tõesti ei tule foorumi uurima kas saab teha! Selleasemel ostavad omale 4 veolise doonori ja võtavad oma garaazis relaka ja
tiigelsae pihku ning nüsivad. Kui doonori jaoks raha pole pole ka mõtet midagi ehitama hakta! Sest valdavalt doonori ost on üks odavamaid asju kogu
selle projekti juures. Mingi sellise teema peaks stickyks panema ja siis kõik kes küsivad ja väärivad vastamist lisama sinna teemasse kokku.
Jõudu ja jaksu neiele kes midagi oma kätega valmistavad, ja ka oma kogemusi jagavad meile!
Rain. |
Ma ei väidagi, et mehed sellisi teevad, aga foorumis on pahatihti sellisi postitusi, kus inimene ei tea asjast üldse midagi aga tahe on suur. Asja
eesmärk ongi eraldada terad sõkaldest. Kes näeb mis see asi maksma võib minna ja mis see ajakulu on, see saab ka kohe aru, kas asi on ettevõtmist
väärt või ei. Nagu näed oli just postitus kus pakuti hinnaks 300-400k. See on ilmselt suht äärmus. Kuid kui inimene asja teadmata arvab et kogu asja
tegemine võiks minna a la 5 tuhat, siis mõne asja läbi teinud mehe postitus annab ka talle selgust.
"Isetegelasi" toetan ka ise, kuid mingisugune knowhow võiks siin kuskil
siiski kajastuda ju...
M.
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.09 21:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: Vihane-Tihane
Ainukene mudel, mis seda tööd vääriks on vast B4 cabrio. Ja seda ka vaid koos 20V ülelaetava motoga.
300 000-400 000.- saaks hakkama | Niipalju kui kuulnud
olen, siis need kes Cabriole on nelikveo külge aretanud (ja 20vt) ütlevad, et enam kunagi nad seda uuesti ei tee, liigapalju jebi ja jamamist on
sellega. |
Töö kindlasti on kallis aga 300-400 tuhat on üle pakutud (B4). (kui ei ole täpsustatud mis seisus 20v)
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 23.10.09 23:01
|
|
|
Nagu Samzik vihjas, otsene rahaline kulu sõltub ikka sellest, kui palju sul käsi endal otsas on.
Mina ei karda ühtegi füüsilist liigutust, pigem kardan seda, mis sellest projektist peale valmimist paari kolme aasta pärast järgi jääb, sest keretööd
saada rebase eest pidama on väga raske, vahet pole kui kallite materjalidega seda teha üritada (ei tugine paraku oma isiklikule arvamusele vaid tuttavate värvimisega tegelevate isikute kogemusele). Jooks
õigesti paika saada on samuti suhteliselt tricky sh*t ja eeldab veidike inseneriaju endalt, mitte lootes teistele.
Mina hullu peaga kunagi kalkuleerisin b2 coupe fwd->b2 coupe Q ja ostsin isegi algse plaani järgi Q doonori fwd coupele lisaks. Peale seda kui sai
põhja alla mõlemale isendile kõrvuti vaadatud sai tõsiasi selgeks, et doonori eraldi taastamisel ja coupe esiveoliseks jätmisel ja taastamisel on
rohkem potensiaali ja pikaajalisemat eluiga kui mõlemad isendid põhimõtteliselt p*rse keerata . Selline ümar kalkulatsioon meeletu mahuga oma tööga oli kuhugi ~80t eegu kanti, sinna sisse oli loomulikult
arvestatud ka enamus veermiku ja pidurisüsteemi uute vastu välja vahetamist ja jõuallika vahetust koos remoga. Mida polnud sisse arvestatud oli
iluasjad ja salongi taastamine.
Ümaralt jaotus kogu kalkulatsioon selliseks:
* Keretööd koos värvimisega 40t, millest 20t oli puhtalt ümberehitus, ülejäänu olemasoleva taastamine või uute vastu vahetamine, füüsiline pool
osaliselt oma töö, värvi eeltööd ja värvimine juba teenus. Füüsiliste toimingute teenuse hind mitte alla 15k lisaks.
* Moto, käimar, tagasild 25t - plaanis midagi rohkemat kui r5 vabalthingav polnud ja enamjaolt oma töö. Teenustööna alla 10k poleks kindlasti välja
mänginud lisaks.
* Kõikvõimalikud juriidilised toimingud, et selle asjaga üldse sõita saaks ~15t, kuna ka ARKis ei omanud keegi mingit selgemat ülevaadet, palju see
maksma oleks võinud minna koos kaudsete kuludega.
* Nüüd kui arvestada, et ka salong oleks niikuinii tegemisse läinud, siis sellele veel juurde 10-20k sõltuvalt siis töö kvaliteedist materjalidest ja
kindlasti poleks seda ise teinud.
* Lisaks mingi 10k julma "üllatusteks"
Kokku võite ise uuesti lüüa, mis see oleks siidinäpule maksma läinud.
Kui tegemist oleks mingi "põlluralli" projektiga, siis ostaks ma lihtsalt b3 Q, keeraks sinna mingi asisema asja aiste vahele või ajaks vana
maksimaalselt käima ja teeks "hingamise" korda, peksaks masina seest puhtaks, teeks jooksu korda ja annaks minna kuni üle katuse keeraks. 50k raha
eest saaks nalja kui palju.
Seda arvamust ma olen korduvalt siin foorumis välja öelnud, mida ma arvan kodanikest, kes oma ainsat igapäevasõidukit "projektiks" nimetavad, mis ka
iga päev "projekti ehitamise käigus" tööle ja koju sõidavad .
Peace ehitajad ja "ehitajad".
Kps rohkem peale ei võta .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
toomas777
huviline
Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a
|
postitati 23.10.09 23:28
|
|
|
Tundub lihtne, edu!
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 24.10.09 05:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
Töö kindlasti on kallis aga 300-400 tuhat on üle pakutud (B4). (kui ei ole täpsustatud mis seisus 20v) | Cabrio puhul ongi selles
konks, et tegu pole B4 kerega. Põhi polevat ka sama kui Coupel (B3), sest lisaks on igatsorti tugevdused(sh topeltpõhi) mis selle töö väga keeruliseks
muudavad. Ega ilmaasjata Audi Cabriot ainult esiveduliseks ei jätnud.
Hinnaosas ma ei tea, kas 300-400k on reaalne või utoopia, pole nelikveoliseks tegemise osas B4 keredest kaugemale vaadanud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 24.10.09 07:05
|
|
|
300-400 tuhhi ei ole tegelikult utoopia vaid niipalju ilmselt ka läheb, kui eesmärk ei ole ainult miskit "jääraja" liikurit ehitada. Sellisel
projektil on ainult siis ju minginegi mõte, kui auto viimistletakse filigraanselt otsast lõpuni ära. Kapotialune, interjöör ning välimus.
1. 500hp jõuallikas koos juhtsüsteemiga+väga hea väljnägemine. 150 000
2. interjöör 30000
3. vedrustus+pidurid 25000
4. doonor auto 10000-20000 (põhi, kardaan, tagasilla jupid....jms)
5. tagatiffer S2 oma +uued puksid 6000.-
5. taastatud S käigukast+sidur 15000
6. kere tööd +värvimine (abimaterjalid, värvid, pahtlid, mastiksid jne.) 25000-35000
7. veljed+rehvid 18/toll 20 000
8. ootamatud väljaminekud 10 000-20 000 (kõikvõimalikud abimaterjalid
9. vähemalt 10 kasti õlu 2500
Hetkel 316000.- koos. Kõik see eeldab ise tegemist. Välja arvatud värvimistööd, mida ikka oma garaa˛is ei tee.
Ei ole siin audio süsteemi sees.
Ei ole spetsialist ning seega hinnaskaala ei pruugi paika pidada.
Ei ole ühtegi sellist teinud ega hakka ka tegema.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 24.10.09 08:15
|
|
|
Mis krdi asi see on? V6 Quattro Coupe'st tehtud turbo-esivedune?
|
|
|
|
toomas777
huviline
Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 24.10.09 13:48
|
|
|
Tegu ei ole ju projektiga, kus esiveolisest tehakse Quattro.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.09 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Samzik tean poisi kes ehitas endale 4 veolise g2 (esiveolisest) ja sõidab sellega praegu.
|
Küsi oma tuttava käest kas ta sama tee uuesti ette võtaks? ma pakun 99% kindlusega, et vastus on EITAV, sellepärast ei ole ka olemas ühtki
firmat/iskut kes sellist teenust pakuks, tegu ei ole just väga lihtsasti teostatava lahendusega ning kesiganes selle töö kunagi ette on võtnud ning
miskil ime kombel selle ka lõpuni teinud... ei tee seda enam elusees uuesti.
Ja ma ei saa aru miks too teema veel lukus ei ole? samal teemal jahutud ju küll ja küll...
|
|
|
|
toomas777
huviline
Registreerunud 05.07.08
Asukoht: ida-viru
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 q 1.9tdi 85kw 01a
|
postitati 24.10.09 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: john
Tegu ei ole ju projektiga, kus esiveolisest tehakse Quattro. |
Tegu oli vastusega Joeli küsimusele ja eelnevad kaks pilti lihtsalt näitamaks erinevust esiveolise ja quattro vahel .
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |