Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Amadeus

 postitati 25.02.03 17:48
Ühildun 100% Quattro arvamusega, lisaks mainiks ka veel selle ära, kui mõni mees lähiajal Jaguar XJ12 või Bentley Turbo omanikuks saab, siis teda ootavad samad pidurid ees :)
QUATTRO

 postitati 25.02.03 12:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Aitäh teema õigesse kohta tõstmise eest!
Kuid kuidagi ei õnnestu mul aru saada mis selle ufopiduri mõte ikkagi on?


Esiteks:kuna on tegu suurema hõõrdepinnaga siis on ka suurem pidurdusjõud.
teiseks:ketta jahutus on tunduvalt parem kuna seda supportit ei ole väljaspool jalus.
kolmandaks:mis oleks veel lihtsam rahateenimise võimalus.(enamus inimesi vaatab seda pidurit ja lähevad kohe teenindusse klotse vahetama,kuna klotside kättesaamine tundub esmapilgul jummala võimatu(mis on tglt isegi liiga lihtne)
üldiselt ütleks et tegu on ühe hea leiutisega,kuid miinuseks on ülikõrge hind:cool:
fox

 postitati 25.02.03 10:42
S4 91-94a (2,2; V8)
S6 94-97a (osadel 2,2)
200 89-90a (2,2 20V)
V8 88-94a

Ise kahjuks pole neid "ufo" pidureid tõsiselt proovida saanud aga pole ka kuulnud et keegi oleks eriti kiitnud. Isegi kui on uue ketta peale kulutanud 3k. tk.
ferdinand

 postitati 25.02.03 10:36
Aitäh teema õigesse kohta tõstmise eest!
Kuid kuidagi ei õnnestu mul aru saada mis selle ufopiduri mõte ikkagi on?
indro

 postitati 25.02.03 10:36
Tsitaat:
Esialgne postitaja Hanc
mis mudelitel ja mis aastateni selliseid pidureid pandi ?
Toimivana on vist tegemist hea süsteemiga ?

Kasutati A200, S4 ja V8 puhul minuarust, ärge kõvasti pexke, kui väga mööda panin :)
Hanc

 postitati 25.02.03 10:21
mis mudelitel ja mis aastateni selliseid pidureid pandi ?
Toimivana on vist tegemist hea süsteemiga ?
Joel

 postitati 25.02.03 08:17
Kui sellelt fox'i postitatud jooniselt veel täpselt pihta ei saa, siis seletuseks niipalju, et kui tavalised pidurikettad on nö. supitaldrikukujulised ning pidurisuport pannakse neile peale väljastpoolt, siis UFO-pidurite puhul on ketas rõngakujuline ja pidurisuport asub ketta seespool kohe seljaga rattalaagri vastas. Selleks, et see rõngakujuline ketas seal niisama ei vedeleks on see ketas välimisest äärest kinnitatud (UFO-kujulise) metallkorpuse külge, millest lähevad läbi rattapoldid ning mis siis seda rõngast paigal hoiab ja pidurikettana töötada laseb.

Asja iva on selles, et 15" velje sisse saaks paigutada võimalikult suure piduriketta. Tavavariandis peab ketta ja velje vahele mahtuma pidurisuport, UFO-piduriketas võib sisuliselt veljeni välja minna.

Ristlõikes näeb asi välja umbes niisugune:
http://www.hot.ee/quattroclub/stuff/UFOpidur.jpg

Sama süsteem on kasutusel F1 autodel, kuna nende MEGApidurid peavad nõuete kohaselt mahtuma 13" velgede sisse...

PS. Tõstsin teema õigesse kohta.
fox

 postitati 25.02.03 07:16
Vaata SIIT peaksid saama hea pildi milline asi välja näeb.
ferdinand

 postitati 25.02.03 06:24
Olen siin foorumis korduvalt kokku puutunud terminiga "ufopidurid" ja sellega seonduvalt ka nende ümberehitamisest mingitele mersu ketastele. Lihtsalt hakkas huvitama, kas keegi oleks nii hea ja seletaks mulle misasi see ufopidur on. Kas piduriketas on siis koonjas vä???

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]