ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.02.03 05:24
|
|
|
Ufopidurid
Olen siin foorumis korduvalt kokku puutunud terminiga "ufopidurid" ja sellega seonduvalt ka nende ümberehitamisest mingitele mersu
ketastele. Lihtsalt hakkas huvitama, kas keegi oleks nii hea ja seletaks mulle misasi see ufopidur on. Kas piduriketas on siis koonjas vä???
|
|
|
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 25.02.03 06:16
|
|
|
Vaata SIIT peaksid saama hea
pildi milline asi välja näeb.
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 25.02.03 07:17
|
|
|
Kui sellelt fox'i postitatud jooniselt veel täpselt pihta ei saa, siis seletuseks niipalju, et kui tavalised pidurikettad on nö.
supitaldrikukujulised ning pidurisuport pannakse neile peale väljastpoolt, siis UFO-pidurite puhul on ketas rõngakujuline ja pidurisuport
asub ketta seespool kohe seljaga rattalaagri vastas. Selleks, et see rõngakujuline ketas seal niisama ei vedeleks on see ketas välimisest
äärest kinnitatud (UFO-kujulise) metallkorpuse külge, millest lähevad läbi rattapoldid ning mis siis seda rõngast
paigal hoiab ja pidurikettana töötada laseb.
Asja iva on selles, et 15" velje sisse saaks paigutada võimalikult suure piduriketta. Tavavariandis peab ketta ja velje vahele mahtuma
pidurisuport, UFO-piduriketas võib sisuliselt veljeni välja minna.
Ristlõikes näeb asi välja umbes niisugune:
Sama süsteem on kasutusel F1 autodel, kuna nende MEGApidurid peavad nõuete kohaselt mahtuma 13" velgede sisse...
PS. Tõstsin teema õigesse kohta.
|
|
|
|
Hanc
huviline
Registreerunud 19.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Accord
|
postitati 25.02.03 09:21
|
|
|
mis mudelitel ja mis aastateni selliseid pidureid pandi ?
Toimivana on vist tegemist hea süsteemiga ?
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.03 09:36
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Hanc
mis mudelitel ja mis aastateni selliseid pidureid pandi ?
Toimivana on vist tegemist hea süsteemiga ? |
Kasutati A200, S4 ja V8 puhul minuarust, ärge kõvasti pexke, kui väga mööda panin
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 25.02.03 09:36
|
|
|
Aitäh teema õigesse kohta tõstmise eest!
Kuid kuidagi ei õnnestu mul aru saada mis selle ufopiduri mõte ikkagi on?
|
|
|
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 25.02.03 09:42
|
|
|
S4 91-94a (2,2; V8)
S6 94-97a (osadel 2,2)
200 89-90a (2,2 20V)
V8 88-94a
Ise kahjuks pole neid "ufo" pidureid tõsiselt proovida saanud aga pole ka kuulnud et keegi oleks eriti kiitnud. Isegi kui on uue
ketta peale kulutanud 3k. tk.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.02.03 11:04
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Aitäh teema õigesse kohta tõstmise eest!
Kuid kuidagi ei õnnestu mul aru saada mis selle ufopiduri mõte ikkagi on? |
Esiteks:kuna on tegu suurema hõõrdepinnaga siis on ka suurem pidurdusjõud.
teiseks:ketta jahutus on tunduvalt parem kuna seda supportit ei ole väljaspool jalus.
kolmandaks:mis oleks veel lihtsam rahateenimise võimalus.(enamus inimesi vaatab seda pidurit ja lähevad kohe teenindusse klotse
vahetama,kuna klotside kättesaamine tundub esmapilgul jummala võimatu(mis on tglt isegi liiga lihtne)
üldiselt ütleks et tegu on ühe hea leiutisega,kuid miinuseks on ülikõrge hind
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 25.02.03 16:48
|
|
|
Ühildun 100% Quattro arvamusega, lisaks mainiks ka veel selle ära, kui mõni mees lähiajal Jaguar XJ12 või Bentley Turbo
omanikuks saab, siis teda ootavad samad pidurid ees
|
|
|