Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
martin471

 postitati 07.05.13 20:44
Küllap ikka kuskil mõni kaitse on, relee klõpsumist kostus ntks kuskilt juhi poolt, armatuuri alt. Vibra oli tõenäoliselt siiski tingitud kulunud silindri ülaosadest, see sõltus paljudest erinevatest tingimustest ja ega alati tunda i olnudki. Tõenäoliselt ei olnud asi siiski patjades...
heinz23

 postitati 05.05.13 17:53
Kust see padi toite saab,on mingi kaitse ?
heinz23

 postitati 05.05.13 09:04
Aga mis vibrast sai ?
martin471

 postitati 04.05.13 21:58
Tsitaat:
Algselt postitas: heinz23
Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Auto on siis 2.5TDI mootoriga. Vaatasin, et patjade küljes on pistikud. Otsingu kaudu eriti infot ei leidnud, kuid sain teada, et need on vastavalt mootori pööretele jäikust muutvad padjad. Vaatasin neid patju ja nägin, et mõlema pistiku vahelt tuli mingit pruunikat möga välja. Hakkasin kahtlustama, et padjad hakkavad saba andma. Viimasel ajal on külmalt käivitades algul jube vibratsioon või ragin sees, justkui miski käiks otse vastu keret.

Mis süsteemiga need padjad siis töötavad, kas magnetiga? Kas see jama võib selleks sealt välja tulla, et need on silikoonpadjad? Viimaseks küsimuseks oleks siis see, et kui palju need padjad umbes maksavad?




Kas oli patjade vahetusest abi?


Praeguseks juba aasta tagasi müüsin auto maha, aga patju mina ei vahetanud. Pistiku ümbert oli kergelt õline küll, aga usun, et padi siiski töötas. Vahetus oleks olnud mõttetu raha raiskamine. Paljudel C4-del on need padjad õlised, aga et sellel autol neid massiliselt vahetataks...mina pole igatahes kuulnud...
heinz23

 postitati 02.05.13 18:47
Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Auto on siis 2.5TDI mootoriga. Vaatasin, et patjade küljes on pistikud. Otsingu kaudu eriti infot ei leidnud, kuid sain teada, et need on vastavalt mootori pööretele jäikust muutvad padjad. Vaatasin neid patju ja nägin, et mõlema pistiku vahelt tuli mingit pruunikat möga välja. Hakkasin kahtlustama, et padjad hakkavad saba andma. Viimasel ajal on külmalt käivitades algul jube vibratsioon või ragin sees, justkui miski käiks otse vastu keret.

Mis süsteemiga need padjad siis töötavad, kas magnetiga? Kas see jama võib selleks sealt välja tulla, et need on silikoonpadjad? Viimaseks küsimuseks oleks siis see, et kui palju need padjad umbes maksavad?




Kas oli patjade vahetusest abi?
Big

 postitati 10.03.10 18:45
Hüdropadjas oleva solenoidklapi riknemist tuvastab ka Vag-Com.
Kui klapp tegevuse lõpetab, hakkab ka õli lekkima.

Forss`s maksab see hüdropadi B6`le vaid 1128.- (+km).

Ei tea kas a või b osa.
ferdinand

 postitati 10.03.10 08:30
Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Tsitaat:
Algselt postitas: dimka70
Ehk on ka piltidest kasu: Link


Siin piltidel küll nagu kahest õli kanalist pole juttu vaid välis õhust :)


No vot nii ongi- tihtilugu esitatakse tõe pähe "fakte" mis tõele ei vasta. Ja katsu siis aru saada üldises foorumimulas, et mis see tegelikult tõele vastab.;) Seega- on küll kaks õlikambrit ja lisaks veel õhukamber magnetklapiga. Pigem hüdropneumaatilised padjad hoopis.
a90q20v

 postitati 09.03.10 21:32
Tsitaat:
Algselt postitas: dimka70
Ehk on ka piltidest kasu: Link


Siin piltidel küll nagu kahest õli kanalist pole juttu vaid välis õhust :)
dimka70

 postitati 09.03.10 21:20
Ehk on ka piltidest kasu: Link
martin471

 postitati 15.12.09 05:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive


Mnjah. Ma alati ütlen: "Ma pole nii rikas, et osta odavaid/kasutatud asju". Nknii lähed varsti uusi ostma ja siis maksad vahetuse raha jälle või siis raiskad oma aega.


Ma pole jälle nii rikas, et osta mingeid tühiseid patju hinnaga 3000kr/tk :D Võib olla täiesti reaalne, et kui nüüd uuesti kasutatud padjad võtan, siis need kestavad senikaua kui ma ise selle autoga sõidan. Samas kui isegi ei kesta, siis see vahetus pole mingi vaev ja rahakulu, kuna teen selle töö ise. 6k patjade eest välja käia tundub ikka väga mõttetu. Eks näis, iga inimene teeb oma autoga seda, mida heaks arvab. Mul on seda raha mujale ka panna, ega tudengielu ka meelakkumine ei ole :)
ferdinand

 postitati 14.12.09 21:57
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Seal sees 2 õli kambrit ja siis magnetklapp.

below 1100 rpm (i.e idle), the engine vibrations are not enough to force fluid from the top chamber, through the passageway to the bottom chamber. the airway is open (solenoid valve open). the rubber membrane creates a soft cushion which absorbs the high frequency vibrations.

above 1100 rpm the soleniod valve is closed which blocks the airway and so "hardens" the mount (the fluid has nowhere to go). thus the mount is effectively solid.

Selge, tnx asjaliku selgituse eest. Ja mina mõtlesin, et mis krdi valemiga seal hüdraulikat tüürida õnnestub, geniaalselt lihtne tegelikult.;)
automees6

 postitati 14.12.09 20:14
Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Aga teab keegi mis selle padja sees peidus on? Mis krdi hüdropadi? Mis põhimõttel sihuke asi töötab? Milleks need juhtmed, mingi andur mootori töö juhtimiseks?

Seal sees 2 õli kambrit ja siis magnetklapp. Ehk muudab padja jäikust. Mootori tööd ta ei mõjuta. Kunagi leidsin mingi teema kus keegi oli selle lahti võtnud ja seletanud ära mis kuidas kuid ei leia linki enam.
Tühikäigul muudab padja pehmemaks.
below 1100 rpm (i.e idle), the engine vibrations are not enough to force fluid from the top chamber, through the passageway to the bottom chamber. the airway is open (solenoid valve open). the rubber membrane creates a soft cushion which absorbs the high frequency vibrations.

above 1100 rpm the soleniod valve is closed which blocks the airway and so "hardens" the mount (the fluid has nowhere to go). thus the mount is effectively solid.
ferdinand

 postitati 14.12.09 19:49
Aga teab keegi mis selle padja sees peidus on? Mis krdi hüdropadi? Mis põhimõttel sihuke asi töötab? Milleks need juhtmed, mingi andur mootori töö juhtimiseks?
Fugitive

 postitati 14.12.09 19:31
Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Usun, et lähen siiski odavamat teed pidi ja hangin kasutatud kuid korralikud padjad :) Pakkumine on juba tehtud.


Mnjah. Ma alati ütlen: "Ma pole nii rikas, et osta odavaid/kasutatud asju". Nknii lähed varsti uusi ostma ja siis maksad vahetuse raha jälle või siis raiskad oma aega.
automees6

 postitati 14.12.09 18:46
Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Usun, et lähen siiski odavamat teed pidi ja hangin kasutatud kuid korralikud padjad :) Pakkumine on juba tehtud.

Vahetasin enda pillil õli ja vataasin ka et ühel padjal selt pistiku vahel õline. Õnneks veel probleeme pole kuid ega ta vast kaua enam käi.:(
martin471

 postitati 14.12.09 18:40
Usun, et lähen siiski odavamat teed pidi ja hangin kasutatud kuid korralikud padjad :) Pakkumine on juba tehtud.
Fugitive

 postitati 13.12.09 23:19
Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Tundub, et hind on ikka eriti kirves. Kas mingit alternatiivi ei pakuta? Näiteks tavalist patja, ilma jäikust reguleerivate lisadeta?


B-osa. See ei kesta eriti. Kui õnnestub siis leiad selle tootja omad kes audile A-osi toodab. Nad müüvad enda nime alt ka aga siis on padjal originaal varuosakood maha treitud. Üks töökoda paigaldas kunagi mulle ka neid aga kahjuks ei mäleta kes see tore tootja on:)
martin471

 postitati 13.12.09 12:07
Tundub, et hind on ikka eriti kirves. Kas mingit alternatiivi ei pakuta? Näiteks tavalist patja, ilma jäikust reguleerivate lisadeta?
Taavi

 postitati 12.12.09 22:08
Hinnaskaala on selline:
4A0199381E HÜDROPADI <..D +4A0971014A 3229.00
4A0971014A JUHE 202.00


Ei oska õelda, miks juhet ka kaasa topitakse. Aga vähemalt ETKA pakub, et need käivad koos.
martin471

 postitati 12.12.09 21:54
Auto on siis 2.5TDI mootoriga. Vaatasin, et patjade küljes on pistikud. Otsingu kaudu eriti infot ei leidnud, kuid sain teada, et need on vastavalt mootori pööretele jäikust muutvad padjad. Vaatasin neid patju ja nägin, et mõlema pistiku vahelt tuli mingit pruunikat möga välja. Hakkasin kahtlustama, et padjad hakkavad saba andma. Viimasel ajal on külmalt käivitades algul jube vibratsioon või ragin sees, justkui miski käiks otse vastu keret.

Mis süsteemiga need padjad siis töötavad, kas magnetiga? Kas see jama võib selleks sealt välja tulla, et need on silikoonpadjad? Viimaseks küsimuseks oleks siis see, et kui palju need padjad umbes maksavad?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.4% - SQL: 32.6%]