Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C4 mootoripadjad (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 5665)
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 12.12.09 21:54 Tsiteeri
A6 C4 mootoripadjad



Auto on siis 2.5TDI mootoriga. Vaatasin, et patjade küljes on pistikud. Otsingu kaudu eriti infot ei leidnud, kuid sain teada, et need on vastavalt mootori pööretele jäikust muutvad padjad. Vaatasin neid patju ja nägin, et mõlema pistiku vahelt tuli mingit pruunikat möga välja. Hakkasin kahtlustama, et padjad hakkavad saba andma. Viimasel ajal on külmalt käivitades algul jube vibratsioon või ragin sees, justkui miski käiks otse vastu keret.

Mis süsteemiga need padjad siis töötavad, kas magnetiga? Kas see jama võib selleks sealt välja tulla, et need on silikoonpadjad? Viimaseks küsimuseks oleks siis see, et kui palju need padjad umbes maksavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 12.12.09 22:08 Tsiteeri


Hinnaskaala on selline:
4A0199381E HÜDROPADI <..D +4A0971014A 3229.00
4A0971014A JUHE 202.00


Ei oska õelda, miks juhet ka kaasa topitakse. Aga vähemalt ETKA pakub, et need käivad koos.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 13.12.09 12:07 Tsiteeri


Tundub, et hind on ikka eriti kirves. Kas mingit alternatiivi ei pakuta? Näiteks tavalist patja, ilma jäikust reguleerivate lisadeta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 13.12.09 23:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Tundub, et hind on ikka eriti kirves. Kas mingit alternatiivi ei pakuta? Näiteks tavalist patja, ilma jäikust reguleerivate lisadeta?


B-osa. See ei kesta eriti. Kui õnnestub siis leiad selle tootja omad kes audile A-osi toodab. Nad müüvad enda nime alt ka aga siis on padjal originaal varuosakood maha treitud. Üks töökoda paigaldas kunagi mulle ka neid aga kahjuks ei mäleta kes see tore tootja on:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 14.12.09 18:40 Tsiteeri


Usun, et lähen siiski odavamat teed pidi ja hangin kasutatud kuid korralikud padjad :) Pakkumine on juba tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 14.12.09 18:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Usun, et lähen siiski odavamat teed pidi ja hangin kasutatud kuid korralikud padjad :) Pakkumine on juba tehtud.

Vahetasin enda pillil õli ja vataasin ka et ühel padjal selt pistiku vahel õline. Õnneks veel probleeme pole kuid ega ta vast kaua enam käi.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 14.12.09 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Usun, et lähen siiski odavamat teed pidi ja hangin kasutatud kuid korralikud padjad :) Pakkumine on juba tehtud.


Mnjah. Ma alati ütlen: "Ma pole nii rikas, et osta odavaid/kasutatud asju". Nknii lähed varsti uusi ostma ja siis maksad vahetuse raha jälle või siis raiskad oma aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.12.09 19:49 Tsiteeri


Aga teab keegi mis selle padja sees peidus on? Mis krdi hüdropadi? Mis põhimõttel sihuke asi töötab? Milleks need juhtmed, mingi andur mootori töö juhtimiseks?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 14.12.09 20:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Aga teab keegi mis selle padja sees peidus on? Mis krdi hüdropadi? Mis põhimõttel sihuke asi töötab? Milleks need juhtmed, mingi andur mootori töö juhtimiseks?

Seal sees 2 õli kambrit ja siis magnetklapp. Ehk muudab padja jäikust. Mootori tööd ta ei mõjuta. Kunagi leidsin mingi teema kus keegi oli selle lahti võtnud ja seletanud ära mis kuidas kuid ei leia linki enam.
Tühikäigul muudab padja pehmemaks.
below 1100 rpm (i.e idle), the engine vibrations are not enough to force fluid from the top chamber, through the passageway to the bottom chamber. the airway is open (solenoid valve open). the rubber membrane creates a soft cushion which absorbs the high frequency vibrations.

above 1100 rpm the soleniod valve is closed which blocks the airway and so "hardens" the mount (the fluid has nowhere to go). thus the mount is effectively solid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.12.09 21:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Seal sees 2 õli kambrit ja siis magnetklapp.

below 1100 rpm (i.e idle), the engine vibrations are not enough to force fluid from the top chamber, through the passageway to the bottom chamber. the airway is open (solenoid valve open). the rubber membrane creates a soft cushion which absorbs the high frequency vibrations.

above 1100 rpm the soleniod valve is closed which blocks the airway and so "hardens" the mount (the fluid has nowhere to go). thus the mount is effectively solid.

Selge, tnx asjaliku selgituse eest. Ja mina mõtlesin, et mis krdi valemiga seal hüdraulikat tüürida õnnestub, geniaalselt lihtne tegelikult.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 15.12.09 05:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive


Mnjah. Ma alati ütlen: "Ma pole nii rikas, et osta odavaid/kasutatud asju". Nknii lähed varsti uusi ostma ja siis maksad vahetuse raha jälle või siis raiskad oma aega.


Ma pole jälle nii rikas, et osta mingeid tühiseid patju hinnaga 3000kr/tk :D Võib olla täiesti reaalne, et kui nüüd uuesti kasutatud padjad võtan, siis need kestavad senikaua kui ma ise selle autoga sõidan. Samas kui isegi ei kesta, siis see vahetus pole mingi vaev ja rahakulu, kuna teen selle töö ise. 6k patjade eest välja käia tundub ikka väga mõttetu. Eks näis, iga inimene teeb oma autoga seda, mida heaks arvab. Mul on seda raha mujale ka panna, ega tudengielu ka meelakkumine ei ole :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dimka70
klubiliige



Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 09.03.10 21:20 Tsiteeri


Ehk on ka piltidest kasu: Link


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 09.03.10 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: dimka70
Ehk on ka piltidest kasu: Link


Siin piltidel küll nagu kahest õli kanalist pole juttu vaid välis õhust :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 10.03.10 08:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Tsitaat:
Algselt postitas: dimka70
Ehk on ka piltidest kasu: Link


Siin piltidel küll nagu kahest õli kanalist pole juttu vaid välis õhust :)


No vot nii ongi- tihtilugu esitatakse tõe pähe "fakte" mis tõele ei vasta. Ja katsu siis aru saada üldises foorumimulas, et mis see tegelikult tõele vastab.;) Seega- on küll kaks õlikambrit ja lisaks veel õhukamber magnetklapiga. Pigem hüdropneumaatilised padjad hoopis.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 10.03.10 18:45 Tsiteeri


Hüdropadjas oleva solenoidklapi riknemist tuvastab ka Vag-Com.
Kui klapp tegevuse lõpetab, hakkab ka õli lekkima.

Forss`s maksab see hüdropadi B6`le vaid 1128.- (+km).

Ei tea kas a või b osa.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heinz23
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.10
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4

postitati 02.05.13 18:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Auto on siis 2.5TDI mootoriga. Vaatasin, et patjade küljes on pistikud. Otsingu kaudu eriti infot ei leidnud, kuid sain teada, et need on vastavalt mootori pööretele jäikust muutvad padjad. Vaatasin neid patju ja nägin, et mõlema pistiku vahelt tuli mingit pruunikat möga välja. Hakkasin kahtlustama, et padjad hakkavad saba andma. Viimasel ajal on külmalt käivitades algul jube vibratsioon või ragin sees, justkui miski käiks otse vastu keret.

Mis süsteemiga need padjad siis töötavad, kas magnetiga? Kas see jama võib selleks sealt välja tulla, et need on silikoonpadjad? Viimaseks küsimuseks oleks siis see, et kui palju need padjad umbes maksavad?




Kas oli patjade vahetusest abi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 04.05.13 21:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heinz23
Tsitaat:
Algselt postitas: martin471
Auto on siis 2.5TDI mootoriga. Vaatasin, et patjade küljes on pistikud. Otsingu kaudu eriti infot ei leidnud, kuid sain teada, et need on vastavalt mootori pööretele jäikust muutvad padjad. Vaatasin neid patju ja nägin, et mõlema pistiku vahelt tuli mingit pruunikat möga välja. Hakkasin kahtlustama, et padjad hakkavad saba andma. Viimasel ajal on külmalt käivitades algul jube vibratsioon või ragin sees, justkui miski käiks otse vastu keret.

Mis süsteemiga need padjad siis töötavad, kas magnetiga? Kas see jama võib selleks sealt välja tulla, et need on silikoonpadjad? Viimaseks küsimuseks oleks siis see, et kui palju need padjad umbes maksavad?




Kas oli patjade vahetusest abi?


Praeguseks juba aasta tagasi müüsin auto maha, aga patju mina ei vahetanud. Pistiku ümbert oli kergelt õline küll, aga usun, et padi siiski töötas. Vahetus oleks olnud mõttetu raha raiskamine. Paljudel C4-del on need padjad õlised, aga et sellel autol neid massiliselt vahetataks...mina pole igatahes kuulnud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heinz23
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.10
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4

postitati 05.05.13 09:04 Tsiteeri


Aga mis vibrast sai ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
heinz23
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.10
Asukoht: Saku
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4

postitati 05.05.13 17:53 Tsiteeri


Kust see padi toite saab,on mingi kaitse ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 07.05.13 20:44 Tsiteeri


Küllap ikka kuskil mõni kaitse on, relee klõpsumist kostus ntks kuskilt juhi poolt, armatuuri alt. Vibra oli tõenäoliselt siiski tingitud kulunud silindri ülaosadest, see sõltus paljudest erinevatest tingimustest ja ega alati tunda i olnudki. Tõenäoliselt ei olnud asi siiski patjades...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.2% - SQL: 34.8%]