Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
esiveoline nelikveoliseks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Vihane-Tihane[/i] 300-400 tuhhi ei ole tegelikult utoopia vaid niipalju ilmselt ka läheb, kui eesmärk ei ole ainult miskit "jääraja" liikurit ehitada. Sellisel projektil on ainult siis ju minginegi mõte, kui auto viimistletakse filigraanselt otsast lõpuni ära. Kapotialune, interjöör ning välimus. 1. 500hp jõuallikas koos juhtsüsteemiga+väga hea väljnägemine. 150 000 2. interjöör 30000 3. vedrustus+pidurid 25000 4. doonor auto 10000-20000 (põhi, kardaan, tagasilla jupid....jms) 5. tagatiffer S2 oma +uued puksid 6000.- 5. taastatud S käigukast+sidur 15000 6. kere tööd +värvimine (abimaterjalid, värvid, pahtlid, mastiksid jne.) 25000-35000 7. veljed+rehvid 18/toll 20 000 8. ootamatud väljaminekud 10 000-20 000 (kõikvõimalikud abimaterjalid 9. vähemalt 10 kasti õlu 2500:D Hetkel 316000.- koos. Kõik see eeldab ise tegemist. Välja arvatud värvimistööd, mida ikka oma garaa˛is ei tee. Ei ole siin audio süsteemi sees. Ei ole spetsialist ning seega hinnaskaala ei pruugi paika pidada. Ei ole ühtegi sellist teinud ega hakka ka tegema. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
esiveoline nelikveoliseks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.6%
- SQL:
70.4%
]