Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
esiveoline nelikveoliseks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kps[/i] Nagu Samzik vihjas, otsene rahaline kulu sõltub ikka sellest, kui palju sul käsi endal otsas on. Mina ei karda ühtegi füüsilist liigutust, pigem kardan seda, mis sellest projektist peale valmimist paari kolme aasta pärast järgi jääb, sest keretööd saada rebase eest pidama on väga raske, vahet pole kui kallite materjalidega seda teha üritada :( (ei tugine paraku oma isiklikule arvamusele vaid tuttavate värvimisega tegelevate isikute kogemusele). Jooks õigesti paika saada on samuti suhteliselt tricky sh*t ja eeldab veidike inseneriaju endalt, mitte lootes teistele. Mina hullu peaga kunagi kalkuleerisin b2 coupe fwd->b2 coupe Q ja ostsin isegi algse plaani järgi Q doonori fwd coupele lisaks. Peale seda kui sai põhja alla mõlemale isendile kõrvuti vaadatud sai tõsiasi selgeks, et doonori eraldi taastamisel ja coupe esiveoliseks jätmisel ja taastamisel on rohkem potensiaali ja pikaajalisemat eluiga kui mõlemad isendid põhimõtteliselt p*rse keerata :(. Selline ümar kalkulatsioon meeletu mahuga oma tööga oli kuhugi ~80t eegu kanti, sinna sisse oli loomulikult arvestatud ka enamus veermiku ja pidurisüsteemi uute vastu välja vahetamist ja jõuallika vahetust koos remoga. Mida polnud sisse arvestatud oli iluasjad ja salongi taastamine. Ümaralt jaotus kogu kalkulatsioon selliseks: * Keretööd koos värvimisega 40t, millest 20t oli puhtalt ümberehitus, ülejäänu olemasoleva taastamine või uute vastu vahetamine, füüsiline pool osaliselt oma töö, värvi eeltööd ja värvimine juba teenus. Füüsiliste toimingute teenuse hind mitte alla 15k lisaks. * Moto, käimar, tagasild 25t - plaanis midagi rohkemat kui r5 vabalthingav polnud ja enamjaolt oma töö. Teenustööna alla 10k poleks kindlasti välja mänginud lisaks. * Kõikvõimalikud juriidilised toimingud, et selle asjaga üldse sõita saaks ~15t, kuna ka ARKis ei omanud keegi mingit selgemat ülevaadet, palju see maksma oleks võinud minna koos kaudsete kuludega. * Nüüd kui arvestada, et ka salong oleks niikuinii tegemisse läinud, siis sellele veel juurde 10-20k sõltuvalt siis töö kvaliteedist materjalidest ja kindlasti poleks seda ise teinud. * Lisaks mingi 10k julma "üllatusteks" Kokku võite ise uuesti lüüa, mis see oleks siidinäpule maksma läinud. Kui tegemist oleks mingi "põlluralli" projektiga, siis ostaks ma lihtsalt b3 Q, keeraks sinna mingi asisema asja aiste vahele või ajaks vana maksimaalselt käima ja teeks "hingamise" korda, peksaks masina seest puhtaks, teeks jooksu korda ja annaks minna kuni üle katuse keeraks. 50k raha eest saaks nalja kui palju. Seda arvamust ma olen korduvalt siin foorumis välja öelnud, mida ma arvan kodanikest, kes oma ainsat igapäevasõidukit "projektiks" nimetavad, mis ka iga päev "projekti ehitamise käigus" tööle ja koju sõidavad [img]http://ufo.planet.ee/foorum/hail.gif[/img]. Peace ehitajad ja "ehitajad". Kps rohkem peale ei võta :P. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
esiveoline nelikveoliseks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.7%
- SQL:
55.3%
]