Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ferdinand

 postitati 08.03.03 12:41
No nii. Nüüd on aega ohtrasti mööda läinud ja hakkasin siis seda abs'i asja uurima. Kõigepealt suurimad tänud Amadeusile! Viga oli tõesti andurites. Nimelt hakkasin siis testriga vaatama ja tuli tõesti välja, et mingit takistuse muutust ratast keerutades ei olnud. Võtsin siis mõlemad esiratta andurid välja, tegin hammasvööd ja andurid korralikult puhtaks ja panin anduri vööle lähemale. Ja töötab igati korralikult. Muidugi oleks korralik autoomanik sellise töö juba sügisel ära teinud, kuid- parem hilja kui mitte kunagi!
genekas

 postitati 22.02.03 17:57
Tsitaat:
Mis puudutab jah neid audi tagumisi supporteid siis on see yxs audi nn. tyypviga ketaspidurite puhul. Eriti suur häda on automaatkastde omanikel, kuna kässarit kasutatakse suht harva ning need kässari hoovad sõna otseses mõttes roostetavad kinni, muud rohtu selle vastu pole kui tuleb terve suport remontida :)


Jahah - enda omal olid kässari trossid juba enne eelmist talve kinni ussitanud - on küll manuaal, aga ei tarbi kässarit kunagi....

Nüüd kui millalgi sügisel põhja alla pugesin - quattrol on bensupaagi alla mingi kaitseplekk pandud - siis võiski rõõmsalt avastada, et kogu parempoolne kässaritross oli... pooleks ussitanud :D

Aga minekut see siiani pidurdanud ei ole

ja supportidel pole siiani ka muud häda old, kui et ühel pool kippus kässar ennemalt peale jääma - sellepärast isegi kuigi tihti ei proovind tarbida teist...
Amadeus

 postitati 06.02.03 13:45
Tsitaat:
Esialgne postitaja mack
Räägiksid ehk lähemalt kus saab Tartus neid supporteid remontida


Nii, ausaltöölda täpset aadressi ma ei teagi, aga leiad selle koha lödilt yles. Nii, võru ja aardla tänava nurgal shelli tankla ja Tarmeko mööblimaja vahel on traat-aed ja mingisugused garaaðid. Lähed aeda sisse ja esimesed garaaðid kohe paremat kätt, sealt kysid. Vanasti s.t. eelmine suvi oli neil tunni hind 150 eexu, supporti remont mahub sinna aja sisse.

Mis puudutab jah neid audi tagumisi supporteid siis on see yxs audi nn. tyypviga ketaspidurite puhul. Eriti suur häda on automaatkastde omanikel, kuna kässarit kasutatakse suht harva ning need kässari hoovad sõna otseses mõttes roostetavad kinni, muud rohtu selle vastu pole kui tuleb terve suport remontida :)
ferdinand

 postitati 06.02.03 08:51
Mitte vist ainult klubis?
Demis

 postitati 06.02.03 08:45
Tsitaat:
Olen vaene riigiteenistuja ja juhtus nii, et ületasin liiga palju kõnelimiiti. Ja isikliku pankroti vältimiseks ei hakanud seda enam suurendama.:)


Tundub et riigiamet on siin klubis igati pop amet.
Welcome to the club!
ferdinand

 postitati 06.02.03 08:10
Ausaltöeldes ma ei teagi kas ees on neid kolbe 1 või kaks pean järgi uurima. Probleemid on (vähemalt praegu vaid tagapiduritega) Ja tundub, et kolvid on vist kinni või liiguvad kehvalt sest kettad hakkavad rooste minema. Eks ma uurin asja.
Ei ole mul helista mulle pakett. Olen vaene riigiteenistuja ja juhtus nii, et ületasin liiga palju kõnelimiiti. Ja isikliku pankroti vältimiseks ei hakanud seda enam suurendama.:)
Demis

 postitati 06.02.03 06:48
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Kahju, aga ei saa praegu helistada. Pole väljahelistamisvõimelist telefoni.:(


Kasutad HELISTA MULLE paketti??
genekas

 postitati 05.02.03 18:22
On korra olnud selline jama, et vahel kurvis auklikule teele sattudes on ka lambi kogu aeg ette löönd...

Võttis siis testri ja hakkas andureid mõõtma - otsat külge ja samas hoopis juhet mudima ja väänama ning üllatus, üllatus - ühe anduri juhtmes oligi viga!

Sai siis jootekolb, kahanev rüüs ja muu jama ligi võetud ja meisterdama hakatud...

Nüüd käib see lapitud juhtmega andur juba viiendat aastat ilma vähimagi mureta.

Viimatine jama tekkis möödund suvel - täitsa juhuslikult teel aukudes rappudes hakkas jälle ABS välja viskama...

Testriga jälle kontrollima - kõik korras...

Siis hakkas rattaid vaatama ja taas üllatus - sai miski poole aasta eest lastud rattalaager ees ära vahetada ja nüüd tundus, et loks on sees....

Võtab siis selle parajalt suure võtme ( 32 või 33 oli vist.. ), et veenduda, kas poolassi otsamutter ikka kinni on....

Mutter oli üle poole tiiru lahti keerdunud - pold muud kui megapikk vars kangi otsa ja mutter mõnuga kinni väänata - spets väidab pingutusmomendiks 280 Nm muideks...


selle järel oligi kõik jälle korras

Muideks - on su autol ühe või kahe kolviga supordid ees???

eesmistega pole eriti palju muret old kunagi - need on veel sisse saanud, aga tagumiste suporditega on häda rohkem...
mack

 postitati 05.02.03 17:49
Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
support vajaks kah remonti. (Yhe supporti remont on tartus ca 150 EEK + mansettide komplekt).

Räägiksid ehk lähemalt kus saab Tartus neid supporteid remontida
Miku

 postitati 05.02.03 17:40
Kas helista Kaurile või siis mine käi Aava juures ära.
Ning ma arvan et nad kumbki sind paljaks ei röövi vaid pigem annavad head nõu!
ferdinand

 postitati 05.02.03 16:10
Kahju, aga ei saa praegu helistada. Pole väljahelistamisvõimelist telefoni.:(
Demis

 postitati 05.02.03 15:50
helista quattrole: 055 34 250 KAURI
ferdinand

 postitati 05.02.03 15:31
Tänud hr. Amadeusile. Võtan testri pihku ja lähen proovin rattaid keerutada. Kõige hullem asja juures ongi see, et ei oska kusagilt otsast pihta hakata, pole enne sellise asjaga kokku puutunud. Kuhugi "tarkade" meeste juurde pole ka mõtet minna, sest "targad" kes midagi ka teavad, küsivad kole palju raha, ning kus tasu on mõistlik, sellisesse kohta ei ole mõtet minna. (Näiteks sholnoki juures asuv urgas) Abssi tahaks aga küll, eriti praeguse libedaga.
Amadeus

 postitati 05.02.03 12:10
Silindrid tuleb sisse suruda jah, miski tõmmits on tohutult abiks, muidugi võib tekkida probleem kui klotsid on kulunud siis silindri osa pindadest võivad olla kulunud või korrudeerunud, nyyd kui uued klotsid peale saavad, ning see silindri osa sisse lükata, mis võib olla korrudeerunud siis võib juhtuda selline asi et mansetid jäävad jooksma ja support vajaks kah remonti. (Yhe supporti remont on tartus ca 150 EEK + mansettide komplekt).

Mis puudutab ABS-i siis on sul üks andur õhtal või hammasvööst liiga kaugel, milline seda saab teada kanalis olles visuaalsel vaatlusel, tetavasti on neid 4 tk. ja iga ratta juures. Andurit saab ka testriga mõõta, ühendad otsad lahti ja mõõdad testriga anduri takistust, samas keera ratast ning testri osuti peaks võnkuma, kuna induktiivtakistus muutub vastavalt kas anduri lähedal on õhupilu või hammasvöö hammas. Hammasvöö ja anduri vahe peaks olema miski 0.5 ... 1 mm, täpselt peast ei tea, kuid kysi kuskilt järgi.

Kui andur on õhtal siis lammarist saab uue asemele .. hind on nii 100...200 piires, muidugi jälgi koodi, vanematel ja uuematel audidel on erinevad.
ferdinand

 postitati 05.02.03 12:05
Liivapaberiga vist ikka sihukest kohta puutuda ei tohiks?
MEEMEES

 postitati 05.02.03 11:46
Silindrid sisse suruda jah ja samas keerata .aga endal tegin enne nii et tõmbasin silindri välja ja silindriseinad lasin liivapaberiga õrnalt üle ja kummilõdviku pesin puhtaks ja siis mõks sisse;)
Demis

 postitati 05.02.03 11:03
Silindrid tuleb sisse suruda ja samas keerata.
ferdinand

 postitati 05.02.03 09:46
Nimelt üritasin klotse vahetada, aga kuidagi ei õnnetunud uusi vahele ära mahutada. Mihukest moodi sellel kolvi sisse saab. Mäletan, olen scorpiol kunagi vahetanud, seal sai kuidagimoodi keerates. Audil ei õnnestunud kuidagi. Kas tõesti pääseb vaid supportit vahetades probleemist? Uurisin kunagi ka remondikataloogi, kuid targemaks ikka ei saanud.
Teine asi- ABS ei tööta. Tuli põleb armatuuris. Kui kohapeal seistes abs'i nuppu sõtkuda, kustub ära, kuid nii kui sõitma hakata süttib kohe jälle. On äkitselt keelelgi kogemusi?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.6% - SQL: 44.4%]