ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 05.02.03 08:46
|
|
|
A200'86 piduritega probleem
Nimelt üritasin klotse vahetada, aga kuidagi ei õnnetunud uusi vahele ära mahutada. Mihukest moodi sellel kolvi sisse saab.
Mäletan, olen scorpiol kunagi vahetanud, seal sai kuidagimoodi keerates. Audil ei õnnestunud kuidagi. Kas tõesti pääseb
vaid supportit vahetades probleemist? Uurisin kunagi ka remondikataloogi, kuid targemaks ikka ei saanud.
Teine asi- ABS ei tööta. Tuli põleb armatuuris. Kui kohapeal seistes abs'i nuppu sõtkuda, kustub ära, kuid nii kui
sõitma hakata süttib kohe jälle. On äkitselt keelelgi kogemusi?
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 05.02.03 10:03
|
|
|
Silindrid tuleb sisse suruda ja samas keerata.
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 05.02.03 10:46
|
|
|
Silindrid sisse suruda jah ja samas keerata .aga endal tegin enne nii et tõmbasin silindri välja ja silindriseinad lasin liivapaberiga
õrnalt üle ja kummilõdviku pesin puhtaks ja siis mõks sisse
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 05.02.03 11:05
|
|
|
Liivapaberiga vist ikka sihukest kohta puutuda ei tohiks?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 05.02.03 11:10
|
|
|
Silindrid tuleb sisse suruda jah, miski tõmmits on tohutult abiks, muidugi võib tekkida probleem kui klotsid on kulunud siis silindri
osa pindadest võivad olla kulunud või korrudeerunud, nyyd kui uued klotsid peale saavad, ning see silindri osa sisse lükata, mis
võib olla korrudeerunud siis võib juhtuda selline asi et mansetid jäävad jooksma ja support vajaks kah remonti. (Yhe supporti
remont on tartus ca 150 EEK + mansettide komplekt).
Mis puudutab ABS-i siis on sul üks andur õhtal või hammasvööst liiga kaugel, milline seda saab teada kanalis olles
visuaalsel vaatlusel, tetavasti on neid 4 tk. ja iga ratta juures. Andurit saab ka testriga mõõta, ühendad otsad lahti ja
mõõdad testriga anduri takistust, samas keera ratast ning testri osuti peaks võnkuma, kuna induktiivtakistus muutub vastavalt kas
anduri lähedal on õhupilu või hammasvöö hammas. Hammasvöö ja anduri vahe peaks olema miski 0.5 ... 1 mm,
täpselt peast ei tea, kuid kysi kuskilt järgi.
Kui andur on õhtal siis lammarist saab uue asemele .. hind on nii 100...200 piires, muidugi jälgi koodi, vanematel ja uuematel audidel on
erinevad.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 05.02.03 14:31
|
|
|
Tänud hr. Amadeusile. Võtan testri pihku ja lähen proovin rattaid keerutada. Kõige hullem asja juures ongi see, et ei oska
kusagilt otsast pihta hakata, pole enne sellise asjaga kokku puutunud. Kuhugi "tarkade" meeste juurde pole ka mõtet minna, sest
"targad" kes midagi ka teavad, küsivad kole palju raha, ning kus tasu on mõistlik, sellisesse kohta ei ole mõtet minna.
(Näiteks sholnoki juures asuv urgas) Abssi tahaks aga küll, eriti praeguse libedaga.
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 05.02.03 14:50
|
|
|
helista quattrole: 055 34 250 KAURI
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 05.02.03 15:10
|
|
|
Kahju, aga ei saa praegu helistada. Pole väljahelistamisvõimelist telefoni.
|
|
|
Miku
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Lancer EVO 6 TME, BMW E36 M3 EVO
|
postitati 05.02.03 16:40
|
|
|
Kas helista Kaurile või siis mine käi Aava juures ära.
Ning ma arvan et nad kumbki sind paljaks ei röövi vaid pigem annavad head nõu!
|
|
|
|
mack
huviline
Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0
|
postitati 05.02.03 16:49
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Amadeus
support vajaks kah remonti. (Yhe supporti remont on tartus ca 150 EEK + mansettide komplekt).
|
Räägiksid ehk lähemalt kus saab Tartus neid supporteid remontida
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 05.02.03 17:22
|
|
|
ABS probleem
On korra olnud selline jama, et vahel kurvis auklikule teele sattudes on ka lambi kogu aeg ette löönd...
Võttis siis testri ja hakkas andureid mõõtma - otsat külge ja samas hoopis juhet mudima ja väänama ning
üllatus, üllatus - ühe anduri juhtmes oligi viga!
Sai siis jootekolb, kahanev rüüs ja muu jama ligi võetud ja meisterdama hakatud...
Nüüd käib see lapitud juhtmega andur juba viiendat aastat ilma vähimagi mureta.
Viimatine jama tekkis möödund suvel - täitsa juhuslikult teel aukudes rappudes hakkas jälle ABS välja viskama...
Testriga jälle kontrollima - kõik korras...
Siis hakkas rattaid vaatama ja taas üllatus - sai miski poole aasta eest lastud rattalaager ees ära vahetada ja nüüd tundus, et
loks on sees....
Võtab siis selle parajalt suure võtme ( 32 või 33 oli vist.. ), et veenduda, kas poolassi otsamutter ikka kinni on....
Mutter oli üle poole tiiru lahti keerdunud - pold muud kui megapikk vars kangi otsa ja mutter mõnuga kinni väänata - spets
väidab pingutusmomendiks 280 Nm muideks...
selle järel oligi kõik jälle korras
Muideks - on su autol ühe või kahe kolviga supordid ees???
eesmistega pole eriti palju muret old kunagi - need on veel sisse saanud, aga tagumiste suporditega on häda rohkem...
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 06.02.03 05:48
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Kahju, aga ei saa praegu helistada. Pole väljahelistamisvõimelist telefoni. |
Kasutad HELISTA MULLE paketti??
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 06.02.03 07:10
|
|
|
Ausaltöeldes ma ei teagi kas ees on neid kolbe 1 või kaks pean järgi uurima. Probleemid on (vähemalt praegu vaid tagapiduritega)
Ja tundub, et kolvid on vist kinni või liiguvad kehvalt sest kettad hakkavad rooste minema. Eks ma uurin asja.
Ei ole mul helista mulle pakett. Olen vaene riigiteenistuja ja juhtus nii, et ületasin liiga palju kõnelimiiti. Ja isikliku pankroti
vältimiseks ei hakanud seda enam suurendama.
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 06.02.03 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Olen vaene riigiteenistuja ja juhtus nii, et ületasin liiga palju kõnelimiiti. Ja isikliku pankroti
vältimiseks ei hakanud seda enam suurendama. |
Tundub et riigiamet on siin klubis igati pop amet.
Welcome to the club!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 06.02.03 07:51
|
|
|
Mitte vist ainult klubis?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 06.02.03 12:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mack
Räägiksid ehk lähemalt kus saab Tartus neid supporteid remontida |
Nii, ausaltöölda täpset aadressi ma ei teagi, aga leiad selle koha lödilt yles. Nii, võru ja aardla tänava nurgal
shelli tankla ja Tarmeko mööblimaja vahel on traat-aed ja mingisugused garaaðid. Lähed aeda sisse ja esimesed garaaðid kohe
paremat kätt, sealt kysid. Vanasti s.t. eelmine suvi oli neil tunni hind 150 eexu, supporti remont mahub sinna aja sisse.
Mis puudutab jah neid audi tagumisi supporteid siis on see yxs audi nn. tyypviga ketaspidurite puhul. Eriti suur häda on automaatkastde omanikel,
kuna kässarit kasutatakse suht harva ning need kässari hoovad sõna otseses mõttes roostetavad kinni, muud rohtu selle vastu
pole kui tuleb terve suport remontida
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 22.02.03 16:57
|
|
|
Tsitaat: | Mis puudutab jah neid audi tagumisi supporteid siis on see yxs audi nn. tyypviga ketaspidurite puhul. Eriti suur häda on
automaatkastde omanikel, kuna kässarit kasutatakse suht harva ning need kässari hoovad sõna otseses mõttes roostetavad kinni,
muud rohtu selle vastu pole kui tuleb terve suport remontida
|
Jahah - enda omal olid kässari trossid juba enne eelmist talve kinni ussitanud - on küll manuaal, aga ei tarbi kässarit kunagi....
Nüüd kui millalgi sügisel põhja alla pugesin - quattrol on bensupaagi alla mingi kaitseplekk pandud - siis võiski
rõõmsalt avastada, et kogu parempoolne kässaritross oli... pooleks ussitanud
Aga minekut see siiani pidurdanud ei ole
ja supportidel pole siiani ka muud häda old, kui et ühel pool kippus kässar ennemalt peale jääma - sellepärast isegi
kuigi tihti ei proovind tarbida teist...
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 08.03.03 11:41
|
|
|
No nii. Nüüd on aega ohtrasti mööda läinud ja hakkasin siis seda abs'i asja uurima. Kõigepealt suurimad tänud Amadeusile! Viga oli tõesti
andurites. Nimelt hakkasin siis testriga vaatama ja tuli tõesti välja, et mingit takistuse muutust ratast keerutades ei olnud. Võtsin siis mõlemad
esiratta andurid välja, tegin hammasvööd ja andurid korralikult puhtaks ja panin anduri vööle lähemale. Ja töötab igati korralikult. Muidugi oleks
korralik autoomanik sellise töö juba sügisel ära teinud, kuid- parem hilja kui mitte kunagi!
|
|
|