Teema ülevaade |
genekas
|
postitati 05.02.03 18:55 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ABK 92`2,0E
Et siis sai asi korda. Temperatuuri andur+aju ja andurite vahelised ühendused. Troostautole suured tänud. Väga asjalik teenindus.
|
Nende juhtmetega sai alul ikka tublisti vatti nähtud ka mujal kui jagaja lähedal...
|
ABK 92`2,0E
|
postitati 04.02.03 15:34 |
Et siis sai asi korda. Temperatuuri andur+aju ja andurite vahelised ühendused. Troostautole suured tänud. Väga asjalik teenindus.
|
koit46
|
postitati 03.02.03 17:18 |
Mul oli sama jama A 100-ga. Külmalt käima ei läinud soojalt aga küll. Sai siis külmkäivitus pihusti maha keeratud ja
seal se viga oligi....
Võtsin pihusti maha keerasin bensu vooliku tagasi külge ja ühendasin juhtmed keerasin süüdet......mitte mõhkugi
Külmkäivitus pihusti ei pihustanud....(nimelt külmalt saab ta signaali mingit teiselt andurilt et ta nagu pihustama peaks)
Võtsin siis vanalt mootorilt pihusti ja asendasin....
Töötab.....
|
genekas
|
postitati 03.02.03 15:26 |
Ehk ei ole antud juhtumiga seotud, aga suht üldhariv kogemus on küll aastate tagant
Nimelt kui enda praeguse plekkruuna omanikuks sain, oli sellel täpselt sama jama - ommikuti istud rooli taha ja hakkad käiama ning
mitte mõhkagi - täitsa pime teine, ka isegi mitte ei luba....
Vaatab, et pump justkui käib ja mehaanilisel pritsungil ei saa muud palju alt vedada....
Nii hakkasingi siis juhtmetes kobama...
Ja alati juhtus nii, et peale mingit veerandtunnist nokkimist ja käiataproovimisi asi lihtsalt "ärkas ellu" ja valmis! Ning toimis
korralikult terve pääva!
Siis tekkis kahtlus - kuna tahhomeeter on otseselt ühendatud süüteajuga ja alguses käiates ( siis kui ei luband ) seier isegi ei
liigatanud - tuli mõte ilmse seose peale...
sest alati juhtus nii, et ühel hetkel järsku hakkas seier käiates näitama ja asi ärkas paugust ellu!
Idiootliku jamana hakkas asi tunduma... kuni jõudsin kapoti all jagajani
Nimelt on jagaja külje peal Halli anduri pistik - see kolme otsaga. Hakkasin seda hoolikamalt uurima ja oligi asi selge. Sakemannid kuulsast
Boschi-nimelisest firmast olid selle selliselt teinud, et see lihtsalt pidigi ühendust mitte andma!
Võtsin siis pistiku välja ja väänasin kontaktlibled veidi teise nurga alla ja korjasin asja kokku...
Ning mis arvate??? Peale seda pole mitte kordagi enam sarnast jama olnud!
Ka ühe Kadeti-mehe keset tänavat ärakoolend auto sai sama nipiga paugust ellu äratatud
ehk kellelgi on sellestki vihjest abi
|
ABK 92`2,0E
|
postitati 03.02.03 10:36 |
Sai siis lastud klapisääretihendid B4-l ära vahetatud, peale seda külmaga auto enam ei käivitu, aku veab normaalselt, aga ei
luba ne gramm. Paela otsas garaazi 2 tundi seismist ja läks käima. Järgmine hommik sama. Tühikäigu ventiil või mis
iganes see pikk sigarikujuline junn seal sisselaske kollektori peal on sai läbi pestud, ühendused kontrollitud. Kui käib siis käib
nagu kellavärk, pöörded ei kõigu temperatuur normis. Hiljuti sai diagnostikas ka käidud. Seal külmkäivituse
pihusti kontakt veel vahetati ära sest vana ei andnud hästi ühendust. HELP!!!
|
|