Ikka juhtub vahel...
Ehk ei ole antud juhtumiga seotud, aga suht üldhariv kogemus on küll aastate tagant
Nimelt kui enda praeguse plekkruuna omanikuks sain, oli sellel täpselt sama jama - ommikuti istud rooli taha ja hakkad käiama ning
mitte mõhkagi - täitsa pime teine, ka isegi mitte ei luba....
Vaatab, et pump justkui käib ja mehaanilisel pritsungil ei saa muud palju alt vedada....
Nii hakkasingi siis juhtmetes kobama...
Ja alati juhtus nii, et peale mingit veerandtunnist nokkimist ja käiataproovimisi asi lihtsalt "ärkas ellu" ja valmis! Ning toimis
korralikult terve pääva!
Siis tekkis kahtlus - kuna tahhomeeter on otseselt ühendatud süüteajuga ja alguses käiates ( siis kui ei luband ) seier isegi ei
liigatanud - tuli mõte ilmse seose peale...
sest alati juhtus nii, et ühel hetkel järsku hakkas seier käiates näitama ja asi ärkas paugust ellu!
Idiootliku jamana hakkas asi tunduma... kuni jõudsin kapoti all jagajani
Nimelt on jagaja külje peal Halli anduri pistik - see kolme otsaga. Hakkasin seda hoolikamalt uurima ja oligi asi selge. Sakemannid kuulsast
Boschi-nimelisest firmast olid selle selliselt teinud, et see lihtsalt pidigi ühendust mitte andma!
Võtsin siis pistiku välja ja väänasin kontaktlibled veidi teise nurga alla ja korjasin asja kokku...
Ning mis arvate??? Peale seda pole mitte kordagi enam sarnast jama olnud!
Ka ühe Kadeti-mehe keset tänavat ärakoolend auto sai sama nipiga paugust ellu äratatud
ehk kellelgi on sellestki vihjest abi
|