Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kalas

 postitati 29.03.04 14:39
noid kuuskante ma küll ei nibinud!!!!
kalas

 postitati 29.03.04 14:37
suured tänud teile kõigie!!!! ma täna nibisin seda pead ja sain ta nii tööle et nüüd enam ben. ei pihusta kui süüdet annan! aga mootor ikke päris korralikult ei tööta pöörded panevad jumala vigast! külmalt töötab enamvähem aga poole minuti pärast peale käivitamist kaoks nagu vahepeal üks silinder tagant ära. täielik mõistatus on se auto!
kas oleks mõtekas kuhugi juhtmete alla minna vä? kui minna siis kuhu? ise olen võrumaal ja tartust kaugemale küll minna ei tahaks!!!! :(
QUATTRO

 postitati 29.03.04 13:02
probleem võib ka selles olla et see co reguleerimiskruvi on nii totaalselt vales asendis,et see kolb millest ma enne rääkisin ei sulge lihtsalt pihusteid ära.Proovi liigutada seda õhulugemis siibrit käega õrnalt allapoole,vaata kas ka siis lööb kõigisse pihustitesse laksu sisse.
villu157

 postitati 29.03.04 09:59
Tsitaat:
Esialgne postitaja kalas
suur tänu sulle!! täitsa arusaadav oli mis sa kirjutasid! ma olen ise ka seda lahti kakkunud ja mul on ka mingi ettekujutus asjast. aga kas tead mis on siis viga kui ühest pihustist peksab täiega peale. 4 pihustist lööb kohe peale kui süüdet annad. sellega uputab neljand yle ja ei võta yldse neljandat silindrit taha! KAS OSKAD AIDATA MIS SELLE PÕHJUS VÕIKS OLLA??????


Ma arvan et sul on üks volla valesti. Nimelt vaata ega sa külm käivituse pihusti voolik sul neljandasse tünni ei jookse. Külm käivitus pihustil on kogu aeg surve sees, sest seda pihustit muidu avab elekter. Vaata need voolikud üle. Ja pane nad õigesse järjekorda.:D

Edit: väga segane jutt sai. Aga vaata need voolikud hoolega üle.
samru

 postitati 29.03.04 07:40
äkki sa keerasid neid sisekuuskant polte pritsepea peal. Nendega saab reguleerida kütuse kogust igale silindrile eraldi. Kui see kruvi liiga sügavale sisse keerata on pea tuksis.
kalas

 postitati 28.03.04 19:41
peale "remonti"
samru

 postitati 26.03.04 20:09
nüid tuleb sul pritsepea ära vahetada - suure tõenäosusega. Kas ta hakkas seda pulli tegema oma tarkusest või "remondi" tulemusena.
kalas

 postitati 26.03.04 19:31
suur tänu sulle!! täitsa arusaadav oli mis sa kirjutasid! ma olen ise ka seda lahti kakkunud ja mul on ka mingi ettekujutus asjast. aga kas tead mis on siis viga kui ühest pihustist peksab täiega peale. 4 pihustist lööb kohe peale kui süüdet annad. sellega uputab neljand yle ja ei võta yldse neljandat silindrit taha! KAS OSKAD AIDATA MIS SELLE PÕHJUS VÕIKS OLLA??????
QUATTRO

 postitati 25.03.04 20:58
Kui süüte keerad siis kohe kindlasti ei tule,mõtle loogiliselt,siis jookseks su mootor laksust täis ju.
kogu pihustite avamiseks vajaliku töö teeb ära vaakum.Ehk siis see suur kummilõdvik,mis asub sul pritse peal ja suundub sealt sisselaske kollektorisse.Seal all on see suur taldrik,mis vaakumi tekkides hakkab kerkima ja sellega seoses liigitab pritsepeas asuvat kolbi,mis omakorda annab siis pihustitele vastava koguse kütust edasi.Kuna tegu on klapi taha pritsega,siis saavad kõik pihustid ühel ja samal ajal võrdse koguse kütust.
Jutt on võibolla segane,aga ma ei oska lihtsamalt seletada seda sulle.
Driver

 postitati 25.03.04 20:55
kahtlen et pihustist bena tulema peaks kui süüte sisse keerad sest vastasel juhul kui bena peale tuleb siis ujutaks ju kolvid üle:)

bensu pump peaks surve ainult üles lööma ja siis jääma käivitust ootama ja siis hoiab survet pidevalt peal

see on minu arusaam asjast:)
kalas

 postitati 25.03.04 20:33
kas keegi oskab pritsungi pea töö põhimõtte ära seletada? kas pihustitest peab ka siis ben. tulema kui süüte sisse keeran?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.4% - SQL: 53.6%]