Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,0 dohh; pritsungi peaga on mure! (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1580)
kalas
huviline



Registreerunud 25.03.04
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,0 doh.

postitati 25.03.04 20:33 Tsiteeri
2,0 dohh; pritsungi peaga on mure!



kas keegi oskab pritsungi pea töö põhimõtte ära seletada? kas pihustitest peab ka siis ben. tulema kui süüte sisse keeran?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 25.03.04 20:55 Tsiteeri


kahtlen et pihustist bena tulema peaks kui süüte sisse keerad sest vastasel juhul kui bena peale tuleb siis ujutaks ju kolvid üle:)

bensu pump peaks surve ainult üles lööma ja siis jääma käivitust ootama ja siis hoiab survet pidevalt peal

see on minu arusaam asjast:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 25.03.04 20:58 Tsiteeri


Kui süüte keerad siis kohe kindlasti ei tule,mõtle loogiliselt,siis jookseks su mootor laksust täis ju.
kogu pihustite avamiseks vajaliku töö teeb ära vaakum.Ehk siis see suur kummilõdvik,mis asub sul pritse peal ja suundub sealt sisselaske kollektorisse.Seal all on see suur taldrik,mis vaakumi tekkides hakkab kerkima ja sellega seoses liigitab pritsepeas asuvat kolbi,mis omakorda annab siis pihustitele vastava koguse kütust edasi.Kuna tegu on klapi taha pritsega,siis saavad kõik pihustid ühel ja samal ajal võrdse koguse kütust.
Jutt on võibolla segane,aga ma ei oska lihtsamalt seletada seda sulle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kalas
huviline



Registreerunud 25.03.04
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,0 doh.

postitati 26.03.04 19:31 Tsiteeri


suur tänu sulle!! täitsa arusaadav oli mis sa kirjutasid! ma olen ise ka seda lahti kakkunud ja mul on ka mingi ettekujutus asjast. aga kas tead mis on siis viga kui ühest pihustist peksab täiega peale. 4 pihustist lööb kohe peale kui süüdet annad. sellega uputab neljand yle ja ei võta yldse neljandat silindrit taha! KAS OSKAD AIDATA MIS SELLE PÕHJUS VÕIKS OLLA??????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 26.03.04 20:09 Tsiteeri


nüid tuleb sul pritsepea ära vahetada - suure tõenäosusega. Kas ta hakkas seda pulli tegema oma tarkusest või "remondi" tulemusena.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalas
huviline



Registreerunud 25.03.04
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,0 doh.

postitati 28.03.04 19:41 Tsiteeri


peale "remonti"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 29.03.04 07:40 Tsiteeri


äkki sa keerasid neid sisekuuskant polte pritsepea peal. Nendega saab reguleerida kütuse kogust igale silindrile eraldi. Kui see kruvi liiga sügavale sisse keerata on pea tuksis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 29.03.04 09:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kalas
suur tänu sulle!! täitsa arusaadav oli mis sa kirjutasid! ma olen ise ka seda lahti kakkunud ja mul on ka mingi ettekujutus asjast. aga kas tead mis on siis viga kui ühest pihustist peksab täiega peale. 4 pihustist lööb kohe peale kui süüdet annad. sellega uputab neljand yle ja ei võta yldse neljandat silindrit taha! KAS OSKAD AIDATA MIS SELLE PÕHJUS VÕIKS OLLA??????


Ma arvan et sul on üks volla valesti. Nimelt vaata ega sa külm käivituse pihusti voolik sul neljandasse tünni ei jookse. Külm käivitus pihustil on kogu aeg surve sees, sest seda pihustit muidu avab elekter. Vaata need voolikud üle. Ja pane nad õigesse järjekorda.:D

Edit: väga segane jutt sai. Aga vaata need voolikud hoolega üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 29.03.04 13:02 Tsiteeri


probleem võib ka selles olla et see co reguleerimiskruvi on nii totaalselt vales asendis,et see kolb millest ma enne rääkisin ei sulge lihtsalt pihusteid ära.Proovi liigutada seda õhulugemis siibrit käega õrnalt allapoole,vaata kas ka siis lööb kõigisse pihustitesse laksu sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kalas
huviline



Registreerunud 25.03.04
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,0 doh.

postitati 29.03.04 14:37 Tsiteeri


suured tänud teile kõigie!!!! ma täna nibisin seda pead ja sain ta nii tööle et nüüd enam ben. ei pihusta kui süüdet annan! aga mootor ikke päris korralikult ei tööta pöörded panevad jumala vigast! külmalt töötab enamvähem aga poole minuti pärast peale käivitamist kaoks nagu vahepeal üks silinder tagant ära. täielik mõistatus on se auto!
kas oleks mõtekas kuhugi juhtmete alla minna vä? kui minna siis kuhu? ise olen võrumaal ja tartust kaugemale küll minna ei tahaks!!!! :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalas
huviline



Registreerunud 25.03.04
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 2,0 doh.

postitati 29.03.04 14:39 Tsiteeri


noid kuuskante ma küll ei nibinud!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]