Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kit

 postitati 26.03.04 12:33
Kahjuks sinnamaani veel eile ei jõudnud!
80quattro

 postitati 25.03.04 21:10
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kit
Ärge nüüd siis päris lõhkuma ka minge, sõbralt ostetud auto ja ta väitis et tegemist monopritsega.
Käisin täna kapotiall ja kiskusin filtri kopsiku maha ja selgus, et tegu jah tavalise karpaga mootoriga.
Niipalju kui lõdvikuid ja voolikuid sai läbi vaadatud, ühtki pragu ei leidnud kusagilt v.a. see lõdvik, mis klapikambrikaanest filtrikopsikusse suundub.
Mis teha kui Audi mootorist muttigi ei jaga, esimene Audi meil, aga sellepärast ei tasu veel selliseid vihjeid tegema hakata.
Ühest asjast nagu ikkagi veel aru ei saa:
foori all seistes 20 sekki hoiab pöördeid üleval ja siis lambist laseb pöörded täiesti maha ja kipub välja surema.Karpamootoriga ei tohiks sellist anomaaliat eriti juhtuda - see rohkem nagu pritsungite teema.


Karpa alune padi oli ka terve?
Kit

 postitati 25.03.04 20:14
Ärge nüüd siis päris lõhkuma ka minge, sõbralt ostetud auto ja ta väitis et tegemist monopritsega.
Käisin täna kapotiall ja kiskusin filtri kopsiku maha ja selgus, et tegu jah tavalise karpaga mootoriga.
Niipalju kui lõdvikuid ja voolikuid sai läbi vaadatud, ühtki pragu ei leidnud kusagilt v.a. see lõdvik, mis klapikambrikaanest filtrikopsikusse suundub.
Mis teha kui Audi mootorist muttigi ei jaga, esimene Audi meil, aga sellepärast ei tasu veel selliseid vihjeid tegema hakata.
Ühest asjast nagu ikkagi veel aru ei saa:
foori all seistes 20 sekki hoiab pöördeid üleval ja siis lambist laseb pöörded täiesti maha ja kipub välja surema.Karpamootoriga ei tohiks sellist anomaaliat eriti juhtuda - see rohkem nagu pritsungite teema.
tarmo

 postitati 25.03.04 16:45
võtame siis asja kokku...tooreklapp..66kw...siis jääb ainsaks variandiks NE mootor (mis eeldab väljalaskeaastat kuni 87 lõpp :D):D
SF on 65kw ja RU on 55 kw :D -> viide

vaata kõik lõdvikud, vaakumivoolikad, tihendid, filtrid, küünlad, küünlajuhtmed, süütepoolid, jne üle, lase karpa läbi pesta, õhu- ja küttekruvid paika keerata, ja kui siis ikka veel jamab, siis võid kurtma tulla et miskit on rikkis :D

ja üleüldse...mida ei tunne, seda ära näpi, kui ei tööta nii nagu peaks, siis vii kellegi juurde kes teeb vähemalt mootoril ja akul vahet :P (ok...monopritsul ja karpal siis sel juhul)
rass

 postitati 25.03.04 16:28
kui on toore klapp siis peaks olema tavaline 1.8 karpa RU, SF või NE mootor äkki.

mul võtab ka praegu 13 sajale :D (normaalne talvel on 9 ümber, sest suvel sab 7-8 lõdvalt hakkama)
põhjuseks perses termostaat

alguses rääkis dantee ka midagi termostaadi ja karpa külmumisest vist. et jah... ürita seda termostaadi asja uurida äkki. siin klubis vahepeal oli kõva termostaadi vahetamise buum sest paljudel oli see õhtal omadega. tegu pole kalli asjaga kah õnneks.

paned auto külmalt käima, vaatad et temp andur näitab üle esimeste kriipsude (ehk 60 juurde) katsu kas suur radikas on soe või külm. kui soe, siis sul termostaat vist kogu aeg avatud ja sealt ka see kütusekulu jne. suur radikas peaks minema soojaks alles 82-92 C juures, olenevalt termostaadi avanemisajast.
tarmo

 postitati 25.03.04 16:20
sa tee esmalt selgeks mis mootoriga tegu on.
nagu ka üks eespool maininu ei ole ka mina kuulnud sellisest kombinatsioonist nagu monopritse ja tooreklapp.

nothing personal, aga kuna ennem naised ja tehnika kokku sobinud on :D
Kit

 postitati 25.03.04 16:17
Palju peaks linnas normaalse sõidu juures olema antud mootoriga isendi kütusekulu?
Mulle vähemalt tundub küll, et 14 sajale natuke liiga palju!
allans

 postitati 24.03.04 13:54
kas nö.karpa ja kollektori vaheline kummipadi on terve?
äss

 postitati 24.03.04 13:37
see õhuklapi ja monopritsu asi jah veic kahtlane :o .. kui siiski karpa on, siis mul oli eelmisel autol ka sama jama ... siis oli tegemist kondentsveega, mis karpasse oli tekkinud(pidigi olema kevadine probleem). Tookord läks mul teeninduses selle asja joonde ajamine 50.-
ZZZ 705

 postitati 24.03.04 12:54
Enda eelmisel autol (a80 -89) oli selline asi, et temperatuuri andur oli ära- vahest läksid pöörded lambist foori all 5000 ja teha midagi ei saanud. Kas küünlad on norm ja ega auto tagant musta ei aja välja? Neid asju tegi ta kah veel peale selle. Sain abi diagnostikast kus veakoodide järgi leiti prob üles ning tehti ajule ka restart.
80quattro

 postitati 24.03.04 11:36
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kit
Tegemist monopritsega
Bensukulu kohta ei oska midagi kosta kun autot alles 3 päeva oman


Kui monopritse, siis mis õhuklappi sa lahti lükkad:o
Kit

 postitati 24.03.04 11:05
Tegemist monopritsega
Bensukulu kohta ei oska midagi kosta kun autot alles 3 päeva oman
tarmo

 postitati 24.03.04 10:49
sa pese karpa puhtaks, lase õhu- ja küttekruvid ilusti paika keerata ja mure peaks olema murtud
mul vahemalt oli :D
Dantee

 postitati 24.03.04 10:45
Kas tegu karpamootoriga? Vaadates praeguseid ilmaolusid võib rikkis termostaadi puhul esineda karburaatori külmumist ja seistes sulab jälle üles?! Teiseks võib rikkis olla sooja-külma õhu jagaja klapp, kuid sellega kaasneb juba ka bensiini suurem kulu.
Kit

 postitati 24.03.04 10:13
Nimelt kui peale mõningast auto mootori soojendamist lükata õhuklapp lahti ja u. 5 minutit sõita hoiab mootor tühikäigu pöördeid kusagil 1000rpm juures kõrva järgi kuulates, aga peale 10 min sõitmist valgusfoori all seisma jäädes lükab tühipöörded nii madalaks, et kipub välja surema.Kuna mootoripadjad just vahetatud siis kaasneb sellega ka ebameeldiv auto kõikumine.
Veel üks probleem selline, et kui sõita maanteel 100 - 100 km/h siis iga 60 - 70 km järel gaasi juurde vajutades mitte auto ei kiirenda vaid hoopis aeglustab.
Seisma jäädes ja natuke aega gaasitades saab uuesti edasi liikuda.
Samuti on kiirendades selline tunne, et esimese veerandiga gaasipedaali käigumaast auto kiirendab, aga edasi vajutades jääb väga laisaks.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.9% - SQL: 40.1%]