Kit
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.04 09:13
|
|
|
B3 1,8 66kw mootoriga probleem
Nimelt kui peale mõningast auto mootori soojendamist lükata õhuklapp lahti ja u. 5 minutit sõita hoiab mootor tühikäigu pöördeid kusagil 1000rpm
juures kõrva järgi kuulates, aga peale 10 min sõitmist valgusfoori all seisma jäädes lükab tühipöörded nii madalaks, et kipub välja surema.Kuna
mootoripadjad just vahetatud siis kaasneb sellega ka ebameeldiv auto kõikumine.
Veel üks probleem selline, et kui sõita maanteel 100 - 100 km/h siis iga 60 - 70 km järel gaasi juurde vajutades mitte auto ei kiirenda vaid hoopis
aeglustab.
Seisma jäädes ja natuke aega gaasitades saab uuesti edasi liikuda.
Samuti on kiirendades selline tunne, et esimese veerandiga gaasipedaali käigumaast auto kiirendab, aga edasi vajutades jääb väga laisaks.
|
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 24.03.04 09:45
|
|
|
Kas tegu karpamootoriga? Vaadates praeguseid ilmaolusid võib rikkis termostaadi puhul esineda karburaatori külmumist ja seistes sulab jälle üles?!
Teiseks võib rikkis olla sooja-külma õhu jagaja klapp, kuid sellega kaasneb juba ka bensiini suurem kulu.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.04 09:49
|
|
|
sa pese karpa puhtaks, lase õhu- ja küttekruvid ilusti paika keerata ja mure peaks olema murtud
mul vahemalt oli
|
|
|
|
Kit
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.04 10:05
|
|
|
Tegemist monopritsega
Bensukulu kohta ei oska midagi kosta kun autot alles 3 päeva oman
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 24.03.04 10:36
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kit
Tegemist monopritsega
Bensukulu kohta ei oska midagi kosta kun autot alles 3 päeva oman |
Kui monopritse, siis mis õhuklappi sa lahti lükkad
Toomas
|
|
|
|
ZZZ 705
huviline
Registreerunud 23.03.03
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 1.8 S -91
|
postitati 24.03.04 11:54
|
|
|
Võib-olla
Enda eelmisel autol (a80 -89) oli selline asi, et temperatuuri andur oli ära- vahest läksid pöörded lambist foori all 5000 ja teha midagi ei saanud.
Kas küünlad on norm ja ega auto tagant musta ei aja välja? Neid asju tegi ta kah veel peale selle. Sain abi diagnostikast kus veakoodide järgi leiti
prob üles ning tehti ajule ka restart.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 24.03.04 12:37
|
|
|
see õhuklapi ja monopritsu asi jah veic kahtlane .. kui siiski karpa on,
siis mul oli eelmisel autol ka sama jama ... siis oli tegemist kondentsveega, mis karpasse oli tekkinud(pidigi olema kevadine probleem). Tookord läks
mul teeninduses selle asja joonde ajamine 50.-
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.04 12:54
|
|
|
kas nö.karpa ja kollektori vaheline kummipadi on terve?
|
|
|
Kit
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.04 15:17
|
|
|
Palju peaks linnas normaalse sõidu juures olema antud mootoriga isendi kütusekulu?
Mulle vähemalt tundub küll, et 14 sajale natuke liiga palju!
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.04 15:20
|
|
|
sa tee esmalt selgeks mis mootoriga tegu on.
nagu ka üks eespool maininu ei ole ka mina kuulnud sellisest kombinatsioonist nagu monopritse ja tooreklapp.
nothing personal, aga kuna ennem naised ja tehnika kokku sobinud on
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 25.03.04 15:28
|
|
|
kui on toore klapp siis peaks olema tavaline 1.8 karpa RU, SF või NE mootor äkki.
mul võtab ka praegu 13 sajale (normaalne talvel on 9 ümber, sest suvel
sab 7-8 lõdvalt hakkama)
põhjuseks perses termostaat
alguses rääkis dantee ka midagi termostaadi ja karpa külmumisest vist. et jah... ürita seda termostaadi asja uurida äkki. siin klubis vahepeal oli
kõva termostaadi vahetamise buum sest paljudel oli see õhtal omadega. tegu pole kalli asjaga kah õnneks.
paned auto külmalt käima, vaatad et temp andur näitab üle esimeste kriipsude (ehk 60 juurde) katsu kas suur radikas on soe või külm. kui soe, siis sul
termostaat vist kogu aeg avatud ja sealt ka see kütusekulu jne. suur radikas peaks minema soojaks alles 82-92 C juures, olenevalt termostaadi
avanemisajast.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.04 15:45
|
|
|
võtame siis asja kokku...tooreklapp..66kw...siis jääb ainsaks variandiks NE mootor (mis eeldab väljalaskeaastat kuni 87 lõpp )
SF on 65kw ja RU on 55 kw -> viide
vaata kõik lõdvikud, vaakumivoolikad, tihendid, filtrid, küünlad, küünlajuhtmed, süütepoolid, jne üle, lase karpa läbi pesta, õhu- ja küttekruvid
paika keerata, ja kui siis ikka veel jamab, siis võid kurtma tulla et miskit on rikkis
ja üleüldse...mida ei tunne, seda ära näpi, kui ei tööta nii nagu peaks, siis vii kellegi juurde kes teeb vähemalt mootoril ja akul vahet (ok...monopritsul ja karpal siis sel juhul)
|
|
|
|
Kit
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.04 19:14
|
|
|
Ärge nüüd siis päris lõhkuma ka minge, sõbralt ostetud auto ja ta väitis et tegemist monopritsega.
Käisin täna kapotiall ja kiskusin filtri kopsiku maha ja selgus, et tegu jah tavalise karpaga mootoriga.
Niipalju kui lõdvikuid ja voolikuid sai läbi vaadatud, ühtki pragu ei leidnud kusagilt v.a. see lõdvik, mis klapikambrikaanest filtrikopsikusse
suundub.
Mis teha kui Audi mootorist muttigi ei jaga, esimene Audi meil, aga sellepärast ei tasu veel selliseid vihjeid tegema hakata.
Ühest asjast nagu ikkagi veel aru ei saa:
foori all seistes 20 sekki hoiab pöördeid üleval ja siis lambist laseb pöörded täiesti maha ja kipub välja surema.Karpamootoriga ei tohiks sellist
anomaaliat eriti juhtuda - see rohkem nagu pritsungite teema.
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 25.03.04 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kit
Ärge nüüd siis päris lõhkuma ka minge, sõbralt ostetud auto ja ta väitis et tegemist monopritsega.
Käisin täna kapotiall ja kiskusin filtri kopsiku maha ja selgus, et tegu jah tavalise karpaga mootoriga.
Niipalju kui lõdvikuid ja voolikuid sai läbi vaadatud, ühtki pragu ei leidnud kusagilt v.a. see lõdvik, mis klapikambrikaanest filtrikopsikusse
suundub.
Mis teha kui Audi mootorist muttigi ei jaga, esimene Audi meil, aga sellepärast ei tasu veel selliseid vihjeid tegema hakata.
Ühest asjast nagu ikkagi veel aru ei saa:
foori all seistes 20 sekki hoiab pöördeid üleval ja siis lambist laseb pöörded täiesti maha ja kipub välja surema.Karpamootoriga ei tohiks sellist
anomaaliat eriti juhtuda - see rohkem nagu pritsungite teema. |
Karpa alune padi oli ka terve?
Toomas
|
|
|
|
Kit
huviline
Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.04 11:33
|
|
|
Kahjuks sinnamaani veel eile ei jõudnud!
|
|
|
|