Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
quattromees

 postitati 24.03.04 23:46
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
2.3 98kW ja 10sek sajani ei ole sugugi halb tulemus.

Maeitea ma saan oma kelguga kah sama tulemuse, kupee peaks loogiliselt veits väledam olema.


Kus on vendadel ikka kiirendused, mis vanaema heinakuhja otsast mõõtis või?Minge poodi ja vaadake, mis on näitex uutel autodel kiirendused 100ni. Need autod ei kõlba siis ju üldse kuskile.


Ei saanud päris täpselt aru, mis Sa öelda tahad?!?


Seda tahtsingi öelda, et millegipärast kipuvad need kõige kõvemad kiirendusmasinad olema mingid 15 aastat vanad autod, millede aega kellegi vanaema kuskilt tee äärest heinakuhja otsast mõõtis.


Vanaema kohta ei oska öelda. Mis seal eelpool mainitud kiirendustes nii ebaharilikku on? 9-10 sekki 100-ni pole just kuigi äkiline. Uued autod kipuvad olema 15 aasta vanusest sama klassi masinast raskemad, see sööb ka kiirendusvõimet.
Võrdluseks: 12000km läbinud Toyota RAV4 2,0 110kw sai mõõdetud 14,4 0-100.
Driver

 postitati 24.03.04 20:59
nu jah ex ta olegi need 15a vanused autod neil juba kolvid nii kulunud et mootor käib nii kergelt, loomulikult kiirendus ka parem:D
Reix

 postitati 24.03.04 20:14
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
2.3 98kW ja 10sek sajani ei ole sugugi halb tulemus.

Maeitea ma saan oma kelguga kah sama tulemuse, kupee peaks loogiliselt veits väledam olema.


Kus on vendadel ikka kiirendused, mis vanaema heinakuhja otsast mõõtis või?Minge poodi ja vaadake, mis on näitex uutel autodel kiirendused 100ni. Need autod ei kõlba siis ju üldse kuskile.


Ei saanud päris täpselt aru, mis Sa öelda tahad?!?


Seda tahtsingi öelda, et millegipärast kipuvad need kõige kõvemad kiirendusmasinad olema mingid 15 aastat vanad autod, millede aega kellegi vanaema kuskilt tee äärest heinakuhja otsast mõõtis.
Jaks

 postitati 24.03.04 16:25
Üks võimalik asi on panna plokki kaas paremini hingama ja kolektorite avad kohakuti ajada, ning hoorattas kergemaks teha. Nii on Tehtud Lynx`i autol. Ps see ploki kaan on minu tehtud.
Jaks.
blauk

 postitati 24.03.04 14:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja Absolut
9,2 on tehase andmed, kuid kui arvestada et autode parim aega on ammu möödas + veel juhi oskused....mõõtmised (mitte põlve otsas)on näidanud et reeglina on tehase lubatud andmed suht unenägu...veelenam autod ju vanad...

Tsitaat:
Esialgne postitaja Krahv
Terv,

selline modifikatsioon peaks pigemini 9, kui et 10 sekiga 100 välja jooksma.

Krahv



Mis auto kohta täpselt need tehase andmed on? Mis seal veel huvitavat on - tippkiirus, kütusekulu?
Absolut

 postitati 24.03.04 09:23
9,2 on tehase andmed, kuid kui arvestada et autode parim aega on ammu möödas + veel juhi oskused....mõõtmised (mitte põlve otsas)on näidanud et reeglina on tehase lubatud andmed suht unenägu...veelenam autod ju vanad...

Tsitaat:
Esialgne postitaja Krahv
Terv,

selline modifikatsioon peaks pigemini 9, kui et 10 sekiga 100 välja jooksma.

Krahv

indro

 postitati 24.03.04 08:17
Tsitaat:
Esialgne postitaja Krahv
Terv,

selline modifikatsioon peaks pigemini 9, kui et 10 sekiga 100 välja jooksma.

Krahv


Hästi liiguvad siis need 98kw-ed. Mul on 125kw ja tehas annab 0 - 100ni ajaks aint 8.6 või oli 8.4.
Krahv

 postitati 24.03.04 07:52
Terv,

selline modifikatsioon peaks pigemini 9, kui et 10 sekiga 100 välja jooksma.

Krahv
allans

 postitati 24.03.04 07:08
aga kes ütleb et need uued autod üldse kuskile kõlbavad :D
quattromees

 postitati 24.03.04 00:17
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
2.3 98kW ja 10sek sajani ei ole sugugi halb tulemus.

Maeitea ma saan oma kelguga kah sama tulemuse, kupee peaks loogiliselt veits väledam olema.


Kus on vendadel ikka kiirendused, mis vanaema heinakuhja otsast mõõtis või?Minge poodi ja vaadake, mis on näitex uutel autodel kiirendused 100ni. Need autod ei kõlba siis ju üldse kuskile.


Ei saanud päris täpselt aru, mis Sa öelda tahad?!?
Reix

 postitati 23.03.04 20:59
Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
2.3 98kW ja 10sek sajani ei ole sugugi halb tulemus.

Maeitea ma saan oma kelguga kah sama tulemuse, kupee peaks loogiliselt veits väledam olema.


Kus on vendadel ikka kiirendused, mis vanaema heinakuhja otsast mõõtis või?Minge poodi ja vaadake, mis on näitex uutel autodel kiirendused 100ni. Need autod ei kõlba siis ju üldse kuskile.
Amadeus

 postitati 23.03.04 20:53
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
2.3 98kW ja 10sek sajani ei ole sugugi halb tulemus.

Maeitea ma saan oma kelguga kah sama tulemuse, kupee peaks loogiliselt veits väledam olema.
quattromees

 postitati 23.03.04 00:41
Kahjuks linki ei mäleta, aga kuskil pakuti müüa 2.3 plokikaasi koos teise nukaga, millel originaalist suuremad klapid jne. Lubati ca 180-190 hj. Aga jah, nagu eelpool mainitud, pole asjal mõtet, kuni suur valik võimsamaid originaalmootoreid saadaval.
Võrdluseks - oma 87 a 100 2.3 0-100 olen välja mõõtnud 9.4 sek. Sõber kõrvalistmel - meetodil.
krss

 postitati 22.03.04 21:10
Tänavasõiduautole terav nukk on natuke küsitava väärtusega: see rohkem nende rida, kes pöördeid piirajasse armastavad lasta. Rahulikult kulgedes, veel enam ummikutes nullpööretel, on sportnukk päris tülikas (kehv moment madalatel pööretel, aga oluliselt paremini liigub gaasi tallates). Sisse- ja väljalaskega tegeledes saad vähemalt kütusekulu allapoole. Sportfiltri efekti saad katsetada nii, et võta mõne kuiva päevaga filter vahelt ära ja tee väike tiir

Kas keegi on audil kasutanud seda propelleri moodi jubinat, mis mootorisse mineva õhu pöörlema paneb? (vist kutsutakse twisteriks)
blauk

 postitati 22.03.04 20:45
thanx info eest!
Kaits

 postitati 22.03.04 20:23
2.3 98kW ja 10sek sajani ei ole sugugi halb tulemus.
ve1ks

 postitati 22.03.04 20:07
Uurisin siis isegi veidi tuunimise värki, 5-sil. nuki tuunimine, läheks mingi 3000-.
Pole kõige odavam jah, aga peaks juba parajalt juurde andma.:D
ICE

 postitati 22.03.04 19:26
Kõike annab teha, küsimus on puhtalt tasuvuses. Vabalthingavat autot on kallis tuunida. Lihtsamad asjad on sportfilter ja sumps aga kasutegur on tavaliselt imepisike... samas pole need asjad ka eriti kallid. Edasi tulevad juba sportnukad, chipid. Kallid ja juurde annavad 5-10 hj.
Kui aga tahad suuremat hobujõudude arvu siis vaata audi turbomootorite poole ehk siis mootorivahetus. 10V turbo saad kätte 5-10k ja 20v 15-20k. Lisaks on turbomootorit odavam ja lihtsam edasi tuunida. Ülevaatusega probleeme ei tohiks tulla :P
blauk

 postitati 22.03.04 19:07
Sorry, see teil kindlasti äraleierdatud teema, olen siin uus.
Coupé 2,3 E aastast 1990, 98 kw. Ei ole miskipärast eriti erk, proovisin ise stopperiga, sajani kiirendas 10 sek'i uute Michelin Pilot rehvidega.
Eelmine, 1985 a 2,2l, 100 kw coupé oli nagu erksam, muidugi 100 kg kergem ka.
Kas seda 2,3 E (mis see E tähendab?) saaks kuidagi legaalselt forseerida, et ülevaatusel jamasid ei tuleks, mida see maksaks, kuidas kütusekulule mõjub?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.1% - SQL: 38.9%]