Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kas saab teha 2,3 E mootorit võimsamaks? (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2364)
blauk
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: coupé

postitati 22.03.04 19:07 Tsiteeri
Kas saab teha 2,3 E mootorit võimsamaks?



Sorry, see teil kindlasti äraleierdatud teema, olen siin uus.
Coupé 2,3 E aastast 1990, 98 kw. Ei ole miskipärast eriti erk, proovisin ise stopperiga, sajani kiirendas 10 sek'i uute Michelin Pilot rehvidega.
Eelmine, 1985 a 2,2l, 100 kw coupé oli nagu erksam, muidugi 100 kg kergem ka.
Kas seda 2,3 E (mis see E tähendab?) saaks kuidagi legaalselt forseerida, et ülevaatusel jamasid ei tuleks, mida see maksaks, kuidas kütusekulule mõjub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 22.03.04 19:26 Tsiteeri


Kõike annab teha, küsimus on puhtalt tasuvuses. Vabalthingavat autot on kallis tuunida. Lihtsamad asjad on sportfilter ja sumps aga kasutegur on tavaliselt imepisike... samas pole need asjad ka eriti kallid. Edasi tulevad juba sportnukad, chipid. Kallid ja juurde annavad 5-10 hj.
Kui aga tahad suuremat hobujõudude arvu siis vaata audi turbomootorite poole ehk siis mootorivahetus. 10V turbo saad kätte 5-10k ja 20v 15-20k. Lisaks on turbomootorit odavam ja lihtsam edasi tuunida. Ülevaatusega probleeme ei tohiks tulla :P


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 22.03.04 20:07 Tsiteeri


Uurisin siis isegi veidi tuunimise värki, 5-sil. nuki tuunimine, läheks mingi 3000-.
Pole kõige odavam jah, aga peaks juba parajalt juurde andma.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 22.03.04 20:23 Tsiteeri


2.3 98kW ja 10sek sajani ei ole sugugi halb tulemus.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
blauk
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: coupé

postitati 22.03.04 20:45 Tsiteeri


thanx info eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 22.03.04 21:10 Tsiteeri


Tänavasõiduautole terav nukk on natuke küsitava väärtusega: see rohkem nende rida, kes pöördeid piirajasse armastavad lasta. Rahulikult kulgedes, veel enam ummikutes nullpööretel, on sportnukk päris tülikas (kehv moment madalatel pööretel, aga oluliselt paremini liigub gaasi tallates). Sisse- ja väljalaskega tegeledes saad vähemalt kütusekulu allapoole. Sportfiltri efekti saad katsetada nii, et võta mõne kuiva päevaga filter vahelt ära ja tee väike tiir

Kas keegi on audil kasutanud seda propelleri moodi jubinat, mis mootorisse mineva õhu pöörlema paneb? (vist kutsutakse twisteriks)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 23.03.04 00:41 Tsiteeri


Kahjuks linki ei mäleta, aga kuskil pakuti müüa 2.3 plokikaasi koos teise nukaga, millel originaalist suuremad klapid jne. Lubati ca 180-190 hj. Aga jah, nagu eelpool mainitud, pole asjal mõtet, kuni suur valik võimsamaid originaalmootoreid saadaval.
Võrdluseks - oma 87 a 100 2.3 0-100 olen välja mõõtnud 9.4 sek. Sõber kõrvalistmel - meetodil.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 23.03.04 20:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
2.3 98kW ja 10sek sajani ei ole sugugi halb tulemus.

Maeitea ma saan oma kelguga kah sama tulemuse, kupee peaks loogiliselt veits väledam olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 23.03.04 20:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
2.3 98kW ja 10sek sajani ei ole sugugi halb tulemus.

Maeitea ma saan oma kelguga kah sama tulemuse, kupee peaks loogiliselt veits väledam olema.


Kus on vendadel ikka kiirendused, mis vanaema heinakuhja otsast mõõtis või?Minge poodi ja vaadake, mis on näitex uutel autodel kiirendused 100ni. Need autod ei kõlba siis ju üldse kuskile.


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 24.03.04 00:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
2.3 98kW ja 10sek sajani ei ole sugugi halb tulemus.

Maeitea ma saan oma kelguga kah sama tulemuse, kupee peaks loogiliselt veits väledam olema.


Kus on vendadel ikka kiirendused, mis vanaema heinakuhja otsast mõõtis või?Minge poodi ja vaadake, mis on näitex uutel autodel kiirendused 100ni. Need autod ei kõlba siis ju üldse kuskile.


Ei saanud päris täpselt aru, mis Sa öelda tahad?!?


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.04 07:08 Tsiteeri


aga kes ütleb et need uued autod üldse kuskile kõlbavad :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 24.03.04 07:52 Tsiteeri


Terv,

selline modifikatsioon peaks pigemini 9, kui et 10 sekiga 100 välja jooksma.

Krahv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.04 08:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Krahv
Terv,

selline modifikatsioon peaks pigemini 9, kui et 10 sekiga 100 välja jooksma.

Krahv


Hästi liiguvad siis need 98kw-ed. Mul on 125kw ja tehas annab 0 - 100ni ajaks aint 8.6 või oli 8.4.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Absolut
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Corvette C5 `01

postitati 24.03.04 09:23 Tsiteeri


9,2 on tehase andmed, kuid kui arvestada et autode parim aega on ammu möödas + veel juhi oskused....mõõtmised (mitte põlve otsas)on näidanud et reeglina on tehase lubatud andmed suht unenägu...veelenam autod ju vanad...

Tsitaat:
Esialgne postitaja Krahv
Terv,

selline modifikatsioon peaks pigemini 9, kui et 10 sekiga 100 välja jooksma.

Krahv



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
blauk
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: coupé

postitati 24.03.04 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Absolut
9,2 on tehase andmed, kuid kui arvestada et autode parim aega on ammu möödas + veel juhi oskused....mõõtmised (mitte põlve otsas)on näidanud et reeglina on tehase lubatud andmed suht unenägu...veelenam autod ju vanad...

Tsitaat:
Esialgne postitaja Krahv
Terv,

selline modifikatsioon peaks pigemini 9, kui et 10 sekiga 100 välja jooksma.

Krahv



Mis auto kohta täpselt need tehase andmed on? Mis seal veel huvitavat on - tippkiirus, kütusekulu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 24.03.04 16:25 Tsiteeri


Üks võimalik asi on panna plokki kaas paremini hingama ja kolektorite avad kohakuti ajada, ning hoorattas kergemaks teha. Nii on Tehtud Lynx`i autol. Ps see ploki kaan on minu tehtud.
Jaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 24.03.04 20:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
2.3 98kW ja 10sek sajani ei ole sugugi halb tulemus.

Maeitea ma saan oma kelguga kah sama tulemuse, kupee peaks loogiliselt veits väledam olema.


Kus on vendadel ikka kiirendused, mis vanaema heinakuhja otsast mõõtis või?Minge poodi ja vaadake, mis on näitex uutel autodel kiirendused 100ni. Need autod ei kõlba siis ju üldse kuskile.


Ei saanud päris täpselt aru, mis Sa öelda tahad?!?


Seda tahtsingi öelda, et millegipärast kipuvad need kõige kõvemad kiirendusmasinad olema mingid 15 aastat vanad autod, millede aega kellegi vanaema kuskilt tee äärest heinakuhja otsast mõõtis.


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 24.03.04 20:59 Tsiteeri


nu jah ex ta olegi need 15a vanused autod neil juba kolvid nii kulunud et mootor käib nii kergelt, loomulikult kiirendus ka parem:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 24.03.04 23:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
Tsitaat:
Esialgne postitaja Amadeus
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
2.3 98kW ja 10sek sajani ei ole sugugi halb tulemus.

Maeitea ma saan oma kelguga kah sama tulemuse, kupee peaks loogiliselt veits väledam olema.


Kus on vendadel ikka kiirendused, mis vanaema heinakuhja otsast mõõtis või?Minge poodi ja vaadake, mis on näitex uutel autodel kiirendused 100ni. Need autod ei kõlba siis ju üldse kuskile.


Ei saanud päris täpselt aru, mis Sa öelda tahad?!?


Seda tahtsingi öelda, et millegipärast kipuvad need kõige kõvemad kiirendusmasinad olema mingid 15 aastat vanad autod, millede aega kellegi vanaema kuskilt tee äärest heinakuhja otsast mõõtis.


Vanaema kohta ei oska öelda. Mis seal eelpool mainitud kiirendustes nii ebaharilikku on? 9-10 sekki 100-ni pole just kuigi äkiline. Uued autod kipuvad olema 15 aasta vanusest sama klassi masinast raskemad, see sööb ka kiirendusvõimet.
Võrdluseks: 12000km läbinud Toyota RAV4 2,0 110kw sai mõõdetud 14,4 0-100.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.2% - SQL: 43.8%]