Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tarts200

 postitati 22.05.03 05:37
karta on et ma peaksin ikka kellegi asjatundja kaasa võtma,kui mootorit vaatama lähen. vahepeal oli mõttes osta teine auto varuosadeks aga vist on see raha mõtekam juppide alla panna.aga kui kuskilt avariilise pealt saada - oluline see et rihm terve oleks-äkki keegi teab kas kuskil on?
laur4

 postitati 21.05.03 07:20
Lammarist mootorit ostes on enamustes kohtades võimalik ka sinna sisse vaadata. Kui on komplektne mootor, siis plokikaant nad eriti ei taha maha lasta võtta, kuid karteri kaudu saad uurida küll. Kui näiteks võtta lahti keskmine raamsaale(endal oli seee kõige hullem-isegi vask oli tükkidena ära tulnud) ja mõni kepsusaale, siis on kohe näha, millega tegu. Lisaks võib kepsukaela mikromeetriga üle mõõta(seda peaks tegema keegi, kes seda mõõteriista hästi oskab kasutada).
Nii on võimalik enam-vähem üldmulje mootorist kätte saada. Silindreid tuleb sel juhul muidugi kahjuks altpoolt vaadata. Kui seal triipe ega suuri kulumisjälgi sees pole, on ka lootust, et mootor on veel kõlbulik. Muidugi võivad läbi olla klapisääretihendid, aga kui väntvõll korras, siis peaks vähemalt juhtpuksid ja klapid korras olema.
Mina lähtun romulast mootorit otsides sellistest teadmistest.
laur4

 postitati 21.05.03 07:01
Männiku romulas on 200T uuem mootor (MC 121kW) 6kilo. Misa seal sees toimub, ei oska öelda. Kap remondile tundub ahvatlev alternatiiv Kehala lammutuses olev Audi V8 3,6L mootor (koos elektroonikaga ja ilma kastita 11,5 kilo). Norm kap. rem läheks 200 mootori puhul samapalju maksma.
tarts200

 postitati 20.05.03 19:45
aga kui osta lammarist uuem mootor-kas on mõtet(ega ei tea mida saab) ja palju ta krt huvitav maksab?
autost ka ei tahaks loobuda:(((
genekas

 postitati 20.05.03 19:26
Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts200
mure- nimelt mootor on mul KG 134kw 84a. ja uurisin kolvirõngaste hindu(pidin p......li kukkuma) 900 eeku pea. äkki kellegil on käsi kuskil sees ja veits aitab mind hinna poole pealt. yx asi veel kas annab sobitada mingi teise mootori rõngad(ilmselt peaks olema ka turbo) ja kui annab kust krt saan ma rõngaste paksuse teada? forssist laiutati selle peale käsi. Ette tänades


Suva rõngaid võib ju saada küll, aga odav kraam turbomootoris kaua koos ei seisa - siin on mujalgi seda juba valgustatud.
tarts200

 postitati 27.04.03 21:30
mure- nimelt mootor on mul KG 134kw 84a. ja uurisin kolvirõngaste hindu(pidin p......li kukkuma) 900 eeku pea. äkki kellegil on käsi kuskil sees ja veits aitab mind hinna poole pealt. yx asi veel kas annab sobitada mingi teise mootori rõngad(ilmselt peaks olema ka turbo) ja kui annab kust krt saan ma rõngaste paksuse teada? forssist laiutati selle peale käsi. Ette tänades
teints

 postitati 30.01.03 20:16
kui enda autol õlikorgi maha rebisin, siis küll midagi ei muutunud...
genekas

 postitati 30.01.03 19:54
Tsitaat:
Esialgne postitaja Burn
See on norm, kui pöörded hakkavad korgi eemaldades kõikuma. Aga oskab äkki keegi mulle seletada, mis värk läbi on kui pöörded jäävad samaks, ja mootor töötab endiselt ühtlaselt edasi????


keegi on karterituulutusega midagi kahtlast teinud ehk???

või on õhuleke sisselaskes juba ennemalt parajalt suur ja asja keegi selle järgi "sättinud".

Hea tüngaallikas on ka see "lõõtsakujuline" metallrõngastega kummitoru turbo vahejahuti ja sisselaske vahel - on endalgi asi käinud "suht normaalselt", kuigi seal oli juba pöidlasuurune auk... Midagi tundus lihtsalt imelik jupp aega ja siis kobades saigi asjale pihta - sunnik laguneb ju altpoolt alati.
elys

 postitati 24.01.03 10:19
kle mu mees tahab teada kes see Aava on ta nii vähe satub siia:o ma ka teda ei tea.Järsku annad mingi numbri;)
sst

 postitati 20.01.03 20:40
Mootoriga soovitan Aava poole pöörduda ;)
Burn

 postitati 20.01.03 08:31
See on norm, kui pöörded hakkavad korgi eemaldades kõikuma. Aga oskab äkki keegi mulle seletada, mis värk läbi on kui pöörded jäävad samaks, ja mootor töötab endiselt ühtlaselt edasi????
ICE

 postitati 19.01.03 16:43
Mul tegelikult vennad olemas aga see mis nemad tegema hakkavad ei ole enam remont :D Remont oleks nagu kõrvaltegevus seal ja seepärast tahangi mingeid hindasid et saada natuke ettekujutust... Lisaks kõigele on mul palju aega.
tarts200

 postitati 19.01.03 15:39
ice: kas sul ka see remondi värk ees???
ICE

 postitati 19.01.03 15:12
tarts: see korgivärk täiesti norm. BMWde puhul sai sellise viisiga mootori korrasolu(?) kuidagimoodi chekata...
Kui leiad mingi kap.remo koha siis võiksid hindadest teada anda...
tarts200

 postitati 19.01.03 14:57
Tahtmine on ka kevadel mootori kap. ära teha aga hinnad on üsna krõbedad. Äkki teab keegi kus võiks olla veits odavamad varuosad? üx asi veel: pöörded kõiguvad külmast peast-äkki annavad tunda pihustipesad?
martinjev

 postitati 19.01.03 14:10
ysna norm jah, seda ka uuemate puhul. halb pidi see olema kui motori pöörded ei muutu korgi äravõtmisel
mack

 postitati 19.01.03 13:45
vanematel (mehhaanilise sissepritsega) mootoritel on see normaalne,seal vaakumiga liigutatakse pritsungis miskist klappi ja kui õlikork maha keerata, siis vaakum kaob ja mootor hakkab jokutama v sureb välja. midagi siukest vist peaks olema kui mai eksi,niisiis peaks see normaalne olema.
tarts200

Depicts mood of post postitati 19.01.03 12:35
siuke värk, et on lihtsam endale ilmselt uuem suksu muretseda. ajasin ta yx päev kanali peale:( -lootusetu --sild,poolassid,laagrid,kolvirõngad jne.:mad:
huvitav kas keegi aitaks kolvirõngaid vahet.?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.9% - SQL: 40.1%]