tarts200
huviline
Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 200; 84 a.
|
postitati 19.01.03 11:35
|
|
|
probleem:audi 200 mootor
siuke värk, et on lihtsam endale ilmselt uuem suksu muretseda. ajasin ta yx päev kanali peale -lootusetu --sild,poolassid,laagrid,kolvirõngad jne.
huvitav kas keegi aitaks kolvirõngaid vahet.?
|
|
|
mack
huviline
Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0
|
postitati 19.01.03 12:45
|
|
|
vanematel (mehhaanilise sissepritsega) mootoritel on see normaalne,seal vaakumiga liigutatakse pritsungis miskist klappi ja kui õlikork maha keerata,
siis vaakum kaob ja mootor hakkab jokutama v sureb välja. midagi siukest vist peaks olema kui mai eksi,niisiis peaks see normaalne olema.
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 19.01.03 13:10
|
|
|
ysna norm jah, seda ka uuemate puhul. halb pidi see olema kui motori pöörded ei muutu korgi äravõtmisel
|
|
|
tarts200
huviline
Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 200; 84 a.
|
postitati 19.01.03 13:57
|
|
|
Tahtmine on ka kevadel mootori kap. ära teha aga hinnad on üsna krõbedad. Äkki teab keegi kus võiks olla veits odavamad varuosad? üx asi veel: pöörded
kõiguvad külmast peast-äkki annavad tunda pihustipesad?
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 19.01.03 14:12
|
|
|
tarts: see korgivärk täiesti norm. BMWde puhul sai sellise viisiga mootori korrasolu(?) kuidagimoodi chekata...
Kui leiad mingi kap.remo koha siis võiksid hindadest teada anda...
|
|
|
tarts200
huviline
Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 200; 84 a.
|
postitati 19.01.03 14:39
|
|
|
ice: kas sul ka see remondi värk ees???
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 19.01.03 15:43
|
|
|
Mul tegelikult vennad olemas aga see mis nemad tegema hakkavad ei ole enam remont Remont oleks nagu kõrvaltegevus seal ja seepärast tahangi mingeid hindasid et saada natuke ettekujutust... Lisaks kõigele on mul palju
aega.
|
|
|
Burn
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Q & E39
|
postitati 20.01.03 07:31
|
|
|
See on norm, kui pöörded hakkavad korgi eemaldades kõikuma. Aga oskab äkki keegi mulle seletada, mis värk läbi on kui pöörded jäävad samaks, ja mootor
töötab endiselt ühtlaselt edasi????
Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100
|
|
|
|
sst
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Quattro
|
postitati 20.01.03 19:40
|
|
|
Mootoriga soovitan Aava poole pöörduda
|
|
|
elys
huviline
Registreerunud 10.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: mõnna
|
postitati 24.01.03 09:19
|
|
|
kle mu mees tahab teada kes see Aava on ta nii vähe satub siia ma ka teda
ei tea.Järsku annad mingi numbri
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 30.01.03 18:54
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Burn
See on norm, kui pöörded hakkavad korgi eemaldades kõikuma. Aga oskab äkki keegi mulle seletada, mis värk läbi on kui pöörded jäävad samaks, ja mootor
töötab endiselt ühtlaselt edasi???? |
keegi on karterituulutusega midagi kahtlast teinud ehk???
või on õhuleke sisselaskes juba ennemalt parajalt suur ja asja keegi selle järgi "sättinud".
Hea tüngaallikas on ka see "lõõtsakujuline" metallrõngastega kummitoru turbo vahejahuti ja sisselaske vahel - on endalgi asi käinud
"suht normaalselt", kuigi seal oli juba pöidlasuurune auk... Midagi tundus lihtsalt imelik jupp aega ja siis kobades saigi asjale pihta -
sunnik laguneb ju altpoolt alati.
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 30.01.03 19:16
|
|
|
kui enda autol õlikorgi maha rebisin, siis küll midagi ei muutunud...
|
|
|
tarts200
huviline
Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 200; 84 a.
|
postitati 27.04.03 20:30
|
|
|
mure- nimelt mootor on mul KG 134kw 84a. ja uurisin kolvirõngaste hindu(pidin p......li kukkuma) 900 eeku pea. äkki kellegil on käsi kuskil sees ja
veits aitab mind hinna poole pealt. yx asi veel kas annab sobitada mingi teise mootori rõngad(ilmselt peaks olema ka turbo) ja kui annab kust krt saan
ma rõngaste paksuse teada? forssist laiutati selle peale käsi. Ette tänades
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 20.05.03 18:26
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja tarts200
mure- nimelt mootor on mul KG 134kw 84a. ja uurisin kolvirõngaste hindu(pidin p......li kukkuma) 900 eeku pea. äkki kellegil on käsi kuskil sees ja
veits aitab mind hinna poole pealt. yx asi veel kas annab sobitada mingi teise mootori rõngad(ilmselt peaks olema ka turbo) ja kui annab kust krt saan
ma rõngaste paksuse teada? forssist laiutati selle peale käsi. Ette tänades |
Suva rõngaid võib ju saada küll, aga odav kraam turbomootoris kaua koos ei seisa - siin on mujalgi seda juba valgustatud.
|
|
|
|
tarts200
huviline
Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 200; 84 a.
|
postitati 20.05.03 18:45
|
|
|
aga kui osta lammarist uuem mootor-kas on mõtet(ega ei tea mida saab) ja palju ta krt huvitav maksab?
autost ka ei tahaks loobuda((
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 21.05.03 06:01
|
|
|
Männiku romulas on 200T uuem mootor (MC 121kW) 6kilo. Misa seal sees toimub, ei oska öelda. Kap remondile tundub ahvatlev alternatiiv Kehala
lammutuses olev Audi V8 3,6L mootor (koos elektroonikaga ja ilma kastita 11,5 kilo). Norm kap. rem läheks 200 mootori puhul samapalju maksma.
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 21.05.03 06:20
|
|
|
Lammarist mootorit ostes on enamustes kohtades võimalik ka sinna sisse vaadata. Kui on komplektne mootor, siis plokikaant nad eriti ei taha maha lasta
võtta, kuid karteri kaudu saad uurida küll. Kui näiteks võtta lahti keskmine raamsaale(endal oli seee kõige hullem-isegi vask oli tükkidena ära
tulnud) ja mõni kepsusaale, siis on kohe näha, millega tegu. Lisaks võib kepsukaela mikromeetriga üle mõõta(seda peaks tegema keegi, kes seda
mõõteriista hästi oskab kasutada).
Nii on võimalik enam-vähem üldmulje mootorist kätte saada. Silindreid tuleb sel juhul muidugi kahjuks altpoolt vaadata. Kui seal triipe ega suuri
kulumisjälgi sees pole, on ka lootust, et mootor on veel kõlbulik. Muidugi võivad läbi olla klapisääretihendid, aga kui väntvõll korras, siis peaks
vähemalt juhtpuksid ja klapid korras olema.
Mina lähtun romulast mootorit otsides sellistest teadmistest.
|
|
|
tarts200
huviline
Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 200; 84 a.
|
postitati 22.05.03 04:37
|
|
|
karta on et ma peaksin ikka kellegi asjatundja kaasa võtma,kui mootorit vaatama lähen. vahepeal oli mõttes osta teine auto varuosadeks aga vist on see
raha mõtekam juppide alla panna.aga kui kuskilt avariilise pealt saada - oluline see et rihm terve oleks-äkki keegi teab kas kuskil on?
|
|
|