Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
vadim

 postitati 21.01.03 14:09
Üks variant on veel et ventika mootor võib olla kahe kiirusega ja üks kiirus ei tööta, aga siis on andur kolme klemmiga.
urquattro

 postitati 21.01.03 12:09
anduri peal on reeglina temperatuurid kirjas, mis temp sisse ja välja lülitab. nt. 96c...92c. aga madalamaks mootori tempi pole mõtet ajada, sest küttesegu ja süüde on konkreetsele temp. peale sätitud.
rass

 postitati 21.01.03 11:39
kle kas seda andurit timmida ka saab? et varem möllama hakkaks
vadim

 postitati 21.01.03 09:16
Radika all on ventika andur sinna peaks kaks juhet sisse minema kui need kokku ühendada peaks ventikas tööle hakkama kui töötab on andur õhtal kuna ta Sul ventikat tööle ei pannud kui temp kõrge.
Nu

 postitati 18.01.03 14:02
radikas oli kuum küll käega katsudes,
nii et sealt täib tosool ikka läbi.
Vent aga ei töötanud?
teints

 postitati 18.01.03 09:38
Arvata võib, et anduri kala vast... Mul hakkas vilkuma, valasin tosooli juurde ja kõik kombes.
ranz

 postitati 18.01.03 07:45
Ega suurt muud kohta pole jah... alt välja ülevalt sisse. Aga võid ka proovida ega õhku sees äkki pole... lase ülemine lõdviku toru tiba lahti ja liiguta, kas tuleb õhku või kohe tosooli.
martinjev

 postitati 17.01.03 22:12
lased radika alumisest lõdvikust vee välja kui vahetada tahad, see peaks kõige madalam koht olema vist....
kYbb

 postitati 17.01.03 21:58
Kui näitab-ei näita, siis kontrolli esmalt anduri juurest juhtme ühendust. Seal see kummilutt, mis niiskuse sisse laseb, aga välja ei lase.
Nu

 postitati 17.01.03 18:13
a kas pole imelik et suvel kuumaga kustus ära. a talvel külmaga ei kustu.

selline küsimus veel, et kudas ma saaksin jahutus vedeliku vahetada. äkki on vana oma omadused kaotanud.
martinjev

 postitati 17.01.03 16:20
puhuriga kustus ära siis vist ikka temp. kõrge. andur paneb lihtsalt villast:)
Nu

 postitati 17.01.03 15:52
Lugu selline, et nii kui mootor vähe soojaks läheb, hakkab (kahe kella vahel)
olev jahutusvedeliku tuli vilkuma.
Samas temperatuur eriti üle 90°C ei ole?
Vilkumine peaks tähendama 2 asja:
1) temp liiga kõrge
2) vedeliku tase liiga madal

Paak paistab enamvähem täis olevat, nii et juurde kallata ka nagu ei tahaks.


Suvel oli mul samalaadne asi. tuli hakkas vilkuma, siis kui sooja mootoriga jätsin korra seisma ja uuesti käivitasin.
Siis aitas kui keerasin soenduse põhja ja panin täiega sooja õhku salongi puhuma.

Nüüd puhu või ära puhu tuli vilgub :(

Mis teha? Manualis on kirjas:
Sofort anhalten, motor abstellen
nicht weiterfahren - fachmännische Hilfe Anspruch nehmen.

Nii ei saa ju :(:(:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]