Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: jahutusvedelikuga mingi jama (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2376)
Nu
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 540

postitati 17.01.03 15:52 Tsiteeri
jahutusvedelikuga mingi jama



Lugu selline, et nii kui mootor vähe soojaks läheb, hakkab (kahe kella vahel)
olev jahutusvedeliku tuli vilkuma.
Samas temperatuur eriti üle 90°C ei ole?
Vilkumine peaks tähendama 2 asja:
1) temp liiga kõrge
2) vedeliku tase liiga madal

Paak paistab enamvähem täis olevat, nii et juurde kallata ka nagu ei tahaks.


Suvel oli mul samalaadne asi. tuli hakkas vilkuma, siis kui sooja mootoriga jätsin korra seisma ja uuesti käivitasin.
Siis aitas kui keerasin soenduse põhja ja panin täiega sooja õhku salongi puhuma.

Nüüd puhu või ära puhu tuli vilgub :(

Mis teha? Manualis on kirjas:
Sofort anhalten, motor abstellen
nicht weiterfahren - fachmännische Hilfe Anspruch nehmen.

Nii ei saa ju :(:(:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 17.01.03 16:20 Tsiteeri


puhuriga kustus ära siis vist ikka temp. kõrge. andur paneb lihtsalt villast:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Nu
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 540

postitati 17.01.03 18:13 Tsiteeri


a kas pole imelik et suvel kuumaga kustus ära. a talvel külmaga ei kustu.

selline küsimus veel, et kudas ma saaksin jahutus vedeliku vahetada. äkki on vana oma omadused kaotanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kYbb
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: WRX

postitati 17.01.03 21:58 Tsiteeri


Kui näitab-ei näita, siis kontrolli esmalt anduri juurest juhtme ühendust. Seal see kummilutt, mis niiskuse sisse laseb, aga välja ei lase.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 17.01.03 22:12 Tsiteeri


lased radika alumisest lõdvikust vee välja kui vahetada tahad, see peaks kõige madalam koht olema vist....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 18.01.03 07:45 Tsiteeri


Ega suurt muud kohta pole jah... alt välja ülevalt sisse. Aga võid ka proovida ega õhku sees äkki pole... lase ülemine lõdviku toru tiba lahti ja liiguta, kas tuleb õhku või kohe tosooli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 18.01.03 09:38 Tsiteeri


Arvata võib, et anduri kala vast... Mul hakkas vilkuma, valasin tosooli juurde ja kõik kombes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Nu
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 540

postitati 18.01.03 14:02 Tsiteeri


radikas oli kuum küll käega katsudes,
nii et sealt täib tosool ikka läbi.
Vent aga ei töötanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
vadim
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6

postitati 21.01.03 09:16 Tsiteeri


Radika all on ventika andur sinna peaks kaks juhet sisse minema kui need kokku ühendada peaks ventikas tööle hakkama kui töötab on andur õhtal kuna ta Sul ventikat tööle ei pannud kui temp kõrge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 21.01.03 11:39 Tsiteeri


kle kas seda andurit timmida ka saab? et varem möllama hakkaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
urquattro
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI

postitati 21.01.03 12:09 Tsiteeri


anduri peal on reeglina temperatuurid kirjas, mis temp sisse ja välja lülitab. nt. 96c...92c. aga madalamaks mootori tempi pole mõtet ajada, sest küttesegu ja süüde on konkreetsele temp. peale sätitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vadim
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6

postitati 21.01.03 14:09 Tsiteeri


Üks variant on veel et ventika mootor võib olla kahe kiirusega ja üks kiirus ei tööta, aga siis on andur kolme klemmiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.0% - SQL: 54.0%]