Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 22.03.04 20:44
võta poest juppide hinnad ja liida veel töömehele ka 1500-2500 juurde + ettenägematud kulud(simmerid,võibolla ka mõni laager.
quattro90

 postitati 22.03.04 19:34
ex see remont ole kõige kasulikum jah, aga oskab keegi umbkaudselt selle remondi hinda pakkuda??
samru

 postitati 22.03.04 14:28
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattro90
aga selline küsimus et kas ma 85a 90Q kasti ei saa alla panna sest mul vedeleb vana auto korras kast , või on nad nii erinevad???

keskdiffer on neil kindlasti erinev - vanal lukustatav uuemal Torsen
AudiTeam

 postitati 22.03.04 13:44
Nii - 6 käigulisi kaste romulates Eestis pole :(

Uuritud sai siis ka natuke kaugemalt neid kaste:

Rootsi romulates olemas mitu: INTRESSEANMÄLAN: VÄXELLÅDA 6 SPEED - AUDI A6 2.5TDI 95-97

12000 sek - ulme hinnad võiks öelda

Saksa romulates jalaga segada aga sammuti kirved ja kohale toimetamis aeg päris pikk.

Soome romulates olemas, kohale toimetamise aeg 1 päev aga hinda võite juba ise arvata - kirves.

Nii et teiste maade romulad võib ära unustada sellise asja ostmisel.

Ja kuna plaan selle autoga ikka veel sõita siis läheb ikka remondiks. Ja siis ikka tead mis korras kast on mitte romulast ostes ei tea kunagi millal sama jama võib hakata.
allans

 postitati 19.03.04 08:36
mul on 90q 200 kast all ja istub nagu tädile väga võimalik et sinuomagi istub
quattro90

 postitati 18.03.04 23:09
nii et kellelgi pole sellist kogemust siis...
quattro90

 postitati 16.03.04 17:33
aga selline küsimus et kas ma 85a 90Q kasti ei saa alla panna sest mul vedeleb vana auto korras kast , või on nad nii erinevad???
Silwer

 postitati 16.03.04 09:56
Samas S4 viiene ja kuuene kast peaksid väga sarnased olema. Vähemalt USA-s müüakse S4-le komplekte, millega saab 5 käigulise kasti 6 käiguliseks ehitada.

Aga sinu autol ja S4-l on vist ikka erinevad 6 käigulised kastid...
AudiTeam

 postitati 16.03.04 09:03
Nii nüüd mul ka see jama, peale neljandakäigu sünkro jamade hakkas siis teine käik ka jebima - samamoodi ei püsi enam sees.

Ja minu puhul lammarist vist vähe kasu - kuue käigulisi kaste nendes kohtades vist eriti ei liigu.
endel

 postitati 16.03.04 08:19
milles siis asi kui ulub???
quattro90

 postitati 16.03.04 01:26
endal ikka plaanis selle autoga veel tykk aega kulgeda.kast ei ulu vaid loobib käiku välja ainult. ex ma siis võtan mingi päev kasti maha ja hakkan nokitsema.
TBR

 postitati 15.03.04 22:02
Mina küll ei soovita lammarist osta. Kui endal plaanis autoga veel kulgeda siis ikka remondiks pigem. Enda kärul remontisin just kasti. Kõikide laagrite vahetus (eeldab kasti täielikku pulkadeks võtmist) võttis aega ca 10 tundi. Kui sul kast muidu ei ulu ja muid probleeme peale käigu väljapildumise pole siis tasub igaljuhul remontida. Muidugi lihtsam lahendus on kasti vahetus, aga alati pole lihtsam kõige parem :)
quattro90

 postitati 15.03.04 18:42
nu jah, peab siis vist lammaritesse helistama hakkama ja kysima. ex vana remontida läheb vist kallix jah.:(
marq

 postitati 15.03.04 17:03
hetkel küll sama mootoriga auto omanik enam ei ole, kuid eelmisel suvel oli omal täpselt sama jama. õnneks jagus mul piisavalt mõistust, et auto esimeste jamade ilmnemisel seisma jätta ja mitte omal jõul edasi sõita - väidetavalt on võimalus, et hilisem kahju on sõitu jätkates palju-palju suurem. minul lõppes see käigukasti kapitaalremondiga, mille käigus vahetati laagrid jms - suurusjärk kokku oli 10 K. samas ei soovita sul loota lammutustele, sest võid sealt suure tõenäosusega sama veaga kasti saada. igal juhul edu sulle.
ferdinand

 postitati 15.03.04 08:05
Tsitaat:
Esialgne postitaja kala
lihtsam on vist uus kast osta lammarist ...

aga see on ka nii ehku peale :(

aga kui auto on plaanis pikemaks ajaks omale jätta ja tõesti hea auto saada .... siis kindalsti remont kasulikum


Nii palju kui ma lugenud olen on see teine käik üldse probleemne nendel masinatel. Ka minu masinal ei taha teist käiku eriti sünkroniseerida. Nii, et lammutusest ostmine ilmselt ka selline suht kahtlane tegevus.
kala

 postitati 15.03.04 00:34
lihtsam on vist uus kast osta lammarist ...

aga see on ka nii ehku peale :(

aga kui auto on plaanis pikemaks ajaks omale jätta ja tõesti hea auto saada .... siis kindalsti remont kasulikum
quattro90

 postitati 14.03.04 20:52
ka palju selline remont umbes maxta võix???
QUATTRO

 postitati 14.03.04 19:38
ilmselt on tuksis lülitusmuhv koos kutsikatega ja sünkronisaator.
Sünkro on see mis ei lase sul käikke lülida ja lülitusmuhv ja kutiskad on selles süüdi et käigu välja viskab pöörete langedes.
Ühesõnaga suurem kastiremont ootab ees.
quattro90

 postitati 14.03.04 01:37
mul jama teise käiguga. kiirendades kõik norm aga kui gaasi maha lasen siis viskab käigu välja.ja kolmandalt teisele ei lase üldse panna kui kiirus vähe suurem on. mis tal viga võiks olla??

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.3% - SQL: 40.7%]