Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
john

 postitati 08.03.04 18:26
tänx infi eest... ;)
mulds

 postitati 08.03.04 18:17
endal oli sama jama.
üks klubiliige teadis kunagi rääkida, et kuskil 2K/rpm juures hakkab õlirõhu topelt kontroll, ehk siis peab olema saavutatud teatud rõhk.
Endal kadus antud jama, kui instaleerisin keskkonsooli kellad?

Kuigi vahest siiski annab endast ikka hetkeks märku.

Mõõda mamoneetriga üle, on minu soovitus. Ise tegin sama.

vt. ka
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=619
Driver

 postitati 08.03.04 16:31
kui õli ei oleks siis oleks mootor ammu kokku jooksud


egas õli pea päris otsas olema, lihtsalt suurematel pööretel ei pruugi õli pump enam õli niipalju kätte saada kui vaja

sa kontrolli see õli tase ära enne kui :mad: nägusi tegema kukud!

aga olen ka ANDRESega ühel meelel!

proovi järgi saad targemaks
Eints

 postitati 08.03.04 14:19
kontrolli anduri juhtmed üle....mul oli kunagi 1,6 mootoriga masinal see jama et kuna mootori padjad olid väsinud andis mootorit palju liikuma ja juhet loksutades tekkis mingi ühenduse jama....peale patjade vahetust ja juhtme lappimist sai korda....
john

 postitati 08.03.04 14:01
kui õli ei oleks siis oleks mootor ammu kokku jooksud :mad:
andres

 postitati 08.03.04 13:54
Andur välja - mõõda füüsiline surve manomeetriga ära. Sellega välistad kas andruri rikke või on surve tõesti madal. Kallutamise asi ei tundu reaalne olevat, sest et pump tekitab ikkagi surve (muidugi kui on üldse õli :D)
Ulvar

 postitati 08.03.04 12:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja john
Mure siis selline, et kui lihtsalt kiirendama hakkan siis 2500-3000 põõrde vahel hakkab õli andur undama. Aga kui niisama maanteel sõita siis on kõik Ok. Milles võib kala olla? Kas on võimalik, et mootori padi on läbi ja kallutab mootorit kiirendamisel liiga palju. :( Andke nõu mida teha...


Kala võib olla selles, et õli on mootoris liiga vähe.


Ulvar
john

 postitati 08.03.04 12:18
ehk oskab ikka keegi aidata:(
john

 postitati 07.03.04 23:10
Mure siis selline, et kui lihtsalt kiirendama hakkan siis 2500-3000 põõrde vahel hakkab õli andur undama. Aga kui niisama maanteel sõita siis on kõik Ok. Milles võib kala olla? Kas on võimalik, et mootori padi on läbi ja kallutab mootorit kiirendamisel liiga palju. :( Andke nõu mida teha...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]