Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
tagaratta laager
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: genekas[/i] [quote][i]Esialgne postitaja QUATTRO[/i] See polt keeratakse kinni küll jah,aga seal on üks väga oluline point.See polt keeratakse kinni dünamomeetrilise võtmega ja kindla jõuga.Kusjuures mutri ja poldi pingutusjõud on totaalselt erinevad. Kui mu mälu ei peta siis mutriga variandil esisillas pingutusmoment 285 nm ja poldiga kuskil 190 nm. quattro tagarattalaager aga oli kaugelt üle 300 nm.(täpselt ei mäleta enam.) ühesõnaga see et võtmele kang või toru taha on väga vale lähenemine.Seda ma silmas pidasingi selle nõrga ja liigtugeva pingutamise suhtes.[/quote] 300 Nm - sellise momendiga pingutamiseks ettenähtud mutrit palja käega niisama kinni ei pinguta (üle pingutamisest rääkimata) - isegi torust pikenduseks võib nõrga võtme/varre puhul abi mitte olla. [quote]See määrdekotike mis aga kaasas on,on mõeldud laagri paigaldamiseks.Kujutage nüüd ette,et te hakkate kokku ajama kaht täiesti kuiva metalldetaili.Metallidel on ka omadus aja jooksul kokku kasvada(see ei ole nali)ja see määre säästab teid suuresti laagri võimaliku purunemise ja valusate paukude eest,mida laager pesasse sisenedes kipub tegema kui ei ole eelnevalt pindu määritud. [/quote] See määre võib tõepoolest selleks olla, sest tegelikult on laagri välisläbimõõt vabas olekus mõned millimeetri sajandikud (või oli tuhandikud hoopis) pesa siseläbimõõdust suurem. Pole mingi ime, et looma jõudu sissepressimisel vaja. Samas on ilmselge, et mistahes löökkoormus laagri paigaldamisel ja ka pingutamisel garanteerib laagri kiire surma. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
tagaratta laager
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.8%
- SQL:
57.2%
]