Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: tagaratta laager (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5664)
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 23.02.04 13:25 Tsiteeri
tagaratta laager



Mure nimelt selles,et mingil müstilisel põhjusel sööb tagarattalaagreid.Viimasest vahetusest pole 5tuhandetki möödas ja laager undab jälle,millest võib olla see tingitud.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 23.02.04 13:31 Tsiteeri


Pakuks sellise varandi, et laager või tihendid valesti paigaldatud.
Vend lasi ka vahetada, ning kuskil 5000 km hilje uuesti sama laager läbi. Võtsime lahti, ning lähemal uurimisel segus, te oli üks tihend tagurpidi pandud. Seega igalpool pole mõttet lasta panna. Ise vahetatud laagrid on kõik kestnud seega kui ise viitsid ja asja jägad tee ise, kui ei pead lootma teistele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 23.02.04 14:09 Tsiteeri


eks nad autoremondis vahetavad ka ise ja kuidas sa kinnisel laagri ikka need tihendid tagurpidi paned? Viga nagu rohkem laagri kvaliteedis (nk), valedes töövõtetes (suur haamer) või veovõlli mutter(polt) lahti jäetud (Quattro puhul).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 23.02.04 14:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
eks nad autoremondis vahetavad ka ise ja kuidas sa kinnisel laagri ikka need tihendid tagurpidi paned? Viga nagu rohkem laagri kvaliteedis (nk), valedes töövõtetes (suur haamer) või veovõlli mutter(polt) lahti jäetud (Quattro puhul).

Osadel kinnistel laagritel käib ka veel tihend. Ja kui tegu tagaratta laagritega siis tavaliselt need lahtised. Muidugi quatrol vist taga siiski kinnised laagri.
Subaru neliveol vähemalt tagaratta laagril veel tihend ka , ning see tihend ka tagurpidi pandi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 23.02.04 14:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
eks nad autoremondis vahetavad ka ise ja kuidas sa kinnisel laagri ikka need tihendid tagurpidi paned? Viga nagu rohkem laagri kvaliteedis (nk), valedes töövõtetes (suur haamer) või veovõlli mutter(polt) lahti jäetud (Quattro puhul).


Quattrol taga sama ehitusega laager nagu ees - kaherealine ja kinnine
Osadel kinnistek laagritel käib ka veel tihend. Ja kui tegu tagaratta laagritega siis tavaliselt need lahtised. Muidugi quatrol vist taga siiski kinnised laagri.
Subaru neliveol vähemalt tagaratta laagril veel tihend ka , ning see tihend ka tagurpidi pandi.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
razii
huviline



Registreerunud 25.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: jalakäija

postitati 23.02.04 16:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Competition
Mure nimelt selles,et mingil müstilisel põhjusel sööb tagarattalaagreid.Viimasest vahetusest pole 5tuhandetki möödas ja laager undab jälle,millest võib olla see tingitud.:(


kas ta sul kumme ei söö...mul ühel vennal oli sama pull,et tagarattalaagreid läks nagu sooja saia... asja uurides tuli välja,et tagasilla tala na natuke kõver,vahetas välja ja asi korras


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 23.02.04 16:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja razii
Tsitaat:
Esialgne postitaja Competition
Mure nimelt selles,et mingil müstilisel põhjusel sööb tagarattalaagreid.Viimasest vahetusest pole 5tuhandetki möödas ja laager undab jälle,millest võib olla see tingitud.:(


kas ta sul kumme ei söö...mul ühel vennal oli sama pull,et tagarattalaagreid läks nagu sooja saia... asja uurides tuli välja,et tagasilla tala na natuke kõver,vahetas välja ja asi korras


kummi ei söö aga laagreid läheb nagu sooja saia,1,5 aasta jooksul 5 paari juba mis ei ole sugugi norm.Vahetanud olen neid USA autos ja ka sealsed seltsimehed ei suuda aru saada milles viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 23.02.04 17:02 Tsiteeri


mine käi Kostiverest Rain Aava juurest läbi ja räägi oma murest, nad terve igaviku Audidega tegelenud, äkki saad abi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 23.02.04 17:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
mine käi Kostiverest Rain Aava juurest läbi ja räägi oma murest, nad terve igaviku Audidega tegelenud, äkki saad abi?

Eks tulebki Aavadega kontakti võtta vist egas muidu korda saa,äkki paneb keegi mulle privasse kus neid seal kostiveres leida,.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 23.02.04 18:19 Tsiteeri


Ma arvan et põhjus peitub vales rattalaagri pingutamises.
Üldteada on,et audi ja vw tahavad saada tagaratta laagris kerget lõtku ja suhteliselt palju määret.
Paljudel lukkseppadel on kahjuks koonus- rull laagri pingutamisel komme,et tõmmatakse laager "kinni" ja siis pool pööret tagasi.Sellega aga on juba laagri pind kahjustatud.
Teine viga on see,et rattalaagri välimine saale lüüakse sisse torniga,mitte selleks ettenähtud rakisega.Ideaalse rakise saab vanast saalest mida on käia peal natuke töödeldud.
Pingutamisel peaks siis lähtuma põhimõttest,et keerate rattalaagrit peale,ise samal ajal ratast ringi keerutades,kui on tunda veeramisel takistust,tuleb keerata mutrit tagasi kuni kerge lõtku tekkimiseni.
Ratta keeramine on vajalik selleks et laagri pingutamisega ei vigastata saalet ja rulle,kuna need on pidevas liikumises ja vajadusel korrigeerivad ka oma asendit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 23.02.04 18:24 Tsiteeri


Quattrol tagarattalaager ikka kaherealine ja pingutatakse ikka korralikult, äkki põhjus just liiga nõrgas pingsuses:(


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 23.02.04 18:40 Tsiteeri


krt,haige peaga ei viitsi isegi teise mehe automarki vaadata:mad:
kaherealise laagri puhul on jah võimalik nii nõrk kui ka liiga tugev pingutamine.Samuti olen näinud mehi kes seda laia laagrit vahetavad vaid 8-kilose kuvaldaga(ouch).
Võibolla on tõesti hoopis mehe viga.
Kusjuures siin varem mainitud NK laagri kohta ei saa minuarust ühtegi halba sõna öelda,olen ka hullemaid näinud.Hind määrab küll kvaliteedi,kuid mitte alati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 23.02.04 21:51 Tsiteeri


kaherealise laagri puhul on jah võimalik nii nõrk kui ka liiga tugev pingutamine.



kuidas saab olla nõrk pingutamine ?????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 25.02.04 09:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
krt,haige peaga ei viitsi isegi teise mehe automarki vaadata:mad:
kaherealise laagri puhul on jah võimalik nii nõrk kui ka liiga tugev pingutamine.Samuti olen näinud mehi kes seda laia laagrit vahetavad vaid 8-kilose kuvaldaga(ouch).
Võibolla on tõesti hoopis mehe viga.
Kusjuures siin varem mainitud NK laagri kohta ei saa minuarust ühtegi halba sõna öelda,olen ka hullemaid näinud.Hind määrab küll kvaliteedi,kuid mitte alati.


Üldiselt kui olen kõrval olnud siis laseb mingi pressi vahel laagri sisse,kuid ega jah määret pole küll pannud minu teada.see foolium kotike mis kaasas on lendab neil prükkarisse kohe kui karp lahti tehakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 25.02.04 09:53 Tsiteeri


Kui seda määre sinna sisse juurde ei panda, mis laagriga kaasas on, siis ei saagi ned laagrid kesta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 25.02.04 10:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Kui seda määre sinna sisse juurde ei panda, mis laagriga kaasas on, siis ei saagi ned laagrid kesta.



Vot sellest kottikesest ei saa ka mina aru. Olen ka mina enda quattrol taga laagreid vahetanud. Ja oli ka see määrde kotike kaasas. Aga teisel laagril ei olnud. Täpselt ühe firma omad ja ühe koodiga. Ühel oli ka veel iga sugu sarniiri ja roolivarda mutrei ja polte kaasas. Vahetasin siis mõlemad ära ja ka see kotike rändas prügi kasti. Sõitsin nendega kuskil 15000 km ja undama ei hakanud kumbki. Kuna vahetasin taga ja esi sillad ära, siis ei oska öelda palju veel oleks sõitnud. See kott on vist jah nii sama seal kaasas. Ega ma ei hakka tehases kinni pandud laagrit lahti kiskuma et sinna määret juurde panna. See peaks ikka sinna juba seal pandud olema.
Ma arvan et uuri ikka oma ratta kaldeid ja vaata mis offsetiga veljed sul all on. Kui on valed veljed siis läheb neid laagreid ka nagu leiba.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 25.02.04 10:20 Tsiteeri


Ise soovitaks küll laagri lahtivõtta ja määret juurde panna kui ta on kaasa pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 25.02.04 10:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Ise soovitaks küll laagri lahtivõtta ja määret juurde panna kui ta on kaasa pandud.


Noo jah. Miks siis teisel laagril seda määret kaasas polnud? Ja ku ma hakkan seda laagrit lahti kiskuma, on ju oht et ma keeran selle tihendi jumala p****e. Ja mida ma siis selle laagriga teen.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 25.02.04 11:58 Tsiteeri


Pole olnud ühelgi uuel laagril kaasas määrde kotikest.Quattrol on küll kaherealised laagrid, nii ees kui taga,aga mismoodi seda pingutada :o sinna käib üks polt ette mis kinni keeratakse ja asi korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.04 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Competition
Mure nimelt selles,et mingil müstilisel põhjusel sööb tagarattalaagreid.Viimasest vahetusest pole 5tuhandetki möödas ja laager undab jälle,millest võib olla see tingitud.:(


kas veljed on õigete mõõtmetega?
tsiteerin :

( http://www.hot.ee/spidomeeter/edasi.htm )

// Offsetti muutmine muudab rööbet. Rööpe muutmine muudab laagrite, vedrustuse ja rooli koormust //

// Rööpe muutudes muutub ka rehvi ja teepinna puutepunktis tekkiva jõu õlg. Seega suureneb vedrustuse, rooli ja rattalaagrite koormus. Muutub ka käänuraadius, seega samuti juhtimis- ja pidurdusomadused. Joonis näitab, kuidas muutus esirattalaagrite koormus, kui rööbet suurendati 50 mm. Algul oli nii sisemise kui ka välimise laagri koormus u. 1000 N, peale rööpe suurendamist on välimisel koormus u. 2400 N ja sisemisel u. 400 N; käänuraadius suurenes 40 mm-lt 65mm-ni //


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 25.02.04 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Pole olnud ühelgi uuel laagril kaasas määrde kotikest.Quattrol on küll kaherealised laagrid, nii ees kui taga,aga mismoodi seda pingutada :o sinna käib üks polt ette mis kinni keeratakse ja asi korras.



See polt keeratakse kinni küll jah,aga seal on üks väga oluline point.See polt keeratakse kinni dünamomeetrilise võtmega ja kindla jõuga.Kusjuures mutri ja poldi pingutusjõud on totaalselt erinevad.
Kui mu mälu ei peta siis mutriga variandil esisillas pingutusmoment 285 nm ja poldiga kuskil 190 nm.
quattro tagarattalaager aga oli kaugelt üle 300 nm.(täpselt ei mäleta enam.)
ühesõnaga see et võtmele kang või toru taha on väga vale lähenemine.Seda ma silmas pidasingi selle nõrga ja liigtugeva pingutamise suhtes.
See määrdekotike mis aga kaasas on,on mõeldud laagri paigaldamiseks.Kujutage nüüd ette,et te hakkate kokku ajama kaht täiesti kuiva metalldetaili.Metallidel on ka omadus aja jooksul kokku kasvada(see ei ole nali)ja see määre säästab teid suuresti laagri võimaliku purunemise ja valusate paukude eest,mida laager pesasse sisenedes kipub tegema kui ei ole eelnevalt pindu määritud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ets
huviline



Registreerunud 01.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q

postitati 25.02.04 22:11 Tsiteeri


Tervisi quattromeestele minugi poolt. 2,5 aasta jooksul sai just pandud 5. tagalaager. Alustasin SKFdega, Miinimunrekord 3 kuud. Huviks proovisin Optimat- 1 kuu. Viimane FAG Germany, kirjutasin aja ja km üles. Kõik on kinnised laagrid, määret poleks kuhugi panna, seda pole kaasaski. Kõigil auklik sisemine rida. Monteeritud pressi all. Jooks paigas, vist tuleb paratamatusega leppida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 26.02.04 06:57 Tsiteeri


Te võiksite kommenteerida mis veljed teil autol all on. Ma ei saa aru kuidas neid laagreid nii palju saab minna. Midagi peab siis vale olema. Või keeratakse tõesti laagrid vale tugevusega kinnin.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 26.02.04 08:16 Tsiteeri


talvel kasutan15`velge suvel 16´velge,kuid kinni keeratakse see polt ainult oma toore jõuga ja aidatakse veel jalaga takka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 26.02.04 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Competition
talvel kasutan15`velge suvel 16´velge,kuid kinni keeratakse see polt ainult oma toore jõuga ja aidatakse veel jalaga takka.

No nii ned asjad küll ei käi. Kinni keeramiseks on ikka kindel moodus ja jõud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 74.6% - SQL: 25.4%]