Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
allans

 postitati 04.01.03 13:12
Mul oli ka selle lülitamisega probleem kunagi ,nad kuradid jäävad lihtsalt kinni ,need vaakumkarbid ja vardad või hakkavad õhku kuskilt vahele vedama tõstuki peal on kahe mehega neid hea kontrollida
Ull

 postitati 04.01.03 10:28
Mul sama mure!
urquattro

 postitati 04.01.03 07:22
aitäh rahvas, aga kui difrilukk ei lülitu, kas siis viga võib olla lülitis või difris endas?
rixa

 postitati 03.01.03 15:55
Kas keegi teab mõnda head kohta (linki), kus oleks hästi ära seletatud, kuidas see nelivedu uuematel audidel toimib - no nii A4-st alates. Päris uutel on vist veojõukontroll kah kuidagi mängus.
mms

 postitati 03.01.03 15:41
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
keskmine kadus ära 88-ndal aastal ja siis asendati vaakum juba solenoidiga,mis omakorda lülitub välja kui ma ei eksi,siis kuskil 30 km tunnikiiruse juures

ja samuti pole ma näinud vanematel autodel siiani üheastmelist vaakumiga lülitit.kui keegi näeb või teab sest midagi siis ootaks ka mingisugust linki

quattro@veel lukud toimivad.ee

Lülitab välja ~25 km/h

Üheastmelised peaks olema ka 80 Q-del alates 87 (B3?)
QUATTRO

 postitati 03.01.03 12:16
keskmine kadus ära 88-ndal aastal ja siis asendati vaakum juba solenoidiga,mis omakorda lülitub välja kui ma ei eksi,siis kuskil 30 km tunnikiiruse juures

ja samuti pole ma näinud vanematel autodel siiani üheastmelist vaakumiga lülitit.kui keegi näeb või teab sest midagi siis ootaks ka mingisugust linki

quattro@veel lukud toimivad.ee
allans

 postitati 03.01.03 09:36
Ei ole vanemal mudelil üheastmega lülitit näinudki,lihtsam on vist auto korraks üles tõsta ja vaadata kuhu vaakumid jooksevad,võimalik on muidugi et kesk ja tagalukk jooksevad koos peale järsku mingi hetk tehti sellise lahendusega mudeleid,keskmine lukulülitus kadus ära vist 90aasta mudelitel kui see visko süst. asendati torseniga ,kolmest torust võivad tegelikult kaks joosta difritesse küll.
urquattro

 postitati 01.01.03 05:42
kes oskaks lahti seletada järgmist: difrilukk lülitub osaliselt ja lüliti on üheastmeline kolme ühendusega. kas siis keskel ei olegi lukku või lülituvad keskmine ja tagumine lukk koos? mis sellel lukul siis ikkagi viga on? auto on aastast 81/82.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.3% - SQL: 67.7%]