urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 01.01.03 04:42
|
|
|
difrilukk
kes oskaks lahti seletada järgmist: difrilukk lülitub osaliselt ja lüliti on üheastmeline kolme ühendusega. kas siis keskel ei olegi lukku või
lülituvad keskmine ja tagumine lukk koos? mis sellel lukul siis ikkagi viga on? auto on aastast 81/82.
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.01.03 08:36
|
|
|
Ei ole vanemal mudelil üheastmega lülitit näinudki,lihtsam on vist auto korraks üles tõsta ja vaadata kuhu vaakumid jooksevad,võimalik on muidugi et
kesk ja tagalukk jooksevad koos peale järsku mingi hetk tehti sellise lahendusega mudeleid,keskmine lukulülitus kadus ära vist 90aasta mudelitel kui
see visko süst. asendati torseniga ,kolmest torust võivad tegelikult kaks joosta difritesse küll.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.01.03 11:16
|
|
|
keskmine kadus ära 88-ndal aastal ja siis asendati vaakum juba solenoidiga,mis omakorda lülitub välja kui ma ei eksi,siis kuskil 30 km tunnikiiruse
juures
ja samuti pole ma näinud vanematel autodel siiani üheastmelist vaakumiga lülitit.kui keegi näeb või teab sest midagi siis ootaks ka mingisugust
linki
quattro@veel lukud toimivad.ee
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 03.01.03 14:41
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
keskmine kadus ära 88-ndal aastal ja siis asendati vaakum juba solenoidiga,mis omakorda lülitub välja kui ma ei eksi,siis kuskil 30 km tunnikiiruse
juures
ja samuti pole ma näinud vanematel autodel siiani üheastmelist vaakumiga lülitit.kui keegi näeb või teab sest midagi siis ootaks ka mingisugust
linki
quattro@veel lukud toimivad.ee |
Lülitab välja ~25 km/h
Üheastmelised peaks olema ka 80 Q-del alates 87 (B3?)
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 03.01.03 14:55
|
|
|
Kas keegi teab mõnda head kohta (linki), kus oleks hästi ära seletatud, kuidas see nelivedu uuematel audidel toimib - no nii A4-st alates. Päris uutel
on vist veojõukontroll kah kuidagi mängus.
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 04.01.03 06:22
|
|
|
aitäh rahvas, aga kui difrilukk ei lülitu, kas siis viga võib olla lülitis või difris endas?
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 04.01.03 09:28
|
|
|
Mul sama mure!
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.03 12:12
|
|
|
Mul oli ka selle lülitamisega probleem kunagi ,nad kuradid jäävad lihtsalt kinni ,need vaakumkarbid ja vardad või hakkavad õhku kuskilt vahele vedama
tõstuki peal on kahe mehega neid hea kontrollida
|
|
|