Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 22.02.03 18:19
ei saa koonusfiltri ideest aru - eriti kui see hakkab kapotialusest kuuma õhku ahmima...

Selle "raamatu" asemele originaalses airboxis annab ju ka pestava filtri panna.

Samas on ka see fakt, et dimensioneerimisest oleneb palju.

Golf II GTi 16v mallidel kuni '86 aastani ( ilma katita 102 kW ) on just see häda et originaalfilter ja airbox on just "piiri peal".

Seal saab vabama läbilaskega filtrist abi juurde küll.

Mujal ei tarvitse efekt nii märagtav ollagi.

Ja ikkagi - kuidas koonusele külma õhku juurde tuua???
urquattro

 postitati 26.12.02 19:39
kindlasti on see nn. pestav filter parem.proovi joosta gaasimaskiga ja siis ilma. ma arvan , et vahe on tuntav.
QUATTRO

 postitati 26.12.02 14:01
mul on omal k&n tavaline pestav.Linnas on nagu madalal pöördel erksam,kuid see filter ei sure vähemalt ära mingi 6000km-ga.ise olen rahul
allans

 postitati 26.12.02 11:35
Häid pühi kõigile.Küsimus kas keegi on vanema tüübi2,2sele mootorile pannud koonusfiltrit ja kas nende teiste pestavate filtritega sõites on olnud efekt parem?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]