Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
laurz

 postitati 24.06.19 09:25
Sul öigus......
Zoig

 postitati 24.06.19 08:58
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Mind huvitas konkreetne kasti nn viga.
Teema pärineb aastast 2007 ja postitaja oli viimati aktiivne 13.02.18. Eks ta veidi optimistlik ole loota, et siit mingit mõistlikku vastust saad selle konkreetse kasti vea kohta.
laurz

 postitati 24.06.19 08:46
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Läheb läbuks ära.
1,8T ja 1.8TQ kastid on tiba erinevad ja hinna vahe on kolme kordne..


35 x 3 = 105€. ??
Ootad siis mida, et ei osta selle "kolmekordse", aga siiski KOMMIRAHA eest?
Q kast on loomulikult tiba teine, aga isegi keskdifri ühe hammasratta hammas maksab uuena rohkem, kui 100€.

100€ eest ei saa sa kastiremontija juures muud, kui üliheal juhul odavas kohas kast maha-peale.
Ma saaks aru, kui nad kasutatud kasti eest küsiks 500€, siis hakkad luurama, mis "kellelgi teisel" juhtus.


.
Ok. Minu viga. Panin hinnaga vähe mööda.Oleks pidand 4-5x kallim kirjutama:D
Ja mind ei huvita need hinnad,mida sina siin pakud.Mind huvitas konkreetne kasti nn viga.Sul on pea igas teemas vaja mingile juurikale kruvi sisse keerata:D Kui sul kokreetse asja kohta midagi öelda pole,siis aruta oma hinnavaatlust.........:D
stihl

 postitati 24.06.19 05:13
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Läheb läbuks ära.
1,8T ja 1.8TQ kastid on tiba erinevad ja hinna vahe on kolme kordne..


35 x 3 = 105€. ??
Ootad siis mida, et ei osta selle "kolmekordse", aga siiski KOMMIRAHA eest?
Q kast on loomulikult tiba teine, aga isegi keskdifri ühe hammasratta hammas maksab uuena rohkem, kui 100€.

100€ eest ei saa sa kastiremontija juures muud, kui üliheal juhul odavas kohas kast maha-peale.
Ma saaks aru, kui nad kasutatud kasti eest küsiks 500€, siis hakkad luurama, mis "kellelgi teisel" juhtus.


.
laurz

 postitati 23.06.19 20:36
Läheb läbuks ära.
1,8T ja 1.8TQ kastid on tiba erinevad ja hinna vahe on kolme kordne.Mind need kasti hinnad ei huvita. Mind huvitaks rohkem,et kas kellelgi on trehvand sama anomaalia olema 5nda käiguga ja mis täpselt viga oli.
100

 postitati 23.06.19 18:30
Mida seal lugeda, jutt on 1,8T kastist. Kas sinu 2,8 mootoriga autol on sama kast?
laurz

 postitati 23.06.19 17:42
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Teema on 1,8T kastist, seetõttu rääkisin sellest.;)
Jaani ölle on vist ......:D
Loeme korra veel esimese postituse esimest lauset:cool:
100

 postitati 23.06.19 17:27
Teema on 1,8T kastist, seetõttu rääkisin sellest.;)
laurz

 postitati 23.06.19 05:49
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
No kui hoovastik on elus ja terve, siis järelikult on viga kastis sees. Mingi kahvel puruks, kahvli needitud metallist juhikud lahti (esivedustel VAG-idel neet puruks), veel miskit põnevat.

Ega siin kristallkuul ei aita, kast tuleb lahti võtta ja vaadata, kus viga on.
ja selge see, et selline töö maksab rohkem, kui 35€-ga UUS kast osta.:D

P.S. Kes soovib võib info mõttes vaadata üle Wheeler Dealers`ite Audi TT seriesi, seal on neil mingi sama jama, et 1 ja 2 kadund vist...
(ja ei maksa nüüd targutama kukkuda, et see on põikimootoriga auto;kastid seest on naagunii üsna sarnase ehitusega, on nad põiki või piki või taga keskel. Difrid on vaid erinevad)

https://www.youtube.com/watch?v=NHWeJjC2-4Q


.
Kastide anatoomiaga olen ma enamvähem kursis.....ja tean ka seda,et ennustada pole mötet. Huvitas konkreetse juhtumi lahendus.
Ja kui te olete nii osavad ja leiate nt CBR koodiga kaste 35 euri eest,siis ma vötaks neid kohe 10 tükki:D:D:D
stihl

 postitati 23.06.19 04:57
No kui hoovastik on elus ja terve, siis järelikult on viga kastis sees. Mingi kahvel puruks, kahvli needitud metallist juhikud lahti (esivedustel VAG-idel neet puruks), veel miskit põnevat.

Ega siin kristallkuul ei aita, kast tuleb lahti võtta ja vaadata, kus viga on.
ja selge see, et selline töö maksab rohkem, kui 35€-ga UUS kast osta.:D

P.S. Kes soovib võib info mõttes vaadata üle Wheeler Dealers`ite Audi TT seriesi, seal on neil mingi sama jama, et 1 ja 2 kadund vist...
(ja ei maksa nüüd targutama kukkuda, et see on põikimootoriga auto;kastid seest on naagunii üsna sarnase ehitusega, on nad põiki või piki või taga keskel. Difrid on vaid erinevad)

https://www.youtube.com/watch?v=NHWeJjC2-4Q


.
laurz

 postitati 22.06.19 18:54
Kui sa leiad mulle 35 eest 2.8 v6 quattro kasti.....:D:D:D:D
Mind üldse ei huvita sinu 100......eksole.
100

 postitati 22.06.19 09:04
Kasti vahetus kindlasti lahendab probleemi. :D Kasutatud kast ei maksa eriti midagi (mul läks C4 100-le ka 1,8T kast maksumusega 35 eur), pole mõtet remontimise eesmärgil lahti kiskuda.
laurz

 postitati 22.06.19 06:33
Kuradi vana teema. Aaga kas keegi on leidnud lahenduse sellele probleemile?
siiim

 postitati 04.10.07 10:03
Hoovastikuga on kõik korras.
Ühendasin hoovastiku kasti küljest lahti ja siis üritasin käike vahetada ainult sellest käigukastist välja ulatuva metallpulga otsast, aga 5. käik ei läinud ikkagi sisse.
Samas kohati väga harva kui olen sõitma hakanud, siis töötab 5. käik mõne hetke ideaalselt aga mingi aja pärast jällegi hakkab sama vana jama pihta.

Spidomeetri kohapealt niipalju, et kui ma selle anduri välja võtsin ja siis anduri juures magnetiga vehkisin, siis spidomeeter näitas mingisugust kiirust, seega on ka selle viga vist ikkagi kastis sees.
retspets

 postitati 18.09.07 15:56
soovitaks hoovastik kõigepealt üle vaadata.
siiim

 postitati 18.09.07 11:19
Probleem siis selline, et minu '96a. a4 1,8TQ manuaalkastil ei lähe aegajalt 5. käik mitte kuidagi sisse. Täpselt selline tunne, nagu üritaks 4käigulisel kastil 5ndat sisse panna, kang oleks nagu kännu taga kinni.

Kõik see hakkas saugal klubi ürituse 2. ehk minu jaoks siis viimase sõidu lõpus. Peale sõitu ei läinud enam sisse 1. 2. ega 5. käik, samas muud käigud töötasid ilusti. Väikese katsetamise järel hakkasid siiski 1. ja 2. käik ilusti jälle tööle, aga 5. käiguga jäi probleem alles. Siiani on siiski jäänud probleem 5nda käiguga, vahest töötab ilusti, teinekord läheb lihtsalt raskelt sisse(kang ei lähe täiesti lõpuni 5. käigu asendisse) aga kõige suuremat probleemi tekitab see, et näiteks peale kõvemat kiirendust ei lähe enam 5. käik üldse sisse.
Ja kusjuures koos selle käiguvahetuse anomaaliaga kadus ära ka spidomeeter (korra küll ärkas üle raudtee sõites spidokas ellu, aga seda aint ~3 sekundiks ja peale seda on jälle surnud olnud).

Aidake palun leida probleemi süüdlast või pakkuge potentsiaalset raviprotseduuri.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.8% - SQL: 40.2%]