Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 5. käik ei lähe sisse (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2821)
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 18.09.07 10:19 Tsiteeri
5. käik ei lähe sisse



Probleem siis selline, et minu '96a. a4 1,8TQ manuaalkastil ei lähe aegajalt 5. käik mitte kuidagi sisse. Täpselt selline tunne, nagu üritaks 4käigulisel kastil 5ndat sisse panna, kang oleks nagu kännu taga kinni.

Kõik see hakkas saugal klubi ürituse 2. ehk minu jaoks siis viimase sõidu lõpus. Peale sõitu ei läinud enam sisse 1. 2. ega 5. käik, samas muud käigud töötasid ilusti. Väikese katsetamise järel hakkasid siiski 1. ja 2. käik ilusti jälle tööle, aga 5. käiguga jäi probleem alles. Siiani on siiski jäänud probleem 5nda käiguga, vahest töötab ilusti, teinekord läheb lihtsalt raskelt sisse(kang ei lähe täiesti lõpuni 5. käigu asendisse) aga kõige suuremat probleemi tekitab see, et näiteks peale kõvemat kiirendust ei lähe enam 5. käik üldse sisse.
Ja kusjuures koos selle käiguvahetuse anomaaliaga kadus ära ka spidomeeter (korra küll ärkas üle raudtee sõites spidokas ellu, aga seda aint ~3 sekundiks ja peale seda on jälle surnud olnud).

Aidake palun leida probleemi süüdlast või pakkuge potentsiaalset raviprotseduuri.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
retspets
huviline

Avatar


Registreerunud 08.06.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S2

postitati 18.09.07 14:56 Tsiteeri


soovitaks hoovastik kõigepealt üle vaadata.


Audi S2
1/4 miili 13,258@164km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 04.10.07 09:03 Tsiteeri


Hoovastikuga on kõik korras.
Ühendasin hoovastiku kasti küljest lahti ja siis üritasin käike vahetada ainult sellest käigukastist välja ulatuva metallpulga otsast, aga 5. käik ei läinud ikkagi sisse.
Samas kohati väga harva kui olen sõitma hakanud, siis töötab 5. käik mõne hetke ideaalselt aga mingi aja pärast jällegi hakkab sama vana jama pihta.

Spidomeetri kohapealt niipalju, et kui ma selle anduri välja võtsin ja siis anduri juures magnetiga vehkisin, siis spidomeeter näitas mingisugust kiirust, seega on ka selle viga vist ikkagi kastis sees.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 22.06.19 05:33 Tsiteeri


Kuradi vana teema. Aaga kas keegi on leidnud lahenduse sellele probleemile?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 22.06.19 08:04 Tsiteeri


Kasti vahetus kindlasti lahendab probleemi. :D Kasutatud kast ei maksa eriti midagi (mul läks C4 100-le ka 1,8T kast maksumusega 35 eur), pole mõtet remontimise eesmärgil lahti kiskuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 22.06.19 17:54 Tsiteeri


Kui sa leiad mulle 35 eest 2.8 v6 quattro kasti.....:D:D:D:D
Mind üldse ei huvita sinu 100......eksole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 23.06.19 03:57 Tsiteeri


No kui hoovastik on elus ja terve, siis järelikult on viga kastis sees. Mingi kahvel puruks, kahvli needitud metallist juhikud lahti (esivedustel VAG-idel neet puruks), veel miskit põnevat.

Ega siin kristallkuul ei aita, kast tuleb lahti võtta ja vaadata, kus viga on.
ja selge see, et selline töö maksab rohkem, kui 35€-ga UUS kast osta.:D

P.S. Kes soovib võib info mõttes vaadata üle Wheeler Dealers`ite Audi TT seriesi, seal on neil mingi sama jama, et 1 ja 2 kadund vist...
(ja ei maksa nüüd targutama kukkuda, et see on põikimootoriga auto;kastid seest on naagunii üsna sarnase ehitusega, on nad põiki või piki või taga keskel. Difrid on vaid erinevad)

https://www.youtube.com/watch?v=NHWeJjC2-4Q


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 23.06.19 04:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
No kui hoovastik on elus ja terve, siis järelikult on viga kastis sees. Mingi kahvel puruks, kahvli needitud metallist juhikud lahti (esivedustel VAG-idel neet puruks), veel miskit põnevat.

Ega siin kristallkuul ei aita, kast tuleb lahti võtta ja vaadata, kus viga on.
ja selge see, et selline töö maksab rohkem, kui 35€-ga UUS kast osta.:D

P.S. Kes soovib võib info mõttes vaadata üle Wheeler Dealers`ite Audi TT seriesi, seal on neil mingi sama jama, et 1 ja 2 kadund vist...
(ja ei maksa nüüd targutama kukkuda, et see on põikimootoriga auto;kastid seest on naagunii üsna sarnase ehitusega, on nad põiki või piki või taga keskel. Difrid on vaid erinevad)

https://www.youtube.com/watch?v=NHWeJjC2-4Q


.
Kastide anatoomiaga olen ma enamvähem kursis.....ja tean ka seda,et ennustada pole mötet. Huvitas konkreetse juhtumi lahendus.
Ja kui te olete nii osavad ja leiate nt CBR koodiga kaste 35 euri eest,siis ma vötaks neid kohe 10 tükki:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 23.06.19 16:27 Tsiteeri


Teema on 1,8T kastist, seetõttu rääkisin sellest.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 23.06.19 16:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Teema on 1,8T kastist, seetõttu rääkisin sellest.;)
Jaani ölle on vist ......:D
Loeme korra veel esimese postituse esimest lauset:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 23.06.19 17:30 Tsiteeri


Mida seal lugeda, jutt on 1,8T kastist. Kas sinu 2,8 mootoriga autol on sama kast?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 23.06.19 19:36 Tsiteeri


Läheb läbuks ära.
1,8T ja 1.8TQ kastid on tiba erinevad ja hinna vahe on kolme kordne.Mind need kasti hinnad ei huvita. Mind huvitaks rohkem,et kas kellelgi on trehvand sama anomaalia olema 5nda käiguga ja mis täpselt viga oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 24.06.19 04:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Läheb läbuks ära.
1,8T ja 1.8TQ kastid on tiba erinevad ja hinna vahe on kolme kordne..


35 x 3 = 105€. ??
Ootad siis mida, et ei osta selle "kolmekordse", aga siiski KOMMIRAHA eest?
Q kast on loomulikult tiba teine, aga isegi keskdifri ühe hammasratta hammas maksab uuena rohkem, kui 100€.

100€ eest ei saa sa kastiremontija juures muud, kui üliheal juhul odavas kohas kast maha-peale.
Ma saaks aru, kui nad kasutatud kasti eest küsiks 500€, siis hakkad luurama, mis "kellelgi teisel" juhtus.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 24.06.19 07:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Läheb läbuks ära.
1,8T ja 1.8TQ kastid on tiba erinevad ja hinna vahe on kolme kordne..


35 x 3 = 105€. ??
Ootad siis mida, et ei osta selle "kolmekordse", aga siiski KOMMIRAHA eest?
Q kast on loomulikult tiba teine, aga isegi keskdifri ühe hammasratta hammas maksab uuena rohkem, kui 100€.

100€ eest ei saa sa kastiremontija juures muud, kui üliheal juhul odavas kohas kast maha-peale.
Ma saaks aru, kui nad kasutatud kasti eest küsiks 500€, siis hakkad luurama, mis "kellelgi teisel" juhtus.


.
Ok. Minu viga. Panin hinnaga vähe mööda.Oleks pidand 4-5x kallim kirjutama:D
Ja mind ei huvita need hinnad,mida sina siin pakud.Mind huvitas konkreetne kasti nn viga.Sul on pea igas teemas vaja mingile juurikale kruvi sisse keerata:D Kui sul kokreetse asja kohta midagi öelda pole,siis aruta oma hinnavaatlust.........:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 24.06.19 07:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Mind huvitas konkreetne kasti nn viga.
Teema pärineb aastast 2007 ja postitaja oli viimati aktiivne 13.02.18. Eks ta veidi optimistlik ole loota, et siit mingit mõistlikku vastust saad selle konkreetse kasti vea kohta.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 24.06.19 08:25 Tsiteeri


Sul öigus......


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.1% - SQL: 55.9%]