Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
turbo

 postitati 06.02.04 18:07
pprz tegeleb sellega, ma loodan vähemalt.
Aga mõni pilt siin: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=4531
Jaks

 postitati 06.02.04 17:59
Tsitaat:
Esialgne postitaja turbo
Ei enam. Nüüd S6 4,2 manual.:cool:
S4 ajalugu. (kusjuures hea).:)

S4 ajalugu. (kusjuure hea). Mis mõttes?
Aga uue auto pildid:o
turbo

 postitati 06.02.04 17:56
Ei enam. Nüüd S6 4,2 manual.:cool:
S4 ajalugu. (kusjuures hea).:)
Jaks

 postitati 06.02.04 17:52
Tsitaat:
Esialgne postitaja turbo
Just sai termostaat vahetatud.:cool:
Ennem oli jah temp. 60 peal.
V8 motol see ikka paras kepp on.:D

Sul ju 2,2 turbo:P
turbo

 postitati 06.02.04 17:46
Just sai termostaat vahetatud.:cool:
Ennem oli jah temp. 60 peal.
V8 motol see ikka paras kepp on.:D
Jaks

 postitati 06.02.04 17:41
Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja McSilmus
Üldiselt peaks temperatuur olema sõltuvalt masinast kusagil seal 90-100kraadi ümber. Ma ei usu eriti, et temp. andur valetab tõenäoliselt see temperatuur siis selline ongi. Proovi lasta pikemat aega kohapeal käia ja vaata kas hakkab osuti rohkem näitama. Termostaati kontrollisin kuumas vees. Pistsin termostaadi ja termomeetri vette, soojendasin, jahutasin ja jälgisin mis toimub.


Kohapeal mootori töötades tõesti ronib tembi näit sinna 90 kanti, kuid sõites langeb 60 peale.

Vaheta termostaat välja, sest sõites peaks temp olema 90 kraadi kandis.
Endal oli ka enne temp kuskil 60 kraadi ja nüüd enamvähem 90 kraadi.
McSilmus

 postitati 06.02.04 17:35
Tsitaat:
Üldiselt peaks temperatuur olema sõltuvalt masinast kusagil seal 90-100kraadi ümber. Ma ei usu eriti, et temp. andur valetab tõenäoliselt see temperatuur siis selline ongi. Proovi lasta pikemat aega kohapeal käia ja vaata kas hakkab osuti rohkem näitama. Termostaati kontrollisin kuumas vees. Pistsin termostaadi ja termomeetri vette, soojendasin, jahutasin ja jälgisin mis toimub.


Kohapeal mootori töötades tõesti ronib tembi näit sinna 90 kanti, kuid sõites langeb 60 peale.
ferdinand

 postitati 06.02.04 13:10
Tsitaat:
Mul ongi selline jama. Temperatuuri näit püsib 60 (mis ta paberite järgi on, kas 92 c). Mingi kala tundub sees olevat. Kuidas seda temp. andurit kontrollida?


Üldiselt peaks temperatuur olema sõltuvalt masinast kusagil seal 90-100kraadi ümber. Ma ei usu eriti, et temp. andur valetab tõenäoliselt see temperatuur siis selline ongi. Proovi lasta pikemat aega kohapeal käia ja vaata kas hakkab osuti rohkem näitama. Termostaati kontrollisin kuumas vees. Pistsin termostaadi ja termomeetri vette, soojendasin, jahutasin ja jälgisin mis toimub.
McSilmus

 postitati 06.02.04 12:49
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Kui termostaati on vahetatud siis ilmselt mootor ei lähe soojaks?
Üldiselt olen aru saanud, et talvel ei tahagi mootor soojaks minna eriti maanteel sõites. Suurepäraselt aitab radika kinni katmine, mina olen selleks porolooni kasutanud kuid väga hästi ajab asja ära näiteks papitükk. Ja tuleb jälgida, et liiga kuumaks ei lähe!


Ma saan aru, et tuksis termostaadiga see aitab, aga töökorras termostaadiga? Kuidas? Hoiab lihtsalt kapotialuse soojema?


Ulvar

Paljudel on see probleem, et mootor ei lähe külmal ajal päris soojaks. Ma ei usu, et minu masinal termostaat tuksis on. Kunagi sai isegi kontrollitud teist. See lihtsalt kipub nii olema. Muide salong läheb soojaks küll aga temperatuuriosuti on liiga madalal. Kui Sinu masinal nii ei ole siis on ju hästi.


Mul ongi selline jama. Temperatuuri näit püsib 60 (mis ta paberite järgi on, kas 92 c). Mingi kala tundub sees olevat. Kuidas seda temp. andurit kontrollida?
ferdinand

 postitati 19.01.04 09:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Kui termostaati on vahetatud siis ilmselt mootor ei lähe soojaks?
Üldiselt olen aru saanud, et talvel ei tahagi mootor soojaks minna eriti maanteel sõites. Suurepäraselt aitab radika kinni katmine, mina olen selleks porolooni kasutanud kuid väga hästi ajab asja ära näiteks papitükk. Ja tuleb jälgida, et liiga kuumaks ei lähe!


Ma saan aru, et tuksis termostaadiga see aitab, aga töökorras termostaadiga? Kuidas? Hoiab lihtsalt kapotialuse soojema?


Ulvar

Paljudel on see probleem, et mootor ei lähe külmal ajal päris soojaks. Ma ei usu, et minu masinal termostaat tuksis on. Kunagi sai isegi kontrollitud teist. See lihtsalt kipub nii olema. Muide salong läheb soojaks küll aga temperatuuriosuti on liiga madalal. Kui Sinu masinal nii ei ole siis on ju hästi.
Ulvar

 postitati 19.01.04 08:52
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Kui termostaati on vahetatud siis ilmselt mootor ei lähe soojaks?
Üldiselt olen aru saanud, et talvel ei tahagi mootor soojaks minna eriti maanteel sõites. Suurepäraselt aitab radika kinni katmine, mina olen selleks porolooni kasutanud kuid väga hästi ajab asja ära näiteks papitükk. Ja tuleb jälgida, et liiga kuumaks ei lähe!


Ma saan aru, et tuksis termostaadiga see aitab, aga töökorras termostaadiga? Kuidas? Hoiab lihtsalt kapotialuse soojema?


Ulvar
syo

 postitati 19.01.04 00:48
papp ette ja kohe auto soe seest!!!!
mul teisel autol mitsu galandil riide tükk mis eriti õhku läbi ei lase ja moto ei lähe isegi linnas kuumax ja auto on kogu aeg soe!!!
jan-kos

 postitati 18.01.04 17:17
Ise kasutan talvel alati pappi radika ees,pool radikat kinni.Ja õhk tuleb välja kui mootor käima panna ja paisupaagi kork lahti jätta nii kauaks, kuni vedelikku hakkab peaaegu üle ajama ja siis ruttu kork kinni.Pole veel sellist jama olnud et õhk sisse jääb.
Matti

 postitati 18.01.04 09:37
Soendusradikal õhk sees?Jamasin ühe samasugusega,ei saanud lõpuks muidu,kui panin vedelikuvahetuse masina külge ja pumpasin õhu välja.Siis tuli lõpuks soe ka tuppa.
ferdinand

 postitati 12.01.04 11:22
Kui termostaati on vahetatud siis ilmselt mootor ei lähe soojaks?
Üldiselt olen aru saanud, et talvel ei tahagi mootor soojaks minna eriti maanteel sõites. Suurepäraselt aitab radika kinni katmine, mina olen selleks porolooni kasutanud kuid väga hästi ajab asja ära näiteks papitükk. Ja tuleb jälgida, et liiga kuumaks ei lähe!
Eints

 postitati 11.01.04 16:40
küsimus: kas mootori temperatuur ei tõuse normi või ei anna salongi sooja õhku?
QUATTRO

 postitati 11.01.04 16:40
kui mootori tempi andur vähegi ennast liigutab siis vaheta soojendusradikas välja.
Võiks öelda et tüüpviga vabavoolu radikatel,lihtsalt koguneb saasta täis ja eriti puhastamis võimalust ei ole kuna radika torudes on sellised toredad plastikspiraalid,mis seda saasta loputamise teel ka välja ei lase sealt seest.
sten

 postitati 11.01.04 16:38
Mingi jama oma Audiga 100 2,0 90aasta. Ei lähe soojaks, olen termostaati 2 korda vahetanud aga ikka jama. Mida teha?????:(

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.4% - SQL: 43.6%]