Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 90a ei lähe soojaks! Aidake! (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2427)
sten
huviline



Registreerunud 11.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,0

postitati 11.01.04 15:38 Tsiteeri
Audi 100 90a ei lähe soojaks! Aidake!



Mingi jama oma Audiga 100 2,0 90aasta. Ei lähe soojaks, olen termostaati 2 korda vahetanud aga ikka jama. Mida teha?????:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.01.04 15:40 Tsiteeri


kui mootori tempi andur vähegi ennast liigutab siis vaheta soojendusradikas välja.
Võiks öelda et tüüpviga vabavoolu radikatel,lihtsalt koguneb saasta täis ja eriti puhastamis võimalust ei ole kuna radika torudes on sellised toredad plastikspiraalid,mis seda saasta loputamise teel ka välja ei lase sealt seest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 11.01.04 15:40 Tsiteeri


küsimus: kas mootori temperatuur ei tõuse normi või ei anna salongi sooja õhku?


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 12.01.04 10:22 Tsiteeri


Kui termostaati on vahetatud siis ilmselt mootor ei lähe soojaks?
Üldiselt olen aru saanud, et talvel ei tahagi mootor soojaks minna eriti maanteel sõites. Suurepäraselt aitab radika kinni katmine, mina olen selleks porolooni kasutanud kuid väga hästi ajab asja ära näiteks papitükk. Ja tuleb jälgida, et liiga kuumaks ei lähe!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Matti
huviline



Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant

postitati 18.01.04 08:37 Tsiteeri


Soendusradikal õhk sees?Jamasin ühe samasugusega,ei saanud lõpuks muidu,kui panin vedelikuvahetuse masina külge ja pumpasin õhu välja.Siis tuli lõpuks soe ka tuppa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 18.01.04 16:17 Tsiteeri


Ise kasutan talvel alati pappi radika ees,pool radikat kinni.Ja õhk tuleb välja kui mootor käima panna ja paisupaagi kork lahti jätta nii kauaks, kuni vedelikku hakkab peaaegu üle ajama ja siis ruttu kork kinni.Pole veel sellist jama olnud et õhk sisse jääb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 18.01.04 23:48 Tsiteeri
tre



papp ette ja kohe auto soe seest!!!!
mul teisel autol mitsu galandil riide tükk mis eriti õhku läbi ei lase ja moto ei lähe isegi linnas kuumax ja auto on kogu aeg soe!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 19.01.04 07:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Kui termostaati on vahetatud siis ilmselt mootor ei lähe soojaks?
Üldiselt olen aru saanud, et talvel ei tahagi mootor soojaks minna eriti maanteel sõites. Suurepäraselt aitab radika kinni katmine, mina olen selleks porolooni kasutanud kuid väga hästi ajab asja ära näiteks papitükk. Ja tuleb jälgida, et liiga kuumaks ei lähe!


Ma saan aru, et tuksis termostaadiga see aitab, aga töökorras termostaadiga? Kuidas? Hoiab lihtsalt kapotialuse soojema?


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 19.01.04 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Kui termostaati on vahetatud siis ilmselt mootor ei lähe soojaks?
Üldiselt olen aru saanud, et talvel ei tahagi mootor soojaks minna eriti maanteel sõites. Suurepäraselt aitab radika kinni katmine, mina olen selleks porolooni kasutanud kuid väga hästi ajab asja ära näiteks papitükk. Ja tuleb jälgida, et liiga kuumaks ei lähe!


Ma saan aru, et tuksis termostaadiga see aitab, aga töökorras termostaadiga? Kuidas? Hoiab lihtsalt kapotialuse soojema?


Ulvar

Paljudel on see probleem, et mootor ei lähe külmal ajal päris soojaks. Ma ei usu, et minu masinal termostaat tuksis on. Kunagi sai isegi kontrollitud teist. See lihtsalt kipub nii olema. Muide salong läheb soojaks küll aga temperatuuriosuti on liiga madalal. Kui Sinu masinal nii ei ole siis on ju hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
McSilmus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.08.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8

postitati 06.02.04 11:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Kui termostaati on vahetatud siis ilmselt mootor ei lähe soojaks?
Üldiselt olen aru saanud, et talvel ei tahagi mootor soojaks minna eriti maanteel sõites. Suurepäraselt aitab radika kinni katmine, mina olen selleks porolooni kasutanud kuid väga hästi ajab asja ära näiteks papitükk. Ja tuleb jälgida, et liiga kuumaks ei lähe!


Ma saan aru, et tuksis termostaadiga see aitab, aga töökorras termostaadiga? Kuidas? Hoiab lihtsalt kapotialuse soojema?


Ulvar

Paljudel on see probleem, et mootor ei lähe külmal ajal päris soojaks. Ma ei usu, et minu masinal termostaat tuksis on. Kunagi sai isegi kontrollitud teist. See lihtsalt kipub nii olema. Muide salong läheb soojaks küll aga temperatuuriosuti on liiga madalal. Kui Sinu masinal nii ei ole siis on ju hästi.


Mul ongi selline jama. Temperatuuri näit püsib 60 (mis ta paberite järgi on, kas 92 c). Mingi kala tundub sees olevat. Kuidas seda temp. andurit kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 06.02.04 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Mul ongi selline jama. Temperatuuri näit püsib 60 (mis ta paberite järgi on, kas 92 c). Mingi kala tundub sees olevat. Kuidas seda temp. andurit kontrollida?


Üldiselt peaks temperatuur olema sõltuvalt masinast kusagil seal 90-100kraadi ümber. Ma ei usu eriti, et temp. andur valetab tõenäoliselt see temperatuur siis selline ongi. Proovi lasta pikemat aega kohapeal käia ja vaata kas hakkab osuti rohkem näitama. Termostaati kontrollisin kuumas vees. Pistsin termostaadi ja termomeetri vette, soojendasin, jahutasin ja jälgisin mis toimub.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
McSilmus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.08.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8

postitati 06.02.04 16:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Üldiselt peaks temperatuur olema sõltuvalt masinast kusagil seal 90-100kraadi ümber. Ma ei usu eriti, et temp. andur valetab tõenäoliselt see temperatuur siis selline ongi. Proovi lasta pikemat aega kohapeal käia ja vaata kas hakkab osuti rohkem näitama. Termostaati kontrollisin kuumas vees. Pistsin termostaadi ja termomeetri vette, soojendasin, jahutasin ja jälgisin mis toimub.


Kohapeal mootori töötades tõesti ronib tembi näit sinna 90 kanti, kuid sõites langeb 60 peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 06.02.04 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja McSilmus
Üldiselt peaks temperatuur olema sõltuvalt masinast kusagil seal 90-100kraadi ümber. Ma ei usu eriti, et temp. andur valetab tõenäoliselt see temperatuur siis selline ongi. Proovi lasta pikemat aega kohapeal käia ja vaata kas hakkab osuti rohkem näitama. Termostaati kontrollisin kuumas vees. Pistsin termostaadi ja termomeetri vette, soojendasin, jahutasin ja jälgisin mis toimub.


Kohapeal mootori töötades tõesti ronib tembi näit sinna 90 kanti, kuid sõites langeb 60 peale.

Vaheta termostaat välja, sest sõites peaks temp olema 90 kraadi kandis.
Endal oli ka enne temp kuskil 60 kraadi ja nüüd enamvähem 90 kraadi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 06.02.04 16:46 Tsiteeri


Just sai termostaat vahetatud.:cool:
Ennem oli jah temp. 60 peal.
V8 motol see ikka paras kepp on.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 06.02.04 16:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja turbo
Just sai termostaat vahetatud.:cool:
Ennem oli jah temp. 60 peal.
V8 motol see ikka paras kepp on.:D

Sul ju 2,2 turbo:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 06.02.04 16:56 Tsiteeri


Ei enam. Nüüd S6 4,2 manual.:cool:
S4 ajalugu. (kusjuures hea).:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 06.02.04 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja turbo
Ei enam. Nüüd S6 4,2 manual.:cool:
S4 ajalugu. (kusjuures hea).:)

S4 ajalugu. (kusjuure hea). Mis mõttes?
Aga uue auto pildid:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
turbo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.03
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 06.02.04 17:07 Tsiteeri


pprz tegeleb sellega, ma loodan vähemalt.
Aga mõni pilt siin: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=4531


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.3% - SQL: 66.7%]