Teema ülevaade |
Svenska
|
postitati 13.01.04 09:57 |
nüüdseks siis auto korras. Viga seisnes peasilindri vardas, mis oli väändunud kõveraks ja ära murdunud Nüüd õnneks jälle toimib.
|
80quattro
|
postitati 07.01.04 16:34 |
Võib-olla näiteks sidurikorv( pedaal käis raskelt) ja nüüd läks pedaal lihtsalt pooleks või peasilindri varras ja 4,2-sel kõik erinev.
Valik hindu: siduriketas 3550 (vana tagastusega 2660)
Korv 2740 (2060)
pedaal 1215
Peasilinder 3515
|
Svenska
|
postitati 06.01.04 23:15 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja teints
Tsitaat: | Esialgne postitaja Svenska
ma arvan, et keegi teine saab see olema, kes seal pea alaspidi aega võib veeta |
keegi teine küll, aga hea raha eest |
no ma loodan, et mitte väga hea raha eest Ma ei julge selliseid asju
torkida, mida ma ei tea, kas saan hakkama või ei.
|
teints
|
postitati 06.01.04 23:05 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Svenska
ma arvan, et keegi teine saab see olema, kes seal pea alaspidi aega võib veeta |
keegi teine küll, aga hea raha eest
|
Svenska
|
postitati 06.01.04 22:03 |
ma arvan, et keegi teine saab see olema, kes seal pea alaspidi aega võib veeta
|
QUATTRO
|
postitati 06.01.04 21:46 |
Ilmselt ikka see vana jama neil.Peasilindri mansetil kipub vahest serva ära lõikama.mansette on eraldi saada vähemalt 200-l ja uuel A6 olen ka
vahetanud.
Õli jääb lihtsalt kahe manseti vahele loksuma ja kõik.Kui õli on anumas alles ja voolik terve,siis ilmselt tuleb armatuuri alla sukelduda ja natuke
aega pea alaspidi olemist harjutada.Ausalt öeldes suht rõve ja vastik töö.
|
Jaks
|
postitati 06.01.04 21:28 |
Vaata siis !
Vooliku vahetamine on kõige lihtsam ja odavam varant. Võtab aega koos õhutamisega umbes pool tundi.
|
Svenska
|
postitati 06.01.04 21:24 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jaks
Kui vedelik kuhugi kaob võib olla katki töösilindri ja auto kere vahel olev voolik, kunagi endal BMW juhtus.
Kui viga on töö-või pea silindris tuleb vahetada mansetid kui on rem. komplkt olemas.
Vaata silindrite hindu www.autoosad.ee/
Seal kahte varianti.
Tegelt see ei ole teab mis võimatu ise teha kui on veidi aega ja viitsimist, muidugi soe koht oleks ka hea! |
vedelikku ma ei vaadanud, panin ta seisma..
|
Jaks
|
postitati 06.01.04 21:17 |
Kui vedelik kuhugi kaob võib olla katki töösilindri ja auto kere vahel olev voolik, kunagi endal BMW juhtus.
Kui viga on töö-või pea silindris tuleb vahetada mansetid kui on rem. komplkt olemas.
Vaata silindrite hindu http://www.autoosad.ee
Seal kahte varianti.
Tegelt see ei ole teab mis võimatu ise teha kui on veidi aega ja viitsimist, muidugi soe koht oleks ka hea!
|
Svenska
|
postitati 06.01.04 20:44 |
Nii targad spetsid, abi vaja!
Nimelt lakkas töötamast mu kallikese sidur. Pedaal käib vabalt põhja, ei lahuta. Natuke enne peesse minekut oli siduripedaal jube raske ka. Ise arvan,
et töösilinder äkki otsas? Põhiküss see, et kas 4,2sel on mingi spetsjomm sidur, mis ainult S4-l on, või läheb mõne normaalse Audi töösilinder sinna
ka? Abi teretulnud igatahes ja tänud juba ette. Samuti ootan pakkumisi, kes selle jamaga tegeleda viitsiks ja oskaks, s.t. norm hinnaga remondikohta,
kuhu saaks auto ka natukeseks vedelema jätta kui selgub, et uued varuosad ajeebeibi kirve hinnaga on ja pean odavamaid juppe kuskilt sebima.
|