Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: S4 sidur (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1663)
Svenska
huviline



Registreerunud 25.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra

postitati 06.01.04 20:44 Tsiteeri
S4 sidur



Nii targad spetsid, abi vaja! ;)
Nimelt lakkas töötamast mu kallikese sidur. Pedaal käib vabalt põhja, ei lahuta. Natuke enne peesse minekut oli siduripedaal jube raske ka. Ise arvan, et töösilinder äkki otsas? Põhiküss see, et kas 4,2sel on mingi spetsjomm sidur, mis ainult S4-l on, või läheb mõne normaalse Audi töösilinder sinna ka? Abi teretulnud igatahes ja tänud juba ette. Samuti ootan pakkumisi, kes selle jamaga tegeleda viitsiks ja oskaks, s.t. norm hinnaga remondikohta, kuhu saaks auto ka natukeseks vedelema jätta kui selgub, et uued varuosad ajeebeibi kirve hinnaga on ja pean odavamaid juppe kuskilt sebima.


--
Svenska
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 06.01.04 21:17 Tsiteeri


Kui vedelik kuhugi kaob võib olla katki töösilindri ja auto kere vahel olev voolik, kunagi endal BMW juhtus.
Kui viga on töö-või pea silindris tuleb vahetada mansetid kui on rem. komplkt olemas.
Vaata silindrite hindu http://www.autoosad.ee
Seal kahte varianti.
Tegelt see ei ole teab mis võimatu ise teha kui on veidi aega ja viitsimist, muidugi soe koht oleks ka hea!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Svenska
huviline



Registreerunud 25.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra

postitati 06.01.04 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Kui vedelik kuhugi kaob võib olla katki töösilindri ja auto kere vahel olev voolik, kunagi endal BMW juhtus.
Kui viga on töö-või pea silindris tuleb vahetada mansetid kui on rem. komplkt olemas.
Vaata silindrite hindu www.autoosad.ee/
Seal kahte varianti.
Tegelt see ei ole teab mis võimatu ise teha kui on veidi aega ja viitsimist, muidugi soe koht oleks ka hea!

vedelikku ma ei vaadanud, panin ta seisma..


--
Svenska
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 06.01.04 21:28 Tsiteeri


Vaata siis !
Vooliku vahetamine on kõige lihtsam ja odavam varant. Võtab aega koos õhutamisega umbes pool tundi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.01.04 21:46 Tsiteeri


Ilmselt ikka see vana jama neil.Peasilindri mansetil kipub vahest serva ära lõikama.mansette on eraldi saada vähemalt 200-l ja uuel A6 olen ka vahetanud.
Õli jääb lihtsalt kahe manseti vahele loksuma ja kõik.Kui õli on anumas alles ja voolik terve,siis ilmselt tuleb armatuuri alla sukelduda ja natuke aega pea alaspidi olemist harjutada.Ausalt öeldes suht rõve ja vastik töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Svenska
huviline



Registreerunud 25.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra

postitati 06.01.04 22:03 Tsiteeri


ma arvan, et keegi teine saab see olema, kes seal pea alaspidi aega võib veeta :)


--
Svenska
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 06.01.04 23:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Svenska
ma arvan, et keegi teine saab see olema, kes seal pea alaspidi aega võib veeta :)


keegi teine küll, aga hea raha eest ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Svenska
huviline



Registreerunud 25.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra

postitati 06.01.04 23:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja teints
Tsitaat:
Esialgne postitaja Svenska
ma arvan, et keegi teine saab see olema, kes seal pea alaspidi aega võib veeta :)


keegi teine küll, aga hea raha eest ;)

no ma loodan, et mitte väga hea raha eest :) Ma ei julge selliseid asju torkida, mida ma ei tea, kas saan hakkama või ei.


--
Svenska
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 07.01.04 16:34 Tsiteeri


Võib-olla näiteks sidurikorv( pedaal käis raskelt) ja nüüd läks pedaal lihtsalt pooleks:o või peasilindri varras ja 4,2-sel kõik erinev.
Valik hindu: siduriketas 3550 (vana tagastusega 2660)
Korv 2740 (2060)
pedaal 1215
Peasilinder 3515


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Svenska
huviline



Registreerunud 25.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra

postitati 13.01.04 09:57 Tsiteeri


nüüdseks siis auto korras. Viga seisnes peasilindri vardas, mis oli väändunud kõveraks ja ära murdunud :D Nüüd õnneks jälle toimib.


--
Svenska
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.6% - SQL: 54.4%]