Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
villu157

 postitati 10.01.04 10:30
Sorry et teise mehe teema. Aga juhtus omal ka selline lugu, et sõitsin teelt välja ja alla kraavi põhja. Kiirus oli ka võibolla 5- 10 km/h. Aga ilmselt sõitsin millegile otsa ja nüüd on parem poolne esi ratas taga pool ja rool viltu peal. Auto all silmaga polnud midagi defektiga osa näha. Vahetasin silla tala ära koos stabika varda, õõtsade ja püstikutega. Kuid tulemus ikka sama. Ratas on endiselt taga pool. Ei oska nagu rohkem midagi teha. Kas tõesti on kere kõver. Samas kõik kapoti, tiiva ja ukse vahed on korras. Mitte ei saa aru mis viga. Lähen nüüd lähi päevil stendi eks siis ole näha mida öeldakse.
Kotkas

 postitati 09.01.04 15:49
Käisin ikka esirattaga äärekivis. See oli selline hobuseraua kujuline saareke pirita selveri taga parklas. Värske lumi oli peale sadand ja panin saart tähele siis kui oli juba hilja. Kusjuures sõitsin seda sama trajektoori mitmendat korda järjest ja pärast vaatasin, et olin igal korral sõitnud u.10-15 cm kauguselt mööda sellest servast, mida ei näinud. Isegi kaua sain sõita.:D
anomaalia

 postitati 09.01.04 13:55
Ma nüüd ei saanudki aru kas sa käisid esi- või tagasillaga äärekivis. Eeldan et kässariga lastes pidid sa ikka tagasillale pihta panema. Sellisel puhul pole rooli kiskumine sugugi esisilla probleem vaid pakun et tagaratas viltu all ( tala kõver)
Jürarrak

 postitati 08.01.04 08:02
Mul oli veljega just sama teema. Sõitsin kuskil 50 km/h üle 5cm läbimõõduga kivi ja valukas kõver + olid praod sees. Ja oi oi kui kõver veel. Õhku kah enam ei pidanud. Viisin velje Vihurisse ja seal velje remont 1,5 kilo. Hind iseenesest suht kõrge kuid kui velg oli peale remonti nagu uus.

Kuid kui sul plekkveljega tegu (ei suutnud nigu tuvastada kumb sul siis on), siis on kasulikum kindlasti romulast uus velg vaadata.
QUATTRO

 postitati 07.01.04 20:07
Argooniga korralik keevitamine koos viimistluse ja asjaga on küll kuskil 100.- sentimeeter olnud siiani.On muidugi ka odavamaid mehi kindlasti,kuid minu jaoks on see hind ok.
Ja kui see keevitamine on koos velje sirutamisega,siis on küll norm minuarust,kui see just mingi eriti levinud velg ei ole.Muigu äkki odavam kuskilt romulast analoog vaadata sama raha eest,ega see keevitatud asi on ka selline,mis kõlbab ainult taha panna pärast.Tuttaval jooksis kunagi otse keevituse kõrvalt mitu mingit imelikku pragu mida ei näinud silmaga,aga õhku ka asi ei pidanud.
Kotkas

 postitati 07.01.04 20:02
Sai täna siis tõstukile auto aetud. Roolivarras ei paistnud silmaga kõver olema. Õõtsa eriti silmaga ei vaata. Järgmisel nädalal viib masina sillastendi, eks siis paistab, mis seal kõver on. Palju võib maksta velje keevitamine? Keevitada vaja umbes 7-8cm osa. Ühes kohas öeldi hinnaks 850.- On see norm.hind? ....ei ole asjaga eriti kursis....:(
mulk

 postitati 07.01.04 17:01
no kui sul on see rooli varras kõver, siis see on silmaga näha, suht väike kõks lükkab juba selle varda KÕVERAKS
ise sõitsin kurvis rehvi küljega vastu äärekivi ja sellest piisas
mina pole viitsind seda isegi sirgeks ajama hakata, lasin lihtsalt kokkujooksu õigeks ajada, kuigi õigem on see korra alt ära võtta ja sirgeks ajada, siis võid pääseda isegi sillastendist
Jürarrak

 postitati 07.01.04 10:54
Õõtsa/ sillatala, stabika varda vms kõverusest on ilusti aru saada autot üles tõstmata kui ntx mõõdad ära mõlemalt poolt rataste ja koopaserva vahelise kauguse (sealt kust porilapakad peaksid asuma).
ICE

 postitati 07.01.04 08:19
Ma samuti kunagi sõitsin analoogselt. Tulemuseks on paigast sild, mida paika enam ei saanud ideaalselt. Soovitati minna laserpinki. Seda ma ei teinud, nüüd igatahes on pöörderaadius ühele poole suurem kui teisele poole(mitte, et sellest hirmsasti aru saaks) :P
allans

 postitati 07.01.04 07:43
aga mõtle palju su autoke kaalub siis se kiirus on täiesti piisav et õõts või roolivarras ära väänata
Kotkas

 postitati 06.01.04 21:47
Krt, laks polnud üldsegi mitte väga kõva. Hoog võis matsu hetkel olla mitte rohkem, kui 15-20 km/h. Ei usu, et päris sassi midagi seal võis lüüa. Eks homme paistab, siis saan masina tõstuki peale. Pidin homme stabika konte hakkama vahetama. Nüüd ühtlasi tarvis osta ka ring plekkvelgi talveks alla. Kui kellegil pakkuda, siis antke teada. Rool kisub muidu sinnapoole, kuhu laksu sai.
Kotkas

 postitati 06.01.04 21:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
sul lihtsalt üks roolivarras kõver:(


ou fakk. :( Palju see maksta võib??
QUATTRO

 postitati 06.01.04 21:42
Pakun roolivarrast või õõtsa.Õõts läeb neil ikka üle mõistuse kergelt.Kui amort terveks ja sirgeks jäi siis on sul kõvasti vedanud.
mulk

 postitati 06.01.04 20:41
omal oli analoogne juhus
sul lihtsalt üks roolivarras kõver:(
MaQQu

 postitati 06.01.04 20:35
võimalik ka, et silla paigast ära löönud, kui esisillaga äärekivisse lendasid.... Heal juhul pääsed vaid silla reguleerimisega... 250-300.-eek...
rass

 postitati 06.01.04 20:30
ma pakun lihtsalt 1 võimaluse et ... kas äkki võis velg saada sellise litaka ja nii kõvera matsu et andis omakorda mingi litaka ka pidurisuportile? kummale poole kisub? kas laksu poolele või teisele poole? kui laksu poole siis 1 võimalik variant on ka vigaseks jäänud support vms.
Kotkas

 postitati 06.01.04 19:59
Sain ka siis täna oma õppetunni kätte. Nimelt läksin mõnusal lörtsisel asfaltil kässariga pisut ülemeelikuks ja kolaki vastu äärekivi. Tulemuseks kõver velg ja tühjaks minev kumm. Aga midagi on löönud ka esisillas paigast ära, kuna kisub meeletult ühele poole. Pole veel jõudnud auto alla ise vaadata, aga on kellegil mingeid mõtteid, mis seal võib paigast ära olla? Autoks esiveoline b4.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.6% - SQL: 40.4%]