Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Midagi läks kõveraks!? (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2896)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 06.01.04 19:59 Tsiteeri
Midagi läks kõveraks!?



Sain ka siis täna oma õppetunni kätte. Nimelt läksin mõnusal lörtsisel asfaltil kässariga pisut ülemeelikuks ja kolaki vastu äärekivi. Tulemuseks kõver velg ja tühjaks minev kumm. Aga midagi on löönud ka esisillas paigast ära, kuna kisub meeletult ühele poole. Pole veel jõudnud auto alla ise vaadata, aga on kellegil mingeid mõtteid, mis seal võib paigast ära olla? Autoks esiveoline b4.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 06.01.04 20:30 Tsiteeri


ma pakun lihtsalt 1 võimaluse et ... kas äkki võis velg saada sellise litaka ja nii kõvera matsu et andis omakorda mingi litaka ka pidurisuportile? kummale poole kisub? kas laksu poolele või teisele poole? kui laksu poole siis 1 võimalik variant on ka vigaseks jäänud support vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.04 20:35 Tsiteeri


võimalik ka, et silla paigast ära löönud, kui esisillaga äärekivisse lendasid.... Heal juhul pääsed vaid silla reguleerimisega... 250-300.-eek...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 06.01.04 20:41 Tsiteeri


omal oli analoogne juhus
sul lihtsalt üks roolivarras kõver:(


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.01.04 21:42 Tsiteeri


Pakun roolivarrast või õõtsa.Õõts läeb neil ikka üle mõistuse kergelt.Kui amort terveks ja sirgeks jäi siis on sul kõvasti vedanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 06.01.04 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
sul lihtsalt üks roolivarras kõver:(


ou fakk. :( Palju see maksta võib??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 06.01.04 21:47 Tsiteeri


Krt, laks polnud üldsegi mitte väga kõva. Hoog võis matsu hetkel olla mitte rohkem, kui 15-20 km/h. Ei usu, et päris sassi midagi seal võis lüüa. Eks homme paistab, siis saan masina tõstuki peale. Pidin homme stabika konte hakkama vahetama. Nüüd ühtlasi tarvis osta ka ring plekkvelgi talveks alla. Kui kellegil pakkuda, siis antke teada. Rool kisub muidu sinnapoole, kuhu laksu sai.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.04 07:43 Tsiteeri


aga mõtle palju su autoke kaalub siis se kiirus on täiesti piisav et õõts või roolivarras ära väänata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 07.01.04 08:19 Tsiteeri


Ma samuti kunagi sõitsin analoogselt. Tulemuseks on paigast sild, mida paika enam ei saanud ideaalselt. Soovitati minna laserpinki. Seda ma ei teinud, nüüd igatahes on pöörderaadius ühele poole suurem kui teisele poole(mitte, et sellest hirmsasti aru saaks) :P


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 07.01.04 10:54 Tsiteeri


Õõtsa/ sillatala, stabika varda vms kõverusest on ilusti aru saada autot üles tõstmata kui ntx mõõdad ära mõlemalt poolt rataste ja koopaserva vahelise kauguse (sealt kust porilapakad peaksid asuma).


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 07.01.04 17:01 Tsiteeri


no kui sul on see rooli varras kõver, siis see on silmaga näha, suht väike kõks lükkab juba selle varda KÕVERAKS
ise sõitsin kurvis rehvi küljega vastu äärekivi ja sellest piisas
mina pole viitsind seda isegi sirgeks ajama hakata, lasin lihtsalt kokkujooksu õigeks ajada, kuigi õigem on see korra alt ära võtta ja sirgeks ajada, siis võid pääseda isegi sillastendist


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 07.01.04 20:02 Tsiteeri


Sai täna siis tõstukile auto aetud. Roolivarras ei paistnud silmaga kõver olema. Õõtsa eriti silmaga ei vaata. Järgmisel nädalal viib masina sillastendi, eks siis paistab, mis seal kõver on. Palju võib maksta velje keevitamine? Keevitada vaja umbes 7-8cm osa. Ühes kohas öeldi hinnaks 850.- On see norm.hind? ....ei ole asjaga eriti kursis....:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 07.01.04 20:07 Tsiteeri


Argooniga korralik keevitamine koos viimistluse ja asjaga on küll kuskil 100.- sentimeeter olnud siiani.On muidugi ka odavamaid mehi kindlasti,kuid minu jaoks on see hind ok.
Ja kui see keevitamine on koos velje sirutamisega,siis on küll norm minuarust,kui see just mingi eriti levinud velg ei ole.Muigu äkki odavam kuskilt romulast analoog vaadata sama raha eest,ega see keevitatud asi on ka selline,mis kõlbab ainult taha panna pärast.Tuttaval jooksis kunagi otse keevituse kõrvalt mitu mingit imelikku pragu mida ei näinud silmaga,aga õhku ka asi ei pidanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 08.01.04 08:02 Tsiteeri


Mul oli veljega just sama teema. Sõitsin kuskil 50 km/h üle 5cm läbimõõduga kivi ja valukas kõver + olid praod sees. Ja oi oi kui kõver veel. Õhku kah enam ei pidanud. Viisin velje Vihurisse ja seal velje remont 1,5 kilo. Hind iseenesest suht kõrge kuid kui velg oli peale remonti nagu uus.

Kuid kui sul plekkveljega tegu (ei suutnud nigu tuvastada kumb sul siis on), siis on kasulikum kindlasti romulast uus velg vaadata.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
anomaalia
huviline



Registreerunud 05.11.02
Asukoht: kus jope ripub, üldiselt Wismaris
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,8 Quattro Avant

postitati 09.01.04 13:55 Tsiteeri


Ma nüüd ei saanudki aru kas sa käisid esi- või tagasillaga äärekivis. Eeldan et kässariga lastes pidid sa ikka tagasillale pihta panema. Sellisel puhul pole rooli kiskumine sugugi esisilla probleem vaid pakun et tagaratas viltu all ( tala kõver)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 09.01.04 15:49 Tsiteeri


Käisin ikka esirattaga äärekivis. See oli selline hobuseraua kujuline saareke pirita selveri taga parklas. Värske lumi oli peale sadand ja panin saart tähele siis kui oli juba hilja. Kusjuures sõitsin seda sama trajektoori mitmendat korda järjest ja pärast vaatasin, et olin igal korral sõitnud u.10-15 cm kauguselt mööda sellest servast, mida ei näinud. Isegi kaua sain sõita.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 10.01.04 10:30 Tsiteeri


Sorry et teise mehe teema. Aga juhtus omal ka selline lugu, et sõitsin teelt välja ja alla kraavi põhja. Kiirus oli ka võibolla 5- 10 km/h. Aga ilmselt sõitsin millegile otsa ja nüüd on parem poolne esi ratas taga pool ja rool viltu peal. Auto all silmaga polnud midagi defektiga osa näha. Vahetasin silla tala ära koos stabika varda, õõtsade ja püstikutega. Kuid tulemus ikka sama. Ratas on endiselt taga pool. Ei oska nagu rohkem midagi teha. Kas tõesti on kere kõver. Samas kõik kapoti, tiiva ja ukse vahed on korras. Mitte ei saa aru mis viga. Lähen nüüd lähi päevil stendi eks siis ole näha mida öeldakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.6% - SQL: 37.4%]