Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 18.01.04 18:16
kui kindlate pöörete pealt tuleb auk sisse, tasub kindlasti küünlajuhtmed üle kontrollida. Tester pihku ja mõõda juhtmete ning piipude takistus üle. Rootori takisti tasub ka kindlasti üle kontrollida (kui just eile uut peale pole pannud) :D
Matti

 postitati 18.01.04 08:01
Küünalde ja juhtmete nõrgad kohad avalduvad madalatel pööretel kiirendades.Kas juhtmetel on plekktorud ikka peal?Mõni spetsialist võiks öelda,kas neist peale kahju ka mingit kasu on.Väidetav raadiohäire-jutt?
Uss

 postitati 17.01.04 15:45
Tsitaat:
Esialgne postitaja hornet
Vahetasin B4 2,3 NG mootoril küünlad, kuna vanad olid liiga kaua kasutuse olnud ja mootoril lõppes tõmme 4000 pöörde juures. Uued küünlad on Bosch (kahjuks täpset marki ei mäleta). Nüüd tõmmet ikka kuni 5500 pöördeni välja aga tundub,et mootor üritab kakkuda alla 2000 pöörde puhul (enne seda probleemi ei olnud) ja tõmbele tekkiks nagu vahel ikka n.ö. "auk" sisse. Kahtlustan ise küünlajuhtmeid (nende täpset vanust ei oska öelda),sest kui raadio mängib nõrga signaaliga jaama siis on raadiost mingit sirinat kuulda). Mida soovitate? Tuleb vist ikka küünlajuhtmed välja vahetada aga milliseid siis osta ja kui juba kas siis ka soovitavalt jagaja kaan korraga?
ega ei ole viga ülesse leidnud?
OnuTom

 postitati 24.12.03 08:59
mis küünaldesse- juhtmetesse puutub, siis soovitaks piirduda sellise margiga nagu NGK ja küünalde puhul ka DENSO. Aga ise sain nö. "august" lahti alles siis, kui sai peale uus tühikäigu mootor. Peale seda kadus ka "check engine" tule vilkumine kiirendamisel. Jagaja kaane ja rootori vahetus on kah teretulnud mõte...
Ise tegin selle kohe peale auto soetamist.
Uss

 postitati 23.12.03 13:12
mul on täpselt samad sümptomid ja pole veel veale jälile jõudnud ,mootoriks mc121 kw .Olen pumba surve ära mõõtnud ,oli paigas,küünlajuhtmed uued ,filtrid kõik uued ,kui keegi on veaga kokku puutunud ja või teab lahendust siis oleks väga tänulik abi eest .
rass

 postitati 21.12.03 12:46
mina soovitaks kontrollida bensiinipumpa sest sümptomid on sarnased
tarts

 postitati 21.12.03 12:42
2.3 vabalthingav... tea, olen proovind ka 2.8 motoga, tead neil on tõmbepuudus juba tehasest....
:D:P
hornet

 postitati 21.12.03 12:38
Vahetasin B4 2,3 NG mootoril küünlad, kuna vanad olid liiga kaua kasutuse olnud ja mootoril lõppes tõmme 4000 pöörde juures. Uued küünlad on Bosch (kahjuks täpset marki ei mäleta). Nüüd tõmmet ikka kuni 5500 pöördeni välja aga tundub,et mootor üritab kakkuda alla 2000 pöörde puhul (enne seda probleemi ei olnud) ja tõmbele tekkiks nagu vahel ikka n.ö. "auk" sisse. Kahtlustan ise küünlajuhtmeid (nende täpset vanust ei oska öelda),sest kui raadio mängib nõrga signaaliga jaama siis on raadiost mingit sirinat kuulda). Mida soovitate? Tuleb vist ikka küünlajuhtmed välja vahetada aga milliseid siis osta ja kui juba kas siis ka soovitavalt jagaja kaan korraga?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.0% - SQL: 52.0%]