Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Küünalde vahetus.... (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 3220)
hornet
huviline



Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.

postitati 21.12.03 12:38 Tsiteeri
Küünalde vahetus....



Vahetasin B4 2,3 NG mootoril küünlad, kuna vanad olid liiga kaua kasutuse olnud ja mootoril lõppes tõmme 4000 pöörde juures. Uued küünlad on Bosch (kahjuks täpset marki ei mäleta). Nüüd tõmmet ikka kuni 5500 pöördeni välja aga tundub,et mootor üritab kakkuda alla 2000 pöörde puhul (enne seda probleemi ei olnud) ja tõmbele tekkiks nagu vahel ikka n.ö. "auk" sisse. Kahtlustan ise küünlajuhtmeid (nende täpset vanust ei oska öelda),sest kui raadio mängib nõrga signaaliga jaama siis on raadiost mingit sirinat kuulda). Mida soovitate? Tuleb vist ikka küünlajuhtmed välja vahetada aga milliseid siis osta ja kui juba kas siis ka soovitavalt jagaja kaan korraga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.12.03 12:42 Tsiteeri


2.3 vabalthingav... tea, olen proovind ka 2.8 motoga, tead neil on tõmbepuudus juba tehasest....
:D:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 21.12.03 12:46 Tsiteeri


mina soovitaks kontrollida bensiinipumpa sest sümptomid on sarnased


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 23.12.03 13:12 Tsiteeri


mul on täpselt samad sümptomid ja pole veel veale jälile jõudnud ,mootoriks mc121 kw .Olen pumba surve ära mõõtnud ,oli paigas,küünlajuhtmed uued ,filtrid kõik uued ,kui keegi on veaga kokku puutunud ja või teab lahendust siis oleks väga tänulik abi eest .


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuTom
huviline



Registreerunud 22.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,9TDI

postitati 24.12.03 08:59 Tsiteeri


mis küünaldesse- juhtmetesse puutub, siis soovitaks piirduda sellise margiga nagu NGK ja küünalde puhul ka DENSO. Aga ise sain nö. "august" lahti alles siis, kui sai peale uus tühikäigu mootor. Peale seda kadus ka "check engine" tule vilkumine kiirendamisel. Jagaja kaane ja rootori vahetus on kah teretulnud mõte...
Ise tegin selle kohe peale auto soetamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 17.01.04 15:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja hornet
Vahetasin B4 2,3 NG mootoril küünlad, kuna vanad olid liiga kaua kasutuse olnud ja mootoril lõppes tõmme 4000 pöörde juures. Uued küünlad on Bosch (kahjuks täpset marki ei mäleta). Nüüd tõmmet ikka kuni 5500 pöördeni välja aga tundub,et mootor üritab kakkuda alla 2000 pöörde puhul (enne seda probleemi ei olnud) ja tõmbele tekkiks nagu vahel ikka n.ö. "auk" sisse. Kahtlustan ise küünlajuhtmeid (nende täpset vanust ei oska öelda),sest kui raadio mängib nõrga signaaliga jaama siis on raadiost mingit sirinat kuulda). Mida soovitate? Tuleb vist ikka küünlajuhtmed välja vahetada aga milliseid siis osta ja kui juba kas siis ka soovitavalt jagaja kaan korraga?
ega ei ole viga ülesse leidnud?


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Matti
huviline



Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Avant

postitati 18.01.04 08:01 Tsiteeri


Küünalde ja juhtmete nõrgad kohad avalduvad madalatel pööretel kiirendades.Kas juhtmetel on plekktorud ikka peal?Mõni spetsialist võiks öelda,kas neist peale kahju ka mingit kasu on.Väidetav raadiohäire-jutt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 18.01.04 18:16 Tsiteeri


kui kindlate pöörete pealt tuleb auk sisse, tasub kindlasti küünlajuhtmed üle kontrollida. Tester pihku ja mõõda juhtmete ning piipude takistus üle. Rootori takisti tasub ka kindlasti üle kontrollida (kui just eile uut peale pole pannud) :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]